تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817124253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه فیلم ترسناک اسپانیایی در سایت پوفیلمو | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: سه فیلم ترسناک اسپانیایی در سایت پوفیلمو





 
فیلم ترسنام اسپانیایی  (2011)The Skin I Live In 
پوستی که در آن زندگی می‌کنم؛ بر اساس رمان رتیل را می‌توان به‌عنوان اثریروان‌شناختی و ترسناک شناخت. رابرت لدگارد، جراح پلاستیک و دانشمند دیوانه، که از غم و اندوه مرگ همسرش رنج می‌برد از تجاوز به دختر ضعیف روانی‌اش پر از خشم است. 
این فیلم پر از احساساتی است که به طرز خطرناکی در هم می‌آمیزند. آزمايشگاه گوتيک تكنولوژي به دنبال اين است كه ببيند آيا مي‌توان خود دروني را از طريق دگرگوني كامل بيروني دوباره تعيين كرد. سطوح روان‌شناسی، دکور عمیق،چاه‌هایی از احساسات متضاد خشونت‌آمیز و شهوات ناامیدکننده از عناصر وحشت‌آفرین این فیلم هستند. 
در فیلم ترسناک اسپانیایی «پوستی که در آن زندگی می‌کنم» پدرو آلمودوار لحظه‌ای تعیین‌کننده وجود دارد، زمانی که رابرت لدگارد، جراح پلاستیک دیوانه‌ با خستگی روح بازی می‌کند. او به تصویر زنی روی دیوار اتاق خوابش خیره می‌شود. او زن را ورا (النا آنایا) می نامد. زن در ژست کلاسیک اودالیسک دراز کشیده است. 
مواقعی در فیلم ترسناک «پوستی که در آن زندگی می‌کنم» وجود دارد که انگار همه چیز تکه تکه می‌شود، زیرا پیچیدگی‌ها رویهم انباشته می‌شوند و شخصیت‌ها و دسیسه‌های جدیدی در جریان ژانر ترسناک، اما ملودرام این فیلم معرفی می‌شود. 
فیلم "The Skin I Live In" به کارگردانی پدرو آلمودوار توسط پدرو آلمودوار و آگوستین آلمودوار ، بر اساس رمان "Mygale" نوشته شده است. 
این فیلم انتقامی پزشکی درباره هویت است. همچنین می‌توان گفتیکفیلم پر پیچ و خم و درهم و برهم است. این نویسنده اسپانیایی که برای اولین بار با آنتونیو باندراس همکاریکرد و با عناصر ژانری کارکرده که با چرخش‌های داستانی ظالمانه و دسیسه‌های جنسی نامتعارف لحظات جالبی را به تصویر کشیده است. در این فیلم ترسناک اسپانیایی آنتونیو باندراس در نقش ضدقهرمان تاریک، النا آنایادر نقش ورا بازی می‌کنند. با این حال، کارگردان یک فضای عجیب و غریب جذاب را کنار هم قرار می‌دهد. این موردی است که به دلیل اغراق ملودراماتیک و پیچش‌های سورئالیستی که عمدا مضحک هستند برای طرفدارانش جذابیت دارد. 
فیلم ترسناک  The Orphanage (2007) 
یتیم خانه یک فیلم ترسناک ماوراء الطبیعه گوتیک اسپانیایی است. این فیلم به عنوان اولین بلند کارگردانش موفق ظاهر شده است. بلن روئدا در نقش لورا، فرناندو کایو در نقش همسرش کارلوس و راجر پرنسپ در نقش پسر خوانده‌شان سیمون بازی می‌کنند. داستان درباره لورا است که به یتیم خانه دوران کودکی خود بازمی گردد. لورا قصد دارد خانه را به خانه‌ای برای کودکان معلول تبدیل کند اما پس از مشاجره با لورا، سیمون گم می‌شود. 


 
فیلمنامه این فیلم توسط سرجیو جی. سانچز در سال 1996 نوشته شد که مورد توجه بایونا قرار گرفت. بایونا می خواست فیلم حس و حال سینمای اسپانیا در دهه 1970 را داشته باشد. او جرالدین چاپلین و بلن روئدا را انتخاب کرد که بعداً برای نقش‌هایشان در این فیلم مورد تحسین قرار گرفتند.برای مشاهده معرفی فیلم و سریال کلیک کنید. 
این فیلم تحسین منتقدان را از سوی تماشاگران در زادگاهش اسپانیا دریافت کرد و حتی برنده جوایز بسیاری شد. 
فیلم ترسناک The Others (2001) 


 
The Others یک فیلم ترسناک روان‌شناختی به سبک گوتیک اما انگلیسی زبان است که در سال 2001 به نویسندگی، کارگردانی آلخاندرو آمنابار ساخته شده است. نیکول کیدمن، فیونولا فلاناگان، کریستوفر اکلستون در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. 
این فیلم در گیشه بسیار موفق بود و حتی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و بسیاری کارگردانی و فیلمنامه آمنابار و همچنین موسیقی، فضا و بازی کیدمن را تحسین کردند. 
این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد. همچنین اولین فیلم انگلیسی زبانی که جایزه بهترین فیلم را درGoyas(جوایز ملی فیلم اسپانیا) دریافت کرد فیلم The others بود، بدون اینکه حتی یک کلمه اسپانیایی در آن صحبت شود. The Others برنده سه جایزه بهترین فیلم ترسناک، بهترین بازیگر زن کیدمن. 
گریس استوارت یک روز پس از جنگ جهانی دوم درست در سال 1945 از یک کابوس بیدار می‌شود. او در یک خانه روستایی دورافتاده در جرسی زندگی می‌کند. او با دو فرزند خردسالش که بیماری حساسیت به نور دارند زندگی می‌کند. گریس سه خدمتکار جدید استخدام می کند: خانه دار خانم برتا میلز، باغبان ادموند تاتل، و دختری لال به نام لیدیا. خانم میلز به گریس توضیح می دهد که سال ها قبل در همان خانه کار می کرد. 
آنه ادعا می کند که چندین بار گروهی را در خانه دیده است: یک مرد، یک زن، یک پیرزن و یک کودک به نام ویکتور که ادعا می کرد “خانه مال آنهاست”. گریس صدای پاها و صداهای ناشناس را می شنود، دستور می دهد خانه را بازرسی کنند. او سپس یک آلبوم عکس قرن نوزدهمی از عکس های پرتره سوگواری پیدا می کند. وقتی گریس از خانم میلز در مورد تجربه قبلی خود در خانه می پرسد، خانم میلز می گوید که بسیاری به دلیل شیوع سل ترک کردند. 




شنبه, 10 ارديبهشت 1401 ساعت 12:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن