تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817131279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترموود ایرانی و ترموود خارجی و تفاوت آن ها: منزو وود


واضح آرشیو وب فارسی::

ترموود نوعی از چوب های است که فرآوری شده با مکانیزم پیشرفته حرارت می باشد و این چوب ها دارای مقاومت و استحکام بسیار بالاتری نسبت به سایر چوب ها هستند. از ترموود برای دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی ساختمان ها استفاده می شود. ترموود در رنگ و شکل ثابت بوده و در طول سال ها زیبایی خود را از دست نمی دهد ، همچنین چوب ها در مقابل کپک، حشرات موذی، قارچ ، موریانه و غیره مقاوم می باشند. از چوب های مختلفی برای ساخت ترموود می ‌توان بهره برد که از انواع رایج چوب هایی که برای تولید ترموود استفاده می‌شود چوب درخت زبان گنجشک و چوب درخت کاج می باشد. ترموود ها در انواع ترموود ایرانی و ترموود خارجی در بازار یافت می شود و در انواع ترموود های خارجی، ترموود فنلاندی بسیار پر طرفدار می باشد. برای تهیه ی ترموود ، کیفیت بسیار مهم بوده و باید این نوع چوب با کیفیت بسیار بالایی تهیه گردد تا بتوان از آن مقاومت بالا و ماندگاری خوبی را مشاهده کرد. گروه صنعتی Menzo Wood یکی از مجموعه های ارائه دهنده انواع ترموود ایرانی و ترموود خارجی در کشورمان است که این مرکز معتبر و با سابقه در حوزه ی فروش ترموود و اجرای انواع دکوراسیون فعالیت دارد و خدماتی را به شما ارائه می نماید.


ترموود فنلاندی اصل

مزایای ترموود

با توجه به پیشرفت جامعه ، امروزه ایجاد مکانی مملو از آرامش با حس طبیعت بسیار مهم است و این مکان می‌ تواند روحیه بخش افراد باشد. همانطور که می ‌دانیم چوب یکی از عناصر طبیعی بسیار انرژی بخشی است که استفاده از آن در دکوراسیون ساختمان ها بسیار رایج است. از چوب در دکوراسیون برای ساخت انواع تجهیزات استفاده می‌ شود و حس زیبایی و آرامش و بالندگی به انسان خواهد داد. ترموود دارای مزایای زیادی است که وجود این مزایا باعث شده افراد توجه بسیار ویژه‌ای در استفاده از این متریال ساختمانی داشته باشند. در ادامه به مهمترین مزایای ترموود اشاره خواهیم کرد:

  • وزن کم و سبک نسبت به متریال های ساختمانی دیگر
  • نصب سریع و منظم
  • مقاومت بالا در مقابل آتش و رطوبت
  • تجزیه پذیر بودن پس از استفاده و عدم آسیب به محیط زیست
  • عایق بسیار خوب صدا
  • دوام بالا در مقابل پوسیدگی
  • دوام بالا در مقابل حشرات و ساس و کپک

قیمت ترموود

 با توجه به اینکه در بازار انواع ترموود ایرانی و ترموود خارجی به فروش می رسد ، هر یک از این ترموود ها دارای قیمت های مختلفی می باشند و به طور کلی قیمت ترموود بر اساس مترمربع بوده و همچنین میزان ضخامت چوب نیز بسیار موثر در قیمت این متریال ساختمانی می باشد. همانطور که گفته شد ترموود ایرانی و ترموود خارجی دارای مزایای زیادی است که موجب استفاده از این متریال ساختمانی به شکل گسترده در دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی شده است. به دلیل اینکه چوب در مقابل عوامل طبیعی به سرعت دچار فروپاشی می شود و مقاومت بالایی و به خصوص در شرایط محیطی مرطوب ندارد، ترموود ها طراحی شدند تا بتوانند برای انواع شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرند و این چوب ها به دلیل فرآیند ساختشان بسیار مقاوم و مستحکم در محیط های بیرونی ساختمان می باشند. جهت خرید انواع ترموود با کیفیت در نمونه‌های ترموود ایرانی و ترموود خارجی به سایت Menzo Wood مراجعه نمایید و از محصولات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید. این مرکز نصب و اجرای بسیار باکیفیت ترموود را با بهترین هزینه به شما ارائه می کند.بنابراین شما می توانید با حداقل هزینه نصب ، اجرای ترموود در دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم به شما داده شود.


ترموود

کاربرد ترموود فنلاندی

 همانطور که گفته شد ترموود ها در انواع ترموود ایرانی و ترموود خارجی به تولید می رسند و.ترموود های خارجی نیز در کشورهای مختلف از جمله فنلاند ساخته می ‌شوند. فنلاند از کشورهای شناخته شده در تولید ترموود است که ترموود های فنلاندی بسیار با کیفیت و مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند.در ادامه به کاربرد های ترموود فنلاندی و سایر ترموود ها می پردازیم که این موارد برای دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی بوده و معماری مدرن و نوینی را ایجاد می نماید.

  • کفپوش
  • دیوارپوش
  • پله و نرده
  • آلاچیق
  • روف گاردن
  • استخر و سونا
  • قرنیز
  • فضای باز ویلا
  • دکوراسیون داخلی
  • درب و پنجره

 و غیره

همچنین در صورتیکه خدمات نصب و اجرای ترموود را دریافت نمایید با توجه به طراحی و میزان حجم کاری ، هزینه ی اجرا برآورد خواهد شد.گروه صنعتی Menzo Wood در خدمت شماست تا با ارائه محصولاتی با کیفیت موجب جلب رضایت شما گردد. برای تهیه انواع ترموود فنلاندی میتوانید از مجموعه معتبر Menzo Wood اقدام نمایید تا محصولاتی با کیفیت را دریافت کنید.

استفاده از ترموود در دکوراسیون داخلی و خارجی

 احتمالاً شما هم سازه های چوبی را دیده اید که در ساختمان می تواند تا چه حد چشم نواز و زیبا باشد.سازه های چوبی در جهت زیبا نمودن دکوراسیون به کار می روند و کاربرد بسیار زیادی دارند.برای استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خارجی در جهت ماندگاری بالای آن از ترموود استفاده می شود. در تولید ترموود از روش ‌های خاصی استفاده می شود تا بتوان ترموود را با کیفیت بسیار عالی به تولید رساند. برای تولید ترموود از چوب درختان مختلف استفاده می‌شود و به طور کلی ترموود محصولی از کشور فنلاند شناخته می شود اما در سایر کشورها از جمله کانادا، آلمان ،ایران و غیره نیز به تولید می‌رسد اما از آنجایی که ترموود فنلاندی بسیار با کیفیت است، این ترموود ها شناخته شده در سراسر جهان می باشند. با توجه به اینکه کشورهای اروپایی آب و هوای بسیار خوبی دارند و درختان با کیفیتی در آنجا رشد می‌کند، ترموود فنلاندی و ترموود سوئدی بسیار مورد توجه قرار گرفته و به دلیل تولید ترموود فنلاندی از چوب های با کیفیت و طی فرآیند بسیار ویژه ،این ترموود فروش بالایی دارد.از جمله چوب درختانی که برای ترموود ایرانی و ترموود خارجی از جمله ترموود فنلاندی استفاده می ‌شود چوب درختان کاج ،درخت نوئل ، درخت صنوبر، درخت توس، درخت زبان گنجشک، درخت لاریکس، درخت توسکا ،درخت راش و درخت کاج را دیانا می باشد.


ترموود ایرانی اصل

استفاده از ترموود در دکوراسیون خارجی ساختمان

 همانطور که به آن اشاره کردیم از ترموود علاوه بر دکوراسیون داخلی ساختمان ها ،در دکوراسیون بیرونی ساختمان نیز استفاده می شود زیرا مقاومت بالای ترموود در مقابل رطوبت و شرایط محیطی و همچنین حشرات موجب استفاده از این متریال ساختمانی بی‌نظیر در قسمت‌های خارجی ساختمان شده است.ویژگی بسیار خوب ترموود ها موجب شده برای انواع سازه ها در قسمت‌های کفپوش، آلاچیق، نرده های بالکن ،سقف بالکن ،روف گاردن، استخر و جکوزی، نمای چوبی و غیره از ترموود استفاده کرد. نصب و اجرای ترموود آسان بوده و در صورتی که توسط یک تیم مجرب انجام گیرد بسیار با کیفیت خواهد بود و در زمان کوتاهی اجرا می شود.بنابراین ما به شما گروه صنعتی Menzo Wood را معرفی می نماییم. این مجموعه معتبر فعالیت گسترده‌ای را در بخش عرضه ی انواع ترموود داشته و همچنین در حوزه خدمات مرتبط با ترموود از جمله نصب و اجرای آن فعالیت دارد.بنابراین در صورت نیاز به ترموود و خدمات مرتبط با آن به سایت گروه صنعتی Menzo Wood مراجعه فرمایید و اطلاعات لازم را به دست آورید و در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در این مرکز معتبر تماس حاصل فرمایید.

https://menzowood.com/






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن