تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797693389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعاتی برای خرید بهترین پمپ کفکش و لجن کش


واضح آرشیو وب فارسی::

کفکش از جمله پرکاربردترین تجهیزات موجود در صنایع است که عمدتا به منظور لایروبی و خارج کردن رسوبات و لجن‌های کف استخر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دسته از تجهیزات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با خارج نمودن آلودگی‌ها و لجن‌ها از کف استخر و یا از لوله‌های بزرگ، آب آنها را صاف و تمیز نگاه دارند.

به طور کلی پمپ‌های کفکش بر حسب نوع عملکردی که دارد به دو دسته:

  1. پمپ کف کش مستغرق
  2. پمپ کف کش شفت و غلاف

تقسیم می‌شوند. پمپ‌های شفت و غلاف به علت بازدهی کمتر و نیز امنیت بسیار پایین از چرخه استفاده خارج شده‌اند و امروزه بیشتر پمپ‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند از نوع  پمپ مستغرق می‌باشند.

برندهای بسیاری را می‌توان معرفی کرد که این تجهیزات را تولید و روانه بازار کرده‌اند تا افراد بتوانند به راحتی به بهترین تجهیزات و آب زلال و تمیز دسترسی داشته باشند. کفکش توان تک اصفهان و کفکش لئو اصفهان را می‌توان دو نمونه از پر فروش‌ترین پمپ‌های کفکش نام برد. اما برای خرید بهترین پمپ کفکش لازم می‌دانیم شما را با مفاهیم اولیه این تجهیزات بیشتر آشنا کنیم.

اجزای پمپ کفکش

برای درک صحیح از نحوه عملکرد پمپ کفکش، شناخت اجزای تشکیل دهنده آن لازم و ضروری است. عمدتا این تجهیزات از بخش‌های متنوع تشکیل شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


بهترین مدل کفکش و لجن کش

  • الکتروموتور
  • شفت
  • بدنه آب بند
  • کاسه نمد و یاتاقان
  • حلزونی
  • خازن
  • کابل
  • پروانه

 

نحوه عملکرد پمپ کفکش

همانطور که گفته شد، در پمپ کفکش بخش‌های متنوعی وجود دارد که هر کدام وظیفه خاصی بر عهده دارند. الکتروموتور وظیفه دارد جریان برق منتقل شده توسط کابل‌ها را به انرژی مکانیکی تبدیل کند. عمدتا موتورهای الکتریکی بر حسب تعداد دور سیم پیچ و متریال به کار رفته در آن‌ها از توان‌های مختلفی برخوردار هستند. معمولا توان مورد نیاز موتورهای الکتریکی بر اساس عمق استخر و مقدار لجن موجود تخمین زده می‌شود.

نحوه عملکرد این پمپ‌ها به این صورت است که انرژی مکانیکی ایجاد شده توسط موتور الکتریکی، پره‌ها را به حرکت در می‌آورد این پره‌ها آب و لجن موجود را از کف استخر بیرون کشیده و به سمت بیرون هدایت می‌کند. بدنه آب بند به پمپ، این امکان را می‌دهد که در زیر آب عملکرد مناسبی را از خود ارائه داده و دچار مشکل نشود. عمدتا بدنه پمپ کفکش نقش مهمی را در عملکرد پمپ ایفا می‌کند چرا که بخش الکتریکی این پمپ‌ها به طور کامل زیر آب قرار داشته و در صورت نشت آب، پمپ به سرعت دچار مشکل می‌شود. به همین دلیل در طراحی بدنه این تجهیزات از استاندارد IP66 استفاده می‌شود.

انواع پمپ کفکش

به طور کلی دسته بندی پمپ‌های کف کش عمدتا بر اساس پارامترهای گوناگونی انجام می‌شود که از جمله این دسته بندی‌ها می توان‌ به موارد زیر اشاره کرد:

نوع سیستم خنک کننده

الکتروموتور موجود در کفکش پس از مدتی دچار افزایش دما می‌شود. به همین دلیل عمدتا شرکت‌های سازنده از سیستم‌های خنک کننده به منظور کاهش دمای این تجهیزات استفاده می‌کنند‌. این پمپ‌ها به دو صورت آب خنک و روغنی در بازار عرضه می‌گردند.

نوع پروانه

از دیگر دسته بندی‌های پمپ کفکش بر اساس نوع پروانه موجود در آنهاست. این پمپ‌ها بر حسب نوع پروانه مورد استفاده به دو دسته پروانه نیمه باز و پروانه بسته تقسیم می‌شوند.

کاربرد پمپ کفکش

پمپ‌های کفکش و لجن کش به سبب قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارند در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


خرید انواع پمپ و الکتروموتور الکتروژن

  • استخر موجود در باغات
  • تخلیه پساب‌های باران
  • صنایع چرم سازی
  • صنایع ساختمانی
  • صنایع کاغذ سازی
  • فاضلاب‌ها
  • صنایع کشاورزی و دامپروری
  • فواره‌ها
  • آبیاری و...

 

 4 ویژگی که در خرید پمپ کفکش و لجن کش اهمیت دارد.

به طور کلی عوامل مختلفی در خرید پمپ کفکش تاثیر دارند. دانستن این عوامل سبب می‌شود که خریداران بتوانند بهترین پمپ کفکش و لجن کش را انتخاب و خریداری کنند. و اما این 4 نکته: 

1- هد پمپ

هد بیانگر ماکزیمم ارتفاعی است که پمپ قادر است سیال مورد نظر را به همراه آلاینده‌ها به پمپ انتقال دهد. 

2- توان پمپ

از دیگر عوامل مهمی که در عملکرد مناسب پمپ نقش دارد، توان پمپ است. به طور کلی در صورتی که پمپ از توان مناسبی برخوردار نباشد، نمی‌تواند لجن‌ها و آلاینده‌های موجود را به خوبی خارج نماید و به این ترتیب الکتروموتور آن پس از مدتی دچار سوختگی و آسیب دیدگی می‌شود.

3- دبی پمپ

از دیگر نکاتی که پیش از خرید پمپ کفکش باید تحت بررسی قرار داد، دبی پمپ است. دبی پمپ بیانگر حجم آبی است که پمپ می‌تواند جا به جا کند.


خرید کفکش لئو

4- قیمت و خرید پمپ کفکش و لجن کش

نکته دیگری که در خرید پمپ کفکش اهمیت دارد میزان بودجه اختصاص داده شده برای خرید پمپ است.  با توجه به تنوع این محصولات بدیهی است که هر کدام از آنها با توجه به ویژگی و کاربردهایی که دارند قیمت گذاری می‌شوند اما بهتر است همیشه مکانی را برای خرید ابزارآلات صنعتی انتخاب کنید که بهترین و مناسب قیمت این تجهیزات را ارائه می‌دهد.

مهنام پمپ اصفهان، یکی از مراکز و نمایندگان فروش انواع پمپ کفکش، الکتروموتور، پمپ آب، منبع تحت فشار و... است که از بهترین و برترین برندهای موجود همچون لئو، توان تک، ان سی، اونیکس، تایفو و برند پمپ آب و الکتروموتور الکتروژن و بسیاری دیگر محصولاتی با کیفیت و توان بالا را در دسترس مخاطبان قرار داده است.

پیدا کردن فروشگاهی متخصص در زمینه فروش ابزارآلات و محصولات صنعتی به شما کمک می‌کند که از مشاوره‌ای حرفه‌ای برخوردار شوید و با قیمتی مناسب محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید. با مراجعه به سایت مهنام پمپ می‌توان قیمت بروز این محصولات را مشاهده و ویژگی و مشخصات آنها را به طور دقیق بررسی نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 403]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن