تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796787349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر آنچه در مورد پارتیشن شیشه ای لازم است بدانید:


واضح آرشیو وب فارسی::

پارتیشن ها، به وسایلی گفته می شود که برای جدا کردن و تقسیم کردن محیط های مختلفی استفاده می شود. عمده ترین و بیش ترین استفاده پارتیشن ها، در ادارات مختلف می باشد. همان گونه که می دانید در ادارات به فضاهای گوناگونی نیاز لست که هر فضا باید از فضای دیگر جدا و تفکیک شده باشد. استفاده از پارتیشن ها در جداسازی و تفکیک فضاهای مورد نظر در ادارات علاوه بر بالا رفتن سرعت نصب و کار، ار لحلظ اقتصادی مقرون به صرفه است. پارتیشن ها در انواع و طرح های گوناگونی استفاده می شوند که هر کدام از آن ها متناسب با محیط مورد استفاده، به کار می روند. از میان این همه پارتیشن، پارتیشن های شیشه ای طرفداران بسیار زیادی دارند. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با عنوان هر آنچه در مورد پارتیشن شیشه ای لازم است بدانید؛ آشنا کنیم. ‌برای آشنایی بیش تر با این نوع پارتیشن، لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

 

پارتیشن شیشه ای:

پارتیشن شیشه ای پانل های شیشه ای با دوام و با کیفیتی هستند که برای  تقسیم کردن فضای اتاق کاربرد دارند. از پارتیشن شیشه ای به منظور ایجاد کردن اتاق های جدا از هم در ادارات  استفاده می شود که این تقسیم بندی، سبب افزایش تمرکز کارکنان در حین کار می شود و جدا از افزودن تمرکز، سبب زیبایی و نظم خاصی در فضای مورد نظر می شود. پارتیشن های شیشه ای اغلب از شیشه کامل تشکیل شده اند که در قاپ های آلومینیومی و یا UPVC، قرار گرفته اند. به کار رفتن شیشه در ساختار پارتیشن شبشه ای سبب شده است تا طراحان و معماران به راحتی فضای اتاق ها را جدا کنند بدون آن که نگران انتشار نور باشند. 

پارتیشن های شیشه ای در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته می شوند و از آن ها در مکان های زیادی استفاده می شود.

انواع پارتیشن شیشه ای:

  1. پارتیشن بدون فریم
  2. پارتیشن فریم دار

پارتیشن بدون فریم:

یکی از محبوب ترین و پرفدار ترین انواع پارتیشن شیشه ای، نوع بدون قاپ آن است. این پارتشین مناسب برای کسانی است که به زیبایی و ظاهر اهمیت زیادی می دهند. نصب این نوع پارتیشن با استفاده از شیشه به صورت کامل است و نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم دار، زیبایی ظاهری بیش تری دارد. در ساخت این پارتیشن ها از شیشه ده میل سکوریت به صورت تک جداره و دو جداره استفاده می شود. پارتیشن  تک جداره اداری، یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع پارتیشن می باشد که زیبایی خاص خود را دارد. در پارتیشن شیشه ای بدون فریم، از طریق سند بلاست کردن شیشه برای قرار دادن انواع طرح ها و لوگوها، استفاده می شود. از ویژگی های پارتیشن شیشه ای بدون فریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دید و نمای فوق العاده
  • بازتاب نور عالی
  • کم ترین سوراخ کاری در دیوار و کف
  • استحکام و دوام زیاد
  • ظاهر زیبا
  • قیمت مناسب

 

 

پارتیشن شیشه ای فریم دار:

برای نصب این نوع پارتیشن از مواد مختلفی مانند آلومینیوم و ام دی اف، استفاده می شود. پارتیشن فریم دار یکی از پارتیشن های مناسب برای محیط های ادرای و تجاری می باشد. پارتیشن اداری از جنس شیشه ای، علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد، بازتاب نور را به خوبی انجام داده و  و باعث زیبا و دلنشین شدن فضای ادارات می شود. پارتیشن های فریم دار قابلیت استفادده از شیشه های تک جداره و دو جداره را دارند. برای افزایش زیبایی ظاهر آن ها، می توان از انواع شیشه های طرح دار استفاده کرد.

انواع شیشه به کار رفته در پارتیشن های شیشه ای:

  1. شیشه پارتیشن سکوریت
  2. شیشه پارتیشن سند بلاست
  3. شیشه پارایشن لمینت
  4. شیشه پارتیشن فلوت

 

شیشه پارایشن سکوریت:

یکی از رایج ترین و متداول ترین انواع شیشه های به کار رفته در پارتیشن های شیشه ای، شیشه سکوریت می باشد. این شیشه دوام و مقاومت زیادی دارد و از ویژگی های آن می توان به مقاومت بالا در برابر فشار و درجه حرارت بالا، اشاره نمود.

شیشه پارتیشن سند بلاست:

نوعی از تکنولوژی ساخت شیشه، تکنولوژی سند بلاست است که در آن با استفاده از آب و ماسه، نقش های سفید رنگی را بر روری شیشه به وجود می آورند تا شیشه به صورت مات باشد.

شیشه  پارتیشن لمینت:

یکی دیگر از تکنولوژی های ساخت شیشه، استفاده از یک ماده ژله ای در بین شیشه است. این ماده ژله ای باعت افزایش مقاومت شیشه در برابر ضربه و فشارشده و هم  چنین باعث کاهش پرتاب شدن خورده شیشه پس از شکستن شیشه می شود. سایزهای متنوعی از شیشه لمینت در بازار وجود دارد. از این شیشه در محل هایی استفاده می شود که امکان ضربه ها و فشارهای وارد شده بر روی شیشه زیاد است.

 

 

شیشه پارتیشن فلوت:

یکی از معمول ارین شیشه های استفاده شده، شیشه فلوت می باشد. این شیشه چون در ساختار آن هیچ گونه تغییری ایجاد نشده است،  ساده است و نسبت به شیشه های دیگر ارزان تر است. به دلیل قیمت پایین این شیشه، از آن استفاده های زیادی می شود. اما این شیشه دوام و مقاومت کمی دارد. انواع مختلفی از شیشه فلوت، از ۳۲ میل تا ۱۰ میل در بازار موجود است. 

مزایای پارتیشن شیشه ای:

یکی از انواع  پارتیشن اداری که بسیار مورد توجه است، پارتیشن شیشه ای می باشد. این نوع پارایشن مزایا و ویژکی های مثبت بسیار زیادی دارد؛ از جمله:

  • استفاده از پارایشن های شیشه ای به متظور جداسازی فضای ادارات، مقرون به صرفه تر از سایر مصالح ساختمانی است.
  • می توانید بر اساس نیازهای نوجود، دیوارهای پارتیشن شیشه ای را تنظیم کنید.
  • این نوع پارتیشن ها در مقایسه با دیوارهای سفالی ثابت و متحرک هستند.
  • پارتیشن های شیشه ای شفافیت بیش تری در مقایسه با دیوارهای سفالی دارند و از مشخصات بارز و مثبت آن ها، بازتاب متاسب نور است. 
  • پارتیشن های شیشه ای مخصوصا نوع دو جداره آن، عایق صوتی هستند و تا حد زیادی آلودگی های صوتی را کاهش می دهند.
  • نصب ساده و سریعی دارند.

بهترین پارتیشن شیشه ای را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت ها و فروشگاه های  بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه فروش انواع پارتیشن شیشه ای فعالیت می کند. تتراگلس یکی از معتبرترین وب سایت هایی است که سابقه موفقی در زمینه فروش انواع محصولات شیشه ای مانند پارتیشن اداری تکجداره ، پارتیشن شیشه ای، پارتیشن دو جداره، پارتیشن تک جداره و غیره، دارد. یکی از دلایلی که باعث جلب توجه مشتریان زیادی به محصولات تتراگلس شده است، کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آن ها است. اگر قصد خرید انواع پارتیشن اداری در طرح ها، مدل ها و رنگ های متفاوت را دارید، دیگر در جست و جوی فروشگاه معتبر نباشید، زیرا می توانید مدل های مختلف آن را در برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نسبت به بازار،  از وب سایت تتراگلس تهیه کنید..






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 969]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن