تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797582048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید و اجاره دیزل ژنراتور با قیمت مناسب


واضح آرشیو وب فارسی::




هنگام خرید دیزل ژنراتور تجاری یا صنعتی عوامل زیادی در معادله هستند. هنگامی که اندازه و سبک ژنراتور مشخص شد، گام بعدی اغلب تصمیم گیری در مورد اینکه آیا اجاره یا خرید بهترین گزینه است یا خیر است. این مقاله مروری بر عواملی را ارائه می‌ کند که باید هنگام اجاره دیزل ژنراتور در مقابل خرید ژنراتور در نظر گرفته شوند و شامل برخی از مزایا و معایب است که اکثر مشاغل و سازمان‌ها باید در هنگام تصمیم‌گیری در نظر بگیرند. 

عوامل مختلفی بر هزینه نصب ژنراتور برای خانه شما تأثیر می گذارد. نوع ژنراتور، اندازه، منبع تغذیه و نوع استارت همگی می توانند بر قیمت کلی تأثیر بگذارند. همانطور که به دنبال بهترین ژنراتور برای خانه خود هستید، نیازهای خود و میزان برق مورد نیاز خود را در هنگام قطع برق در نظر بگیرید. یک ژنراتور حرفه ای همچنین می تواند بهترین ترکیب از گزینه ها را برای شرایط شما توصیه کند.

هنگامی که نوع و اندازه ژنراتور مورد نیاز خود را مشخص کردید، معمولاً سؤال بزرگ بعدی این است که آیا باید ژنراتور اجاره کنید یا یک ژنراتور را به طور کامل خریداری کنید. چندین عامل تعیین می کند که کدام مسیر برای شما بهترین است.

اجاره دیزل ژنراتور چه مزایایی دارد؟

مزیت اصلی اجاره ژنراتور به جای خرید این است که هزینه های اولیه کمتر است. قیمت خرید یک ژنراتور صنعتی بزرگ می تواند بیست تا بیش از صد و پنجاه هزار دلار باشد. اگر جریان نقدینگی نگران کننده باشد، اجاره ممکن است گزینه جذاب تری باشد و هزینه کمتر تنها مزیت آن نیست.

 

انعطاف پذیری اندازه

اگر برای اجرای کل عملیات خود به یک ژنراتور آماده به کار نیاز دارید، احتمالاً اندازه ژنراتور مورد نیاز برای مدت طولانی ثابت می ماند. با این حال، فرض کنید برای یک پروژه خاص به یک ژنراتور نیاز دارید. در آن صورت، اجاره به شما این امکان را می‌دهد که به جای خرید یک راه‌حل مناسب برای همه یا خرید ژنراتورهای متعدد، مولد اندازه مورد نیاز خود را برای هر پروژه انتخاب کنید. 

بدون هزینه نصب

نصب دیزل ژنراتور دائمی هزینه های بالایی برای نصب دارد. آنها همچنین معمولا نیاز به آماده سازی سایت زمان بر دارند. اکثر واحدهای اجاره ای واحدهای قابل حملی هستند که به آسانی و با سرعت کم و بدون آماده سازی سایت طراحی شده اند.

گزینه های پیکربندی بیشتر

ژنراتورهای اجاره ای معمولاً دارای چندین گزینه پیکربندی هستند، مانند گزینه های مختلف اتصال، سوئیچ های انتخابگر ولتاژ و پانل های کنترل پیشرفته. اصلاح واحدهای اجاره ای نیز نسبت به سایر ژنراتورها به طور کلی آسان تر است.

خرید دیزل ژنراتور ایرانی یا اجاره دیزل ژنراتور

یک مکان خوب برای شروع، محاسبه کل مدت زمانی است که انتظار دارید به ژنراتور نیاز داشته باشید و آن را در هزینه ماهانه اجاره ژنراتور ضرب کنید. هنگامی که کل هزینه اجاره خود را دریافت کردید، آن را با کل هزینه خرید ژنراتور، از جمله نصب و آماده سازی سایت مقایسه کنید. اگر هزینه اجاره نزدیک به قیمت خرید است، ممکن است بخواهید به جای آن خرید کنید، اما هنوز هم باید قبل از تصمیم گیری، سایر عوامل را در نظر بگیرید.



انتخاب فروشنده

هنگامی که تصمیم گرفتید اجاره یا خرید کنید، باید فروشنده قابل اعتمادی را انتخاب کنید. هنگام انتخاب شریک اجاره ای باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت.

زمان مورد نیاز

اگر ژنراتور شما از کار بیفتد، باید بتوانید روی فروشنده خود حساب کنید تا تجهیزات خود را در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی و راه اندازی کند. شرکتی با سابقه طولانی خدمات خوب معمولاً شرط مطمئن تری است.

زمان چرخش

باید اطمینان حاصل کنید که فروشنده ای که با آن کار می کنید به اندازه کافی واحدهای مورد نیاز شما را در انبار دارد تا در مدت زمانی که به آن نیاز دارید، آنچه را که نیاز دارید به شما ارائه دهد. مطمئن شوید که می‌پرسید میانگین زمان انتظار برای تجهیزات اجاره چقدر است.

دیزل ژنراتور استریم

دو نوع اصلی ژنراتورها واحدهای دائمی و قابل حمل هستند. ژنراتورهای دائمی هزینه بیشتری دارند، می توانند انرژی بخشی از خانه یا کل آن را تامین کنند و به سیستم الکتریکی شما متصل هستند. بسته به منبع سوخت، آنها ممکن است به خط گاز طبیعی شما متصل شوند.

اندازه ‌های مختلف ژنراتور با ظرفیت ‌های بار متفاوت از ۷ تا ۳۸ کیلو وات (همچنین به عنوان رتبه‌بندی کیلووات شناخته می‌شود) ارائه می‌ شوند. ژنراتورهای کوچک این امکان را دارند که تنها چند مدار را تغذیه کنند، در حالی که واحدهای بزرگتر می توانند انرژی کل یک خانه را به راحتی تامین کنند. به عنوان مثال، 2 تا 5 کیلو وات می تواند یک دستگاه و چند چراغ را تغذیه کند. 7 تا 10 کیلو وات می تواند چندین چراغ، چند وسیله برقی، پمپ پمپ و تلویزیون را تامین کند. و 22 تا 25 کیلو وات می تواند یک خانه کامل تا 5000 فوت مربع را تامین کند.



مزایای خرید دیزل ژنراتور برق

استفاده طولانی مدت از ژنراتور دلیل اصلی خرید آن است. انتخاب اندازه و رتبه مناسب ژنراتور هنگام طراحی سیستم تولید برق ضروری است. ایجاد مولد رتبه بندی مناسب برای برنامه، بخش مهمی از معادله مزیت است. اگر یک ژنراتور با اندازه یا نامناسب نصب شده باشد، سیستم ممکن است مطابق انتظارات عمل نکند، میزان خرابی بیشتری را تجربه کند.

هنگامی که ژنراتور صحیح انتخاب و نصب شد، برخی از مزایای کلیدی خرید عبارتند از:

  • مالکیت دارایی: شما مالک تجهیزات هستید و در قراردادهای اجاره قفل نشده اید، دوره های زمانی تعیین می کنید، و همچنین می توانید در صورت تمایل آن را دوباره بفروشید.
  • پس انداز در مقابل هزینه های اجاره بلندمدت: هنگام اجاره یک ژنراتور برق تجاری در طول چندین ماه، هزینه شما ممکن است به سرعت افزایش یابد. اینجاست که بررسی تمام سناریوهای ممکن و محاسبه هزینه های اجاره طولانی مدت با خرابی ماهانه مفید است، و همچنین در نظر گرفتن اینکه اگر به ژنراتور برای مدت زمان طولانی تر از برنامه ریزی اولیه نیاز داشته باشید (که بسیار رایج است) چه اتفاقی می افتد. .
  • شما در دسترس بودن برق را کنترل می کنید: برق اضطراری، اولیه یا مداوم در یک نصب دائمی توسط قرارداد اجاره کنترل نمی شود. همچنین در صورتی که ژنراتورهای اجاره محلی در زمان اوج اجاره در دسترس نباشند (مانند طوفان‌ها و قطعی‌های برق)، امکانات شما هرگز محدود نمی‌ شود.

گروه صنعتی رحیمی

گروه صنعتی رحیمی با برخورداری از سال ها سابقه و تجربه در زمینه خرید دیزل ژنراتور و اجاره دیزل ژنراتور خدمات متعددی را به مشتریان ارائه می دهد. این گروه ژنراتورهای باکیفیت و کاربردی را به راحتی با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان می گذارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن