تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797009800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی و آشنایی با بهترین بازی های اتومبیل رانی  برای فرمت اندروید


واضح آرشیو وب فارسی::

 



یکی از سبک های پرطرفدار بازی ، بازی های اتومبیل رانی می باشند که بعد از بازی های اکشن ، برترین سبک بازی  برای افراد گیمر می باشد. حال ما قصد داریم تا شما افراد را با بزرگ ترین سبک بازی آشنا کنیم و شناخت شما افراد را از این بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده بالا ببریم. همراه ما باشید با برسی بیشتر سبک اتومبیل رانی برای فرمت  اندروید.

شروع باورنکردنی بازی های اتومبیل رانی برای فرمت اندروید و عملکرد خارق العاده آن 

اوایل که کنسول های بازی در دنیا عرضه شد، خیلی از افراد به راحتی بازی های اتومبیل رانی و .... را تجربه می کردند و البته اینکه یک کنسول بازی مناسب بتواند یک بازی را در سبک های مختلف  با کیفیت به نمایش بگذارد بعید نیست زیرا به آن دستگاه کنسول بازی می گفتند. 

بعد ها خیلی از افراد به این فکر فرو رفتند که چرا خیلی بازی های دنیا  بر روی موبایل و کنسول های کوچک تر نشود اجرا کرد، زیرا خیلی از افراد توان خرید یک کنسول را نداشتند و مهندسان تصمیم گرفتند تا بازی های خود را کمی با کیفیت بسازند و برای فرمت اندروید باشد. 

اینگونه نتوانست چندان برای افراد گیمر بازی های جالب باشد و همانند بازی های دیگر و مانند کنسول کیفیت داشته باشد. خیلی از افراد گفتند که اگر بازی برای موبایل عرضه شود با کیفیت کم فقط به منظور سرگرم کردن است.

شرکت های بزرگی مانند اکتیویژن، یوبی سافت و...... بزرگ ترین شرکت های تولید کنند بازی اندروید اکشن و هیجان انگیز هستند که در دنیا خیلی از آن ها را با ابر قدرت های دنیا می شناسند، نام گرفته اند. 



این شرکت ها توانسته اند بازی های اکشن بسیار خوبی برای فرمت اندروید بسازند و بعد ها شرکت های بزرگی دیگر مانند یوبی سافت و  EAتصمیم گرفتن تا مانند اکتیوژن بازی های اتومبیل رانی عالی برای فرمت اندروید و همچنین اجرا شدن بر روی موبایل و تبلت بسازند.  

حال با گذشت زمان فراوان می توان گفت که واقعا بازی های اتومبیل رانی شروع خارق العاده داشته اند و می توان به بازی های مانند مجموعه بازی های آسفالت، کلاچ، فرمول یک، مجموعه بازی های دریفت و..... نیز اشاره کرد و در مورد آن ها نیز توضیح بسیار کوتاه داد. 

همراه ما باشید با برسی بهترین بازی های اندروید در سبک اتومبیل رانی.

مجموعه بازی های اتومبیل رانی آسفالت



مجموعه بازی های آسفالت نزدیک به 9 نسخه از خود منتشر کرده است و اگر بخواهیم این بازی را با نسخه های فرعی این بازی تعداد نسخه های آن را حساب کنیم، می توانیم به 13 نسخه اشاره کرد . این بازی فوق العاده مانند اپلیکیشن اندروید بر روی گوشی شما نصب می شود که هیچ وقت آن را حذف نخواهید کرد! 

این بازی جذاب یک بازی اتومبیل رانی بسیار هیجان انگیز و خشن می باشد که رقابت بزرگ ترین اتومبیل های دنیا برای شما افراد به نمایش می گذارد که شما افراد می توانید با اتومبیل مورد علاقه خود به رقابت بپردازید. 

بهترین نسخه های های این بازی جذاب، آسفالت 8 و9 می باشد و نسخه فرعی آن: آسفالت نیترو می باشد که می تواند شما افراد را سرگرم یک بازی شبیه سازی مسابقات غیر قانونی اتومبیل رانی کند. 

مجموعه بازی های آسفالت هر نسخه بهتر از نسخه قبل عمل می کند و حال ما برای آشنایی بیشتر این بازی آخرین نسخه اصلی از این بازی منتشر شده را برای شما افراد مورد تحلیل و برسی قرار می دهیم. 

آسفالت9: بازی اتومبیل رانی بسیار خشن آسفالت 9، جدید نسخه از مجموعه بازی اتومبیل رانی آسفالت است که برای فرمت اندروید منتشر شده است و می تواند شما افراد را ساعت های متوالی سرگرم جذابیت و هیجان خود کند. 

این بازی جذاب که منتشر شد، خود بنده این بازی را برای موبایل خود اجرا کرد و با چشمان خود یک بازی اتومبیل رانی هیجان انگیز ندیدام بلکه یک بازی اتومبیل رانی با کیفیت و هیجان  بسیار زیاد دیده ام که در هیچ مورد بازی اتومبیل رانی کنسول ندیده بودم و زمانی که این بازی را برای موبایل خود اجرا کردم، فکر کردم که بازی فورازا هورایزن 5 را بر روی موبایل دارم انجام می دهم و باید گفت که سازنده بازی آسفالت 9 آنقدر این بازی را با کیفیت ساخته است و به تمامی نکات تجربه داشته است حتی سبقت گرفتن اتومبیل ها در کنار یک دیگر بسیار عالی کار شده بود که می توان به آن توجه داشت و از آن لذت ببرید. 

این بازی دارای بیش از 80 نوع اتومبیل خارجی است که همگی آن ها پر قدرت هستند و شما می توانید در این بازی نزدیک به 600 مرحله مسابقه اتومبیل رانی را انجام دهید. پیشنهاد می کنم حتما این بازی را تجربه کنید و لذت ببرید.

بازی اتومبیل رانی کلاچ



بازی کلاچ یک بازی ایرانی می باشد که می تواند افراد گیمر را ساعت های متوالی سرگرم خود کند. 

این بازی جذاب بیش از 120 نوع اتومبیل داخلی و خارجی را درون خود جای داده است که شما افراد می توانید آن ها را خریداری کنید، شخصی سازی کنید، و آن را هر طور که دوست دارید اسپرت کنید و از شکل و شمال آن لذت ببرید. 

شما در بخش اسپرت کردن اتومبیل خود می توانید از نوع چرخ گرفته تا حتی نگ اتومبیل خود را شخصی سازی کنید و از آن لذت ببرید. 

بازی کلاچ این امکان را می دهد که در شهر خود به اتومبیل رانی پردازید و بار های از جایی به جایی ببرید و از دست دیگران فرار کنید و یک تعقیب و گریز جالب و سرگرم کننده راه بی اندازید و در شهر. پیشنهاد می کنم حتما این بازی را با یک هدست حرفه ای برای کیفیت صدای بالاتر تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

سخن پایانی:

این دو بازی اتومبیل رانی یک مورد تحلیل و برسی قرار گرفت، بهترین بازی های اتومبیل رانی هستند که شما می توانید در برنامه های مختلف مانند مایکت، بازار، گوگل پلی و حتی در برنامه گوگل سرچ کرده برای موبایل خود آن ها را دریافت کنید و ساعت های فراوان سرگرم باشید و لذت ببرید. این دو بازی جالب و هیجان انگیز دارای تمامی خصوصیات یک بازی اتومبیل رانی سرگرم کننده را دارند. در آخر پیشنهاد می کنم این دو بازی را حتما تجربه کنید و لذت ببرید. امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما افراد را نسبت به خود جلب کرده باشد.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1089]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن