تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816088746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین لپ تاپ ‌های گیمینگ ایسر برای بازی خور ها


واضح آرشیو وب فارسی::

شاید این کلیشه جا افتاده باشد که لپ تاپ‌های گیمینگ، قیمت بسیار بالایی دارند، اما لپ تاپ های گیمینگ ایسر این کلیشه را از بین برده‌اند! این لپ تاپ‌ها با عملکرد فوق‌العاده و کیفیت سخت‌افزاری بالا، قیمت بسیار مناسبی هم دارند. این ویژگی مهم وجه تمایز ایسر از سایر برندهای مطرح این حوزه است. شما می‌توانید با بودجه‌ای بسیار معقول، لپ تاپ گیمینگ با بهترین عملکرد را خریداری کنید.



بهترین لپ تاپ ‌های گیمینگ ایسر

مشخصات سخت‌افزاری بهترین لپ تاپ ‌های گیمینگ ایسر

برند ایسر به تولید لپ‌تاپ‌های باکیفیت و با قیمت مناسب معروف است. نکته قابل‌توجه در مورد لپ تاپ‌های این برند، سخت‌افزار و تجهیزات به‌کار رفته در این لپ تاپ‌هاست. ایسر برای محصولات گیمینگ خود از پردازنده‌های متنوع از انویدیا تا اینتل و AMD استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصولات ایسر، استفاده از حافظه‌های SSD با سرعت بسیار بالاست. گیمرهای حرفه‌ای اهمیت وجود این سخت‌افزارها را به خوبی درک می‌کنند. 

نمایشگر بهترین لپ تاپ ‌های گیمینگ ایسر از نرخ نوسازی بالایی برخوردار است. نرخ نمایشگر تاثیر زیادی روی اجرای باکیفیت بازی‌های مختلف دارد. از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این لپ‌تاپ‌ها، می‌توان به ظرفیت قابل توجه 16 تا 32 گیگابایتی رم اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود، هر نوع بازی با هر گرافیکی، روان و بدون نقص اجرا شود. 

معرفی 5 مورد از بهترین لپ تاپ ‌های گیمینگ ایسر

بیشتر لپ تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار قیمت بالایی دارند، اما داستان محصولات ایسر متفاوت است. لپ تاپ های گیمینگ این برند علاوه‌بر داشتن قابلیت‌های سخت‌افزاری سایر برندها، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری هم دارند. برای مشاهده قیمت لپ تاپ ایسر به سایت زومیت مراجعه کنید. در ادامه 5 مورد از بهترین لپ تاپ های گیمینگ برند ایسر را معرفی می‌کنیم.

 

بهترین لپ تاپ ‌های گیمینگ ایسر

1. Acer Predator Triton 500 SE (2022)

لپ تاپ پردیتور ایسر از پردازنده Core i9 نسل دوازدهم اینتل بهره می‌برد. به این قابلیت، پردازنده گرافیکی 3080 Ti انویدیا با 16 گیگابایت VRAM را هم اضافه کنید. این قابلیت‌ها شما را به دنیای جادویی بازی‌های رایانه‌ای خواهند برد. در مورد ظاهر بدنه هم باید گفت که طراحی منحصربه‌فرد دریچه‌های تهویه، بسیار هیجان‌انگیز است. نمایشگر 16 اینچی با فرکانس 240 هرتزی و باکیفیت آن، باعث می‌شود تار و پود بازی را با تمام وجود لمس کنید! طراحی زیبای این لپ تاپ در کنار عملکرد فوق‌العاده سخت‌افزاری، ارزش خرید آن را بالا برده است.

2. Acer Predator Triton 300 SE

یکی دیگر از لپ تاپ های گیمینگ ایسر که قیمت بسیار به‌صرفه‌ای هم دارد. البته قیمت پائین‌تر به این معنی نیست که از کیفیت ساخت آن کم شده است. در ساخت این محصول هم از بهترین سخت‌افزارها و متریال استفاده شده است. این لپ تاپ پردیتور از پردازنده اینتل Core i7 و پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 3060 بهره می‌برد. یکی از نکات قابل توجه در مورد این لپ تاپ، عمر باتری آن است. باتری این لپ تاپ تا 6 ساعت و 41 دقیقه دوام می‌آورد که در نوع خود قابل توجه است. صفحه نمایش لپ تاپ ایسر پردیتور تریتون 14 اینچی و با فرکانس 144 هرتزی است که کیفیت قابل قبولی ارائه می‌دهد. از نقطه ضعف‌های این لپ تاپ هم می‌توان به صفحه کلید و تاچ پد نامناسب آن اشاره کرد.

3. Acer Nirto 5

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 است. از نظر سخت افزاری هم کیفیت قابل قبولی دارد. پردازنده Core i5 در کنار پردازنده گرافیکی انویدیا جیفورس 3050 نشان از عملکرد خوب این لپ تاپ دارد. حافظه SSD ایسر نیترو 5 هم 512 گیگابایت است. به این ترتیب می‌توان گفت نقطه قوت اصلی این محصول نمایشگر باکیفیت و صفحه کلید ساده آن است. با این حال به عنوان یک لپ تاپ میان‌رده و اقتصادی، ارزش خرید بالایی برای گیمرها دارد. 

4. Acer Predator Triton 500 SE (2021)

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسر که بالانس مناسبی بین قیمت، سخت افزار و ظاهر برقرار کرده است. وزن سبک این محصول باعث می‌شود به راحتی حمل شود. از طرف دیگر صفحه نمایش 16 اینچی آن با فرکانس 165 هرتزی، کیفیت قابل‌قبولی ارائه می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های بارز ایسر پردیتور تریتون، صفحه کلید نازک و خوش‌دست آن است. این موضوع باعث می‌شود حین انجام بازی‌های طولانی مدت، دست شما دچار خستگی نشود. از نظر سخت‌افزاری هم این لپ تاپ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پردازنده اینتل Core i9 در کنار پردازنده گرافیکی انویدیا جیفورس و حافظه 1 ترابایتی، ارزش خرید این لپ تاپ را بالا برده است. 

5. Acer Predator Helios 300 SpatialLabs Edition

این لپ تاپ هم تقریبا همه آنچه گیمرها نیاز دارند را فراهم می‌کند. از پردازنده Core i7 تا پردازنده گرافیکی انویدیا جیفورس 3070 و حافظه SSD 2 ترابایتی، همگی نشان از یک لپ تاپ حرفه‌ای برای گیمینگ دارند. نمایشگر این لپ تاپ هم 15.6 اینچی است که کیفیت درخور شأنی ارائه می‌دهد. برای خرید انواع لپ تاپ گیمینگ ایسر به زومیت مراجعه کنید. 



بهترین لپ تاپ ‌های گیمینگ ایسر

کلام پایانی

همواره یکی از دغدغه‌های گیمرها، خرید لپ تاپ گیمینگ با قیمت و کیفیت مناسب است. لپ تاپ های گیمینگ ایسر علاوه‌بر کیفیت بسیار بالایی که دارند از قیمت مناسبی هم برخوردارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ‌های این برند، سخت‌افزار قدرتمند آنهاست که می‌توان گفت با برندهای رقیب برابری می‌کند. 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 791]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن