تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797788366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجرت به کانادا


واضح آرشیو وب فارسی::

 



مهاجرت به کانادا موضوعیست که وقتی صحبت از زندگی و کار در خارج از کشور باشد در رتبه نخست قرار دارد چرا که انتخاب اول بیشتر افراد یکی از کشورهای توسعه‌یافته و مهاجرپذیر است و فرصت‌های بیشماری را برای بهبود کیفیت زندگی و موقعیت‌های شغلی هر شخص ، مقابل او قرار می‌دهد ، از طرف دیگر شهرهای کانادا همیشه در ده رتبه برتر لیست‌های بهترین شهرها برای زندگی وجود داشتند.

 یکی از مهم‌ترین سوالات متقاضیان در خصوص مهاجرت به کانادا ، روش‌های مهاجرت به این کشور است ، راه های مهاجرت به کانادا متنوع است و مهاجران از لاین‌ها و روش‌های مختلفی میتوانند به هدف خود برسند ، افراد مختلف با توانایی ، مهارت ، سرمایه و شرایط متفاوت می‌توانند با استفاده از یکی از روش‌های تحصیلی ، کاری یا سرمایه گذاری و غیره به کانادا مهاجرت کنند که با توجه به هدف و شرایط هر فرد امکان مهاجرت به کانادا برای آنان وجود دارد.

در این مقاله موسسه مهاجرتی رجبی تمام روش ها و الزاماتی که دروازه ورود شما به این کشور هستند را بررسی میکند ، واضح است که دانستن این نکات مهم در خصوص مهاجرت به کانادا ، روند مهاجرتی شما را ساده‌تر و بی شک سریع‌تر می‌کند.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از راه تحصیل نه تنها فرصتی برای دریافت اقامت دائم این کشور ، بلکه راهی برای تحصیل در بهترین سطح آموزش است ، ویزاهای مختلفی برای تحصیل در کانادا صادر می‌شود که با توجه به شرایط‌ هر فرد می‌توان با استفاده از آن‌ها به کانادا مهاجرت کرد البته مواردی همچون رعایت شرط سنی ، گپ تحصیلی زیر 5 سال و قابل توجیه و مدرک زبان معتبر از الزامات است و در نهایت افراد پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی و اخذ مدارک معتبر میتوانند وارد بازار کار شده و پس از حداقل 3 سال پرداخت بیمه و مالیات و تمدید قرارداد کاری برای اخذ اقامت دائم اقدام نمایند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری وجود دارد مانند : کارآفرینی ، استارتاپ ، سرمایه گذاری استانی و خرید بیزینس که با توجه به میزان سرمایه و شرایطی که هر فرد دارد ، می‌تواند یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری را انتخاب کرده و اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری را بگیرد  از الزامات تمامی روش ها اثبات تمکن مالی و مدرک زبان و سابقه کار در آن شاخه میباشد ؛ برای اطلاعات بیشتر در ادامه به بررسی هر کدام میپردازیم :

مهاجرت به آلمان چگونه است؟

ویزا استارت آپ کانادا : یکی از ویژگی های چشم گیر راه‌اندازی کسب‌وکار درکشور کانادا است که امکان دریافت اقامت دائم برای فرد متقاضی و خانواده وی وجود دارد.

ویزا ثبت شرکت : متقاضیان می‌توانند 4 نوع شرکت ( خصوصی – مشارکتی – سهامی  - تعاونی ) را برای ثبت در کانادا از طریق یکی از 2 روش ثبت شرکت فدرال یا ثبت شرکت استانی انتخاب کنند.

ویزا خرید بیزینس : در این روش متقاضی می‌تواند ویزای Work Permit کانادا را با خرید یک کسب‌وکار در کانادا اخذ کند و  شروع به‌کار نماید و پس از مدت معینی برای اخذ اقامت دائم کانادا درخواست دهد البته توجه داشته باشید که این برنامه در 1 آپریل سال 2022 توسط اداره مهاجرت ، شهروندی و پناهندگی کانادا بسته شد.

ویزا خود اشتغالی : اگر شخصی در حوزه‌های فرهنگی ، هنری یا ورزشی فعالیت می کند می تواند از طریق برنامه خود اشتغالی ( ( Self-employment به کانادا مهاجرت کند ؛ بسته به نام ویزا قابل پیش بینی است که بهترین رشته ها ورزشکار ، مربی ورزشی ، داور ورزشی ، طراح ، نویسنده و از این قبیل رشته ها خواهند بود.

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری Express Entry

اکسپرس اینتری یک سیستم مهاجرتی مبتنی بر امتیازبندی است. در این سیستم با توجه به شرایط‌تان امتیازی به شما داده می‌شود. هر چه امتیاز بالاتری کسب کنید، شانس اخذ اقامت کانادا برای شما بالاتر است.

مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

متقاضیان با توجه به معیارهایی از قبیل سن ( ماکزیمم امتیاز به سنین 18 تا 35 تعلق دارد ) ، میزان تحصیلات ، سابقه کار ، مهارت زبان های انگلیسی و فرانسوی و داشتن پیشنهاد شغلی رتبه‌بندی می‌شوند ؛ این رتبه‌بندی در 2 مرحله انجام می‌شود ، در مرحله اول باید حداقل امتیاز 67 از 100 اخذ شود و امتیازبندی کلی هم از 1200 محاسبه می‌شود و حداقل عدد قبولی هم در هر دوره قرعه‌کشی متفاوت است در نهایت با قبولی در اکسپرس اینتری ، ویزای کانادا به متقاضی داده می‌شودکه بدین واسطه اقامت 5 ساله به فرد و خانواده وی تعلق میگیرد ؛ این سیستم 4 برنامه برای ورود مهاجران دارد :

  1. اسکیل ورکر : ویزای تخصصی کارگران ماهر در رشته های مورد نیاز است که بر اساس توانایی نیروهای کار ، مشتمل برمیزان تجربه کاری ، تسلط زبانی و میزان و نوع تحصیلات آنها است و به منظور رفع کمبود کارگر متخصص در کانادا صادر می شود.
  2. اسکیل ترید : برنامه ای که در آن مشاغل مورد نیاز کارفرماهای این کشور لحاظ شده ، متقاضیان بر اساس معیارهای مختلفی رتبه بندی می شوند و در نهایت در صورت کسب حد نصاب امتیاز ، مجاز به اخذ ویزای کانادا میشوند.
  3. برنامه تجربه کار کانادایی : این برنامه برای افرادی مناسب است که در کانادا سابقه کار دارند این افراد با داشتن حداقل شرایط لازم می توانند وارد Pool اکسپرس اینتری شوند.
  4. برنامه مهاجرت استانی کانادا : اداره های مهاجرت استانی ( به غیر از استان کبک و منطقه نوناووت ) ، می توانند افرادی را که به وجودشان در آن استان نیاز دارند را به اداره مهاجرت کانادا معرفی کنند که شرایط اخذ این نوع از ویزا به شرح زیر است :
  • نیروهای کاری ماهر : سن ، تحصیلات ، مدرک زبان و سابقه کار ، در بررسی شرایط متقاضیان تاثیر گذار است.
  • سرمایه گذاری : متقاضیان باید دارای حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کانادا باشند و برای یک یا چند شهروند کانادایی کارآفرینی کنند.
  • فارغ التحصیلان بین المللی : ابتدا باید برای اخذ پذیرش تحصیلی کانادا اقدام کنند ؛ این روش مناسب افرادی است که شرایط هیچ یک از برنامه های اقامتی دیگر کانادا را ندارند.

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

پناهندگی روش مناسبی نیست و هیچ یک از موسسات و مشاوران مهاجرتی این روش را توصیه نمی‌کنند چرا که با درنظر گرفتن خطرات جانی ، ریسک از دست دادن سرمایه ، مشکلات و معضلات جایگاه پناهندگان در کشور مقصد و مدت زمان  بررسی پرونده ، این روش آخرین راه‌ مهاجرت است البته روش های مهاجرت به کانادا آنقدر متنوع است که تقریبا هر فرد با هر شرایطی ، می تواند از روش‌های قانونی برای مهاجرت به این کشور استفاده کند ضمن اینکه در کشور کانادا بررسی درخواست‌ها در این روش بسیار با دقت و به‌سختی انجام می‌شود تا تنها افراد واجد شرایط بتوانند وارد کانادا شوند.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج ، یکی از عالی ترین روش های مهاجرت است اما نه به سادگی ! اگر متقاضی مدت‌زمان کوتاهی قبل از ارائه درخواست اقامت کانادا از طریق ازدواج با همسر یا پارتنر خود آشنا شده باشند یا به‌تازگی ازدواج کرده باشند ، ازدواج آنان ساختگی و صوری تلقی میشود البته این نکته را هم در نظر بگیرید که ؛ با ازدواج با یک شهروند کانادایی ، از همان ابتدا به فرد تابعیت داده نمی‎شود بلکه باید با اسپانسرشیپ همسر کانادایی خود وارد این کشور شود و حداقل 3 سال در کانادا زندگی کند.

مهم‌ترین شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج این موارد هستند :

  • همسر وی شهروند قانونی کانادا باشد.
  • همسر وی توانایی کافی برای حمایت مالی شما در طول مدت اقامت را داشته باشد.
  • ازدواج قانونی و قابل اثبات و همراه با مدارک و اسناد معتبر باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند

کانادا به اصل خاک پایبند است یعنی هر نوزادی که در این کشور متولد شود تابعیت بی قید و شرط کانادا را می‌گیرد اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که والدین کودکی که در کانادا به‌دنیا می آید نمی‌توانند تابعیت کانادا را بگیرند و تابعیت فقط و فقط به کودک متولد شده در خاک این کشور داده می‌شود ضمن اینکه دریافت اقامت کانادا از طریق تولد فرزند ، زمانی برای والدین امکان پذیر است که فرزند به سن 18 سالگی رسیده باشد و با داشتن شرایط لازم اسپانسر والدین خود شود.

مهاجرت به کانادا از طریق فامیل ، خانوادگی و اسپانسرشیپ

برای اخذ اقامت کانادا از این روش باید یک نفر از اعضای خانواده یا خویشاوند درجه 1 متقاضی ، شهروند کانادا باشد ( خویشاوند درجه 1 به معنای : مادر ، پدر ، خواهر ، برادر ، همسر و فرزندان است ) همچنین این فرد مقیم کانادا باید توانایی حمایت مالی از فرد متقاضی را داشته باشد یا اسپانسر وی شود.

پاسپورت کانادا

پاسپورت کانادا یکی از معتبرترین پاسپورت‌های دنیا محسوب میشود با داشتن پاسپورت این کشور می‌توانید به 113 کشور بدون ویزا و با ویزا پس از ورود سفر کنید البته قدم اول در اخذ پاسپورت کانادا اخذ اقامت این کشور است که بعد از اقامت در کانادا به‌مدت 3 سال ، می‌توانید برای شهروندی این کشور درخواست دهید.

مزایا و معایب مهاجرت به کانادا



بیشتر افراد در صورت تصمیم به مهاجرت به کشور های خارجی کشور کانادا را انتخاب می کنند چرا که مزایای زندگی در کانادا به مراتب بیشتر از سایر کشورها  می باشد به همین جهت ، در ادامه سعی داریم تا مزایا و معایب مهاجرت به کانادا را شرح دهیم تا متقاضیان ضمن آشنایی با مزایای بی شمار کانادا با مشکلات کشور کانادا نیز آشنا شوند.

مزایای مهاجرت به کانادا :

  • کانادایی‌ها به خونگرم بودن بسیار معروف هستند مهاجران می‌توانند از داشتن امنیت در میان مردم کانادا اطمینان پیدا کنند همچنین سیاست کانادا کاملاً متعادل بوده و دارای سیاست مرکزی می‌باشد.
  • سیستم‌های تحصیلات و خدمات درمانی کانادا از استانداردهای بسیار بالایی برخوردارند.
  • دولت کانادا در برنامه ویزاهای خود امتیازات ویژه‌ای برای مهاجرت خانوادگی به این کشور در نظر گرفته زیرا ثابت شده هر شخص که همراه با خانواده‌اش مهاجرت کرده از موفقیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار شده.
  • اقتصاد کانادا در بحران اقتصادی جهانی گرفتار نشده و همچنان بازار کار برای افراد تازه وارد جا دارد.
  • کانادا دارای امکانات عمومی بسیاری همچون کتابخانه و پارک‌ها و مکان‌های تفریحی می‌باشد.

معایب مهاجرت به کانادا :

  • آب و هوای تقریبا سرد و زمستان طولانی.
  • پیچیدگی پروسه دریافت ویزای کانادا.
  • مالیات های سنگین. 
  • هزینه‌ بالای مسکن مخصوصاً در مناطق محبوب این کشور. 
  • فاصله‌ جغرافیایی زیاد میان ایران و کانادا که ممکن است برای اشخاصی که بصورت تنهایی قصد مهاجرت به کانادا را دارند، کمی سخت باشد.

مهاجرت یک روند زمان‌بر و پرچالش است اما وجود یک مشاور مهاجرتی می‌تواند این روند را سریع‌تر کرده و درصد موفقیت پرونده را بالاتر ببرد ؛ موسسه مهاجرتی رجبی با اطلاع از جدیدترین قوانین و شرایط ، شما را در این روند راهنمایی می‌کند ؛ ما در دو شعبه تهران و شیراز با توجه به شرایط و مدارک شما ، بهترین روش را به شما پیشنهاد داده و به شما در روند اخذ ویزا کمک می‌کنیم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن