تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817086848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موارد مهم خرید ویلا در شمال


واضح آرشیو وب فارسی::

 

بررسی موارد مهم خرید ویلا در شمال کشور  به شما در انتخاب ویلایی مناسب کمک بسیار خوبی می کند.  شما باید در هنگام خرید ویلا این نکته را در نظر داشته باشید که ویلا را برای سکونت همیشگی و یا تنها برای برخی از روزهای تعطیل سال می خواهید؟ اگر شما می خواهید ویلا را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کنید، باید به منظره آن دقت زیادی داشته باشید. انواع ویلا در شمال کشور وجود دارد که شامل ویلای جنگلی، ویلا باغ ها و ویلاهای ساحلی میباشد. اگر قصد خرید ویلا در شمال برای سرمایه گذاری را دارید، بهتر است  شهرهایی را برای خرید ویلا انتخاب کنید که گردشگران زیادی دارند.

از جمله مهمترین مواردی که شما باید در زمان انتخاب ویلا به آن دقت داشته باشید، موقعیت جغرافیایی آن می باشد.  باید در زمان خرید ویلا این نکته را در نظر داشته باشید که  فاصله ویلا تا مرکز شهر چقدر می باشد. معمولاً ویلاهای جنگلی از مرکز شهر فاصله بیشتری دارند و ویلاهای شهرکی و ویلاهای ساحلی به مرکز شهر نزدیک تر هستند. معمولا افرادی که میخواهند از زندگی شهری فاصله بگیرند و چند روزی را در آرامش و سکوت سپری کنند، اقدام به خرید ویلا جنگلی در شمال می کنند. موقعیت جغرافیایی ویلا در شمال و همسایگی آن می تواند تاثیر بسیار زیادی در انتخاب ویلایی مناسب داشته باشد؛ بنابراین بهتر است شما کاملاً شرایط را بررسی نمایید و نسبت به نیاز خود اقدام به خرید کنید. 

 اگر شما قصد خرید ویلا در شمال را دارید، باید قبل از خرید، امکانات ویلا را با ویلاهای همسایه مقایسه نمایید. معمولا ویلاهایی که دارای امکانات خاصی مانند چندین پارکینگ سرپوشیده هستند، قیمت بیشتری دارند.  برخی از ویلاها هستند که حیاط آنها سنگ فرش شده و برخی دیگر حیاطی پوشیده از خاک و یا شن دارند. امروزه بیشتر افراد تمایل به خرید ویلا هایی دارند که دارای ظاهر تمیز و نمای شیک هستند. از دیگر مواردی که خریداران باید به آن توجه زیادی داشته باشند، شش دانگ بودن سند ویلا می‌باشد. اگر قصد خرید ویلا را دارید باید به سند آن توجه کنید و نباید هیچ گونه ابهامی در این باره وجود داشته باشد. 



تفاوت ویلا ساحلی با ویلا جنگلی در چیست؟

ویلا جنگلی معمولاً در جنگل سرسبز شمال کشور ساخته شده اند. ویلاهای جنگلی دارای تنوع گیاهی بسیار زیادی هستند و می توانند چشم انداز کوهپایه،  جنگل و کوهستان را داشته باشند. شما میتوانید با خرید ویلا در جنگل پیاده روی در هوای سالم را تجربه کنید. یکی از مزایای ویلای جنگلی آن است که میزان شرجی بودن آب و هوا در این منطقه بسیار کم می باشد. معمولا ویلای جنگلی در نزدیکی دریاچه های جنگلی و آبگرم های طبیعی ساخته می شوند و شما می توانید از این آب گرم های طبیعی بهترین بهره را ببرید. ویلاهای جنگلی  به دور از اتوبان های اصلی و ترافیک و شلوغی هستند و شما با خرید ویلا جنگلی از آرامش و سکوت طبیعت لذت خواهید برد. 

 ویلا ساحلی در ساحل نزدیک دریا قرار دارند. این ویلاها  در شهرهایی ساخته شده اند که دریا در آن وجود دارد. شما میتوانید پنجره های رو به دریا داشته باشید. ویلاهای ساحلی فاصله مناسب و مطلوبی تا مرکز شهر، امکانات و خدمات شهری دارند. معمولاً این ویلاها به اتوبان های اصلی و جاده ها نزدیک هستند و شما در تمامی فصول سال می توانید دسترسی راحت و آسانی داشته باشید.  ویلاهای ساحلی دارای طراحی های منحصر به فردی هستند. این ویلاها در متراژ های بزرگ  ساخته شده اند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که معمولاً قیمت ویلا ساحلی نسبت به ویلا جنگلی بیشتر می باشد و در نهایت خریداران باید هزینه بیشتری را برای خرید بپردازند.



قیمت خرید ویلا در شمال چگونه محاسبه می شود؟

  عوامل گوناگونی در تعیین قیمت خرید ویلا در شمال موثر هستند. یکی از عوامل مهم منطقه ای است که ویلا در آن ساخته شده است. مناطقی که آب و هوای بهتری دارند، میزان تقاضا برای خرید ملک در آنها بیشتر می باشد؛ در نتیجه قیمت ویلا به شدت افزایش پیدا می‌کند. اگر شما قصد خرید ویلا در منطقه خاصی را دارید بهتر است قبل از خرید در باره قیمت ملک در آن منطقه کاملا تحقیق کنید.  از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت این ویلاها، متراژ ویلا میباشد. همانطور که خود می دانید، قیمت خرید ویلا هایی با متراژ بالا بسیار بیشتر از ویلاهای کوچک است. بیشترین هزینه ای که معمولاً برای یک ملک پرداخت می‌شود، بر اساس متراژ زمین و ویلا است.

 

طراحی داخلی ویلا می‌تواند در آن تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی آن داشته باشد. به طور کلی ویلاها به صورت دوبلکس، یک طبقه و یا چند طبقه طراحی می شوند. طراحی داخلی انواع ویلا ها شامل تعداد اتاق، وضعیت سالن پذیرایی، فضای آشپزخانه و سرویس بهداشتی می باشد؛ که نحوه قرار گیری آنها می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی فضا داشته باشد. هرچه طراحی داخلی سازه شیک تر و مناسب تر باشد، قطعاً قیمت ویلا بیشتر میشود. مصالح ساختمانی مورد استفاده برای ساخت ویلا از دیگر فاکتورهای موثر در تعیین قیمت آن می باشد. معمولاً ساختمان هایی که با استفاده از مصالح ساختمانی طبیعی ساخته شده اند، قیمت بالایی دارند. معمولاً این مصالح برای ساخت دیوار و سقف مورد استفاده قرار می گیرند.  سن ساختمان یعنی نوساز بودن و یا قدیمی بودن آن، می تواند از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت ویلا باشد.

 



خرید و فروش ویلا در شمال

خرید و فروش ویلا در شمال، بهتر است در بنگاه های معاملاتی املاک معتبر انجام شود. بنابراین شما باید در هنگام خرید آن دقت داشته باشید که به صورت توافقی با خریداران سند تنظیم نکنید. اگر شما برای صرفه جویی در هزینه شخصی، با صاحب ملک معامله نمایید ممکن است ضرر و زیان های زیادی را متحمل شوید.  به عنوان مثال  گاهی اوقات مشکل خاصی در سند ویلا وجود داشته اما شما اطلاعات زیادی در این زمینه ندارید و متوجه آن نشان نمی شوید؛ در نهایت علیرغم پرداخت وجه، قادر به تنظیم سند به نام خود نخواهید بود.  توصیه ما این است که برای خرید ویلا در شمال تنها به افراد معتبر و قابل اعتماد مراجعه نمایید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن