تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814436097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صفر تا صد ارز دیجیتال تتر USDT فقط در 5 دقیقه


واضح آرشیو وب فارسی::

صفر تا صد ارز دیجیتال تتر USDT و همه چیز درباره رمز ارز تتر Tether در مقاله کاملی از سایت تترفا که به بررسی ویژگی ها و مزایای این ارز پرطرفدار پرداخته ایم.

ابتدا به بررسی کامل تتر خواهیم پرداخت و سپس راجب مزایا و معایب آن می نویسیم تا برای فروش تتر در ایران راه ساده تری داشته باشید. پس تا پایان با ما همراه باشید.


تتر چیست

تتر Tether چیست ؟

تتر (Tether) یک پروتکل پول دیجیتال است که ارزش آن با قیمت دلار آمریکا تراز شده است. به عبارت دیگر، هر یک تتر با یک دلار آمریکا برابری دارد. این به این معنی است که هر واحد تتر معادل با یک دلار آمریکا است و با استفاده از تتر، کاربران می توانند پول دیجیتال خود را با ارزش پایدار نگه دارند.

تتر ابتدا با نام "ریال تتر" (Realcoin) در سال 2014 تاسیس شد و پس از مدتی به نام تتر تغییر نام داد. تتر در ابتدا برای تسهیل تبادلات بین بورس های ارز دیجیتال و معاملات بین دارندگان ارزهای دیجیتال به وجود آمد، اما اکنون مورد استفاده بسیاری از کاربران اینترنتی است که به دنبال روشی برای نگهداری پول دیجیتال خود هستند.

تتر (Tether) یک رمزارز است که به ارزش دلار آمریکا پشتوانه دارد. به عبارت دیگر، هر واحد تتر با یک دلار آمریکا معادل است و هدف آن پایدار نگه داشتن ارزش آن است. برای این کار، شرکت Tether از سپرده‌ های دلار آمریکا پشتوانه می‌ گیرد که در بانک‌ های مختلف جهان نگهداری می‌ شوند.

تتر اولین رمزارز پایه‌ دار است که معرفی شد و به عنوان یک جایگزین برای استفاده از دلار آمریکا در بازارهای رمزارزی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. به دلیل پایدار بودن ارزش آن، بسیاری از صرافی‌ ها و تریدرها از تتر به عنوان یک واحد پایه برای تبادل رمزارزهای دیگر استفاده می‌ کنند.

مهمترین مزیت تتر نسبت به دلار آمریکا، سرعت و کارایی بیشتر در تراکنش‌ های بین‌ المللی است. به دلیل برخی محدودیت‌ های موجود در تراکنش‌ های ارزی بین‌ المللی با دلار آمریکا، استفاده از تتر به عنوان یک جایگزین مناسب برای کسب و کارهای بین‌ المللی به شمار می‌ رود.

تاریخچه تتر

تتر (Tether) در سال 2014 توسط شرکت Tether Limited تأسیس شد. هدف اصلی این شرکت، ایجاد یک رمزارز پایه‌ دار بود که قابلیت استفاده در تبادلات بین‌ المللی را داشته باشد. ایده اصلی پشت این پروژه، استفاده از تکنولوژی بلاکچین بود تا ارزش پایدار و پشتوانه داری را برای رمزارز فراهم کند.

از اوایل سال 2015، تتر به عنوان یک رمزارز پایه‌ دار به بازار عرضه شد. اولین نسخه از تتر به صورت رمزارز Omni Protocol بود که بر پایه بلاکچین بیتکوین ساخته شده بود. در سال 2017، شرکت Tether اقدام به ایجاد نسخه‌ های دیگری از تتر بر پایه بلاکچین‌ های دیگر مانند Ethereum و Tron کرد.

اما در سال 2018، شرکت Tether با چالش‌ هایی روبرو شد که به نوعی شکل‌ گیری یکی از بزرگترین فضای تردید برای تتر شد. در این سال، شرکت Tether و صرافی Bitfinex که در آن زمان متعلق به همان صاحبان بود، به اتهام تلاش برای پوشش دادن میلیاردها دلار سرقت شده به نظر می‌ رسیدند. این موضوع باعث شد تا اعتماد عمومی به تتر کاهش یابد. هرچند که شرکت Tether و Bitfinex همواره این ادعا را رد کرده‌ اند و بر این باورند که تتر پایدار است و دارای پشتوانه دلار آمریکا می‌ باشد.

اما با وجود همه چالش‌ ها، تتر همچنان یکی از محبوب‌ ترین رمزارزهای پایه‌دار جهان است و در بیشتر صرافی‌ های رمزارزی به عنوان یک واحد پایه برای تبادل دیگر رمزارزها مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

تاریخچه تتر به سال ۲۰۱۴ برمی‌ گردد. در آن زمان، شرکت Tether در هنگ کنگ تاسیس شد و به عنوان یک شرکت فعال در حوزه ارائه خدمات مالی و پرداخت الکترونیک فعالیت می‌ کرد. در سال ۲۰۱۵، تتر به عنوان یک رمزارز پایه‌ دار با نام Realcoin معرفی شد.

در سال ۲۰۱۷، شرکت Tether به شدت رشد کرد و ارزش رمزارز تتر به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار رسید. در همین سال، شرکت Tether شروع به همکاری با شرکت Bitfinex کرد، یکی از بزرگترین صرافی‌ های رمزارزی در جهان. به عبارت دیگر، تتر به عنوان یک واحد پایه برای تبادل رمزارزها در صرافی Bitfinex به کار گرفته شد.

در سال ۲۰۱۸، تتر و شرکت Bitfinex با اتهاماتی در مورد عدم شفافیت در مورد نحوه پشتوانه‌ گیری تتر و احتمالاً تاثیرگذاری در قیمت بیتکوین مواجه شدند. این اتهامات منجر به تحقیقاتی شد که در نهایت به پرداخت ۱۸۰ میلیون دلار به عنوان جریمه به دلیل تخلف در اطلاعات پشتوانه‌ گیری تتر منجر شد.

اما تتر توانست بعد از آن اتهامات برای مدتی پایداری خود را حفظ کند و هنوز هم یکی از محبوب‌ ترین رمزارزهای پایه‌ دار در جهان محسوب می‌ شود.

خرید و فروش تتر

تتر یکی از پراستفاده‌ ترین رمزارزهای پایه‌ دار در جهان است و به عنوان یک ابزار تبادل در صرافی‌ های رمزارزی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. برای خرید و فروش تتر، شما می‌ توانید به یکی از صرافی‌ های رمزارزی مراجعه کنید و تتر را با ارزهای دیجیتالی دیگر خریداری کنید، یا اگر قصد دارید از ارزهای فیات (نقدی) خرید کنید، باید به یک صرافی معمولی (غیر رمزارزی) مراجعه کنید و با استفاده از ارزهای فیات، تتر را خریداری کنید.


خرید و فروش تتر

اگر قصد فروش تتر را دارید، شما می‌ توانید به یکی از صرافی‌ های رمزارزی مانند تترفا مراجعه کرده و تتر را به ارز دیجیتال دیگر یا ارز فیات (نقدی) فروش کنید.

همچنین، باید به این نکته توجه کنید که ممکن است هزینه‌ هایی برای خرید و فروش تتر شما اعم از هزینه‌ های تبدیل ارز، کارمزد صرافی، و هزینه‌ های بانکی وجود داشته باشد. بنابراین، برای خرید و فروش تتر باید قبل از اقدام به معامله، هزینه‌ های مربوطه را به دقت بررسی کنید.

برای خرید تتر، باید ابتدا یک حساب کاربری در صرافی تترفا ایجاد کنید و سپس مقداری از ارز دیجیتالی یا ارز ملی خود را به این حساب واریز کنید. پس از اینکه موجودی حساب شما تأیید شد، می‌ توانید تتر را با قیمت فعلی خریداری کنید.

برای فروش تتر نیز باید به همین روش عمل کنید. به عبارت دیگر، باید تتر را به قیمت فعلی به فروش برسانید و در صورتی که فروش شما توسط کسی پذیرفته شد، می‌ توانید موجودی حساب خود را به ارز دیجیتالی یا ارز ملی تبدیل کنید و آن را برداشت کنید.

همچنین باید توجه داشت که قیمت تتر به علت تأثیرگذاری عوامل مختلف مانند تقاضا و عرضه، رویدادهای روزمره، رویدادهای بزرگ مثل اعلامیه‌ های شرکت Tether و تغییرات در بازار رمزارزی، ممکن است تغییر کند. بنابراین، پیش از خرید یا فروش تتر، بهتر است اطلاعات کافی در مورد بازار رمزارزی و قیمت تتر را جستجو کنید.

قیمت تتر

قیمت تتر (Tether) به دلیل تأثیرگذاری عوامل مختلف، از جمله تقاضا و عرضه، رویدادهای روزمره، رویدادهای بزرگ مثل اعلامیه‌ های شرکت Tether و تغییرات در بازار رمزارزی، ممکن است تغییر کند.

شما می‌ توانید قیمت تتر روز را در سایت تترفا مشاهده کنید. قیمت تتر به‌ طور معمول با ارزش پایه‌ ای دلار آمریکا پشتوانه‌ گیری می‌ شود، به این معنی که هر تتر برابر با یک دلار آمریکا است. با این حال، ممکن است در برخی مواقع، قیمت تتر با ارزش پایه‌ ای خود یعنی دلار آمریکا اختلاف داشته باشد.

مهم است که قبل از خرید یا فروش تتر، تحلیل دقیقی از بازار رمزارزی و قیمت تتر داشته باشید و برای این منظور، می‌ توانید از وب‌ سایت‌ معتبر و مشاوران مالی مجرب تترفا استفاده کنید.


قیمت تتر

جمع بندی

USDT مخفف Tether USD است که یک رمزارز پایه است که به دلار آمریکا پیوسته شده است. این رمزارز به عنوان پایه برای معاملات بین رمزارزها و به عنوان پایه برای معاملات بین کاربران و صرافی‌ های مختلف استفاده می‌ شود. به عنوان یک رمزارز پایدار، ارزش USDT همیشه با ارزش دلار آمریکا تقریباً یکسان است و هدف آن جلوگیری از نوسانات قیمتی شدید است.

این ارز دیجیتالی برای کاهش نوسانات بازار و افزایش پایداری استفاده می‌ شود. به طور کلی، یک USDT به ارزش یک دلار آمریکا معادل است و می‌ تواند در تجارت و تبادل بین المللی استفاده شود. USDT اغلب در تبادلات با بیت کوین (Bitcoin) و دیگر ارزهای دیجیتالی استفاده می‌ شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1573]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن