تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797166310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب درآمد پرسود با گذراندن دوره تعمیرات موبایل


واضح آرشیو وب فارسی::

آموزش تعمیرات موبایل یکی از آن آموزش هایی است که با شرکت در آن می توانید بیش از 50 میلیون تومان درآمد کسب کنید. امروزه تلفن همراه محبوب ترین دستگاه هوشمندی است که تقریباً همه از کودکان تا بزرگسالان به دلیل ویژگی های فراوان از این دستگاه استفاده می کنند. گسترش استفاده از اینترنت و خرید از طریق موبایل نیاز افراد به این دستگاه ها را افزایش داده است. همه این موارد حکایت از بازار خوب تعمیرات گوشی دارد. آموزش تعمیرات موبایل یکی از بهترین حرفه هایی است که اگر در آموزشگاه معتبر تعمیرات موبایل فرا بگیرید، می توانید در کمتر از دو ماه، 0 تا صد موبایل را تعمیر کنید و درآمد کسب کنید. مجتمع فنی برق بهترین موسسه ای است که دوره های تعمیرات موبایل را از مقدماتی تا پیشرفته به صورت حرفه ای برگزار می کند.

دوره آموزش تعمیر موبایل شامل دو دوره تعمیر نرم افزار و سخت افزار می باشد. در این دوره های آموزشی تعمیرات موبایل تجربه عملی در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع گوشی های آیفون و اندروید از جدید تا قدیمی را ارائه می شود. همچنین در این دوره ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر گوشی، تمرین مباحث تدریس شده توسط اساتید و آشنایی با چالش های این حرفه در اختیار شما قرار می گیرد. این به شما مهارت کافی برای تعمیر گوشی و کار در بازار کار را می دهد.



امروزه بازار کار تعمیرات گوشی به لطف کسب و کارها و فعالیت های اینترنتی، به خصوص از شیوع ویروس کرونا پیشرفت زیادی کرده است و مردم از آن استقبال خوبی کرده اند که موجب افزایش تجارت اینترنتی هستیم. این کسب‌وکارها بسیاری از کارهای خود را از طریق موبایل انجام می‌دهند، بنابراین وقتی موبایل خراب می‌شود، باید سریع آن را تعمیر کنند. مدارس و دانشکده ها نیز آموزش های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، دلیل دیگری که نویدبخش بازار کار عالی تعمیرات موبایل است. همچنین ساخت برنامه های مختلف برای سرگرمی، عکاسی، تماشای فیلم، چت و .... محبوبیت این دستگاه هوشمند را افزایش داده است و نمی توان به یک روز کار بدون گوشی فکر کرد.
همه اینها حاکی از بازار کار عالی در حرفه تعمیرات تلفن همراه است. شما نیز می توانید وارد این بازار کار شوید و از طریق آموزش تعمیرات موبایل میلیون ها تومان درآمد کسب کنید.

چگونگی آموزش تعمیرات موبایل

بسیاری از افرادی که می خواهند به بازار کار در زمینه تعمیرات موبایل بپیوندند به دنبال چگونگی فراگیری این حرفه هستند که در ادامه بهترین و سریع ترین روش را توصیه خواهیم کرد. تلفن‌های همراه از دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تشکیل شده‌اند، داغ شدن بیش از حد گوشی، نصب نشدن برنامه‌ها، شارژ سریع، شکسته شدن صفحه LCD، خرابی باتری و درست کار نکردن دوربین از جمله مشکلات رایج موبایل هستند. ممکن است گوشی ها چنین مشکلاتی را داشته باشند و شما به عنوان یک تعمیرکار باید بتوانید این مشکلات را برطرف کنید.
برخی از افراد بر این باورند که می توانند با آموزش تعمیرات تلفن همراه به صورت آنلاین، تماشای فیلم های آموزشی تعمیرات گوشی، بر این مهارت ها مسلط شوند. اگر این را باور دارید، باید بگوییم که تعمیر تلفن همراه یکی از حرفه هایی است که نیاز به یادگیری و همچنین تمرین و تکرار دارد. به عبارت دیگر، تا زمانی که نتوانید گوشی را باز و بسته کنید، قطعات آن را لمس کنید، قطعات معیوب را بررسی کنید، قطعات را تعویض کنید و با ابزار لازم کار نکنید، نمی توانید بر مهارت های این کار مسلط شوید.
بنابراین آموزش عملی تعمیرات موبایل یکی از مهم ترین مباحث برای آموزش تعمیر گوشی می باشد. شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل بهترین و سریع ترین روش فراگیری این حرفه می باشد و زمانی که در دوره های آموزشی مجتمع فنی برق شرکت می کنید این فرصت را دارید و می توانید به صورت عملی و زیر نظر مدرس دوره رفع اشکال کنید.



درآمد تعمیرات موبایل

درآمد حاصل از تعمیر موبایل یکی از عوامل مهم دیگری است که افراد در زمان ورود به بازار کار تعمیرات موبایل به آن توجه می کنند. در رابطه با این موضوع باید بگوییم که این شغل یکی از بهترین مشاغل فنی در ایران و سایر کشورهاست و در حال حاضر متخصصین این حرفه حقوق بالایی دارند. اما به یاد داشته باشید که ممکن است در ابتدای ورود به این رشته و پس از گذراندن دوره نتوانید درآمد زیادی در این تجارت کسب کنید. اما این اطمینان را به شما می دهیم که اگر در دوره آموزشی تخصصی تعمیرات موبایل شرکت کرده و در این حرفه مهارت کسب کنید به راحتی می توانید در کمتر از 3 تا 6 ماه درآمد 20 تا 30 میلیون تومانی کسب کنید و با افزایش مهارت، این میزان افزایش می یابد.

با این حال به غیر از تعمیر موبایل، مشاغل فنی دیگری نیز وجود دارند که می توانند درآمد خوبی داشته باشند. اگر به مشاغل صنعت خودرو علاقه دارید باید بگوییم که این مشاغل از آن دسته مشاغل فنی هستند که امروزه بازار کار بسیار خوبی دارند. در ادامه با دو شغل پر درآمد در این زمینه آشنا خواهیم شد که آینده کاری خوبی در پیش رو دارند:

آموزش مکانیک خودرو

آموزش مکانیک خودرو یکی از دوره های عالی تعمیرات خودرو است که در صورت یادگیری آن می تواند درآمد زیادی برای شما به همراه داشته باشد. امروز شاهد افزایش تعداد خودروها در کشور هستیم. متأسفانه در سال های اخیر کیفیت تولید نسبت به قبل پایین آمده و به همین دلیل مشکلات خودروها بیشتر شده است. از سوی دیگر، خرابی خودرو یکی از مشکلاتی است در زندگی روزمره افراد تاثیر بسزایی دارد و باعث می‌شود افراد در هنگام خرابی خودرو به سرعت مشکل را برطرف کنند.
این شغل یکی از مشاغل تخصصی و مهارت محور است که برای ورود به آن نیاز به آموزش مکانیک دارد. یک خودرو از سیستم های مختلفی تشکیل شده است و یک مکانیک باید با این سیستم ها و نحوه کار آنها آشنا باشد تا در صورت بروز خرابی در خودرو سریعاً مشکل را شناسایی و برطرف کند.
این مهارت ها را می توان با شرکت در دوره مکانیک در مجتمع فنی برق به دست آورد. این آموزشگاه مجهز به انواع ابزار آلات تعمیر موتور و خودرو بوده و دوره ها را به صورت کارگاهی و عملی برگزار می کند. در این دوره استاد 0-100 مکانیک را به کارآموزان آموزش می دهد و سپس کارآموزان به تمرین مباحث و رفع اشکال می پردازند.



آموزش برق خودرو

یادگیری مهندسی برق خودرو یکی دیگر از موضوعات عالی تعمیر خودرو است که در صورت یادگیری مهارت های مناسب می تواند سود بالایی برای شما به همراه داشته باشد. برق خودرو یکی از مهم ترین سیستم های خودرو است و از قطعات مختلفی تشکیل شده است. مشکل در هر یک از این قطعات می تواند باعث ایجاد مشکل در عملکرد خودرو شود. با گذراندن دوره آموزش برق خودرو، قادر خواهید بود با این سیستم و اجزای مختلف آن به طور کامل آشنا شوید و همچنین انواع ایرادات برق خودرو را تشخیص و تعمیر کنید.
دوره آموزش برق خودرو در مجتمع فنی برق به طور جامع همه آنچه را که برای ورود به کسب و کار برق خودرو نیاز دارید به شما آموزش می دهد. آموزش باتری، تعمیر بخاری، تعمیر برف پاک کن، انواع چراغ ها، شیشه بالابر، استارت، مدار خودرو، برخی از مباحث مطرح شده در این دوره می باشد که آموزش داده می شود. با گذراندن این دوره، مبحث برق خودرو را به صورت عملی فرا خواهید گرفت و برای ورود به بازار کار در این زمینه آماده می شوید.
مجتمع فنی برق یکی از معتبرترین مراکز فنی در تهران است که دوره های بسیاری در زمینه برق و الکترونیک ارائه می دهد. این آموزشگاه دوره های خود را زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای برگزار می کند و همه ساله کارآموزان زیادی از این آموزشگاه وارد بازار می شوند.

اگر می خواهید آینده شغلی خود را تغییر دهید، توصیه می کنیم به وب سایت این آموزشگاه به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه کنید یا با شماره 02166121029 تماس بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 376]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن