تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817026380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسرعت ترین سرور مجازی ویندوز اروپا را از کجا تهیه کنیم ؟


واضح آرشیو وب فارسی::


چنانچه قصد خرید سرور مجازی ویندوز در خارج از کشور و به خصوص اروپا را دارید، نکات مهمی را باید بررسی کنید که در این مطلب قصد داریم نکات طلایی در مورد انتخاب سرور ویندوز را به شما آموزش دهیم. برای کاربران ایرانی سیستم عامل ویندوز سال هاست که در خانه، محل کار، سازمان ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد و رابط کاربری گرافیکی و آسان این سیستم عامل هر روز تعداد کاربران آن را افزایش می دهد. در ادامه به ارائه توضیحات بیشتر در این مورد خواهیم پرداخت و در انتها به سوال پرسرعت ترین سرور مجازی ویندوز اروپا را از کجا تهیه کنیم؟؛ پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

تفاوت سرور مجازی ویندوز با سرور اختصاصی آن

سرور مجازی اختصاصی ویندوز یا Windows virtual private server  یک رایانه یا کامپیوتر مجازی با سخت افزار قدرتمند است که به صورت مجازی در مکانی به نام مرکز داده یا دیتاسنتر میزبانی می شود و سیستم عامل Widnows  بر روی آن نصب شده است.

همانطور که از نام این سرور ها پیداست این سرور ها به صورت مجازی از یک سرور قدرتمند تر ایجاد شده اند و هدف از مجازی سازی این سرور ها  امکان ارائه ماشین های مجازی با منابع کمتر و کاهش قیمت نهایی برای کاربرانی است که به آن ها  نیاز دارند. این سرور ها می توانند در هر کشوری میزبانی شوند و برای مثال شرکت توشن سرور مجازی ویندوز را در کشور های ایران، آلمان، فنلاند، فرانسه، هلند، ترکیه و ... به مشتریان خود ارائه می دهد.

سرور اختصاصی یا Dedicated Server را می توان یک سرور فیزیکی و به مراتب بزرگ تر از کیس هایی که در خانه و محل کار میبینیم، در نظر گرفت که می تواند میزبانی چندین سرور مجازی یا VPS  را در خود انجام دهد. 

در سرور های اختصاصی منابع به صورت اختصاصی در اختیار کاربر قرار داده می شوند ولی این سرور ها 10 الی 20 برابر قیمت بالاتری نسبت به سرور های مجازی دارند. سرور های مجازی به صورت اشتراکی از منابع سرور مادر یا همان سرور اختصاصی میزبان آن ها استفاده می کنند که به مراتب هزینه مناسب تری را برای افراد حقیقی یا کسب و کار های کوچک دارند. در نتیجه اگر هزینه زیادی بابت سرور نمیخواهید بکنید سرور مجازی ویندوز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 

مزایای خرید سرور مجازی ویندوز اروپا 

همانطور که قبل تر اشاره کردیم بر روی این سرور ها سیستم عامل ویندوز سرور نصب شده است که عملکردی مشابه نسخه های دسکتاپ آن دارد که هر روز با آن در خانه یا شرکت؛ کار می کنیم. مهم ترین مزایایی که سرور های مجازی خارج از کشور به شما می دهند امکان استفاده از آی پی اختصاصی خارج از کشور و برای مثال اروپا و دسترسی به اینترنت پر سرعت بین المللی و بدون تحریم برای کسب و کارهایی است که کاربران ایرانی را تحریم کرده اند و این افراد نمی توانند به صورت مستقیم به این سایت ها وارد شده و از خدمات آن ها استفاده کنند.

از مهم ترین سایت هایی که برای کاربران ایرانی قابل استفاده نیست سایت هایی نظیر بایننس و اکثر سایت های صرافی آنلاین و خرید و فروش رمز ارز و فارکس است. معمولا برای دسترسی به این سایت ها کاربران ایرانی از سرور مجازی ترید که نام دیگر سرور مجازی ویندوز اروپا است استفاده می کنند.

با تهیه سرور ویندوز اروپا شما می توانید به راحتی از طریق آی پی کشور های اروپایی به سایت های مختلف بدون محدودیت دسترسی داشته باشید. با اتصال به این سرور ها دیگر امکان شناسایی شما به عنوان کاربر ایرانی وجود نخواهد داشت. سیستم عامل ویندوز به شما این امکان را می دهد تا تمامی برنامه های رایج و مورد استفاده در بازار فارکس و خرید و فروش ارز را بر روی سرور نصب کنید و دیگر نیازی به روشن گذاشتن کامپیوتر و لپ تاپ خود ندارید.

از دیگر مزیت های سرور اروپا این است که شما از هر مکان با هر نوع کامپیوتر و یا گوشی هوشمند می توانید بدون محدودیت به این سرور ها متصل شوید و معملات باز خود را بررسی کنید. ربات ها و نرم افزار های متعددی هم برای خودکار کردن خرید و فروش سهام ها وجود دارد که می توانید از  کمک آن ها در معاملات خود استفاده کنید.

 

تفاوت در مراکز داده و کیفیت خدمات

همانطور که در کلیه خدمات دهندگان اینترنتی بسته به کیفیت خدمات، هزینه با شرایط یکسان متفاوت است در مراکز داده و دیتاسنتر ها هم همینطور است. دیتاسنتر های مختلفی در کشور های اروپایی خدمات ارائه می دهند که از معروف ترین آن ها که به صورت بین المللی فعالیت دارند می توان به لیزوب، هتزنر و OVH  اشاره کرد. در زمان خرید سرور مجازی  لازم است به نوع دیتاسنتر هم دقت فرمایید چرا که برخی دیتاسنتر ها نسبت به موارد دیگر برای کاربران ایرانی قابل اعتماد تر بوده و خدمات دهی بهتری هم دارند. در حال حاضر کشور هلند و فرانسه می تواند از بهترین گزینه ها برای خرید سرور مجازی ویندوز اروپا برای کاربران ایرانی باشد.

 

خرید سرور مجازی ویندوز اروپا، چرا از توشن؟

در پاسخ به سوال چرا سرور ویندوز اروپا از شرکت توشن را انتخاب کنم؟؛ می توان گفت شرکت توشن مدت هاست که با ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در زمینه های مختلف فعالیت می کند و از سخت افزار های قدرتمند و اختصاصی و تیم پشتیبانی مجرب برای خدمات خود استفاده می کند. این شرکت تاکنون به پشتوانه کاربران خود موفق به خدمات دهی به چندین هزار کاربر در ایران و خارج از کشور بوده است. در ادامه به مواردی که توشن را از دیگر شرکت ها ارائه دهنده خدمات مشابه متمایز می کند خواهیم پرداخت.



۱-  ارائه سرور ویندوز با سخت ‌افزار پر قدرت و بهترین کانفیگ از دیتاسنتر های معتبر

۲- سرعت بالای VPS  های توشن به دلیل رعایت تعداد سرورهای مجاز در یک سرور

۳- لینک ارتباط فیبر نوری با پشتیبانی از سرعت شبکه 10 گیگابیت بر ثانیه

۴- امکان ارائه سرور ویندوز  از چندین کشور مختلف بنا به نیاز های کاربران

۵- ارائه آی پی های کاملا اختصاصی به کاربران و بدون تغییر

۶- پینگ تایم مناسب برای کاربران داخلی و آپ تایم 99.99 درصدی در ماه

۷- پشتیبانی ۲۴ ساعته

8- دسترسی کامل به سیستم عامل ویندوز و امکان نصب نرم افزار های مورد نیاز توسط کاربر

9- نصب نرم افزار های پایه و ضروری جهت سهولت کار با سرور 

10- امکان تغییر به سرور مجازی ویندوز ایران در صورت نیاز 

 

نیاز به مشاوره قبل از خرید سرور دارم، چکار کنم؟

سوال کردن عیب نیست! واحد فروش توشن همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه مشاوره و خرید خدمات توشن هستند. همین حالا با شماره 91006996 با پیش شماره 021 تماس حاصل فرمایید تا به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود. همچنین می توانید به سایت www.toshan.net  برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات قابل ارائه از توشن سر بزنید.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 368]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن