تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796895443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی خط تولید مواد شوینده با سرمایه کم


واضح آرشیو وب فارسی::


شما برای راه اندازی خط تولید شوینده با حداقل سرمایه ای که دارید، باید بودجه اولیه خودتان را صرف خرید دستگاه های ضروری بکنید.

 

  1. میکسر استیل دو جداره 1000 لیتری: میکسر، وظیفه مخلوط کردن مواد اولیه شما را بر عهده دارد و اگر شما به آن توجه ای نداشته باشید، کیفیت محصول نهایی خودتان پایین می آید. میکسرهای استیل برای تولید مواد شوینده انتخاب بهتری می باشند چون در برابر مواد اسیدی مقاومت بالایی دارند.
  2. پرکن اتوماتیک: برای پر کردن ظروف به یک دستگاه اتوماتیک پرکن نیاز دارید که حداقل دو نازل داشته باشد. 
  3. درب گذار اتوماتیک: یکی دیگر از دستگاه های مورد نیاز برای خط تولید شوینده درب گذار می باشد. یک درب گذار ایرانی که امکان تنظیم ارتفاع داشته باشد.
  4. تجهیزات آزمایشگاهی: این تجهیزات شامل انواع شیشه آلات و ظروف Ph متر است تا بتوانید فرمولاسیون ماده شوینده را به درستی بررسی کند.
  5. سیستم تصفیه آب
  6. پمپ دنده ای: یکی دیگر از تجهیزاتی که برای خط تولید شوینده نباید فراموش کنید پمپ دنده ای استیل می باشد.
  7. هزینه مربوط به اجاره بنا

 

تولید مواد شوینده بدون مجوز

تولید مواد شوینده بدون مجوز شاید امکان پذیر باشد و یا حتی شما زودتر بتوانید خط تولید را راه اندازی کنید، اما در آینده می تواند برای شما مشکل ساز شود چون شما نمی توانید مخفیانه کار کنید و باید برند سازی کنید تا خودتان را به بقیه معرفی کنید، به همین دلیل بهتر است در همان ابتدای کار برای گرفتن مجوز اقدام کنید تا در زمان تولید به مشکلی بر نخورید.اما خط تولید شوینده چیست و کاربرد آن؟

موارد مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده

  1. فرمولاسیون و مفاهیم اولیه برای تولید
  2. تهیه مواد اولیه مناسب که در داخل کشور موجود باشد.
  3. تهیه دستگاه ها و تجهیزات مناسب برای خط تولید کامل اتومات یا نیمه اتومات براساس بودجه خودتان
  4. گرفتن مجوزها و کنترل کیفیت که مطابق با استانداردهای ملی باشد.

 

روش های مختلف دستگاه لیبل زن بطری       

این فرایند بعضی اوقات به صورت دستی انجام می شود اما سال ها شرکت هایی که بطری آب معدنی تولید می کنند از دستگاه های اتومات و نیمه اتومات برای زدن لیبل روی بطری آب معدنی استفاده می شود. این دستگاه ها نکات مثبت و مزایای بسیاری دارند و همچنین تاثیرات سودمندی را در روند تولید ایجاد می کنند. 

  1. دستگاه لیبل زن بطری اتوماتیک

این دستگاه انواع لیبل های کاغذی، صدفی، ترنسپرنت یا شفاف را بر روی بطری به صورت اتوماتیک می چسباند، این دستگاه با دقت کامل و به صورت اتوماتیک لیبل ها را به دور بطری گرد، یک طرف ظروف تخت، دو طرف ظروف تخت، بالای جعبه و گردن بطری می چسباند.

  1. دستگاه لیبل زن بطری نیمه اتوماتیک

تنها تفاوتی که دارد این می باشد که بطری در دستگاه اتومات روی کانوایر قرار می گیرد اما در نیمه اتومات اینگونه نمی باشد و محل مورد نظر برای جای گیری بطری متفاوت می باشد. در واقع می شود گفت هر تولید کننده با توجه به حجم و زمان تولید محصولاتش، از نمونه اتومات یا نیمه اتومات استفاده می کند.

دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی چه مزایایی دارد؟

  1. قیمت کمتر: بسیاری از تولید کنندگان تا قبل از ورود این دستگاه به بازار مجبور به استخدام نیروی انسانی بودند که به مراتب باعث هزینه بیشتری می شد. همچنین به دلیل سرعت پایین تولید کمتر در نتیجه سود کاهش می یافت. 


  1. زیبا بودن این محصول: یکی از نکات مهم در بازار، که پر از برند و مارک های مختلفی می باشد، به زیبایی محصولات توجه می کنند.
  2. مقاوم بودن: مقاومت آن در برابر حرارت بالا می باشد و ماندگاری بیشتر محصول مورد نظر بسیار مهم می باشد که دستگاه لیبل زن بطری آب معدنی این ویژگی را دارد.
  3. صرفه جویی در وقت: وقتی از این محصولات استفاده می کنید، کار لیبل زنی در کمترین زمان ممکن و با بهترین حالت انجام می شود. 

ویژگی های دستگاه لیبل زن بطری

در ساخت این دستگاه از موادی استفاده شده است که آن را ضد زنگ می کند. این قابلیت عمر آن را افزایش داده و هزینه استهلاک را پایین می آورد. همچنین پوشش های پلیمری، ضد رنگ و قطعات داخلی فلزی اصل، عمر این دستگاه را بیشتر می کند.

وجود سیستم انتقال قدرت و الکتروموتورهایی که کارکرد این وسیله را بهتر می کند از دیگر مزایای لیبل زن بطری آب معدنی می باشد. وجود قطعات الکترونیکی و برقی برای سهولت کار با این وسیله در آن تعبیه شده است.

نحوه عملکرد دستگاه پرکن مایعات ثقلی، سایر انواع



این دستگاه نسبت به سایرین عملکردی ساده تر دارد. مایع در داخل مخزن قرار گرفته و با باز شدن نازل پایین مخزن از طریق فشار ثقل مخزن، جاری شدن مایع اتفاق افتاده و عمل تزیق انجام خواهد گرفت. پس از آن ظرف ها در زیر نازل قرار خواهند گرفت و پر شدن مایعات در این دستگاه از طریق تایمر زمان کنترل میشود. جهت جلوگیری از خطای پر کردن در این دستگاه، میبایست میزان مایعات داخل مخزن به طور مستمر کنترل گردد. این عمل توسط سنسورهای موجود در مخزن صورت میگیرد. در نازل های این دستگاه، جهت جلوگیری از کف کردن مایع ایجاد شده از مجرای برگشت استفاده میشود. اما دقیقا دستگاه پرکن مایعات چیست و چه کاربردی دارد؟

-دستگاه پرکن مایعات اورفلو یا سر ریز (Overflow Liquid Filling Machine)

اگر در صدد پر کردن محصولاتتان در بطری هایی هم ارتفاع هستید، این دستگاه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این دستگاه پرکن مایعات نیمه غلیظ روان و رقیق مانند: دلستر، آبمیوه، آب، روغن، انواع نوشیدنی ها، نوشابه، محصولات بهداشتی  و آرایشی ، دارویی، ، الکل، آستون، محصولات کف کننده، اسیدی و نیز اشتعال پذیرداخل بطری های پلاستیکی (PET)، مواد شیمیایی، سفید کننده ها، شوینده ها، شامپو فلزی و شیشه ای مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه در نمونه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل ارائه است.

دستگاه ارورفلو نیز جایگزینی برای دستگاه های ثقلی میباشد، به جهت این که این دستگاه پیشرفته تر و همچنین دارای سرعت عمل بسیار بالایی میباشد و بسیار مناسب برای کاربری در تولیدات صنعتی است. این دستگاه حتی دارای قابلیت در پر کردن مایعاتی میباشد که دارای قطعات جامدی با مش بندی 1/16 اینچی هستند. این دستگاه های پرکننده مایعات کوچک، مناسب پر کردن بطری های کوچک (ویال ) میباشند. دستگاه از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های پر کننده مایعات ثقلی بوده و بسیار اقتصادی میباشد. همچنین دستگاه در نمونه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابلیت ارائه شدن دارد.

تا به اینجای مقاله حاضر، سعی بر ارائه مطالب لازم و ضروری پیرامون دستگاه پرکن مایعات داشتیم و خوانندگان محترم میتوانند جهت بهره گیری از اطلاعات پیرامون سایر انواع پر کننده ها میتوانید در مطالب آتی همراه رضا ماشین باشید. 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 651]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن