تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796825109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای خرید دستگاه بلوک زنی با بتن سرمد همراه شوید


واضح آرشیو وب فارسی::

مجموعه بتن سرمد یکی از مراکز مطرح در حوزه تولید و فروش ماشین آلات ساختمانی و صنعتی است. این مجموعه انواع ماشین آلات صنعتی به ویژه دستگاه بلوک زنی را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

در پی دغدغه بسیاری از خریداران دستگاه بلوک زنی این مجموعه راهنمای خرید دستگاه بلوک زنی را برای افراد ایجاد کرده است. به همین دلیل در این مقاله به صفر تا صد راهنمای خرید دستگاه بلوک زنی پرداخته ایم. با مطالعه این اطلاعات می توانید خریدی شایسته را تجربه نمایید.





برای چه کاری دستگاه بلوک زنی را تهیه می کنید 

دستگاه بلوک زنی یکی از وسایل اساسی برای انجام پروژه های عمرانی است. افراد زیادی تمایل به راه اندازی کارگاه بلوک زنی دارند. نیاز اولیه این افراد تهیه دستگاه مناسب برای انجام کار است. برای انتخابی دقیق باید به پرسش هایی پاسخ داد. سوالاتی نظیر:

  • بودجه خرید چقدر است؟
  • هدف از خرید چیست؟
  • فضای لازم برای کار چقدر است؟

در ابتدا باید بدانید هدف شما از خرید چیست؟ آیا برای تاسیس کارگاه به دستگاه نیاز دارید؟ اگر این چنین است باید تجربه خود را بررسی کنید. اگر کارگاه کوچکی دارید می توانید از دستگاه بلوک زن دستی استفاده نمایید. این دستگاه برای تولید کم، مناسب است. بنابراین اگر تازه وارد این صنعت شده اید، می توانید نسبت به خرید دستگاه بلوک زن دستی اقدام کنید. این دستگاه به برق نیاز ندارد. برای همین برای شروع بسیار مناسب به نظر می رسد. کار با دستگاه ساده و ابتدایی است. بنابراین اگر کم تجربه هستید، خرید دستگاه بلوک زن دستی پیشنهاد می شود.

بلوک زن غیر هیدرولیک نوع دیگری از دستگاه های بلوک زنی است. این دستگاه نیز برای تولید کم مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از بلوک زن غیر هیدرولیک قادر خواهید بود به تولید انواع مختلف بلوک بپردازید. با این حال استفاده از این دستگاه نیاز به تجربه دارد. بنابراین برای افراد مبتدی توصیه نمی شود. برای استفاده از این دستگاه به برق سه فاز نیاز پیدا خواهید کرد.

دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک برای شرکت های بزرگ پیشنهاد می شود. به دلیل داشتن پروژه های زیاد امکان استفاده از دو نوع اول برای چنین شرکت هایی مناسب نیست. تعداد تولید و سرعت آن توسط این نوع بلوک زن به شدت افزایش می یابد. بنابراین اگر سابقه و تجربه شرکت شما بالا است، حتما دستگاه تمام هیدرولیک را انتخاب نمایید.





بودجه خرید دستگاه بلوک زنی شما چقدر است            

از مهم ترین نکاتی که در راهنمای خرید دستگاه بلوک زنی به آن اشاره می شود، بودجه مشتری است. چقدر می توانید برای خرید دستگاه هزینه کنید؟ برای شروع کار نیاز به خرید ماشین آلات گران ندارید. می توانید کار خود را با یک دستگاه کوچک دستی آغاز نمایید. اگر شرکت بزرگی دارید، با هزینه بیشتر، تولید بهتر و سریع تری را تجربه می کنید.

بدون شک دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به هزینه بیشتری نیاز دارند. از سوی دیگر این نوع ماشین آلات پیامد بهتری خواهند داشت. سرعت بالا و کیفیت عالی در تولید از مزایای استفاده از این دستگاه ها به حساب می آید و نتیجه چیزی جز کسب سود بیشتر نخواهد بود. درج قیمت ثابت برای دستگاه های بلوک زنی غیرممکن است. با توجه به نوسانات بازار توصیه می شود به صورت تلفنی استعلام قیمت نمایید.





ابعاد فضایی که برای استفاده دارید

بررسی فضای موجود در راهنمای خرید دستگاه بلوک زنی اهمیت فراوانی دارد. خرید خود را باید بر اساس وسعت کارگاه انجام دهید. حداقل مساحت لازم برای داشتن کارگاه بلوک زنی ۱۵۰ متر مربع است. برای این فضای کوچک می توانید از بلوک زن های دستی استفاده کنید. اما اگر قصد خرید دستگاه تمام اتوماتیک دارید، به فضای بیشتری نیازمند هستید.

برای تاسیس کارگاه بلوک زنی با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک حداقل به ۲۰۰۰ متر مربع فضا نیاز است. استفاده از این دستگاه به مراتب سودآورتر از دستگاه ساده دستی خواهد بود. با این حال اگر بودجه شما کم است، می توانید برای آغاز کار و کسب تجربه از بلوک زن های دستی استفاده کنید.

حد وسط فضای لازم برای تاسیس کارگاه بلوک زنی ۱۰۰۰ متر مربع است. توجه داشته باشید که وسعت و بزرگی کارگاه را برای خرید در نظر بگیرید. مسلما هر چه کارگاه بزرگ تر باشد میزان تولید بیشتر خواهد بود. تولید بیش تر نیز پیامد مثبتی چون افزایش سود را به همراه خواهد داشت. با این حال نباید خود را زیاد درگیر وسعت کارگاه کنید. اگر تازه کار هستید با ۲۰۰ متر مربع فضا نیز می توانید آغاز نمایید.

کلام آخر

خرید دستگاه بلوک زن باید با اطلاعات کافی انجام گیرد. اگر دستگاه متناسب با نیاز خریدار انتخاب نشود، مشکلات زیادی را به وجود خواهد آورد. از دست رفتن سرمایه یکی از این معضلات به شمار می رود. در این مقاله به طور جامع به تفصیل راهنمای خرید دستگاه بلوک زنی پرداختیم. با استفاده از این معلومات قادر خواهید بود خریدی مطمئن داشته باشید.

شرکت بتن سرمد عرضه کننده انواع دستگاه های بلوک زنی در کنار شما خواهد بود. این مجموعه می تواند بهترین دستگاه های بلوک زنی را در اختیار افراد قرار دهد. برای خرید و کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 681]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن