تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797880567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکوارسیون مدرن منزل با 20 ایده فوق العاده و ارزان


واضح آرشیو وب فارسی::



دکوراسیون مدرن سبکی خاص و بی نظیر است که کمتر کسی امروزه از شناخت آن و زیبایی هایش بی خبر است. در این مقاله حتما با ما همراه باشید تا با این 20 ایده جذاب و ارزان قیمت و ساده دکوراسیون مدرن منزل خود را فوق العاده خاص کنید. 

  1. شاخص کردن یک دیوار با قاب عکس و ... 

یکی از جمله اقداماتی که می توان دکوراسیون مدرن منزل انجام داد طراحی دیوار شاخصی که با عناصر تزیینی شاخص شده اند می باشد. برای مثال می توان یک دیوار را تماما با قاب عکس افراد خانواده یا هنرمندان و ... پر کرد و یا آن یا با تابلوهای کوچک و بزرگ هنری که در یک سبک می باشند پر نمود. همچنین می توان از عناصر دیگر مانند بشقاب های دیوارکوب و ... نیز برای این هدف استفاده نمود. 

  1. استفاده از قفسه های سرتاسری در بخشی از نشیمن

در بعضی از دکوراسیون منزل هایی که به سبک دکوراسیون مدرن بسیار حرفه ای و شیک انجام شده اند می توان مشاهده کرد که طراح از قفسه های سرتاسری در بخشی از نشیمن و یا در محدوده جدا شدن نشیمن از هال استفاده کرده و روی این قفسه ها که می توانند چوبی، فلزی و یا از متریال دیوارها باشند کتاب، گلدان، عناصر تزیینی و ... قرار داده است که این یکی از ترندهای طراحی داخلی منزل به سبک مدرن می باشد. 

  1. طراحی تیوی وال

تیوی وال یکی از جمله دیوارهای شاخصی می باشد که طراحی آن در ایران بسیار طرفدار دارد. می توان یک دیوار که اصولا دیوار مرکزی و اصلی فضای نشیمن می باشد را به تلوزیون و تجهیزات آن اختصاص داد. این دیوار می تواند با طراحی کمدها و شلف ها و یا متفاوت بودن متریال آن با متریال دیگر قسمت ها شاخص شود.

 

  1. طراحی گلخانه در گوشه ی نشیمن

استفاده از گیاهان در طراحی داخلی منزل از جمله کارهایی که طراحان در شرکت دکوراسیون برای طراحی داخلی مدرن انجام میدهند. گیاهان می توانند بسیار انرژی بخش بوده و از طرفی باعث زیبایی فضا شوند. در هر خانه ایحتما گوشه ها و قست هایی موجود است که به آن بی شده و می توان از آن ها برای طراحی یک گلخانه کوچک در خانه کمک گرفت. 

  1. استفاده از رنگ متفاوت برای گوشه ها

از آنجایی که خانه های امروزی دارای مساحت کمی می باشند و اغلب افراد تمایل دارند تا فضاهای مورد نیاز خود را در خانه ی خود داشته باشند طراحان با استفاده از رنگ های مختلف برای فضاهای مختلف یا اقداماتی این چنین یا مثلا پتینه کاری دیوار ها سعی در خلق فضاهای کاربردی جدید در دل فضاهای همیشگی دارند و به همین منظور با استفاده از رنگ آمیزی متفاوت گوشه های پرت خانه و چیدمان مخصوص آن می توان به آن ها کاربردی جدید بخشید.

  1. طراحی شومینه دیواری 

شومینه های دیواری مخصوصا در مناطق سردسیر می توانند بسیار پرطرفدار و محبوب ظاهر شوند. شومینه ها به دلیل ظاهر کلی ای که داشته و همچنین آتشی که در دل خود دارند می توانند یک فضای مرکزی برای نشیمن و هال و یا فضایی شاخص در منزل باشند. شومینه های مدرن اغلب شیشه ای یا چوبی و .. بوده و دارای فرم هایی ساده می باشند. 

  1. استفاده مبلمان رنگی رنگی

سبک مدرن از جمله سبک هایی می باشد که می توان در آن از انواع رنگ ها استفاده نمود و به همین دلیل بسیاری کارفرمایان خوش ذوق که به رنگی و انرژی بخشی بودن خانه خود اهمیت می دهند خواستار همچین طراحی داخلی ای می باشند و طراحان در شرکت دکوراسیون نیز برای جان بخشیدن به خانه و زیبا و منحصر به فردتر کردن آن اصولا از مبلمان رنگی استفاده می کنند. مبلمان رنگی رنگی به این گونه هستند که یا خود در اصل دارای یک یا دو رنگ بوده و کوسن هایی با رنگ های تند و متفاوت دارند و یا صندلی ها هر کدام به یک رنگ می باشد. 

  1. طراحی شلف روی دیوار و پر کردن آن با کتاب

طراحی دیواری که تمام آن را کتاب ها پر کرده باشند یکی از رویایی ترین و زیباترین چیزهایی است که خیلی از افراد آرزوی آن را در خانه خود دارند و در سبک مدرن نیز این ترفند طرفدار دارد. می توان یک دیوار را تماما شلف زد و روی آن ها را با کتاب پر نمود. 

 

  1. ترکیب رنگ سفید و یک رنگ زنده

رنگ سفید به عنوان رنگی روشن و خنثی شناخته می شود که استفاده از آن باعث شیک تر شدن فضا و بزرگتر جلوه دادن آن می شود. استفاده از آن در تمامی فضا و استفاده از یک رنگ زنده و شاداب در کنار آن در بعضی از قسمت ها می تواند فضایی بسیار زیبا را برای منزل مدرن شما پدید بیاورد. برای مثال ترکیب رنگ سفید و آبی یکی از زیباترین ترکیب ها است. 

  1.  طراحی سقف شیشه ای

سقف شیشه ای در طی شب، بارش برف و باران و ... می تواند زیبایی خاص و آرامشی زیاد به فضای شما ببخشد. این سقف می تواند قسمتی از اتاق خواب و یا فضای مرکزی نشیمن شما باشد و یا حتی گوشه ای دنج که شما برای یافتن آرامش به سراغ آن می روید. 

  1.  استفاده از آجر برای دیوارهای داخلی

یکی از ویژگی های دکوراسیون مدرن این است که می توان از انواع متریال ها برای فضای داخلی نیز استفاده نمود که از جمله ی محبوب ترین آن ها آجر می باشد. دیوارهای آجری امروزه طرفداران زیادی دارند و شما می توانید آن ها را به صورت رنگ آجر و یا رنگ سفید و ... در فضای داخلی خود استفاده کنید. 

  1.  طراحی دیوارهایی با قاب پنجره های تو خالی 

یکی از ترفندهایی که در دکوراسیون منزل به سبک مدرن استفاده می شود استفاده از دیوارهای نضفه و یا دیوارهایی با قاب پنجره های تو خالی برای جداسازی فضاهایی مانند غذاخوری از نشیمن و یا هال از نشیمن می باشد که می توان آن را همانگونه که هست رها نمود یا تزیینش کرد و باعث زیبایی دو چندان فضا شد. 

  1.  استفاده از کابینت های سرتاسری در آشپزخانه

کابینت های سرتاسری از جمله ترندهای طراحی آشپرخانه به سبک مدرن می باشند که توسط مهندسین و طراحان در شرکت دکوراسیون استفاده می شود. این کابینت ها به فضا سادگی بیشتری داده و در عین حال بسیار شیک می باشند و باعث بزرگتر بنظر رسیدن فضا می شوند. 

  1.  طراحی دیوار یا قسمتی از سقف با آینه

آینه ها نیز از جمله عناصر دکوراتیو محبوب در سبک مدرن می باشند. می توان از آینه های مختلف برای پوشاندن یک دیوار استفاده کرد و یا قسمتی از دیوار  وسقف را آینه کاری کرد. این کار باعث شفافیت و دلبازتر و در عین حال متفاوت بنظر رسیدن منزل شما خواهد شد. 

  1.  استفاده از چراغ های متنوع 

چراغ های ایستاده و چراغ های آویزان در سبک مدرن بسیار طرفدار دارند. شما می توانید در فضای نشیمن از انواع آباژورها و چراغ های ایستاده بهره برده و برای فضای آشپزخانه و کانتر خود از چراغ های آویزان استفاده کنید. 

  1.  طراحی زیر پله

یکی دیگر از اقداماتی که در خانه های مدرن طراحان انجام می دهند استفاده ی مفید از تمامی فضاها می باشد. برای مثال زیر پله در اغلب خانه ها فضایی پرت به شمار می رود اما در دکوراسیون منزل به سبک می توان از آن به عنوان یک گوشه ی دنج، کتابخانه ای کوچک و ... بهره برد. 

  1.  طراحی سقف

با استفاده از نورپردازی و یا سقف های کاذب می توان به طراحی سقف پرداخت و باعث زیباتر شدن آن در خانه های مدرن شد. از آنجایی که استفاده از المان های تزیینی در خانه های مدرن زیاد نیست با این کار می توان به هدف زیبایی بیشتر رسید. 

  1.  ایجاد اختلاف ارتفاع در فضا

اختلاف ارتفاع در فضا چه از طریق کوتاه و بلند کردن سقف و یا چه با تو رفتگی و یا صاف بودن کف می توان باعث ایجاد تنوع در طراحی داخلی منزل شد که ترفندی حرفه ای برای فضا می باشد.

  1.  طراحی پنجره های سرتاسری

پنجره ها نقش پررنگی در خانه های مدرن دارند چرا که اغلب در خانه هایی با سبک های دیگر قاب های پنجره ها و شیشه های آن ها عادی است اما در طراحی داخلی مدرن می توان از شیشه های مربع مربع و ... برای تاثیرگذاری بیشتر آن روی دکوراسیون منزل استفاده نمود. 

 

  1.  طراحی دیوار با کاغذ دیواری و پتینه

استفاده از کاغذ دیواری های طرحدار برای بخشی از دیوارها و یا پتینه کاری دیوار ها می تواند باعث شاخص تر شدن دیوار و یا زیبایی بیشتر محیط و تنوع بخشیدن به دکوراسیون منزل شود. این کاغذ دیواری ها و پتینه باید طرح های ساده داشته باشند چرا که سبک مدرن طرفدار سادگی می باشد. 

دکوراسیون مدرن منزل با بازدید و مشاوره رایگان: 09125754921

منبع: هیرادانا






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 584]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن