تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796850624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکاتی که برای انتخاب بهترین کاشی و سرامیک باید بدانید


واضح آرشیو وب فارسی::

 

 

اکثر افراد نمیدانند که برای خرید کاشی و سرامیک به چه نکاتی باید توجه کنند، برخی هنگام خرید به کیفیت و کارایی سرامیک و کاشی انتخابی، توجه چندانی نمیکنند و زیبایی و ظاهر سرامیک برایشان مهم است و برخی دیگر بالعکس به ظاهر توجهی ندارند و تمام تمرکز خود را معطوف به کارایی و کیفیت سرامیک می کنند.

 از ان جهت که کاشی و سرامیک انواع زیادی دارد، ممکن است افراد دچار سردرگمی هنگام خرید شوند، کیفیت، یکی از نکات بسیار مهم در کاشی و سرامیک می باشد و عدم توجه به ان منجر به ضرر مالی به ساختمان خواهد شد. و همچنین ظاهرکاشی و سرامیک تاثیر بسیاری در فروش ساختمان خواهد داشت. ازین جهت بهتر است در خرید کاشی و سرامیک به نکته های زیر توجه کنید.

در اولین اقدام مطابق با محلی که قرار است از سرامیک و کاشی استفاده کنید، جنس کاشی یا سرامیک خود را مشخص و انتخاب کنید، اگر انتخاب شما کاشی سرویس بهداشتی است، باید اندازه سرویس خود را در وحله اول در نظر بگیرید، و رنگی را بخرید که نور را به خوبی انعکاس دهد، کاشی جنس صیغلی با رنگ های روشن انتخاب مناسبی برای بزرگ تر نشان دادن سرویس شما است، کاشی مات با رنگ های تیره، باعث کوچک تر دیده شدن فضا می شود.

همانطور که در نکته قبل گفته شد محل استفاده از کاشی یا سرامیک را در نظر داشته باشید، محل کاشی بسیار مهم است، زیرا سرامیکی را که برای سرویس بهداشتی انتخاب کردید قطعا برای اشپزخانه خود استفاده نمی کنید. سرامیک کف باید مقاوم باشد ولی کاشی و سرامیک مورد استفاده در دیوار نیاز به مقاومت چندانی ندارد و می توانید با توجه به بودجه خود کاشی به صرفه تری برای دیوار آشپزخانه و سرویس بهداشتی بخرید.

خانم ها بیشتر وقت خود را در آشپزخانه هستند از این رو ظاهر آشپزخانه اهمیت زیادی برای خانم ها دارد، انتخاب کاشی و سرامیک مناسب اشپزخانه بسیار حائز اهمیت است، درخرید کاشی آشپزخانه ضد رطوبت بودن و قابل تمیز شدن ان باید در اولویت باشد. بهتر است برای دیوار اشپزخانه از کاشی و سرامیک با کیفیت و زیبا استفاده کنید.

اگر آشپزخانه ای کوچک دارید از تاثیر رنگ های روشن مثل سفید و کرم روشن برای بزرگتر نشان دادن آشپزخانه قافل نشوید.

بهترین انتخاب برای حمام، کاشی های موزاییکی است. نکته دیگر در انتخاب کاشی کف حمام لیز نبود آن است که باعث سر خوردن افراد نشود و همچنین بخاطر داشته باشید در حمام کاشی با سطح زیرین خود تماس داشته و مانعی مانند چسب بینشان قرار نگیرد.

ابعاد کاشی  نیز از دیگیر نکاتی است  که با بزرگ و کوچک دیده شدن سرویس بهداشتی ارتباط مستقیمی دارد. لازم به ذکراست، با انتخاب کاشی کوچک بند های میانی ان افزایش یافته و محلی برای تجمع الودگی ها می شود.

 

نکات مربوط به قیمت کاشی و سرامیک

شاید اولین مسئله ای که موقع خرید به ان فکر کنید قیمت کاشی و سرامیک باشد. طرح، ضخامت، ابعاد و میزان جذب رطوبت و... همگی برهزینه شما تاثیر می گذارند. در خرید کاشی به متراژ خانه و هزینه مناسب هم دقت کنید.

بدیهیست که هرچقدر کیفیت کاشی و سرامیک بیشتر باشد قیمت آن به مراتب بیشتر خواهد بود.

برای فضای بیرونی مثل، بالکن و پله ها باید سرامیکی را تهیه کنید که در برابر سرما و گرما مقاوم باشد. و با سرد و گرم شدن هوا ترک نخورد.

اگربه برچسب روی کاشی و سرامیک دقت کنید اطلاعاتی همچون، مقاومت در برابر سرما یا جذب اب روی ان نوشته شده است. از کارشناسان این حوزه نیز میتوانید در رابطه با اطلاعات آن سوال کنید.

به لعاب کاشی و سرامیک توجه کنید، برای دیوارها معمولا لعاب براق استفاده می شود، اما برای کف ساختمان به دلیل لیز بودن مناسب نیستند.

اگر در خانه افراد زیادی زندگی می کنند، باید کاشی و سرامیکی را انتخاب کنید که کمترالودگی را به خود جذب ونشان دهند.

اگر وقت زیادی برای تمیز کردن ندارید، بهتر است کاشی های رنگ روشن را انتخاب نکنید زیرا سریع کثیف می شوند، بهتر است از رنگ های تیره را انتخاب کنید.

کلام اخر

سرامیک و کاشی همیشه مسئله مهمی برای صاحب خانه ها یا مهندسین بوده، و همراه با زیبایی کیفیت ان هم بسیار حائز اهمیت است. اگر ماندگاری کاشی و سرامیک خوب باشد کمک زیادی به بودجه وهم چنین به کیفیت خانه شما می کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن