تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808207302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انواع لباس کار مناسب و کاربرد هر لباس کار


واضح آرشیو وب فارسی::

لباس کار باید شیک، کاربردی و ترجیحا شخصی باشد. امروزه کاربرد لباس کار فقط برای محافظت در برابر خطرات نیست، بلکه از نظر کلاس شغلی نیز حائز اهمیت است. انواع لباس کار که برای محافظت شخصی بکار می رود علاوه بر محافظت از کارکنان می تواند دارای ظاهری شیک باشد. صنعتگران از لباس خود انتظارات زیادی دارند چون باید بتوانند سخت ترین تنش ها را در محیط کار تحمل کنند. اولین نکته در طراحی لباس ایمنی توجه به ویژگی های لباس از جمله قرار گرفتن مکان جیب ها، بکار بردن دکمه یا زیپ است. برای انواع لباس کار باید دمای محیط کار در نظر گرفته شود، اینکه لباس در چه محیط آب و هوایی و در چه دمایی استفاده می گردد مهم است. پادینوس برای اکثر صنایع و مشاغل لباس ایمنی کار تولید و در سایت عرضه می کند.


انواع لباس کار پادینوس

اهمیت لباس کار ایمنی در محیط کار

کاربرد لباس کار با یک فرم خاص برای ما تداعی کننده انسجام و نظم می باشد. اما از نظر کارفرما فاکتور مهمتر از نظم، ردیف سازمانی و نوع خدماتی است که توسط کارکنان مجموعه ارائه می گردد. یونیفرم های کاری هم از نظر فیزیکی و هم در برابر آسیب از کارکنان محافظت می کند. لباس ایمنی متمایز کننده کارکنان یک مجموعه از مشتریان می باشد. این مورد در حوزه ایمنی عمومی و خدمات بسیار حائز اهمیت است. در مشاغل خدماتی یونیفرم علاوه بر ایمنی باعث افزایش حس اعتماد در مشتری می شود.

لباس کار در مشاغلی مانند آتش نشانی نشان دهنده کار تیمی می باشد. پیشرفت در صنعت پارچه و طراحی مناسب میزان حوادث و خطرات جانی در این حوزه را به طور قابل توجه کاهش داده است. پوشیدن یونیفرم کاری در یک مجموعه صنعتی می تواند باعث افزایش مشارکت در کار تیمی شود. لباس های فرم و یکسان با لوگوی مجموعه در محل کار باعث برند سازی می گردد. داشتن ظاهری یکسان و آراسته از نظر حرفه ای بسیار مهم است. کاربرد لباس کار افزایش راندمان کاری کارگران در محل کار و ایفای نقش به درستی می باشد.

قوانین و مقررات متعددی در مورد ارتقاء ایمنی در محل کار توسط ارگان های مربوطه وضع شده است. این قوانین برای استفاده از لباس های ایمنی کار بر اساس خطرات و حوادث ارزیابی شده و به تصویب رسیده اند. لباس ایمنی کار مناسب باعث افزایش ایمنی نیروی کار و کاهش خطرات می باشد. همچنین مستلزم استفاده کامل از تمام تجهیزات محافظ مورد نیاز آن حرفه است. اگر در محل کار از مواد شیمیایی استفاده می شود لازم است که از عینک محافظ چشم استفاده شود. اگر در محل کار بیش از حد سر و صدا باشد مثل استفاده از تجهیزات سنگین لازم است کارگران از محافظ گوش استفاده کنند. برای جلوگیری از آسیب دیدگی پا از کفش های پنجه فولادی استفاده کنند. در مجموع نیاز به انواع لباس کار در محیط کار ضروری است به خصوص وقتی ماهیت شغل پر خطر است. همان طور که شرکت، مسئول ارائه چنین خدماتی به کارگران است، کارگران نیز موظف به استفاده از تجهیزات ایمنی در محل کار می باشند.


کاربرد لباس کار و یونیفرم

مزایای استفاده از تجهیزات ایمنی در محل کار

وقتی شرکت نمی تواند تمام خطرات در محیط کار را حذف کند، باید تجهیزات حفاظت شخصی برای کارگران و کارمندان خود فراهم کند. کاربرد لباس کار به معنی از بین بردن تمام خطرات احتمالی نیست، اما استفاده از آن یک مانع بازدارنده برای کاهش صدمات است. هر محیط کاری خطرات خاص خود را برای کارگران به همراه دارد. اکثر خطرات با تجهیزات ایمنی قابل پیشگیری است اما برخی از حوادث در محیط کار پنهان و برخی از این خطرات اجتناب ناپذیر هستند و در حین کار رخ می دهند. لباس کار ایمنی می تواند مانع از وقوع فاجعه انسانی و حوادث ناگوار گردد. لباس ایمنی باید آنقدر بادوام باشد که به یکی از سه روش زیر عمل کند:

  • به عنوان یک ضربه گیر قوی عمل کند.
  • اگر حادثه ای رخ داد، از صدمات جدی پیشگیری کند.
  • بقدری قدرتمند باشد تا کارگران از منطقه خطر دور شوند.

لباس ایمنی بادوام چه ویژگی هایی دارد؟

لباس کار حرفه ای بیش از هر چیز باید متناسب با کار باشد! تناسب فرم و سایز لباس تضمین کننده راحتی آن است. در نظر گرفتن استاندارد های حفاظتی در انواع لباس کار بستگی به انتخاب جنس لباس دارد. انتخاب لباس با کیفیت و در نظر گرفتن دوام بالا در برابر پارگی و سایش پاسخگوی بخش وسیعی از نیازهای صنعتگر می باشد. در لباس کارهای صنعتی مواد اولیه از جنس پنبه ضد حریق و نرم، پلی استر انعطاف پذیر و مقاوم در برابر پارگی و سایش بکار می رود. پادینوس با شعار اول ایمنی سپس کار، لباس ایمنی کاربردی برای صنایع و فعالیت های مختلف را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

کاربرد لباس کار بسته به نوع فعالیت و نیازهای حفاظتی مشخص می گردد، برای مثال لباس ایمنی جوشکاری نیاز به محافظت در برابر شعله، حرارت و جرقه های قوس الکتریکی دارد. برای یک کارگر ساختمانی لباس، کفش و کلاه ایمنی و دستکش کار لازم می باشد. برای یک تراشکار لباس ایمنی، دستکش مخصوص، محافظ چشم و گوش لازم است. لباس ایمنی کار، کفش ایمنی، کلاه ایمنی، دستکش کار، ماسک تنفسی، محافظ سر، محافظ گوش، محافظ چشم بخشی از تجهیزات حفاظت شخصی در هنگام کار می باشد. لباس محافظ برای این استفاده می شود که از فرد در برابر خطرات در موقعیت های مختلف حفاظت شود.


لباس کار بادوام

لباس کار ایمنی با کیفیت و مقرون به صرفه

پادینوس تامین کننده انواع لباس کار ایمنی و چاپی با قیمت رقابتی به صورت آنلاین می باشد. فعالیت آنلاین به ما این امکان را می دهد که هزینه های سربار را جبران و قیمت را پایین نگه داریم. شما می توانید تمام تجهیزات ایمنی و لباس کار خود را آنلاین و به صورت تک و عمده با قیمت مناسب سفارش دهید. لباس های کار بادوام برای کارگران خودروسازی، کارگران ساختمانی، کارگران کارخانه های صنعتی، لباس های کار صنعتگران حوزه های چوب بری، جوشکاری، تراشکاری، نجاری، مکانیکی و غیره را می توانید با قیمت مقرون به صرفه تامین کنید. هنگامی که دغدغه شما ایمنی، راحتی و دوام است با لباس محافظ ما می توانید مطمئن باشید که در حال سرمایه گذاری برای تجهیزات مناسب در کارتان هستید. تجهیزاتی که می توانید به آن اعتماد کنید و در هر شرایطی همگام و همراه شما باشد.

منبع : پادینوس | padinos.com

مطالب مرتبط : 

آشنایی با انواع تابلو های ترافیکی






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 312]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن