تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798126256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین منابع کنکور ریاضی ۱۴۰۱


واضح آرشیو وب فارسی::


در حقیقت کنکور یکی از سرنوشت ساز ترین چالش هایی است که هر دانش آموز با آن مواجه است، اگر برای کسب رتبه خوب به دنبال کتاب های کمک آموزشی هستید. باید بگوییم که یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین دروس در کنکور ریاضی است، برای موفقیت در کنکور شما هر برنامه ای که داشته باشید باید ابتدا از بهترین منابع کنکور ریاضی استفاده کنید، بدون شک کسب درصد بالا در این درس رتبه کنکور شما را تا حد زیادی بهبود خواهد داد.

منابع کنکور ریاضی 

عده ای تصور می کنند که برای آموزش ریاضی اکتفا کردن به کتاب درسی اصلی کافیست؛ در واقع این موضوع اصلا درست نیست، کتاب اصلی ریاضی برای بسیاری از دانش آموزان قابل فهم و درک نیست، به همین دلیل اکثر دانش آموزان با این درس مشکل دارند و در حل تست کنکور ریاضی با مشکل مواجه می شوند.

انتخاب بهترین منابع کنکور ریاضی ۱۴۰۱ اهمیت ویژه ای دارد، اگر دانش آموزان بتوانند کتاب های کمک آموزشی متناسب با وضعیت درسی خود را انتخاب کنند می توانند ضعف های خود را در درس ریاضی رفع کنند، و در نهایت صد در صد پیشرفت خواهند کرد.

با توجه به اهمیت استفاده از بهترین منابع کمک آموزشی ریاضی برای کنکور در این مطلب بهترین کتاب کنکور ریاضی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • کتاب نشر الگو: نشر الگو ریاضی با هدف تقویت فرمول ها و تکنیک های ریاضی دانش آموزان کنکوری تدوین و طراحی شده است.

این کتاب در درسنامه خود راه حل هایی مطرح کرده است که دانش می توانند توسط آن ها مهارت تست زنی خود را افزایش دهند، و توانمندی های خود را نیز تقویت کنند.

  • کتاب میکرو طبقه بندی گاج: این کتاب یکی از بهترین کتاب های کنکور ریاضی ۱۴۰۱ است که تمامی دروس ریاضی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش داده است.

با کمک این کتاب می توانید مروری بر سال های گذشته داشته باشید، و درس ریاضی را به صورت نکته به نکته آموزش ببینید، و با کمک سوالات تستی آن خود را برای کنکور سراسری آماده کنید.

  • کتاب حسابان خیلی سبز: حسابان خیلی سبز هم همانند کتاب میکرو طبقه بندی گاج دروس پایه تا دوازدهم را گردآوری نموده و از آن ها بیش از ۲۶۰۰ سوال تستی و چهار گزینه ای طراحی کرده است.

جالب است بدانید که این کتاب تنها به سوالات تستی بسنده نکرده است، و در کنار آن برای سوالات از پاسخ های تشریحی استفاده کرده است، این موضوع به درک بیشتر دانش از مباحث ریاضی کمک خواهد کرد.

از مزیت های این کتاب جمع بندی مباحث سه سال دهم، یازدهم و دوازدهم است، این موضوع باعث شده دانش آموزان بتوانند فرصتی دوباره برای مرور کتاب های سال قبل داشته باشند.

  • کتاب میکرو طلایی گاج: این کتاب یکی از کامل ترین و جامع ترین منابع ریاضی کنکور ۱۴۰۱ محسوب می شود.

انتشارات طلایی گاج علاوه بر درسنامه مفصلی که تمام دروس پایه های مختلف رشته تجربی و ریاضی را در بر گرفته است، دارای تست های استانداری از سوالات کنکور سال ۱۳۸۵ تا به اکنون است.

در حقیقت دانش آموزان با حل این سوالات تستی بر تمامی مفاهیم کتاب ریاضی به خوبی مسلط می شوند و‌ با نحوه سوالات کنکوری نیز آشنا خواهند شد، و می توانند با مدیریت زمان آزمون خود به راحتی به سوالات کنکور پاسخ دهند.

بهترین منابع کنکور ریاضی نظام جدید

ریاضی یکی از دروس تخصصی است که ضریب بالایی را در کنکور سراسری به خود اختصاص داده است، از این رو تست زنی صحیح این درس می تواند تا حد زیادی موفقیت داوطلبان را در کنکور تضمین دهد.

امروزه پیدا کردن بهترین منابع کنکور ریاضی نظام جدید یا بهترین کتاب ریاضی کنکور یکی از مهم ترین دغدغه های دانش آموزانی است که می خواهند در کنکور سراسری شرکت کنند و درصد بالایی از حل تست ریاضی کنکور بدست آورند.

در واقع دانش آموزان بهتر است از کتاب های جامع و کاربردی استفاده کنند تا بتوانند ریاضی را به صورت عمیق و مفهومی آموزش ببینند، بدین صورت می توانند به تسلط نسبی دست پیدا کنند و به راحتی به سوالات تست ریاضی کنکور پاسخ دهند.

در هنگام انتخاب کتاب ریاضی کنکور نظام جدید پیشنهاد می کنیم از منابع معروف و پیشرفته استفاده کنید، زیرا برخی کتاب های کمک آموزشی هیچ گونه کاربردی ندارد و تنها باعث تلف شدن وقت شما خواهد شد.

بهترین کتاب ریاضی کنکور نظام جدید

همانطور که در قبل بیان کردیم انتخاب بهترین کتاب ریاضی کنکور نظام جدید از اهمیت بالایی برخوردار است و استفاده از آن می تواند تا اندازه زیادی در رتبه کنکور شما تاثیر گذار باشد، از این رو در این مطلب فهرستی از بهترین کتاب های ریاضی کنکور نظام جدید را تهیه کرده ایم و آن ها را برای شما شرح خواهیم داد، تا علاوه بر یادگیری فرمول ها و حل مسائل بتوانید به راحتی تست زنی کنید.

  • کتاب ریاضی نظام جدید کنکور مهر و ماه: اگر بخواهیم بهترین و جامع ترین کتاب های ریاضی کنکور را به شما معرفی کنیم، قطعا انتشارات مهر و ماه یکی از آن ها خواهد بود.

مهر و ماه در درسنامه خود توانسته تمامی مباحث را به صورت شفاف و واضح بیان کند، قطعا این امر مانع باعث یادگیری بهتر دانش آموزان و مانع از سردرگمی آن ها خواهد شد.

خوب است بدانید که تا به اکنون دانش آموزان بسیاری توانسته اند توسط این کتاب نتیجه ای مطلوب در کنکور سراسری بدست آورند، بنابراین می توان از آن به عنوان منبعی مجرب و معتبر یاد کرد.

  • کتاب تخته سیاه: از دیگر کتاب هایی که برای یادگیری ریاضی کنکور به دانش آموزان توصیه می شود، کتاب تخته سیاه است.

این کتاب شامل درسنامه مفید، تست های کلیدی و پاسخ های تشریحی می باشد، هر دانش آموزی می تواند از آن استفاده کند، و از راه حل هایی که در این کتاب بیان شده است برای حل تست های کنکوری استفاده کند.

  • کتاب آبی قلمچی: سوالات چهار گزینه ای بسیاری در این کتاب وجود دارند، در واقع کتاب آبی قلمچی با هدف تقویت مهارت تست زنی دانش آموزان تالیف و منتشر شده است.

لازم است بدانید که درسنامه کتاب آبی قلمچی اصلا کاربردی نیست، تنها می توان آن را به عنوان بهترین منبع تست زنی ریاضی کنکور معرفی کرد.

مراجع آموزشی کنکور ریاضی 

مراجع معتبری مانند سایت کنکور، کانون قلم چی ، گزینه دو و مهرمگ در زمینه کنکور فعالیت می کنند که شما می توانید با مراجعه به این وبسایت ها با بهترین منابع کنکور ریاضی یا بهترین کتب ریاضی کنکورو دیگر منابع کنکور آشنا شوید

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1543]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن