تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797908624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید کارتن با کیفیت بالا و قیمت مناسب | گلبرگ باکس بهترین کارتن سازی در کرج


واضح آرشیو وب فارسی::

خرید کارتن با توجه به مزایای بسته بندی محصولات مختلف با کارتن و مقرون به صرفه بودن این نوع بسته بندی، با استقبال زیادی روبرو شده است. در این نوشته تصمیم داریم اطلاعات مفیدی در مورد خرید کارتن و جعبه ارائه دهیم و یکی از بهترین کارخانه های کارتن سازی را معرفی نماییم. در صورتی که شما هم به دنبال بهترین راه برای بسته بندی کردن محصولات خود هستید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.


خرید کارتن و جعبه

خرید کارتن و جعبه

این روزها با پیشرفت تکنولوژی، صنعت طراحی و تولید کارتن نیز پیشرفت چشم گیری کرده است. کارتن ها در انواع و اندازه های بسیار مختلف و متنوع ای طراحی و تولید می شوند. از انواع مختلف کارتن ها می توانید برای بسته بندی محصولات مختلف از مواد غذایی، دارویی، آرایشی گرفته تا لوازم خانگی و ... استفاده کنید.

بسته بندی محصولات با استفاده از کارتن مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای بسته بندی محصولات با استفاده از کارتن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • کارتن مقاومت خوبی در برابر فشار و ضربه دارد و می تواند محصولات شما را در برابر آسیب های ناشی از ضربه های احتمالی حفظ کند.
  • بافت کارتن ها به گونه ای طراحی می شود که در برابر نفوذ رطوبت و گرما مقاوم است و اجازه نمی دهد گرما و رطوبت به محصولات شما آسیب بزند.
  • وزن کارتن بسیار سبک است و همین موضوع سبب می شود حمل و نقل محصولاتی که با استفاده از کارتن بسته بندی شده اند راحت باشد.
  • بسته بندی با کارتن کار انبارداری محصولات را بسیار ساده تر می کند.
  • امکان چاپ روی کارتن به شما کمک می کند تا طرح و نوشته ای که می خواهید روی بسته بندی محصولات خود داشته باشید. این موضوع سبب زیبا شدن بسته بندی محصولات شما شده و می تواند در جذب مشتری تأثیر زیادی داشته باشد.

مواردی که اشاره کردیم تنها برخی از مزایای استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات می باشد. البته موضوعی که باید به آن توجه زیادی داشته باشید، اهمیت بالا بودن کیفیت کارتنی است که تهیه می کنید. به همین دلیل همواره توصیه می شود کارتن را از کارخانه های معتبر و مطمئن خریداری کنید.

بهترین کارخانه کارتن سازی

یکی از حرفه ای ترین شرکت های کارتن سازی که می توانید با خیالی آسوده سفارش طراحی و تولید کارتن های مورد نظر خود را به آن ها بدهید، شرکت گلبرگ باکس می باشد. این شرکت با طراحی و چاپ روی کارتن می تواند به شما در برند سازی محصولاتتان کمک کند.

خرید کارتن و جعبه از شرکت گلبرگ باکس بسیار ساده است. در صورتی که بالا بودن کیفیت و زیبایی بسته بندی محصولات برای شما اهمیت دارد، می توانید به راحتی و به صورت آنلاین سفارش طراحی و تولید کارتن و همچنین طراحی و چاپ روی کارتن را در سایت گلبرگ باکس ثبت نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت توسط کارشناسان این مجموعه بررسی شده و با شما تماس گرفته می شود. با توجه به ویژگی های خاص محصولی که قصد بسته بندی کردن آن را دارید، می توانید از قالب های آماده ای که برای تولید کارتن موجود است استفاده کنید و هم می توانید طراحی و تولید کارتن با شکل و اندازه دلخواه خود را سفارش دهید.

همان طور که پیش تر اشاره کردیم کارتن ها انواع بسیار مختلفی دارند. شما باید با توجه به ویژگی های خاص محصول خود مانند وزن، اندازه، میزان حساسیت به فشار، مدت زمانی که محصول باید در بسته بندی بماند و ... مناسب ترین نوع بسته بندی را که از هر جهت برای شما مقرون به صرفه است انتخاب کنید. در صورتی که با انواع مختلف کارتن ها و ویژگی های آن ها آشنایی ندارید می توانید از مشاوه رایگان کارشناسان شرکت کارتن سازی گلبرگ باکس استفاده کنید. مشاوران این مجموعه به شما در انتخاب مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین نوع کارتن برای بسته بندی محصولاتتان کمک می کنند.


بهترین کارخانه کارتن سازی

قیمت کارتن

راه های مختلفی برای بسته بندی محصولات وجود دارد. اما بی شک استفاده از کارتن برای بسته بندی با توجه به مزایای این نوع بسته بندی مناسب ترین راه می باشد. از آن جایی که تولید کارتن برای تولید کننده هزینه مناسبی دارد، قیمت کارتن برای مصرف کننده نیز بسیار مناسب محاسبه می شود.

موارد مختلفی مانند نوع کارتن، سایز و اندازه کارتن، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید کارتن، نوع طراحی و چاپ روی کارتن، تعداد رنگی که در چاپ روی کارتن استفاده شده است، تعداد کارتنی که سفارش می دهید و ... روی تعیین قیمت و هزینه کارتن تأثیر می گذارند.

با توجه به اهمیت چشم گیری که نوع، کیفیت و زیبایی بسته بندی روی میزان فروش دارد می توانیم اهمیت بسته بندی را درک کنیم. بسته بندی زیبا و با کیفیت هم سبب می شود که محصول شما تا زمانی که به دست مشتری برسد کاملا سالم بماند و هم توجه مشتری را به محصول شما جلب کرده و سبب افزایش فروشتان می شود. بنابراین هزینه ای که برای بسته بندی محصولات خود می کنید به نوعی هزینه برای بازاریابی و تبلیغات محصول نیز به حساب می آید.

قیمت کارتن در قیاس با مزایایی که بسته بندی با کارتن دارد و تأثیری که زیبایی این نوع بسته بندی بر میزان فروش محصول می گذارد بسیار مقرون به صرفه می باشد. برای استعلام قیمت در اسرع وقت می توانید به سایت گلبرک باکس مراجعه کرده و قیمت انواع مختلف کارتن و هزینه طراحی و چاپ روی کارتن را به راحتی مشاهده نمایید.


خرید کارتن

جمع بندی

در این نوشته اطلاعات کاملی در مورد خرید کارتن ارائه کردیم. برای تهیه کارتن های زیبا و مقاوم با قیمت خوب و کیفیت مناسب می توانید با خیالی آسوده و به راحتی سفارش خود را در سایت گلبرک باکس ثبت نمایید. همچنین برای انتخاب مناسب ترین نوع کارتن برای محصولات شما می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید.

بدیهی است که خرید کارتن از تولید کننده به علت حذف شدن واسطه ها بسیار مقرون به صرفه تر است. شما می توانید به طور مستقیم سفارش طراحی و تولید کارتن مورد نظر خود را به این کارخانه تولید کارتن بدهید. به این ترتیب هم از با کیفیت و مرغوب بودن کارتنی که تهیه می کنید اطمینان دارید و هم کارتنی که برای بسته بندی محصول خود دریافت می کنید دقیقا به همان طرح و شکلی است که در ذهن داشته اید. علاوه بر این شرکت کارتن سازی گلبرگ برای کاهش هزینه بسته بندی برای استارت آپ ها تولید کارتن با استفاده از قالب های آماده را نیز انجام می دهد. به این ترتیب هزینه بسته بندی شما بسیار کاهش می یابد.

زمانی که می خواهید سفارش کارتن خود را در این سایت ثبت نمایید توجه داشته باشید که تمامی اطلاعات مورد نیاز مانند وزن، طول، عرض و ارتفاع محصول، تعداد کارتن مورد نیاز، نوع و مدل کارتن، نوع چاپ و ... را به درستی وارد کنید. در صورتی هم که در مورد انواع کارتن ها اطلاعاتی کافی ندارید می توانید از مشاوران این مجموعه کمک بگیرید.

شما در هر جای کشور که باشید می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین در این سایت ثبت کنید. شرکت کارتن سازی گلبرگ باکس امکان ارسال کارتن هایی را که سفارش می دهید با کیفیت و قیمت بسیار مناسب ایجاد کرده است. با توجه به مناسب بودن هزینه کارتنی که از این مجموعه تهیه می کنید، حتی با اضافه شدن هزینه ارسال باز هم تهیه این کارتن ها برای بسته بندی محصولات برای شما مقرون به صرفه تمام می شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن