تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817050734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مزایا و کاربردهای توری مش جوشی


واضح آرشیو وب فارسی::

توری مش محصولی مستحکم و مقاوم است که با استفاده از میلگردهای فولادی که به صورت تار و پودر و با زاویه قائمه به هم متصل شده‌اند، تولید می‌شود و به دلیل استحکام بسیار بالا در صنعت ساختمان سازی، صنعت کشاورزی و غیره کاربرد زیادی دارد. در این محصول تقاطع میلگردهای افقی و عمودی با استفاده از جوش نقطه‌ای یا مقاومتی ثابت می‌شوند‌. توری‌های مش موجود در بازار با نام‌های شبکه پیش جوش، مش مهندسی، شبکه میلگردی، توری شبکه فولادی و مش فولادی نیز شناخته می‌شوند. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه تولید، کاربردها، مزایا و عوامل تاثیرگذار روی قیمت توری مش صحبت کنیم.


قیمت توری مش

روند تولید توری مش به چه صورت است؟

برای تولید توری مش ابتدا میلگردها را به صورت تار و پودی یا طولی و عرضی روی یکدیگر می‌گذارند. میلگردهای عمودی در پایین و میلگردهای افقی در بالا قرار داده می‌شوند‌. سپس با جوش نقطه ای میلگردها را در جای خود ثابت می‌کنند‌. این ساختار شبکه‌ای تولید شده با میلگرد از استحکام فوق‌العاده‌ای برخوردار است. البته جنس مفتول‌های استفاده شده برای تولید مش تاثیر مستقیمی روی کیفیت و همچنین قیمت این محصول دارد. متریال‌های به کار رفته در تولید توری مش شامل مفتول سیاه پرکربن، مفتول گالوانیزه و مفتول فولاد ضد زنگ یا همان مفتول استیل می‌باشد. توجه داشته باشید که استفاده از مفتول سیاه پرکربن انعطاف پذیری توری را از بین می‌برد. این متریال نسبت به مفتول استیل و گالوانیزه مزایا و قیمت پایین‌تری دارد.‌ چشمه‌های توری به شکل مربع‌هایی با ابعاد 5 در 5، 10 در 10، 15 در 15، 20 در 20، 25 در 25 و 30 در 30 هستند. شرکت‌های تولید کننده برای منظم بورن فاصله میلگردها از هم و مطلوب شدن جوشکاری آن‌ها از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌شود‌. این محصول با استفاده از میلگردهایی به قطر شش، هشت، ده و دوازده میلی‌متر به صورت ورقه‌هایی با ابعاد 6 در 2.2 متر تولید می‌شود.

توری مش چه کاربردهایی دارد؟

 توری مش مشبک در صنعت ساخت و ساز کاربرد بسیار زیادی دارد و در بسیاری از موارد به جای آرماتوربندی در فونداسیون ساختمان‌ها از این محصول استفاده می‌کنند. از دیگر کاربردهای توری‌های مش می‌توان به ایجاد فنس برای ممانعت از ورود حیوانات، ساخت سازه پیش ساخته برای پی و زیر ساخت ورزشگاه‌ها، دیوارها و سقف ساختمان، حصار کشی مکان‌هایی مانند انباری‌ها، کارخانجات و غیره، ایجاد سقف‌های کامپوزیت، کانال سازی سقف مترو، ساخت سوله و سد، ساخت شبکه آبرسانی، ساخت پل و تونل، باند فرودگاه اشاره کرد.

استفاده از توری مش چه مزایایی دارد؟

یکی از مهمترین مزایای استفاده از توری مش در صنعت ساختمان این است که به روند ساخت و ساز سرعت می‌بخشد زیرا این محصول را می‌توان به صورت آماده تهیه کرد و برای ساخت آن نیازی به صرف وقت نیست. یکی از گزینه‌های بسیار مهم در صنعت ساخت و ساز زمان است. به همین دلیل افراد فعال در این حوزه با خرید توری‌های مش مشبک سرعت کار خود را افزایش می‌دهند. بالا بردن استحکام ساختمان یکی دیگر از مزایای توری‌های مشی به شمار می‌رود. دوام و طول عمر بسیار بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی، کاهش هزینه‌های ساخت و ساز به دلیل قیمت مناسب، بهینه سازی مصرف انواع میلگرد‌، کاهش هزینه‌های حمل و نقل، افزایش استحکام ساختمان از مزایای دیگر این محصول محسوب می‌شود. افراد ساکن در ساختمان‌هایی که با آرمانوربندی آن با استفاده از توری‌های مش ساخته شده است، با اطمینان کامل از امنیت ساختمان می‌توانند به زندگی خود ادامه دهند.


توری مش

قیمت توری مش به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که در بخش‌های قبلی مقاله نیز اشاره کردیم برای تولید توری‌های مش مشبک از متریال‌های متنوعی استفاده می‌شود و همین موضوع یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت توری مش است. قیمت مفتول سیاه پر کربن ارزان‌تر قیمت مفتول استنلس استیل و مفتول گالوانیزه است. بنابراین توری‌های مش از جنس مفتول سیاه پر کربن با قیمت پایین به فروش می‌رسند. عامل موثر دیگر روی قیمت توری مش ابعاد چشمه‌های توری است. با افزایش سایز چشمه‌ها وزن توری بیشتر و قیمت نهایی محصول نیز بالا می‌رود‌. سایز و نوع میلگرد نیز فاکتور تاثیرگذاری روی قیمت این محصول است. با افزایش سایز میلگردها تعداد چشمه‌های توری بیشتر و وزن آن سنگین‌تر شده و در نهایت قیمت توری مش نیز افزایش پیدا می‌کند‌. میلگردهای ساده نسبت به میلگردهای آجدار قیمت ارزانی دارند. آخرین عاملی که می‌تواند روی قیمت توری‌های مش تاثیرگذار باشد، برند مفتول است. برندهای وارداتی و خارجی معمولا از برندهای داخلی گران‌تر هستند.

 

خرید توری مش از شرکت آهن سازان آرکا ( آهن دپو)

برای خرید انواع مختلف توری مش می‌توانید به سایت مجموعه آهن دپو با آدرس اینترنتی http://ahandepo.com مراجعه کنید و از تخفیف‌های ارائه شده در جشنواره عید تا عید این شرکت بهره‌مند شوید. شرکت آهن سازان آرکا یا آهن دپو به عنوان یکی از شرکت‌های بسیار معتبر و قدیمی در زمینه تولید و فروش آهن‌آلات ساختمان فعالیت خود را از پانزده سال پیش آغاز کرد و در سال 1397 فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرد. در این سایت قیمت لحظه‌ای تمام آهن‌آلات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. محصولات دیگر آهن دپو علاوه بر توری مش عبارتند از: توری حصاری، توری اکسپندد، توری مرغی، توری شش ضلعی، انواع تیرآهن، پروفیل، میلگرد ساده، میلگرد آجدار، نبشی، ناودانی، سپری، انواع مختلف مفتول‌، ورق‌های فولادی گالوانیزه و سیاه، قالب بتن، افزودنی‌های بتن، تجهیزات ساختمانی، عایق‌های صوتی و حرارتی ساختمان مانند پشم سنگ، پشم شیشه، کارتن پلاست، پشم سرامیک و غیره. قیمت تمام آهن‌آلات ارائه شده توسط شرکت آهن دپو در فروشگاه اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی این شرکت به صورت شفاف و لحظه‌ای به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌شود. مشتریان برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانند با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرند. از طریق سایت شرکت آهن دپو می‌توان از همه اخبار جدید بازار آهن آگاه شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن