تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797039194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید تور اقساطی استانبول با کمترین قیمت در لحظه آخر


واضح آرشیو وب فارسی::

استانبول یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی دنیا است که هر کسی علاقه دارد از نزدیک زیبایی های آن را تماشا کند. اما هزینه های بالای سفر به استانبول با وضعیت اقتصادی این روزهای مردم جور در نمی آید، از همین رو لحظه آخر فرصتی استثنایی ایجاد کرده است که بتوانید با قیمت های ویژه راهی این مقصد توریستی شوید و سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنید.



مقایسه آنلاین قیمت تور استانبول در لحظه آخر

در سایت لحظه آخر متناسب با همه اقشار جامعه تورهای گردشگری وجود دارد. آفر تور استانبول نیز در این سایت در انواع مختلف هوایی، زمینی و لحظه آخری برگزار می شود؛ تورهای لحظه آخری به سبب آفرهای ویژه ای که دارد، با قیمت بسیار مناسبی در اختیار گردشگران قرار می گیرد. همچنین تورهای زمینی هم نسبت به تورهای هوایی ارزان تر هستند.

قیمت تور هوایی استانبول چقدر است؟

تور استانبول هوایی رایج ترین نوع تور است که سفر با آن بسیار راحت بوده و از لحاظ صرفه جویی در زمان بهترین گزینه است. اگر ترجیح می دهید سفری راحت و سریع داشته باشید، لحظه آخر تور استانبول هوایی را به شما پیشنهاد می دهد. در ضمن هنگامی که با تور سفر می کنید خرید بلیط هواپیما به عهده آژانس مسافرتی بوده و با مشکلاتی مثل پیدا نشدن بلیط مواجه نخواهید شد.

فاصله هوایی تهران تا استانبول 2041 کیلومتر ?3 الی 3:30 ساعت

-ایرلاین ها: قطر ایرویز، قشم ایر، لوفتهانزا، ترکیش ایرلاینز، هواپیمایی امارات، آسترین ایرلاینز، اطلس گلوبال، ایر عربیا، بوتا ایرویز، هواپیمایی ماهان، عمان ایر، هواپیمایی بین‌المللی اوکراین و پگاسوس ایرلاینز

محبوب ترین تور لحظه آخری استانبول

تور لحظه آخری استانبول به توری گفته می شود که چند روز یا چند ساعت قبل از پرواز (به دلیل پر نشدن ظرفیت) در سایت ها به فروش گذاشته می شوند. این نوع تورها نسبت به تورهایی که قابلیت رزرو از ماه ها قبل را دارند، هزینه کمتری داشته و انتخابی به صرفه محسوب می شوند. می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز، تور استانبول لحظه آخری را رزرو نمایید و از تخفیف های 50 درصدی وب سایت لحظه آخر بهره مند شوید.

 



ویژگی تور زمینی استانبول

تور استانبول زمینی نسبت به تور هوایی هزینه بسیار کمتری دارد و مسافران جهت حمل بار با محدودیت حجم مواجه نیستند اما ایراد این نوع تور زمانبر بودن آن است به همین دلیل این تور برای افرادی که برنامه ریزی خاصی دارند مناسب نیست.

فاصله زمینی تهران تا استانبول 2000 کیلومتر ?35 ساعت

مرزها: بازرگان، رازی، سرو

آیا برای سفر به استانبول ترکیه نیاز به ویزا داریم؟

برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارید ولی توجه داشته باشید پاسپورتی که ارائه می دهید باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. به طور کلی از زمان ورود به ترکیه در صورتی که نخواهید مشغول به کار یا تحصیل شوید، این امکان را دارید که تا 90 روزدر این کشور بمانید.

تور یک هفته ای استانبول با قیمت ویژه لحظه آخر

با مراجعه به سایت لحظه آخر تورهای مختلفی را می توانید مشاهده و خریداری نمایید. این تورها در ایام مختلفی از سال ارائه می شوند و شما این امکان را دارید با توجه به نیاز خود و همچنین زمانی که قصد سفر دارید، یکی را انتخاب کنید، همچنین می توانید تورهای خود را بر اساس مدت زمان اقامت نیز انتخاب کنید. تور لحظه آخری ترکیه را می توان با استفاده از فیلترهایی که در سایت موجود است پیدا کرده و خریداری نمایید.

تور یک هفته ای استانبول را می توانید برای ایام مختلفی از سال و با هتل ها و ایرلاین های مختلف انتخاب نمایید. برای مثال هم اکنون تور 7 روزه استانبول در سایت لحظه آخر 4 میلیون و 990 هزار تومان است (بهار 1401) که با توجه به امکانات بی نظیرِ ارائه شونده، این قیمت کاملا به صرفه می باشد. پس درنگ نکنید و همین حالا با کلیک بر روی لینک بالا ? نسبت به مشاهده قیمت ها اقدام کنید.

چه فصلی برای سفر به استانبول مناسب تر است؟

از نظر آب و هوا بهترین زمان سفر به ترکیه بهار و پاییز می باشد ولی از آن جایی که این کشور تفریحات آبیِ بسیار محبوبی دارد، در فصل تابستان می توانید به تفریحات مهیج در شهرهای ساحلی بپردازید و لذت کافی ببرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 764]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن