تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798148409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکس لاتاری بیشترین نقص و ریجکتی ثبت نام را دارد | حامی مهاجر


واضح آرشیو وب فارسی::

 


عکس لاتاری در تهران

واژه لاتاری به‌معنای بخت‌آزمایی است اما لاتاری گرین کارت آمریکا، عنوان برنامه‌ای است که دولت ایالات متحده برای حفظ تنوع نژادی در این کشور طراحی کرده است. به این صورت که هرساله، بین آن‌دسته از متقاضیان زندگی در آمریکا که در لاتاری ثبت نام کرده‌اند، یک قرعه‌کشی سیستمی برگزار می‌شود و به برندگان، شانس دریافت ویزای آمریکا و زندگی در این کشور داده می‌شود.

البته گفتنی است که افراد برای ثبت نام در لاتاری آمریکا باید به نکات مختلفی توجه کنند. از جمله اینکه اطلاعات خود را به‌دقت در فرم ثبت نامی وارد کنند یا به‌هنگام بارگذاری عکس، حتما به شرایط عکس لاتاری توجه داشته باشند. زیرا این نکات بسیار مهم هستند و در صورت ثبت اطلاعات اشتباه یا رعایت‌نکردن شرایط عکس لاتاری، شانس برنده شدن افراد از بین می‌رود.

به‌خصوص که عکس لاتاری مدرک بسیار پراهمیتی است و می‌توان آن را از جنبه‌های مختلفی مورد بررسی قرار داد؛ مانند شرایط عکس لاتاری نوزاد، شرایط عکس لاتاری برای خانم‌ها و مسلمانان، شروط عکس لاتاری با حجاب، مسئله مهم آرایش در عکس لاتاری، موضوع داشتن ریش در عکس لاتاری، چگونگی ثبت عکس لاتاری با موبایل، خدمات عکس لاتاری تهران، تست و اندازه گیری عکس لاتاری و سایت تبدیل عکس لاتاری. در ادامه، تمامی موارد گفته‌شده را بررسی می‌کنیم.

عکس لاتاری

همان‌طور که بیان شد، یکی از مهم‌ترین مدارک جهت ثبت نام در لاتاری، عکس پرسنلی است. به این صورت که متقاضیان شرکت در لاتاری باید ضمن واردکردن اطلاعات دقیقشان، عکس خود و اعضای خانواده‌شان را نیز در فرم ثبت نام بارگذاری کنند (همسر و فرزندان زیر 21سال). چرا که در صورت آپلودنشدن این تصاویر، ثبت‌نام آن‌ها ناتمام می‌ماند و پرونده‌شان کنار گذاشته می‌شود.

البته لازم‌به‌ذکر است که حتی با بارگذاری یک عکس کاملا نامرتبط، ثبت نام افراد در سایت لاتاری آمریکا تکمیل خواهد شد و به آنان کانفرمیشن نامبر (کد رهگیری) داده می‌شود. اما واقعیت این است که تکمیل ثبت نام و دریافت کد رهگیری، لزوما به‌معنای شرکت در قرعه‌کشی نیست. چرا که اگر عکس پرسنلی شخص مطابق با شرایط عکس لاتاری نباشد، پرونده وی به‌صورت خودکار از قرعه‌کشی لاتاری حذف خواهد شد. بنابراین رعایت چهارچوب‌ها اهمیت زیادی دارد.

شرایط عکس لاتاری

برای اینکه عکس لاتاری به‌درستی در فرم ثبت‌نام بارگذاری شود، باید موارد بسیاری رعایت شود که این موارد را می‌توان در چند گروه طبقه‌بندی کردی؛ از جمله شرایط نورپردازی عکس لاتاری، شرایط پس‌زمینه لاتاری و... برخی از مهم‌ترین شرایط عکس لاتاری، به این ترتیب هستند:

  • پس‌زمینه عکس باید سفید باشد.
  • عکس لاتاری نباید سایه داشته باشد.
  • عکس باید مربوط به شش ماه گذشته باشد. بنابراین عکس‌های قدیمی موردپذیرش نیستند.
  • عکسی که سال گذشته استفاده شده است، نباید برای لاتاری بعدی بارگذاری شود.
  • در عکس لاتاری، چشم‌ها باید باز باشند.
  • افراد باید مستقیما به دوربین نگاه کنند.
  • عکس لاتاری باید بدون عینک و سمعک باشد.
  • در عکس لاتاری، موی شخص نباید روی چهره‌اش را بپوشاند.
  • گردی صورت افراد باید کاملا دیده شود و با هیچ‌چیز پوشانده نشود.
  • عکس سیاه‌وسفید موردقبول نیست. عکس لاتاری حتما باید رنگی باشد.
  • از شرایط عکس لاتاری این است که باید حتما به‌صورت مربع باشد؛ یعنی طول‌وعرضش برابر باشد.
  • ابعاد موردقبول عکس لاتاری، حداقل 600در600 پیکسل و حداکثر 1200در1200پیکسل است.
  • اصلا نیازی به چاپ عکس نیست. عکس لاتاری به‌صورت دیجیتالی بارگذاری می‌شود.
  • کیفیت عکس لاتاری باید خوب باشد و پیکسل‌های آن مشخص نباشد.

عکس لاتاری نوزاد

والدینی که در خانه کودک خردسال یا نوزاد تازه‌متولدشده دارند، همواره می‌پرسند «آیا برای ثبت عکس لاتاری نوزاد، چهارچوب خاصی وجود دارد؟» در پاسخ به این سوال باید گفت که شرایط عکس لاتاری، یک شرایط کلی است و رعایت‌کردن آن برای تمامی سنین الزامی است. با این حال، به‌خاطر اینکه عکس‌گرفتن از نوزادان به‌مراتب دشوارتر است، می‌توان از برخی موارد جزئی چشم‌پوشی کرد.

به‌عنوان مثال، اگر سر کودکان و نوزادان چرخش کمی داشته باشد، ایرادی ندارد اما صورت آن‌ها باید مستقیم و رو به دوربین باشد. همچنین برای اینکه پس‌زمینه تصویر سفید باشد، می‌توان کودکان را روی یک ملحفه سفید خواباند و از آن‌ها عکس گرفت. اما باید توجه داشت که چشم نوزادان حتما باید باز باشد و در پس‌زمینه عکس سایه نیفتاده باشد. البته گفتنی است که برای ثبت عکس لاتاری نوزاد هم، باید گردی صورت او کاملا مشخص باشد و چیزی چهره‌اش را نپوشاند. همچنین تصویر نوزاد در آغوش دیگران پذیرفتنی نیست و باید از او به‌تنهایی عکس گرفت.

عکس لاتاری برای خانم ها و مسلمانان

مسئله دیگری که در رابطه با لاتاری مطرح است، شرایط عکس لاتاری برای خانم‌ها و مسلمانان است. عده‌ای می‌خواهند درباره حدود آرایش در عکس لاتاری بدانند و عده دیگری به‌دنبال پاسخ این سوالند که ثبت عکس لاتاری با حجاب امکان‌پذیر است یا خیر. در ادامه، هر دوی این موضوعات بررسی می‌شود.

آرایش در عکس لاتاری

آرایش در عکس لاتاری مانعی ندارد اما با چنین شروطی همراه است:

  • آرایش در عکس لاتاری باید بسیار کم باشد. طوری که حالت طبیعی چهره افراد را تغییر ندهد.
  • رنگ چشم‌ها نباید تغییر کند. بنابراین عکس لاتاری باید بدون لنز باشد.
  • افراد نباید هیچ‌گونه عینک طبی یا آفتابی بر چهره داشته باشند.
  • وجود پیرسینگ صورت در عکس لاتاری مجاز نیست.
  • داشتن گوشواره و گردبند مشکلی ندارد.
  • روتوش در عکس لاتاری باید به‌اندازه طبیعی باشد و تغییرات زیادی در چهره افراد ایجاد نکند.
  • تغییرات دیجیتالی نباید صورت فرد را تغییر دهد یا باعث حذف قسمتی از چهره افراد بشود.

عکس لاتاری با حجاب

چنان‌که گفته شد، تعدادی از متقاضیان ثبت نام در لاتاری می‌خواهند بدانند بارگذاری عکس لاتاری با حجاب کامل مشکل‌ساز است یا خیر. در جواب باید گفت که عکس لاتاری با حجاب، چه برای مسلمانان و چه برای پیروان ادیانی که حجاب‌محورند، هیچ‌گونه ممانعتی ندارد. چرا که در عکس لاتاری تنها باید گردی صورت مشخص باشد، نه گوش‌ها یا موی سر.

همچنین به این دلیل که بیشتر عکس‌های پرسنلی بانوان در ایران با مقنعه است، گروهی درباره عکس لاتاری با مقنعه می‌پرسند. در این مورد هم باید اعلام کرد که عکس لاتاری با مقنعه یا روسری هیچ‌گونه ایرادی ندارد و موردقبول است. ضمنا تفاوت حجاب در عکس لاتاری با عکس پاسپورت مشکلی برای اشخاص ایجاد نمی‌کند.

داشتن ریش در عکس لاتاری

در میان متقاضیانی که می‌خواهند شرایط عکس لاتاری را بدانند، برخی آقایان نیز در پی دانستن حدومرز ظاهری عکس لاتاری هستند تا درباره موضوعاتی مانند داشتن ریش در عکس لاتاری اطلاعات کسب کنند. گفتنی است که عکس لاتاری با ریش، برای ثبت‌نام در لاتاری مجاز است و داشتن ریش در عکس لاتاری، هیچ دردسری برای ثبت‌نام‌کنندگان ایجاد نمی‌کند.

عکس لاتاری تهران

با توجه به اهمیت ویژه‌ای که عکس لاتاری دارد، عده بسیاری می‌پرسند «آیا موسسه‌ای در تهران وجود دارد که متخصص لاتاری باشد و خدماتی مانند ثبت عکس لاتاری تهران ارائه کند؟» در پاسخ به این گروه باید گفت که موسسه مهاجرتی حامی مهاجر، از جمله موسسه‌هایی است که با تخصصی ویژه و سابقه‌ای طولانی‌مدت در زمینه مهاجرت به آمریکا، سال‌هاست در خصوص لاتاری و مراحل پس از آن، به ثبت‌نام‌کنندگان لاتاری خدماتی نظیر مشاوره، عکاسی لاتاری، پیکاپ پاسپورت و... ارائه می‌دهد.

بنابراین کسانی که در پی ثبت عکس لاتاری تهران هستند و به عکاسی معتبر جهت ثبت این تصویر نیاز دارند، می‌توانند به دفتر حامی مهاجر، واقع در «خیابان مرزداران، برج الوند» مراجعه کنند و از خدمات عکاسی این مجموعه استفاده کنند.

عکس لاتاری با موبایل

یکی از موضوعات پربحث در میان متقاضیان شرکت در لاتاری این است که آیا می‌توان عکس لاتاری را در منزل هم تهیه کرد؟ یا ثبت آن تنها توسط دوربین‌های حرفه‌ای امکان‌پذیر است؟ لازم‌به‌ذکر است که با توجه به پیشرفت فناوری در گوشی‌های هوشمند، تهیه عکس لاتاری با موبایل نیز شدنی است. اما نکته مهم در ثبت عکس لاتاری با موبایل این است که باید تمام شرایط را درباره آن رعایت کرد.

چون متقاضیانی که عکس لاتاری خود را با موبایل می‌گیرند، معمولا شرایط نوردهی عکس را رعایت نمی‌کنند و تصاویرشان سایه‌دار یا کم‌نور است. بنابراین در صورت تهیه عکس لاتاری با موبایل، افراد باید عکس خود را با نمونه عکس‌های صحیح لاتاری مقایسه کنند یا آن‌ها را به یک کارشناس مهاجرتی نشان دهند. چرا که بروز اشتباه در عکس لاتاری، می‌تواند شانس برنده شدن در لاتاری را از بین ببرد.

تست و اندازه گیری عکس لاتاری

گروهی از متقاضیان شرکت در لاتاری، پیش از تکمیل فرم ثبت‌نامی به‌دنبال این هستند که از استانداردبودن عکس لاتاری خود اطمینان حاصل کنند. به همین دلیل پیوسته در پی یافتن راهی هستند که به تست و اندازه گیری عکس لاتاری خود بپردازند. در حالی که آنان می‌توانند با صرف کم‌ترین زمان ممکن، از طریق فرم پیش ثبت نام آنلاین حامی مهاجر اقدام کنند تا عکس های خود و خانواده‌شان یک بار توسط سایت و یک بار هم توسط کارشناسان این مجموعه تایید و بررسی شود.

سایت تبدیل عکس لاتاری

بعضی از افراد که عکس لاتاری را در منزل تهیه کرده‌اند، به‌دنبال سایت تبدیل عکس لاتاری می‌گردند تا تصویر خود را به تصویر مناسب لاتاری تغییر دهند. اما تعدادی از این سایت‌ها که به‌عنوان سایت تبدیل عکس لاتاری شناخته می‌شوند، ربات‌هایی هستند که نمی‌توانند شرایط تصویر فرد را به‌درستی با شرایط عکس لاتاری تطبیق دهند. یک دسته دیگر از این سایت‌های تبدیل عکس هم، عکاسی‌ها و آتلیه هایی هستند که عکس متقاضیان را در قبال دریافت هزینه ویرایش می‌کنند. بنابراین به افرادی که عکس لاتاری را در منزل تهیه کرده‌اندف توصیه می‌شود برای گرفتن بهترین نتیجه و بقای شانس برنده شدن در لاتاری، از خدمات عکاسی مجموعه‌های معتبر مانند موسسه حامی مهاجر استفاده کنند.

ریجکتی های لاتاری

در خصوص ریجکتی های لاتاری و دلایل مردودشدن در این فرایند، می‌توان مواردی مانند ثبت نام چندباره در لاتاری را نام برد. به این معنی که اگر شخصی نام خود را بیش از یک بار در سایت لاتاری آمریکا ثبت نام کند، سیستم قرعه‌کشی او را به‌کلی از بخت‌آزمایی کنار خواهد گذاشت. چرا که هر شخص، تنها یک بار حق ثبت نام در لاتاری را دارد.

دلیل دیگری که عمدتا افراد را غافلگیر می‌کند و درصد زیادی از ریجکتی های لاتاری را تشکیل می‌دهد، بی‌توجهی به شرایط عکس لاتاری است. زیرا همان‌طور که گفتیم، به‌هنگام بارگذاری عکس پرسنلی در سایت اصلی لاتاری آمریکا هیچ خطایی به افراد نشان داده نمی‌شود. با این حال، در صورتی که عکس متقاضیان متناسب با شرایط عکس لاتاری نباشد، پرونده‌شان به‌صورت خودکار حذف خواهد شد.

همچنین علت دیگری که به مردودشدن افراد در لاتاری منجر می‌شود، ثبت اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نامی است. یعنی اگر متقاضیان اطلاعات مهم خود مانند شماره پاسپورت، وضعیت تاهل و... را به‌نادرستی در فرم ثبت نامی وارد کنند، شاید در روند ثبت نامشان مشکلی ایجاد نشود، اما در صورت برنده شدن و مصاحبه با افسر، دردسر زیادی برای آن‌ها ایجاد ایجاد خواهد شد و بدون شک در دسته ریجکتی های لاتاری قرار خواهند گرفت.

سخن پایانی

عکس لاتاری از مهم‌ترین مدارک ثبت نام در لاتاری است و بارگذاری آن اصول و شرایط خاصی دارد. ضمن اینکه این موضوع از جنبه‌های گوناگونی نیز قابل بررسی است. از جمله تست و اندازه گیری عکس لاتاری، سایت تبدیل عکس لاتاری، شرایط عکس لاتاری برای خانم‌ها و مسلمانان، مسئله عکس لاتاری با حجاب، قواعد آرایش در عکس لاتاری، شرایط عکس لاتاری نوزاد، داشتن ریش در عکس لاتاری، اصول تهیه عکس لاتاری با موبایل و خدمات عکس لاتاری تهران. گفتنی است که در صورت رعایت‌نشدن ای موارد، ممکن است پرونده افراد از لاتاری کنار گذاشته شود و شانس آن‌ها برای برنده شدن از بین برود. بنابراین متقاضیان ثبت نام در لاتاری، باید از تمامی این حدومرزها آگاهی کامل داشته باشند و عکس لاتاری خود را متناسب با این شرایط تهیه کنند.

 

برچسب ها : حامی مهاجر,لاتاری






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 818]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن