تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797045319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریلز (REELS) اینستاگرام چیست؟ | مقایسه ریلز اینستاگرام با تیک تاک


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده : اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک سرویسی را به نام ریلز اینستاگرام راه اندازی کرد و تواسنت بازدید های بسیاری را به سمت خود جذب کند در این مقاله قرار است کامل با مفهوم اینکه ریلز اینستاگرام چیست؟ آشنا شویم

 

شاید برای شما هم مبهم شده باشد که اصلا ریلز اینستاگرام چیست؟چه تفاوت هایی دارد؟به چه دردی میخورد؟


تفاوت ریلز اینستاگرام با تیک تاک

معرفی کامل ریلز اینستاگرام

ما در این مقاله سعی داریم به معرفی کامل REELS اینستاگرام بپردازیم؛ویژگی ریلز یک ابزار جدید است که به کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام،امکان ایجاد و تولید ویدیو های کوتاه مدت تا 90 ثانیه و اشتراک گذاری آنها را میدهد.

در حقیقت Instagram Reels همانند TikTok است و امکان ظبط،ویرایش،اضافه کردن صدا و افکت ها را به شما میدهد.

از زمان معرفی ریلز در اینستاگرام،باعث رشد بالای 280 درصدی این شبکه اجتماعی شده است؛در اینستاگرام شما میتوانید از 0 تا 90 ثانیه ویدیو و عکس هایی را ظبط و ویرایش کنید و آن ها را از طریق فید استوری در قسمت REELS به اشتراک بگذارید.

رشد کسب و کار ها از طریق ریلز اینستاگرام

از زمان معرفی شدن ریلز در اینستاگرام حکم موشکی پرسرعت را برای رشد کسب و کارها،بلاگر ها و اینفلوئنسر داشته است.

سایز استوری اینستاگرام و ریلز اینستاگرام و آی جی تی وی اینستاگرام یکسان و بصورت طول ۱۰۸۰ پیکسل و عرض یا ارتفاع ۱۹۲۰ پیکسل است؛اما چه چیزی باعث میشود که Instagram Reels نسبت به Instagram Story و Instagram Igtv برتری پیدا کند؟

برتری ریلز اینستاگرام نسبت به استوری و آی جی تی وی

اگر شما دارای یک کسب و کار هستید ویدیو های ریلز بسیار مناسب ایجاد هویت بصری با شفافیت،جذابیت کاملتر و بهتری میباشد و مناسب تیزر های و تبلیغات کوتاه مدت و یا تریلر های جذاب کوتاه مدت میباشد؛در صورت اینکه ویدیو های آی جی تی وی اینستاگرام مناسب ویدیو هایی با تایم بالاتر برای مثال برای معرفی کامل محصول یا مشخصات،شرایط خرید و ... میباشد.

همچنین اگر شما یک بلاگر،کمدین یا اینفلوئنسر هستید ریلز محیطی بسیار جذاب برای تولید محتوا های ویدیویی کوتاه مدت و جذاب و تاثییر گذاری میباشد؛همچنین تفاوت ریلز با استوری این میباشد که ریلز در پست های شما باقی میماند؛ درصورتی که استوری های شما تا 24 ساعت باقی خواهند ماند و بعد از آن در نهایت باید آن را تبدیل به هایلات کنید.

اینستاگرام شبکه اجتماعی برای همه اقشار

اگر از جا به جا شدن بین برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف شبکه های اجتماعی خسته شده اید و به دنبال شبکه اجتماعی تمام عیار میباشید؛ مطمئنا اینستاگرام یکی از بهترین گزینه ها هست؛زیرا همه چیز را یکجا دارد.

در طی این سالیان اینستاگرام ویژگی های بسیار جدیدی را به کاربران خود معرفی کرده است و آنر را به محیطی تمام عیار و مناسب برای انواع کسب و کار ها و کاربران تبدیل شده است.

تاریخچه اپلیکیشن اینستاگرام


تغییرات اینستاگرام

اینستاگرام ابتدا در سال 2010 با امکان آپلود تصاویر شروع به کار کرد؛ سپس مدتی نگذشت که پس از گذشت 2 سال در سال 2012 مارک زاکربرگ اینستاگرام را خریداری کرد و از آن روز تا کنون شاهد پیشرفت و رشد های بسیاری از این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار بوده ایم؛بطوریکه باعث شده است تا به یکی از سرسخت ترین رقیبان دیگر شبکه های اجتماعی تبدیل شود.

اینستاگرام به عنوان رقیبی سرسخت با دیگر شبکه های اجتماعی خیلی سریع با آخرین رونده ها و تغییرات همراه شده است؛تا بتواند خود را به یک شبکه اجتماعی تمام عیار تبدیل کند.

راه اندازی ریلز اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک

با رونق و شکوفایی تیک تاک،اینستاگرام نیز از همین روش برای جذب تولید کننده و سازندگان محتوا و بند های مختلف استفاده کرده است و ریلز اینستاگرام را راه اندازی کرد.

در طول مدت قرنطینه به دلیل ویروس کوید-19 یا همان کرونا افراد مجبور به خانه نشینی شده اند؛ در نتیجه مردم سراسر جهان به استفاده از تیک تاک روی آورده اند؛ تا از خستگی و افسردگی و بند تنهایی رها شوند، در نتیجه میتوان گفت ریلز اینستاگرام همان تیک تاک است؛ به علاوه یکسری ویژگی ها و محدودیت های متفاوت.

انعطاف پذیری اینستاگرام

یکی از دلایلی که باعث پرطرفدار و محبوب شدن شبکه اجتماعی اینستاگرام و همچنین رشد و شکوفایی این اپلیکیشن شد؛ انعطاف پذیری این شبکه اجتماعی بوده است؛ زیرا اینستاگرام برای همه اقشار و افراد قابل استفاده خواهد بود.

- اگر شما دنبال خرید محصولاتی هستید.

- اگر شما دنبال اخبار هستید.

- اگر شما دنبال خنده و شادی و سرگرمی هستید.

- اگر شما به دنبال دوستیابی و آشنای هستید.

- اگر شما به دنبال تجارت هستید و نیاز به روابط اجتماعی دارید.

- اگر شما یک فروشنده هستید.

- اگر شما دارای ک کسب و کار هستید.

و هر چیزی که فکرش را بکنید، همه اینها باعث شده است که تبدیل به محبوب ترین شبکه های اجتماعی شود.

رشد کاربران اینستاگرام با معرفی REELS

اینستاگرام با معرفی ریلز اینستاگرام مطمئنا باعث افزایش کاربران خود شد؛ زیرا باعث جذب بسیار از کاربران تیک تاک نیز شده است، همچنین مردم ایالات متحده و هند بیشترین استفاده را از خدمات ریلز اینستاگرام دارند.

در دسامبر 2019 ترامپ تلاش کرد تا تیک تاک را ممنوع کند و همچنین تیک تاک در هند ممنوع شده است و حتی خود کاربران ایرانی به سختی و دشواری امکان استفاده از تیک تاک را خواهند داشت.

کاربران هندی بعد از ممنوع شدن تیک تاک از داشتن یک پلتفرم جایگزین و مشابه که میتوانند از طریق آن ویدیو کلیپ های جذاب و هیجان انگیز بسازند بسیار خوشحال شده اند و به شدت به استفاده از اینستاگرام روی آورده اند و مطمئنا تا کنون حتما برای شما پیش آمده و مشاهده کرده اید که چقدر محتوای گسترده ای از کشور هند در اینستاگرام جاری است.

از طریق ریلز اینستاگرام وایرال شوید

ریلز اینستاگرام، مخصوصا در کشور ما ایران شانس بسیار زیادی برای وایرال شدن دارند، این ویژگی باعث افزایش بسیار زیاد نرخ تعامل محتواهای شما میشود؛ معمولا بر اساس آمار تعامل ویدیو های ریلز 22 درصد بیشتر از ویدیو های معمولی میباشند؛ در صورتیکه شما ایده پرداز خوبی باشید؛ با ساخت ویدیو های جذاب با ایده های جدید و گوناگون به شدت میتوانید از طریق تولید محتواهای ویدیو های ریلز نرخ تعامل به شدت بالایی را برای پیج خود ایجاد کنید و باعث دگرگونی فالوور های خود شوید.

تب SHOP در اینستاگرام


فروشگاه اینستاگرام

همچنین فیسبوک در کنار ریلز برای اینستاگرام تب دیگری به نام SHOP را نیز معرفی کرده است؛ که در این قسمت میتوانید از اینستاگرام خرید کنید و از کسب و کار های کوچک نیز حمایت کنید.

همچنین سازندگان REELS میتوانند یک محصول را برچسب گذاری کنند و مردم میتوانند روی آن کلیک کنید تا اطلاعات بیشتر از محصول پیدا کنند و یا آنرا خریداری کنند.

آیا ریلز اینستاگرام میتواند جایگزین تیک تاک شود؟

اما این سوال پیش می آید که آیا ریلز اینستاگرام میتواند جایگزین تیک تاک شود یا خیر؟ ریلز اینستاگرام توجه های زیادی را به خود جذب کرده است؛ اما هنوز راه زیادی را در پیش دارد تا بتواند بطور کامل بهتر از تیک تاک عمل کند؛ در حال حاضر تیک تاک جایگزین بهتری نسبت به ریلز اینستاگرام است؛زیرا گزینه ها و فضای بهتری برای رشد فراهم میکند، با این حال مطمعا هستیم فیسبوک به این سرعت تسلیم نخواهد شد و به بروزرسانی اینستاگرام ادامه خواهد داد.

ویدیو های ریلز اینستاگرام معدن طلای جذب فالوور

همانطور که در موارد بالا گفته شده راجب ریلز متوجه این موضوع شدید که ریلز اینستاگرام در حقیقت برای رقابت با تیک تاک ایجاد شده است؛ در کنار این موضوع ویدیو های ریلز به شدت بخش داغی در اکسپلور اینستاگرام را به خود اختصاص داده است؛ بطوریکه که جدا از قدیمی بودن یا جدید بودن اکانت شما،تعداد فالوور های شما و جدا از تمامی موارد اگر شما ایده پرداز خوبی باشید؛ با تهیه و تولید ویدیو های ریلز به شدت میتوانید مخاطبان دیگر را در این فضا با خود در تعامل قرار دهید و اگر محصول یا کسب و کاری دارید باعث بالا رفتن فروش آن شوید و یا اگر بلاگر یا اینفلوئنسر یا کمدین هستید با تهیه ویدیو هایی جذاب به شدت فالوور ها و بازدید های خود را افزایش دهید.

الگوریتم ریلز چگونه کار میکند؟

شما با دانستن الگوریتم و عملکرد reels اینستاگرام میتوانید بازدید بیشتر و بالاتری را جذب کنید؛ به عنوان مثال شما با افزدون صداهای پرطرفدار، استفاده از هشتگ های مناسب و مرتبط، جذاب تر کردن محتوای ریلز از نظر بصری همه اینها راه هایی عالی هست تا به کاربران ایستاگرام بگویید:هی به من توجه کنید.

به طور مداوم در ریلز اینستاگرام محتوا تولید کنید

شما با تولید محتوا مداوم اکانت و پیج خود را میتوانید بروز نگه دارید. همچنین با ایده پردازی و تولید محتواهای گوناگون میتوانید از طریق بازخورد گرفتن؛ متوجه شوید که چه محتوایی و با چه نوعی تولید کنید تا باعث شود بتوانید بازدید بیشتری بگیرید و نرخ تعامل بیشتری را ایجاد کنید.

ویو و بازدید ریلز اینستاگرام بخرید

یکی دیگر از راه ها بالا بردن ویو و بازدید های ریلز اینستاگرام, خرید ویو ریلز اینستاگرام میباشد.

البته به شرطی که ویو هایی که توسط شما خریداری میشود؛ دارای کیفیت بالایی باشد و توسط اکانت های واقعی رخ دهند نه اکانت های فیک،اگر شما نیازمند هر یک از خدمات برای انوع شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام داشته باشید آنلی مارکت یکی از ارائه دهنده های انواع خدمات شبکه های اجتماعی میباشد.

لایک ریلز اینستاگرام بخرید

همانطور که میدانید ویدیو های اینستاگرام چه IGTV چه REELS در کنار اینکه ویو دریافت میکنند؛ قابلیت لایک کردن را نیز دارند و شما نیز میتوانید در کنار ویو ریلز اقدام به خرید لایک ریلز اینستاگرام نیز کنید.

 

 

 

 

برچسب ها : ریلز,ریلز اینستاگرام,تیک تاک,instagram,tiktok,خدمات اینستاگرام






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1469]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن