تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816970499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیرگاه تخصصی خودرو در تهران


واضح آرشیو وب فارسی::

آیا تابه‌حال برای تعمیر خودرو به تعمیرگاه مراجعه کرده‌اید؟ در تعمیرگاه خودرو چه خدماتی به شما ارائه شد؟ تجهیزات و سالن تعمیرگاه ماشین تا چه حد نظر شما را به خود جلب کرد؟ کیفیت و نحوۀ ارائه خدمات در چه سطحی قرار داشت؟ برای انجام چه تعمیرات و دریافت چه خدماتی به تعمیرگاه خودرو مراجعه می‌کنید؟

این سؤالات تنها بخشی از پرسش‌هایی است که ذهن بسیاری از دارندگان وسایل‌ نقلیه را به خود معطوف ساخته‌است و همواره در پی یافتن بهترین و معتبرترین تعمیرگاه‌ها در سطح تهران و حومه هستند. از آنجایی‌ که شهر تهران تعداد زیادی وسایل‌ نقلیه از برندهای مختلف را در خود جای داده‌است، وجود تعمیرگاه‌های تخصصی دارای پرسنل باتجربه و متخصص و دارای تجهیزات به‌روز لازم و ضروری است، زیرا هرچه لوازم و دستگاه‌های موجود در تعمیرگاه پیشرفته‌تر باشد، به‌نسبت دقت، سرعت عمل و کیفیت کار تعمیرکاران نیز افزایش می‌یابد.



تعمیرگاه خودرو چیست؟

به‌طورکلی محیطی که در آن انواع لوازم و تجهیزات تعمیر وسایل‌ نقلیه وجود دارد و تعمیرکاران با استفاده از این ابزارآلات فرآیند عیب‌یابی و تعمیر انواع خودروهای سواری، نیمه‌سنگین و سنگین را انجام می‌دهند، تعمیرگاه خودرو گفته می‌شود. البته در این راستا بعضی از تعمیرگاه‌ها به‌صورت اختصاصی خدماتشان را به یک برند از اتومبیل‌ها ارائه می‌کنند. بدین صورت که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به‌عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرگاهی، فرآیند تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90 و سایر قطعات آن انجام می‌شود. البته خدمات این مجموعه صرفاً به جعبه‌دنده محدود نمی‌شود و تمامی تجهیزات خودروهای برند رنو در این مرکز بروز و مجهز ارائه می‌گردد.

تعمیر خودروهای وارداتی در اولویت تعمیرگاه‌های تخصصی کشور

همان‌طور که می‌دانید، خودروهای خارجی و برندهای معتبر دنیا از تکنولوژی‌های پیشرفته برخوردار هستند و همین امر باعث شده‌است تا به‌نسبت حساسیت تعمیر، سرویس و نگه‌داری آنان نیز افزایش یابد، ازاین‌رو یک مرکز تعمیرگاه خودرو تخصصی باید بتواند تمامی خدمات را جهت برآورده نمودن نیاز دارندگان یک برند خاص از خودروهای خارجی برطرف سازد. علاوه‌بر این کمبود قطعات و لوازم‌یدکی اتومبیل‌های وارداتی نیز یکی از مشکلات در این مسیر است که بسیاری از تعمیرگاه‌های خودرو در تهران و حومه با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

این روزها طیف گسترده‌ای از خودروهای آلمانی، فرانسوی، چینی، کره‌ای، ژاپنی در بازار وجود دارد و تمامی آن‌ها خودروی وارداتی محسوب می‌شوند. بر همین اساس تأمین نیازهای اولیه نظیر قطعات اصلی، لوازم جانبی و کیفیت ارائه خدمات تعمیراتی به این مدل از وسایل‌ نقلیه اهمیت فراوانی دارد. در این زمینه برای اینکه بتوانید تعمیرگاه ماشین متناسب با نیاز، نوع و برند خودرویتان پیدا کنید، می‌بایست ابتدا به دنبال تعمیرگاه تخصصی بگردید تا پس از آن بتوانید براساس معیارهای موجود، از خدمات بهترین و مجهزترین تعمیرگاه خودرو نهایت بهره را ببرید.



تعمیرگاه تخصصی خودروهای داخلی

با یک نگاه به دور و اطراف خواهید دید که تعداد زیادی از محصولات ایران خودرو، پارس خودرو، سایپا و غیره وجود دارد. از آنجایی‌ که تمامی اتومبیل‌ها براساس کیفیت ساخت، نوع قطعات، نحوۀ استفاده و نگه‌داری پس از مدتی دچار یک‌سری مشکلات می‌شوند، وجود تعمیرگاه خودرو برای تولیدات داخل کشور نیز لازم و ضروری است تا ضمن عیب‌یابی دقیق و انجام تعمیرات متنوع بتوانند مطلوب‌ترین خدمات را به مالکان این دسته از وسایل‌ نقلیه ارائه کنند. برند رنو از محبوب‌ترین محصولات در بازار کشور است و شاهد مدل‌های متنوعی از آن نظیر تندر 90 (ال 90)، مگان، ساندرو، سیمبل و غیره هستیم، ازاین‌رو بعضی تعمیرگاه‌ها صرفاً محصولات برند رنو را تعمیر می‌کنند و به‌عنوان تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران و سایر شهرهای کشور مشغول فعالیت هستند. بر همین اساس اگر قصد تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90 را دارید، حتماً باید به این دسته از مراکز نظیر ایران رنو مراجعه کنید.

البته ممکن است سایر تعمیرگاه‌ها نیز بتوانند مدل‌های مختلف خودرو را تعمیر کنند. اما باید بدانید که کیفیت ارائه خدمات در یک مرکز تخصصی، به‌نسبت بهتر از سایر مجموعه‌های تعمیرگاهی است. در صورتی‌ که مالک یکی از محصولات برند رنو هستید، پیشنهاد می‌کنیم به تعمیرگاه ایران رنو، یکی از بهترین و تخصصی‌ترین تعمیرگاه‌های تهران مراجعه کنید و از خدمات آن‌ها برای عیب‌یابی، تعمیر و بهبود عملکرد وسیله‌ نقلیه‌تان استفاده کنید.

ویژگی‌های بهترین تعمیرگاه خودرو

در صورتی‌ که به دنبال بهترین تعمیرگاه خودرو متناسب با برند و مشکل وسیله‌ نقلیه هستید، می‌بایست یک‌سری نکات را مدنظر قرار دهید تا ضمن انتخاب بهترین مراکز بتوانید از مزایا و امکانات منحصر‌به‌فرد آن‌ها نهایت بهره را ببرید. در این‌ خصوص برای بهترین تعمیرگاه ماشین ویژگی‌هایی در نظر گرفته شده‌است که اصلی‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر عبارت است از:

۱) آشنایی با مبانی اولیۀ سرویس‌دهی، ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان

امروزه ظاهر محیط کار، پوشش پرسنل و نحوۀ برقراری ارتباط با مشتری اهمیت فراوانی دارد و بسیاری از مجموعه‌های تعمیرگاهی به این مورد توجۀ ویژه‌ای دارند. به‌طوری‌که در کنار استفاده از تابلوی تبلیغاتی خاص، محیط کارگاه را مجهز و به‌روز می‌کنند و از همه مهم‌تر، یک لباس فرم برای تمامی تعمیرکاران و کادر تعمیرگاه خودرو در نظر می‌گیرند.

۲) مرتب بودن فضای تعمیرگاه و دسته‌بندی تجهیزات و ابزارآلات

به‌لحاظ اینکه روزانه تعداد زیادی خودرو در تعمیرگاه مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌گیرد، تجهیزات و ابزارآلات جابه‌جا می‌شوند و موجب بهم‌ریختگی محیط کارگاه می‌شوند. بر همین اساس، به‌صورت روزانه و پس از انجام هر تعمیر، دستگاه‌ها و ابزارهای مصرفی به‌جای خود بازگردانده می‌شوند تا ضمن مرتب شدن فضا، یک نظم و هماهنگی جامع در تعمیرگاه ماشین به‌وجود بیاید.

 

۳) استفاده از تجهیزات ایمنی و لباس کار مناسب

کلیۀ مراکز تعمیراتی روزانه با خطرات گوناگونی مواجه هستند و هر لحظه ممکن است برای یکی از کارکنان یا محیط کارگاه اتفاقی رخ بدهد. بدین ترتیب برای جلوگیری از این‌گونه خطرات و حوادث می‌بایست از لوازم و تجهیزات ایمنی نظیر لباس و کفش کار، جعبۀ کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی و غیره استفاده کرد، بنابراین در یک تعمیرگاه تخصصی مجهز، باید این دسته از تجهیزات وجود داشته باشد و در دسترس تمامی پرسنل قرار بگیرد.

۴) استفاده از نیروی انسانی متخصص، باتجربه و کارآمد

همان‌گونه که می‌دانید، تمامی مراحل عیب‌یابی، تعمیر و تعویض قطعات توسط تعمیرکاران در مجموعه‌های تعمیراتی انجام می‌شود. بدین جهت آن دسته از تعمیرگاه‌ها موفق‌تر هستند و به‌نوعی تخصصی به شمار می‌روند که از افراد باتجربه و دارای مهارت کافی استفاده کنند. در تعمیرگاه خودرو ایران رنو نیز این نکته در اولویت قرار گرفته‌است و تعمیرکاران حاضر در این مجموعه، از بالاترین سطوح تجربه و تخصص بهره‌مند هستند. به همین دلیل فرآیند عیب‌یابی و تعمیر تمامی بخش‌های وسایل‌ نقلیه نظیر تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90 و ساندرو با کیفیت عالی انجام می‌شود.

۵) سرعت عمل کارکنان تعمیرگاه و تحویل به‌موقع خودرو به مشتری

همواره مالکان خودرو تمایل دارند که وسایل‌ نقلیۀ آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن عیب‌یابی و تعمیر شود. به همین دلیل همواره به دنبال یافتن مراکز تخصصی تعمیرگاهی هستند که از این خصوصیت بارز برخوردار باشد. البته باید به آن‌ها نیز حق داد، زیرا از وسایل‌ نقلیه‌ای که در اختیار دارند برای انجام فعالیت‌های مختلف استفاده می‌کنند، ازاین‌رو تعمیرگاه خودرو باید یک زمان دقیق را برای تعمیر وسیله‌ نقلیه برحسب نوع و شدت خرابی تعیین کند و به مشتری اعلام نماید. البته هرچه این مدت زمان کمتر باشد، نشان‌دهندۀ سرعت عمل تعمیرگاه ماشین است و رضایت حداکثری مشتری را درپی خواهد داشت.

نکتۀ قابل توجه اینکه تعهد به قول‌وقرار و تحویل به‌موقع خودرو نیز خیلی مهم است و دستیابی به این امر، نیازمند داشتن تیم متخصص و تجهیزات بروز و کافی است. در غیر این‌ صورت نه تنها نمی‌توان خدمات را به‌طور مطلوب به مشتریان ارائه کرد، بلکه تأخیر در تحویل خودرو موجب نارضایتی آن‌ها خواهد شد.



۷) ارائه لوازم‌یدکی اصلی و باکیفیت

در بسیاری مواقع، شدت آسیب و خرابی دستگاه‌ها به حدی است که باید آن‌ها را تعویض کردن و قطعۀ جدید جایگزین کرد. در این راستا نیز یک تعمیرگاه خودرو تخصصی باید انواع مختلفی لوازم‌یدکی را براساس زمینۀ فعالیت و نوع وسایل‌ نقلیه فراهم کند و در صورت نیاز به مصرف‌کنندگان ارائه دهد. قابل توجۀ کلیه مالکان محصولات برند رنو، در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو انواع مختلفی از لوازم‌یدکی اصلی و باکیفیت عالی فراهم شده‌است و متناسب با نیاز مشتریان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. بر همین اساس با صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌توانید قطعات مورنیازتان را تهیه کنید تا تعمیرکاران آن‌ها را جایگزین قطعات فرسوده و معیوب کنند.

۷) تست نهایی و تحویل خودرو به مشتری

در تمامی مراکز تخصص تعمیر وسایل‌ نقلیه قبل از تحویل خودرو به مشتری، وسیله‌ نقلیه مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد. هدف از این کار، سنجش عملکرد خودرو و کسب اطمینان از جانب عملکرد آن است. در این مرحله پس از تایید نهایی و تسویۀ حساب هزینه‌های انجام‌شده، خودرو به مشتری تحویل داده می‌شود.

هزینۀ تعمیرات خودرو در تعمیرگاه‌های تخصصی

در رابطه با هزینۀ عیب‌یابی، تعمیر، سرویس و نگه‌داری وسایل‌ نقلیه در مراکز تخصصی، نمی‌توان یک قیمت ثابت و مشخص تعیین کرد. به دلیل اینکه با افزایش نرخ ارز، به‌نسبت قیمت قطعات نیز بیشتر می‌شود. از طرف دیگر هزینۀ تعمیر و تعویض قطعات براساس نوع، شدت خرابی و برند خودرو متفاوت است. به‌عنوان مثال، هزینۀ تعمیر گیربکس اتوماتیک ال 90 با گیربکس دنده‌ای فرق می‌کند. بر همین اساس مصرف‌کنندگان باید این نکته را مدنظر قرار دهند و سپس به تعمیرگاه خودرو در تهران و سایر شهرها مراجعه کنند.

جمع‌بندی

مفهوم تعمیرگاه ماشین، اهمیت و ضرورت وجود آن و همچنین ویژگی‌های یک تعمیرگاه خودرو تخصصی نشان می‌دهد که این دسته از مراکز، نیاز جامعۀ امروزی است و همواره برای انجام خدمات متنوع در راستای عیب‌یابی، تعمیر و بهبود عملکرد وسایل‌ نقلیه به آن نیاز داریم. در این‌ خصوص تنها می‌بایست بهترین مراکز تعمیر اتومبیل را بیابید تا ضمن ارائه خدمات تخصصی و به‌روز، وسایل‌ نقلیه شما در کوتاه‌ترین زمان تعمیر شود و به‌دست شما برسد. در صورتی‌ که مالک وسایل‌ نقلیه برند رنو هستید، هنگام بروز نقص فنی توصیه می‌کنیم به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به‌عنوان بهترین مجموعه در تهران و حومه مراجعه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 798]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن