تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797803764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط آب و هوای یونان در مقایسه با ایران


واضح آرشیو وب فارسی::


کشور یونان از نخستین تمدن‌های پیشرفته‌‌ی اروپا در تاریخ، مقصد مهاجران بسیاری در سال‌های اخیر بوده است. دلیل مهاجرت به کشور یونان می‌تواند مربوط به اهداف شخصی افراد، عوامل محیطی، شرایط اقتصادی، سطح زندگی و...باشد که کشور یونان در این زمینه‌ها عملکرد خوبی از خود نشان داده است. در ادامه این مبحث از سری مباحث موسسه مهاجران زند آرتا به بررسی اجمالی جوانب مهاجرت به یونان و اقامت در آن، موقعیت جغرافیایی این کشور و آب و هوای آن در مقایسه با ایران خواهیم پرداخت.

موقعیت جغرافیایی

کشور یونان در جنوب شرقی اروپا واقع است و پایتخت آن آتن، در حدود فاصله‌ی 3540 کیلومتری از تهران قرارگرفته است. کشور یونان مساحتی حدود 131957 کیلومتر مربع دارد که هشتاد درصد مساحت آن توسط کوه‌ها پوشیده شده است. همچنین طولانی‌ترین خط ساحلی اروپا یعنی ساحل حدودا سیزده هزار کیلومتری متعلق به کشور یونان است. کشور یونان شش هزار جزیره و یک شبه جزیره را دارا می‌باشد و از شرق و جنوب با دریای مدیترانه، از غرب با دریای یونان وکرت همجوار است. همسایگان کشور یونان از شرق به غرب شامل ترکیه، بلغارستان، جمهوری مقدونیه شمالی و آلبانی می‌باشند. کشور یونان در محل پیوند سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا قرار گرفته و و از لحاظ تاریخی تاثیر بسیار قابل ملاحظه‌ای بر فرهنگ اروپای امروزی داشته و دارای نفوذ بسیار زیادی بر خاورمیانه و شمال آفریقا است.

شرایط آب و هوایی کشور یونان در مقایسه با ایران

بطور کلی کشور یونان دارای آب و هوای مدیترانه‌ای خشک و مرطوب، مدیترانه آلپ و مدیترانه قاره‌ای می‌باشد و از کشور‌های اروپای شمالی نسبتا سردتر است. مناطق دارای آب و هوای مدیترانه‌ی آلپی که معمولا در ارتفاعات واقع می‌باشند، دماهای پایین‌تر و بارش‌های سنگینی را شاهد هستند‌. حتی در فصول گرم سال از جمله تابستان، بارش‌های مکرر همراه با آذرخش نیز در این مناطق به چشم میخورد. مناطق دارای آب و هوای مدیترانه قاره‌ای رطوبت کمتری را دارا هستند و تغییرات دمایی قابل ملاحظه‌ای دارند و در قسمت‌های مرکزی یونان دیده می‌شوند. 

غالب‌ترین آب و هوا در کشور یونان مدیترانه‌ای خشک و مطوب است که در مناطق کم ارتفاع این کشور بیشتر به چشم میخورد؛ هنگام زمستان‌ در این مناطق بارش‌های سبک‌تری رخ میدهند و تابستان‌ها خشک و گرم می‌باشند اما وزش باد‌ها به ویژه در مناطق ساحلی از دمای این مناطق در فصل تابستان می‌کاهد. در مقایسه با ایران شهر‌های ساری، ایلام، سنندج، خرم‌آباد، شیراز، بانه، یاسوج و مریوان بر حسب طبقه‌بتدی کوپن دارای آب و هوای مدیترانه‌ای هستند بنابراین ساکنین این شهر‌ها بهتر از سایر مناطق ایران می‌توانند با شرایط آب‌وهوایی کشور یونان خود را وفق دهند. بهترین زمان برای گردش در کشور یونان فصل بهار و تابستان به ویژه از ماه جوئن تا اوت می‌باشد.

مواردی که باید در مهاجرت به یونان در نظر بگیرید:

هزینه‌

واحد پول کشور یونان یورو می‌باشد وهزینه‌ی زندگی در این کشور حدود سی درصد پایین‌تر از بسیاری از کشور‌های اروپایی است و از این جهت یکی از مقرون به صرفه‌ترین مقاصد مهاجرت می‌تواند به شمار رود. بطور کلی هزینه‌ی اجاره آپارتمان یک خوابه و دو خوابه در مرکز شهر به ترتیب ۲۸۸ و۴۷۶ یورو می‌باشد. اما متاسفانه هزینه‌ی خرید ملک سنگین و فروش آن دشوار است. شلوغی برخی شهر‌های یونان نیز می‌تواند برای برخی آزاردهنده بحساب آید.

خدمات بهداشتی

سطح خدمات درمانی کشور یونان در کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌شوند و نکته‌ی جالب این است که خدمات درمانی اضطراری بدون توجه به ملیت مراجع بطور کاملا رایگان ارائه می‌شوند. بیمه‌ی درمانی خصوصی نیز در شرایط غیر اضطراری خدمات بسیار باکیفیتی برای مهاجران فراهم میکند. خدمات دارویی این کشور نیز زبانزد کل دنیا می‌باشد و هیچ جایی برای نگرانی از این جهت نیست.

امنیت

در کشور یونان خیلی کم شاهد جرایم بزرگ و خشن هستیم و نرخ جرم در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار اندک است؛ بنابراین کشور یونان از لحاظ امنیت فضایی کاملا مطمعن در اختیار شما قرار می‌دهد.

ناگفته نماند کشور یونان طرحی فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاران خارج از اتحادیه‌ی اروپا در نظر گرفته است و به افراد واجد شرایط در صورت سرمایه‌گذاری مالی اقامت فوری یونان تعلق میگیرد. یکی از شروط اساسی برای سرمایه‌گذاری در مستغلات و املاک یونان هزینه‌ای معادل حداقل ۲۵۰۰۰۰ یورو می‌باشد. اخذ اقامت در یونان حداکثر در سه ماه ممکن می‌باشد.



سخن نهایی

کشور یونان علاوه بر فراهم نمودن کیفیت زندگی بالا، از لحاظ آب و هوایی نیز متنوع و مطبوع می‌باشد و از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار است. به منظور مهاجرت و اقامت یونان و آگاهی از جزئیات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

برای اطـلاعات بیـشتر و مشـاوره بـرای مهاجرت به یونان و روش هـای راحـت با کـارشناسان مـا در تـماس باشیـد :

شماره های تماس مجموعه :

)۲۰ خط) ۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱

برای تـماس سریـع با کارشـناسان مـا و درخـواست وقـت مشـاوره می تـوانید از طریـق واتـس آپ با مـا در ارتـباط باشیـد:

شماره واتس آپ ایران: ۰۹۱۲۷۳۷۲۳۹۳

شماره واتس آپ یونان: ۳۰۶۹۴۸۱۱۷۰۹۲+

www.zandarta.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 590]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن