تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797714995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه نکاتی را در زمان خرید تاج گل ترحیم باید مد نظر داشته باشیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

 



مراسم عزاداری و ترحیم به شکل‌های مختلفی برگزار می‌شود و افراد مختلف؛ آداب و رسوم متفاوتی در این مراسمها دارند. یکی از چیزهایی که خیلی‌ها به آن اهمیت می‌دهند، تاج گل ترحیم است اما سوال اینجاست که این تاج گل‌ها چقدر کاربرد دارند و آیا خرید آنها لازم و ضروری است یا خیر. تصمیم گرفتیم که در این بخش راجع به آن بیشتر صحبت کنیم و توضیحاتی در موردشان داشته باشیم تا با اطلاعات بیشتری از آنها استفاده کنید. پس با ما همراه باشید!

آیا تاج گل‌ها فقط برای مراسم ترحیم هستند؟

قطعاً تاج گل‌ها می‌توانند برای مراسم مختلفی تزیین شده باشند که مراسم ترحیم و عرضِ تسلیت هم یکی از آنهاست اما برای مراسم عروسی، برای افتتاحیه و جشن و ... هم از این تاج گل‌ها استفاده می‌کنند. در واقع طرح و تزیین گل ترحیم ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد و گل‌هایی که روی آنها استفاده میکنند، متفاوت است.

تاج گل برای مراسم ترحیم چه کاربردی دارد؟

شما میتوانید با فرستادن تاج گل؛ عاملی برای تسلی بازماندگان آن مرحوم باشید. در واقع این رسمی است که خیلی از افراد به آن پایبند هستند و این کار نشان می‌دهد که در غم شخص از دست رفته با اطرافیان شریک هستند و آنها را تنها نگذاشتند. از طرفی شما می‌توانید کارتی با عنوان متن تسلیت هم روی آن قرار دهید و نشان دهید که به یادشان هستید.

در واقع شما با تاج گل خیلی زیبا و شکیل می‌توانید غم و اندوه خود را نشان دهید. البته زمانی که میخواهید سفارشات خود را انجام دهید، در مورد گل‌های مختلف و معانی آنها با شما صحبت می‌کنند و طبق چیزی که مدنظرتان است، تاج گل را انتخاب می‌کنید. شما می‌توانید از گلهای مختلف استفاده کنید که در ادامه برایتان راجع به آنها توضیح خواهیم داد.

برای تاج گل ترحیم از چه گل‌هایی استفاده می‌شود؟



برای تاج گل ترحیم از گل‌های مختلف از جمله داوودی، گل رز، گل آنتوریوم، گل زنبق، گلایل، لیلیوم و مریم استفاده میشود و روی آنها تزییناتی را انجام میدهند و همه‌چیز بستگی به سلیقه شما دارد؛ البته ناگفته نماند که لیلیوم و گلایل رایج‌ترین هستند. اما نکته‌ مهم این است که تاج گل ترحیم رنگ سفید دارد و غیر از رنگ سفید از رنگ‌های دیگری استفاده نمی‌کنند. در واقع سفید نماد آرامش، خلوص و پاکی نیت شما و تسلی خاطر برای بازماندگان فرد مرحوم است. اینکه شما از هر گل چه استفاده‌هایی داشته باشید، بستگی به سلیقه‌تان هم دارد. در واقع تاج گل ترحیم چیزی است که باید طبق سلیقه خودتان آن را به مخاطب هدیه کنید. البته طرح آن خیلی مهم نیست، بلکه با هدیه دادن تاج گل نشان می‌دهید که در غم بازماندگان آن فرد شریک هستید و مهمترین رسالت تاج گل دقیقا همین است.

چند نوع تاج گل داریم؟

تاج گل‌ها متفاوت هستند. تاج گل ترحیم و مراسم ختم انواع مختلفی دارند که که حس احترام را در دیگران بیدار می‌کنند که بعضی از افراد به خرید آنها اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. اگر شما با خانواده فرد در گذشته نسبت نزدیکی داشته باشید، احتمالا در خرید این تاج گل‌ها حساسیت بیشتری نشان دهید.

انواع مختلف این تاج گل‌ها در شکل‌های متفاوت برای مراسم ترحیم استفاده می‌شود اما دو نوع تاج گل هستند که نسبت به بقیه رواج بیشتری دارد که تاج گل‌های معمولی و تاج گل‌های روی تابوت جزو پرکاربردترین آنها به حساب می‌آیند که در مراسم هفت، چهل و سالگرد از آنها استفاده می‌شود. این تاج گل‌ها معمولا به صورت قلبی طراحی می‌شوند و به شکل سبددار نیز هستند که انتخاب انواع آنها به سلیقه خودتان بستگی دارد.

چرا استفاده از گل گلایل و لیلیوم رواج بیشتری دارد؟

خیلی از شما در مورد خرید تاج گل ترحیم از خودتان می‌پرسید چرا بیشتر از گلایل یا لیلیوم استفاده می‌کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این گل‌ها مفاهیم مختلفی دارند و از زمان‌های خیلی دور استفاده از آنها مطرح بوده و اکنون تبدیل به آداب و رسوم شده است اما گل گلایل جزو گل‌هایی است که گلبرگ‌های زیادی دارد و تاج یا سبد را پر نشان می‌دهد. به خاطر همین برای مراسم ترحیم و ختم برای زیباتر شدن تاج گل از آن استفاده می‌کنند.
رنگ سفید گل گلایل هم می‌تواند عاملی برای پرکاربرد بودن آن در مراسم ترحیم باشد که نشان دهنده اخلاق؛ ستایش و صداقت است. گل لیلیوم هم جزو گل‌های پرکاربرد برای تاج گل ترحیم است که به معنای خلوص، پاکی، برتری، صداقت و اقتدار است و برای مراسم ختم کاربرد دارد.

تاج گل ترحیم را از کجا سفارش دهیم؟



قطعا شما زمانی که می‌خواهید تاج گلی را برای مراسم ترحیم خریداری کنید، به دنبال بهترین انتخاب‌ها هستید. اگر از سایت سامی گل بازدید کنید، انواع تاج گل‌های مراسم ترحیم در سایت هست که شما می‌توانید انواع تاج گلهای عرض تسلیت را در سامی گل پیدا کنید و امکان خرید اینترنتی هم خواهید داشت.

حتی برای مراسم‌های دیگر مثل افتتاحیه، نمایشگاه‌ها، عروسی و برای موقعیت‌های تبریکی هم تاج گل داریم و برای تاج گل‌های متنوع قیمت‌های مقرون بصرفه‌ای در نظر گرفتیم.

همچنین سفارش آنلاین در این سایت، یکی از بهترین آپشن‌هایی است که در شرایط سخت می‌توانید از آن استفاده کنید و از طرفی می‌توانید با یک کلیک؛ تمام شکل‌های تاج گل را مشاهده کنید. علاوه بر آن، سامی گل تاج گلی که سفارش داده اید را با دقت تمام درب منزل شما یا درب منزل متوفی تحویل خواهد داد، بطوری که هیچ آسیبی به گل ها نرسد.

آیا اینترنتی خریدنِ تاج گل کار درستی است؟

در مورد تاج گل ترحیم، خرید اینترنتی بهتر از خرید حضوری است. زمانی که شما عزادار می‌شوید، قطعا نمی‌توانید برای کارهای مختلف برنامه‌ریزی کنید و همه‌چیز به یکباره و ناگهانی انجام می‌شود و در نتیجه خرید حضوری برایتان خیلی سخت خواهد بود. بدین منظور کافی است که وارد سایت شوید، عکس‌ها و تصاویر را ببینید، مشورت کنید و به اتفاق نظر برسید. در واقع خرید اینترنتی برای تاج گل ترحیم می‌تواند اقدام عاقلانه‌تری نسبت به خرید حضوری باشد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که گلفروشی سامی گل بهترین و باطراوت ترین گل ها را در تاج گل خود استفاده خواهد کرد و تحویل شما عزیزان خواهد داد.

کلام آخر

در این مطلب به طور کامل در مورد تاج گل ترحیم توضیح دادیم. گل‌هایی که در این تاج گل‌ها استفاده می شوند و کاربرد این گل‌ها را نیز برایتان شرح دادیم،‌ همچنین منبع دقیقی به شما معرفی کردیم که بتوانید تاج گل‌ها را از آنجا تهیه کنید. شما هم اطلاعات کاملی در مورد تاج گل‌ها به دست آوردید و ذهنتان در این زمینه بازتر شد و حال می‌توانید انتخاب راحت‌تر و منطقی‌تری داشته باشید و تاثیر مثبت خود را نیز روی مخاطب بگذارید.


 

 

برچسب ها : تاج گل ترحیم,قیمت تاج گل ترحیم,گلفروشی سامی گل,تاج گل,خرید تاج گل






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2854]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن