تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817130303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی


واضح آرشیو وب فارسی::

 

امروزه لباسشویی به یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین وسیله در هر خانه بشمار می رود که این امکان وجود دارد لباسشویی شما در زمان های مختلف دچار مشکلات مختلفی شود که این مشکلات شامل موارد زیر می شود:

  • روشن نشدن لباسشویی
  • نشتی آب در لباسشویی
  • خرابی المنت لباسشویی
  • عدم تخلیه لباسشویی
  • آبگیری نکردن لباسشویی
  • نمایش ارور یا کد خطا در لباسشویی
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی
  • سروصدای زیاد لباسشویی هنگام کار
  • لرزش و تکان خوردن لباسشویی به هنگام کار
  • گرم نشدن آب در لباسشویی
  • ...

مشکلاتی که در بالا با آن ها آشنا شدیم تنها برخی از مشکلاتی هستند که امکان روبرو شدن با آن ها در لباسشویی وجود دارد که برخی از این مشکلات را می توان به راحتی برطرف کرد اما برخی از این مشکلات وجود دارند که برطرف کردنشان نیازمند تخصص بالایی است. پس باید با توجه به این موضوع در نگهداری درست از لباسشویی کوشا باشیم زیرا در صورتی که لباسشویی شما دچار مشکل شود برای تعویض لباسشویی خود مبلغ زیادی را پرداخت کنید، اما نگران نباشید شما دوستان عزیز می توانید در صورتی بروز اختلال در لباسشویی خود به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

ما در تعمیرگاه مجاز با همکاری تکنسین های متخصص در زمینه تعمیرات انواع لباسشویی و لوازم خانگی آماده ارائه خدمت به شما دوستان عزیز هستیم. تکنسین های ما دارای سال ها تخصص بوده و آخرین دوره های آموزشی را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دیده اند، از آنجا که نمایندگی تعمیرگاه مجاز در تمامی مناطق تهران دارای نمایندگی و شعبه است خدمات خود را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به شما دوستان عزیز ارائه می دهد. 

در ادامه این مقاله به بررسی چند برند محبوب لباسشویی از نظر شما کاربران گرامی می پردازیم:



تعمیر لباسشویی پاکشوما

شاید شما با این موضوع آشنا نباشید اما پاکشوما یک شرکت ایرانی است که در سال 1393 در محمود آباد قم تاسیس شده است. این شرکت طرفداران زیادی را در بین مصرف کنندگان لوازم خانگی دارد و از قطعاتی با کیفیت بالا در تولیدات خود استفاده می کند که همین موضوع باعث شده است تا رضایت مشتریان را جلب کند. این شرکت، لوازم خانگی متفاوتی تولید می کند از جمله: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال ساید بای ساید و جاروبرقی اما در بین تمامی این محصولات لباسشویی پاکشوما طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. اما با توجه به این موضوع که لباسشویی نیز مانند دیگر وسایل برقی دچار مشکلاتی می شوند، امکان دارد با مشکلاتی در لباسشویی روبرو شوید اما نگران نباشید شما دوستان عزیز می توانید با مطالعه کردن مقاله تعمیر لباسشویی پاکشوما مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

تعمیر لباسشویی ال جی

شرکت ال جی یکی از پرچمداران در زمینه لوازم خانگی است که از قطعات با کیفیت و مرغوب در تولید محصولات خود استفاده می کند. شرکت ال جی علاوه بر استفاده از قطعات مرغوب و با کیفیت، از بروزترین تکنولوژی ها در محصولات خود استفاده می نماید که لباسشویی ال جی نیز یکی از این محصولات می باشد. در لباسشویی های مدرن ال جی برنامه های مختلف شستشو متناسب با جنس و نوع لباس تهیه شده است که در صورت استفاده کردن از برنامه های متناسب با جنس لباس خود هم عمر لباسشویی خود را افزایش می دهید هم باعث می شوید که لباس هایتان خراب نشود. اما در برخی از موارد این امکان وجود دارد که شما با مشکلاتی در لباسشویی خود روبرو شوید که این مشکلات شامل:

  • روشن نشدن لباسشویی
  • عدم آبگیری لباسشویی
  • لرزش و تکان خوردن بیش از حد لباسشویی
  • و ....

که شما دوستان عزیز می توانید این مشکلات پیش پا افتاده را با مطالعه کردن مقاله تعمیر لباسشویی ال جی برطرف نمایید. اما در برخی از موارد امکان دارد شما دوستان عزیز با مشکلات تخصصی در لباسشویی خود روبرو شوید که نمی توانید آن ها را برطرف نمایید، پس با توجه به این موضوع بهترین کار در این جور مواقع تماس گرفتن با نمایندگی تعمیرگاه مجاز و کمک گرفتن از تکنسین های متخصص ما برای برطرف کردن مشکل است. 

تعمیر لباسشویی ایندزیت

این شرکت در سال 1975 با نام صنایع مرلونی در شهر فابریونا ایتالیا و توسط ویتوریو مرلونی تاسیس شد. شرکت ایندزیت، از پیشروهای تولید لوازم خانگی در اروپا است و به عنوان دومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی مدرن در اروپا و پنجمین در جهان شناخته می شود. اما این امکان وجود دارد که برخی از موارد با مشکلاتی در لباسشویی ایندزیت خود روبرو شوید که مشکلات به دو دسته تقسیم می شوند که برخی از این مشکلات را می توان با کمی آشنایی با قطعات لباسشویی برطرف کرد برای برطرف کردن مشکلات پیش پا افتاده لباسشویی ایندزیت می توانید مقاله تعمیر لباسشویی ایندزیت را مطالعه نمایید، اما برخی از مشکلات دیگر در لباسشویی وجود دارد که برطرف کردن آن ها نیازمند تخصص بالایی است شما دوستان عزیز می توانید در صورت بروز این گونه مشکلات به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.



مراجعه کنندگان عزیز این چند برند که گفته شد برندهای محبوب شما عزیزان بود. ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی مانند: لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز، پنکه، جاروبرقی و ... را در تمامی برندهای موجود در بازار مانند: آبسال، سامسونگ، گرنیه، بهی و ... انجام می دهد. 

تعمیرگاه مجاز خدمات خود را در تهران، حومه تهران و کرج به شما دوستان عزیز ارائه می دهد برخی از مناطقی که تحت پوش ما در تهران هستند شامل مناطق زیر می باشند:

 نیرو هوایی، پیروزی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، شکوفه، کیان شهر، مشیریه، شهر ری، نازی آباد، میدان خراسان، خاوران، نیاوران، جردن، میرداماد، پارک وی، پاسداران، شریعتی، گاندی، سیدخندان، ولی عصر، ظفر، سعادت آباد، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، هفت تیر، فرشته، دروس، کاشانک، یوسف آباد، عباس آباد، نارمک، هفت‌حوض، رسالت، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پارک پلیس، کرمان، امام حسین (علیه السلام)، تهران‌ نو، هنگام، فرجام، دلاوران، پونک، صادقیه، جنت آباد، فرحزاد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهر زیبا، ستارخان، گیشا، ایوانک، جلال آل احمد، شهرک غرب، آزادی، مرزداران، سردار جنگل، دهکده اوین و تمامی مناطق تهران.

 شما دوستان عزیز می توانید در صورت خرابی هر یک از لوازم خانگی خود با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و مشکلات خود را در کمترین زمان ممکن برطرف نمایید.

راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرگاه مجاز: 

 77166615_22737566_44287993_33812686_88592650

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن