تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817126440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید کمپرسور اسکرو و نکات مهم : فروشگاه مکانیکا


واضح آرشیو وب فارسی::

کمپرسور اسکرو از جمله دستگاه هایی است که کاربرد آن در سال 1930 گسترش یافت. کاربرد کمپرسور اسکرو را می توان در اجرای پروژه های متعددی ملاحظه نمود چون دارای ساختار متفاوتی است. کمپرسور اسکرو از جمله کمپرسورهای گازی است که از اجزای متفاوتی تشکیل شده و امکان متراکم سازی هوا را فراهم می سازد. کمپرسور اسکرو از جمله پرکاربردترین دستگاه های تولید هوای فشرده به شمار می رود که فروشگاه مکانیکا تلاش دارد در این مقاله به صورت اختصاصی به ویژگی، موارد کاربرد و انواع کمپرسور اسکرو بپردازد. در ابتدا که دستگاه کمپرسور اسکرو روشن می شود، هوای محیط از طریق فیلتر عبور می کند و به قسمت هواساز وارد می گردد. در این قسمت دو عدد روتور مارپیچی به شکل نری و مادگی در طراحی کمپرسور قرار می گیرد که با فاصله از یکدیگر قرار می گیرند. هوا داخل دستگاه کمپرسور می شود و میان دو مارپیچ قرار می گیرد و سپس انرژی جنبشی مولکولی هوا افزایش می یابد و به نوعی فرآیند فشرده سازی توسط کمپرسور اسکرو آغاز می گردد. جهت خرید کمپرسور اسکرو بایستی یک سری نکات مهم در نظر گرفته شود. افزایش فشار هوا از یک سمت آغاز می گردد و در انتهای مارپیچ های دستگاه، هوای فشرده خارج می شود. سپس فرآیند فیلتر شدن روغن در محل ذخیره سازی هوای فشرده ذخیره می گردد. کمپرسورهای اسکرو متناسب با کاربردهای مختلفی که در سیستم های صنعتی متفاوت می توانند داشته باشند، با ظرفیت های متنوعی تولید و عرضه می شوند.


کمپرسور اسکرو

ویژگی های مهم کمپرسور اسکرو

اجزای اصلی کمپرسور اسکرو عبارتند از قطعاتی همچون مخزن سپراتور، رادیاتور و مخزن جداکننده روغن از هوا می باشد. دستگاه کمپرسور اسکرو قادر به جداسازی روغن از هوا در یک مخزن به صورت جداگانه می باشد. فرآیند جداسازی روغن از هوا به واسطۀ نیروی گریز از مرکز از هوا جدا می شود. در انتهاب مخزن سپراتور شاهد روغن جمع آوری شده می باشیم که مجدداً به هواساز بازگردانده می شود. در مرحلۀ بعدی نوبت به خارج نمودن هوای فشرده از کمپرسور اسکرو است که عمدتاً از رادیاتور عبور داده می شود. مرحلۀ بعدی هوای متراکم تا دمای تقریبی 80 درجه سانتی گراد گرم می شود که پیش از خروج از کمپرسور بایستی به دمای 25 الی 40 درجه سانتی گراد کاهش پیدا کند. به طور کلی این فرآیند به واسطۀ دستگاه رادیاتور صورت می پذیرد. در عین حال روغن ذخیره سازی توسط دستگاه نیز خنک می گردد. روغن گرم جهت خنک شدن به قسمت دیگری از رادیاتور منتقل می شود و میزان سردی و خنک شدن روغن به وسیلۀ یک شیر ترموستاتیک کنترل می گردد. نکتۀ کلیدی که در اینجا وجود دارد، زمانی است که دستگاه مدت زمان زیادی خاموش باشد و دمای روغن کاهش پیدا کند، شیر ترموستاتیک مسیر ورود روغن به رادیاتور را می بندد.

نکات کلیدی خرید کمپرسور باد اسکرو

خرید کمپرسور اسکرو در مدل و برندهای مختلف صورت می گیرد که صاحبان صنایع می توانند متناسب با پروژه های مختلف صنعتی، مناسب ترین دستگاه کمپرسور را تهیه نمایند. کمپرسور اسکرو با دور ثابت و دور متغیر دو دسته بندی اصلی هستند که متناسب با سیستم های صنعتی مختلف جهت متراکم سازی هوا مورد استفاده قرار گرفته می شوند. غالباً کمپرسورهای اسکرو با دور ثابت، جریان خروجی را ثابت نگه می دارند و متناسب با سیستم هایی که نیاز به جریان هوای متراکم دائم دارند، گزینۀ مناسبی به شمار می رود. این در صورتی است که کمپرسور اسکرو با دور متغیر VSD متناسب با میزان حجم مصرف هوای فشرده توسط سیستم، کم و زیاد می شوند تا بدین وسیله بتوانند از هدر رفت انرژی در سیستم جلوگیری نمایند. جهت تهیۀ پیشرفته ترین دستگاه های کمپرسور اسکرو می توانید از طریق فروشگاه مکانیکا اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ پخش دستگاه های کمپرسور اسکرو فعالیت می کند و آمادۀ سفارش به صاحبان صنایع مختلف در سراسر کشور می باشند.


کمپرسور اسکرو اربیت ایر Orbit Air

موارد کاربرد عمدۀ کمپرسور اسکرو

شیوۀ انتقال قدرت در کمپرسور اسکرو به صورت های کوپل مستقیم، تسمه و گیربکس صورت می گیرد. هر کدام از آنها به واسطۀ مشتریان طراحی و ساخته می شوند. انتقال قدرت توسط هر یک از مدل ها با یکدیگر متفاوت تنظیم می شود (کوپل مستقیم با کوپلینگ، مدل تسمه ای با پولی های شیاردار و تسمه، مدل گیربکسی با چرخ دنده). هنگام خرید کمپرسور اسکرو باید توجه ویژه نسبت به مزایای دستگاه حین انجام متراکم سازی هوا داشته باشید که می توان به جلوگیری از نفوذ ذرات گرد و غبار به داخل دستگاه کمپرسور اسکرو و قابلیت کار در نوسانات و دمای بالا اشاره نمود. دستگاه کمپرسور اسکرو دارای جابجایی مثبت می باشد که از روش روتاری جهت متراکم سازی هوا استفاده می نماید. این نوع کمپرسور اسکرو باد اسکرو در صنایعی که نیاز به حجم هوای متراکم زیاد است مورد استفاده قرار گرفته می شود و به نوعی کمپرسورهای پیستونی جوابگوی این نیاز نمی باشد. جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص مشخصات فنی هر یک از دستگاه های کمپرسور اسکرو می توانید با واحد فروش مجموعۀ مکانیکا تماس حاصل فرمائید. به طور کلی فرآیند مکش و دهش به صورت پیوسته صورت می گیرد و هنگام چرخش روتورها، هوا درگیر یکدیگر می شوند و بدین وسیله هوا میان کمپرسور و روتور محفوظ می گردد. این چرخش حلزونی در محفظه موجب می گردد که هوا از طرف ساکشن وارد دستگاه می شود و فرآیند فشرده سازی هوا آغاز می گردد. این محفظه ها به دهانه ساکشن متصل می گردد و به واسطۀ پورت هایی به مخازن بزرگ تری متصل می شوند و جریان گاز از دهانه عبور داده می شود.

معرفی بهترین انواع کمپرسور اسکرو

خرید و فروش کمپرسور اسکرو در دو دسته بندی اصلی از جمله کمپرسور اسکرو بدون روغن (نوع خشک) و کمپرسور اسکرو روغنی (تر) صورت می گیرد. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند که باعث تمایز آنها نسبت به یکدیگر می شود. از این رو هنگام خرید کمپرسور اسکرو باید اطلاعات جامعی در خصوص نحوۀ عملکرد این دستگاه داشته باشید. در حال حاضر امکان خرید کمپرسور اسکرو با برندهای ترمومکانیکا ایتالیا، رتور کمپ آلمان، رنر آلمان، گاردنر فنلاند، ارزن آلمان، اینگر سورلند آمریکا، وی ام سی ایتالیا، نوایر ایتالیا، اطلس کوپکو سوئد و ... وجود دارد. در نتیجه صاحبان صنایع می توانند متناسب با سیستم های مختلف، اقدام به خرید کمپرسور اسکرو با ظرفیت های مختلف نمایند. دستگاه های کمپرسور اسکرو را می توان در اجرای پروژه های ساخت تجهیزات لوازم خانگی، دستگاه های دندانپزشکی، صنعت هواپیمایی، نظامی، سیستم های پنوماتیک و ... ملاحظه نمود. کمپرسور اسکرو روغنی به منظور روان کاری و کاهش اصطکاک میان قطعات مورد استفاده قرار گرفته می شود. به نوعی تزریق روغن عاملی مؤثر برای چرب نمودن هوا می باشد و بدین وسیله فرآیند متراکم سازی هوا روان تر صورت می گیرد. به نوعی هزینه های نگهداری از دستگاه ها و سیستم را به حداقل می رساند.


کمپرسور اسکرو کمپیر CompAir

البته در مرحله انتهایی نیاز به فرآیند جداسازی روغن از هوا به واسطۀ فیلتراسیون است. بدین ترتیب با خارج نمودن روغن از هوا تلاش می شود، هوای متراکم خالص از دستگاه کمپرسور اسکرو خارج گردد. جهت خرید کمپرسور اسکرو بدون روغن می توانید با مرکز فروش مکانیکا تماس حاصل فرمائید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ واردات و توزیع دستگاه های کمپرسور اسکرو در تهران فعالیت دارد و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی می باشند.

https://mekaniikka.com/






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 433]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن