تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796650461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پکیج های آموزش جامع بازرگانی بین المللی و واردات کالا


واضح آرشیو وب فارسی::

 

مقدمه

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری با سود بالا و بلند مدت هستید حتما به فکر واردات کالا از چین و یا سایر کشورها افتاده اید، بدون شک به دفعات شنیده اید فلان شخص با چندین نوبت سفر خارجی به چین و واردات و فروش برخی از کالاها در ایران به درامد و سود بالایی رسیده اند و این افراد به هیچ عنوان تجربه و ترفندهایی که در این مسیر کسب کرده اند رو به سایرین منتقل نمیکنند که البته این امر بسیار طبیعی است چون برای کسب این دانش و تجربه گاها میلیون ها تومان هزینه  و زمان صرف کرده اند و به عنوان یک واردکننده و تاجر سعی در حفظ اسرار کسب و کار خود دارند، اما ما به شما کلیه آموزش ها و ترفندها و اطلاعاتی که ناشی از9  سال سابقه خود در حوزه تجارت بین المللی اعم از  خرید و تامین کالا از کشورهای خارجی ،حمل و نقل (هوایی،دریایی، زمینی،اکسپرس ) ، ترخیص کالا و فروش و بازاریابی کالای وارداتی است را به شما در قالب دوره آموزش بازرگانی بین المللی و واردات کالا به شما آموزش میدهیم و این تجربیاتی که عملا در هیچ دانشگاه، کلاس و یا دوره ای به شما آموزش داده نمیشود را به شما ارائه میکنیم.



آموزش جامع بازرگانی بین المللی

شاید این سوال برای شما پیش بیاد که چرا پکیج های آموزش جامع بازرگانی بین المللی و واردات کالا  که توسط گروه تجاری ققنوس تولید شده رو ر باید خریداری کنید! دلیل ساده ای داره، چون ما موسسه آموزشی نیستیم، هیچ کدام از مدرسان این دوره ها کارمندان سازمان های دولتی نیستند یا از اساتید دانشگاه های کشور ! ما پس از طی این دوره آموزشی هیچ مدرک یا گواهی ارائه نخواهیم کرد ولی به شما این را تضمین میدهیم که پس 30 روز با صرف زمان 3 ساعت در روز  بتوانید دانش و تجربه ای یک واردکننده و بازرگان که در 10 سال کسب کرده است را بدست بیاورید!

گروه تجاری ققنوس یک شرکت بازرگانی بین المللی و خدمات حمل بار هوایی بین المللی است که بیش از 9 سال است خدمات اصلی که ارائه میکند خدماتی نظیر خریدهای خارجی، حمل و نقل بین المللی از سرتاسر جهان به ایران ، ترخیص کالا و حوالجات ارزی است که توانسته ایم با خدمات خود به حجم بسیاری از واردکنندگان و تجار ایرانی ارائه خدمات نماییم! مدرسین این دوره هم افرادی میباشند که به صورت متمادی با مشتریان کوچک و بزرگ ارائه خدمات کرده اند و دانش کاری خود را مستقیما بر مبنای تجربه و مشاوره های بسیاری که به مشتریان خود ارائه کرده اند کسب کرده اند!

ما در این پکیج های آموزش جامع بازرگانی بین المللی و واردات کالا  برخلاف سایر دوره های مشابه تئوری ، مبانی، اصول را آموزش نمیدهیم ! و مبنای آموزش را به صورت تجربه محور و بررسی کیس های واقعی مشتریان فعلی شرکت هم اکنون در حال واردات هستند خواهیم گزاشت

استفاده از پکیج های آموزش جامع بازرگانی بین المللی و واردات کالا  این امکان را به شما میدهد که بدون صرف هزینه های بسیار بالا سفرهای خارجی، کلاس های متفرقه  و آزمون خطا  که منجر به از دست رفتن سرمایه اصلی شما میشود  پس از طی این دوره 100 ساعته یک واردکننده حرفه ای شوید که با 4 بخش اصلی یعنی خرید،منبع یابی و اعتبار سنجی ، حمل و نقل اعم از هوایی ،دریایی،زمینی، اکسپرس و درب به درب، ترخیص کالا و نهایتا فروش و بازاریابی کالای وارداتی تسلط کافی داشته باشید و بدون هیچ پیش زمینه ای کالای مورد نظر خود را با کمترین هزینه خریداری و پس از ورود به کشور با بالاترین سود ممکن به فروش رسانید و کسب درامد نمایید.

 

بازرگانی خارجی و واردات کالا را از کجا شروع کنید؟

سوالی که اکثرا ذهن علاقه مندان به حوزه بازرگانی خارجی اعم از صادرات و واردات و ترخیص کالا به عنوان  افراد تازه کار برای ورود به دنیایی تجارت بین المللی درگیر میکند این است که از کجا باید شروع کرد؟ بهترین کالا برای واردات چیست؟ از کدام کشور اقدام به خرید کالای خودتان بکنید؟ بهترین فروشنده با بهترین قیمت را چگونه بیابید؟ بهترین شیوه مذاکره به چه صورت است؟ چگونه خریدی امن داشته باشید؟ بهترین روش انتقال پول از ایران به حساب فروشنده به چه صورت است؟ بهترین شیوه حمل از نظر قیمت و شرایط برای کالای شما کدام مورد میباشد؟ کالای خود را چگونه از گمرک ترخیص کنید؟ چگونه مجوزهای مورد نیاز برای ترخیص کالای خود را دریافت کنید؟ ایا برای واردات به کارت بازرگانی نیاز دارید یا خیر؟ ودر مرحله اخر کالای که با سرمایه خود خریداری کرده اید و به ایران وارد کرده اید را چگونه در بازار ایران به فروش برسانید ؟و ... ما به تمام این سوالات به همراه صدها سوال دیگر پاسخ میدهیم ! نه با مفاهیم تئوری ! بلکه به صورت عملی و کاملا بر اساس تجربه کاری خود! شما فقط باید وارد این فرایند آموزشی بشید و شروع کنید به یادگیری ! کلیه مباحث و سرفصل های این پکیج های آموزش جامع بازرگانی بین المللی و آموزش واردات کالا  توسط تیم بازرگانی و خریدهای خارجی و ترخیص گروه تجاری ققنوس با وسواس و دقت خاصی انتخحاب شده اند و در قالب پروژه های واقعی آموزش داده میشوند، ما برای وقت و هزینه ای شما ارزش قائلیم لذا متفاوت بودن و حرفه ای بودن را میتوانید با ما تجربه کنید

گاهی اواقات در جلسه های مشاوره ای که با مشتریان خود داریم به این موضوع پی میبریم که هیچ دانش و آگاهی از دنیایی بسیار جذاب، پویا و خطرناک بازرگانی بین المللی ندارند! این مشتریان گاها فقط به خاطر شنیده ها و مشاهدات خود تمایل به ورود به این حوزه را دارند و متاسفانه در دام واسطه های خواهند افتاد که با مشاوره های اشتباه و گمراه کننده و وعده های بسیار نامعقول سعی در جذب این مشتریان دارند و نهایتا همکاری مشتریان با این واسطه ها نتایجی که کمترین آن میتواند از دست رفتن سرمایه اصلی مشتری باشد خواهد داشت!



جمعبندی

متاسفانه در شرایط فعلی جامعه بسیار میشنویم که اگر به راحتی میتوان از عدم دانش و سواد تخصصی مردم عام در جامعه برای کسب درامد کرد و این موضوع در حوزه بازرگانی خارجی و تجارت بین المللی بسیار اتفاق می افتد ولی ما در گروه تجاری ققنوس برخلاف بسیاری از همکاران و خود که سعی میکنند از نااگاهی مشتریان خود استفاده کنند، تمایل داریم با مشتریان آگاه و دارای دانش تخصصی در حوزه بازرگانی، تجارت خارجی همکاری کنیم! 

لذا اگر ما به شما در این آموزش ها تجربه 9 ساله یک مجموعه  40 نفره را اختیار شما قرار میدهیم به این معنی است که ما با   حمایت و هدایت علاقه مندان به این حوزه، تلاش کرده ایم که تجربیات و آموخته های حرفه ای خود طی 9 سال سابقه حرفه ای را در قالب پکیج های آموزش جامع بازرگانی بین المللی و واردات کالا   جمع آوری کنیم و در اختیار شما قرار دهیم

جهت دریافت بروز ترین و کاملترین بانک اطلاعاتی مشاغل به وبسایت دیبی مارکتینگ  مراجعه کنید.

شما در این وبسایت میتوانید لیست کاملی ازاطلاعاتی همچون تلفن ثابت، تلفن همراه، ایمیل و آدرس شرکت های مختلف در تمامی اصناف را در قالب یک فایل اکسل دریافت کنید.

از فواید در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی این است که شما نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای امور مارکتینگ ندارید و با در اختیار داشتن اطلاعات کامل شرکت های هدف خود میتوانید بهترین ارتباطات دیجیتال مارکتینگ را برای کسب و کار خود بوجود بیاورید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن