تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817066925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید اینترنتی فلاش تانک + قیمت روز 1401


واضح آرشیو وب فارسی::

فلاش تانک مدت‌ها است به یک عضو مهم و جدایی‌ناپذیر سرویس بهداشتی تبدیل شده است تا بهداشت و نظافت هرچه بیشتری را ایجاد کند. این وسیله به‌ظاهر ساده، کاربردی مهم و تاثیرگذار را در نظافت سرویس بهداشتی منزل یا ساختمان شما ایفا می‌کند. از طرفی زمانی که با کمبود آب مواجه هستید، این وسیله می‌تواند حجم زیادی از آب را هدایت کند و تخلیه را به‌خوبی انجام دهد. به دلیل اهمیت این وسیله کاربردی بهتر است در زمان خرید آن تمام دقت خود را به کار گیرید. ما قصد داریم در این مقاله نکات مهم در هنگام خرید فلاش تانک را برای شما توضیح دهیم پس با ما همراه باشید. ساختار و سیستم فلاش تانک خیلی پیچیده نیست ولی باید در زمان خرید، اطلاعاتی در خصوص آن داشته باشید تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

انواع فلاش تانک

ممکن است با مراجعه به مغازه‌ها و سایت‌های فروش فلاش تانک، کمی سردرگم ‌شوید؛ چرا که این محصول دارای انواع مختلفی است و تفاوت آن‌ها را شاید در وهله اول متوجه نشوید. مهم‌ترین ویژگی‌های فلاش تانک تخلیه‌ درست و تامین آب کافی هستند. در این قسمت قصد داریم شما را با انواع مختلف این محصول آشنا کنیم. 

1 - فلاش تانک ساده

این نوع فلاش تانک، قدیمی‌ترین نوع فلاش تانک به‌شمار می‌رود. در این مدل، تخلیه آب از طریق دکمه یا ‌طناب انجام می‌شود. در ساختار این محصول لوله انتقال آب، یک مخزن آب، دکمه یا طناب به چشم می‌خورد. تخلیه در این نوع فلاش تانک بسیار قدرتمند است ولی ممکن است صدای آن کمی شما را آزار دهد. این مدل همچنین امکان تعیین میزان آب خروجی را ندارد و ممکن است آب زیادی را هدر بدهد.



2 - فلاش تانک دو زمانه

در فلاش تانک دو زمانه دو مخزن وجود دارد که هرکدام دکمه جداگانه دارد. طبق نیازتان می‌توانید یکی از این دکمه‌ها را فشار دهید. برای مثال یک فلاش تانک دو زمانه 8 و 4 لیتری دارید. اگر خواستید تخلیه زیاد انجام دهید، دکمه 8 لیتری را بزنید و درصورتی‌که نیازتان با فشردن دکمه تخلیه ۴ لیتری برطرف شد، در آب صرفه‌جویی بیشتری خواهید کرد.

3 - فلاش تانک آنتی باکتریال

ساختار این مدل خیلی متفاوت نیست و فقط از مواد آنتی باکتریال روی تمام سطوح بدنه استفاده شده است. تمام مدل‌هایی همچون ساده، دو زمانه و ... می‌توانند از ویژگی آنتی باکتریال بودن استفاده کنند تا سطح بهداشت در سرویس بهداشتی شما افزایش یابد.



4 - فلاش تانک اتوماتیک

این نوع فلاش تانک بیشتر برای توالت فرنگی استفاده می‌شود. فلاش تانک اتوماتیک سبب می‌شود پس از باز کردن سرویس، تخلیه آب بدون اینکه نیاز به تماس دست انجام شود. به‌کارگیری این محصول در مکان‌های عمومی نیز برای رعایت بهداشت پیشنهاد می‌شود.

5 - فلاش تانک توکار

اگر فضای کوچکی دارید می‌توانید سیفون توکار را به دلیل مخفی بودن انتخاب کنید. محل قرارگیری مخزن آن در داخل دیوار و فقط دکمه آن در نمای بیرونی مشخص است. برای نصب این محصول باید بخشی از کاشی را خراب کرد و این موضوع مدت زمان زیادی را می‌طلبد. بنابراین درصورتی‌که انتخاب شما نوع توکار این محصول است، باید قبل از نازک‌کاری ساختمان آن را نصب کنید. این فلاش تانک نمای زیبایی به سرویس بهداشتی شما می‌دهد و فضای اضافی اشغال نمی‌کند. البته استفاده از آن یک عیب نیز دارد. اگر محصول دچار خرابی شود، تعمیرکار ناچار است کاشی‌ها را خراب کند. البته بهتر است بدانید در مدل جدیدتر آن، به رفع این مشکل پرداخته‌اند و تعمیر فلاش تانک از طریق کانال پشت دکمه قابل انجام است.



6 - فلاش تانک روکار

بیشتر خانه‌ها از این مدل در سرویس بهداشتی خود استفاده می‌کنند که روی دیوار نصب می‌شود. این نوع محصول مشکلی بابت تعمیر و تعویض ندارد و هر زمان که اراده کنید، به‌راحتی می‌توانید آن را باز کرده و دوباره نصب کنید. این محصول زیبایی خاصی ندارد، فضای زیادی را می‌گیرد و ممکن است پرسروصدا باشد.

راهنمای انتخاب و خرید فلاش تانک

در زمان خرید فلاش تانک باید به موارد مختلفی توجه کنید که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • توجه به حجم مخزن

ظرفیت مناسب را باتوجه‌به فشار آب در ساختمانتان و نیاز خود خریداری کنید.

  • توجه به ابعاد محصول 

قبل از این‌که محصول موردنظرتان را خریداری کنید، حتما فضای موجود در سرویس بهداشتی را با ابعاد محصول مقایسه کنید تا انتخاب درستی انجام دهید.

  • توجه به دوام بالا برای استفاده مداوم

در زمان خرید محصول دقت کنید که مواد استفاده شده در بدنه و لوله کیفیت کافی را داشته باشد.

  • توجه به کارکرد مناسب، شستشوی کامل توالت و نصب آسان آن

میزان آبگیری، حجم مخزن و نحوه نصب آن یعنی توکار یا روکار بودن را بررسی کنید.

  • توجه به بهداشت و جلوگیری از رشد و انتقال آلودگی‌

اگر خیلی روی بهداشت سرویس بهداشتی حساس هستید، فلاش تانک‌های آنتی باکتریال را انتخاب کنید.

  • توجه به زیبایی ظاهری

برای زیبایی سرویس بهداشتی و هارمونی در فضا، به طرح و رنگ محصول توجه کنید.

  • توجه به صرفه‌جویی در مصرف آب

برای کشور ما که با مشکل کم‌آبی روبه‌رو است، باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم. به همین دلیل بهتر است مدل‌های دو زمانه را انتخاب کنید تا میزان خروجی آب را خودتان بتوانید تعیین کنید.

قیمت انواع فلاش تانک

انواع فلاش تانک بسته به برند، کیفیت و ویژگی، قیمت‌های متنوعی دارند. حدود قیمت این محصول از دویست و خورده‌ای شروع می‌شود و تا سه میلیون و ششصد هزار تومان بالا می‌رود. برای مثال شما می‌توانید انواع فلاش تانک توکار را با حدود سه میلیون تهیه کنید.

لیست سایت‌های برتر فروش فلاش تانک (دیجی کالا، ترب، ایمالز، سرام پخش)

اگر قصد خرید اینترنتی انواع فلاش تانک را دارید، چندین سایت برای شما معرفی می‌کنیم. 

  • دیجی کالا

شما می‌توانید به وب‌سایت دیجی کالا با آدرس digikala.com مراجعه کنید و انواع محصولات مختلف، ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها را مقایسه و با بررسی نظرات خریداران قبلی، مدلی را که مناسب شماست خریداری کنید.

  • ایمالز

به کمک این سایت این توانایی را دارید که محصولات را از گران‌ترین و یا ارزان‌ترین فیلتر کنید تا گروه محدود و انتخاب شما راحت شود. آدرس آنemalls.com  است.

  • سرام پخش

سرام پخش نیز با آدرس cerampakhsh.com یک وب‌سایت برای فروش انواع محصولات ساختمانی از جمله فلاش تانک و ... است و می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. شما در این بازار آنلاین می‌توانید محصولات را به‌صورت دکور شده ببینید و آموزش‌های لازم درباره نصب و راه‌اندازی محصولات را به‌طور کامل یاد بگیرید.

  • ترب

ترب نیز سایت جامع دیگری است که می‌توانید انواع محصولات از جمله فلاش تانک را در آن جستجو و محصول موردنظر را خریداری کنید و محصول موردنظرتان را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم انواع فلاش تانک را به شما معرفی کرده و نکاتی را بررسی کنیم تا در زمان خرید این محصول از آن‌ها بهره ببرید. در نهایت نیز چند سایت معتبر را معرفی کردیم که برای خرید اینترنتی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. امیدوارم بتوانید بهترین خرید را با استفاده از این نکات تجربه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن