تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817125399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی و آشنایی با شرکت های بزرگ اتومبیل سازی و آشنایی بیشتر با عملکرد آن ها


واضح آرشیو وب فارسی::

 



ما در این مطلب قصد داریم تا شما افراد را با بزرگ ترین شرکت های تولید کنند اتومبیل های قدرتمند آشنا کنیم و شناخت شما افراد را از جدید ترین اتومبیل های دنیا، بالا ببریم. همانطور که می دانید شرکت های بزرگی در دنیا هستند که در ساخت ماشین عملکردی شگفت انگیز دارند ولی در میان آن ها شرکت هایی هستند که نه تنها عملکردی بهتر دارند، بلکه کیفیت وسایل نقلیه که به دست مهندسان شرکت آن ساخته می شود هم با کیفیت تر می باشد. همراه ما باشید با برسی بیشتر بزرگ ترین شرکت های اتومبیل سازی.

کدام شرکت ها در این بررسی به آن اشاره می شود؟

همانطور که می دانید کشور هایی اروپایی در ساخت اتومبیل های عالی و با کیفیت در جایگاه بسیار بالایی قرار دارند ولی ما برای اینکه شناخت شما از شرکت های اتومبیل سازی دنیا بالا رود ؛ کمی نگاه به دو شرکت پر آوازه شرقی و همچنین غربی می اندازیم که این دو شرکت هم در دنیا توانسته اند نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کند. شرکت های اروپایی مانند: بی ام دبلیو، مرسدس بنز، پورشه، آئودی. شرکت های شرقی مانند: تویوتا و شرکت های غربی مانند: فورد.

شرکت بی ام دبلیو:



شرکت بی ام دبلیو در سال 1913 شروع به کار کرد بوده و تنها کار او تولید لوازم و قطعات هواپیما بود که سازنده او یعنی کارل اولین شرکت خود را شهر بایرن آلمان تاسیس کرد. این شرکت بسیار بزرگ آلمانی ، در سال 1918 به بزرگ ترین شرکت تولید کننده قطعات هواپیما تبدیل شد و توانسته در دنیا نام برترین تولید کنند قطعات بزرگ و مهم را به خود اختصاص دهد. در سال 1928 کارن تصمیم گرفت که پا خود را به سوی جلو بردارد و یک کارخانه کوچک را تاسیس کرد که در آن وسایل نقلیه و موتور سکیلت ساخته شود و توانست موفق شود. این شرکت که اولین بار در سال 1918 به بزرگترین شرکت تولید کننده قطعات هواپیما نام گرفت، در سال 2018 به بزرگ ترین شرکت تولید کنند ماشین شد و بیش از 98 درصد فروش جهان ، اتومبیل بی ام دبلیو بود. در حال حاضر جدید ترین اتومبیل شرکت بی ام دبلیو، بی ام دبلیو ایکس 7 است که به تازگی نمونه ای جدید از آن تولید شده است.

شرکت مرسدس بنز:



شرکت مرسدس بنز اولین بار در سال 1926 در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد و از همان شروع به ساخت وسایل نقلیه  های مانند اتوبوس، کامیون و موتور های درون سوز شروع به کار کرد و با گذشت 1 سال ویلهلم مابیخ شروع به ساخت اتومبیل های لوکس کرد و این بیانگذار بزرگ و معرف در سال 1929 بر اثر یک سانحه ناگوار درگذشت و این فرد بسیار بزرگ هنوز هم یادش در ذهن خیلی از افراد آلمانی زنده می شود.البته بیان گذار اصلی این شرکت کارل بنز است ولی این فرد تصمیم گرفت تا نام مابیخ را بنیان گذار این شرکت بگذارد. در حال حاضر جدید ترین و پرچم دار اتومبیل های شرکت مرسدس بنز، مرسدس EQS می باشد که اتومبیل سدان بسیار لوکس و همچنین زیبا است که به جنگ با غول های بزرگ دنیا می رود. 

شرکت پورشه:



شرکت پورشه درست 89 سال پیش و دقیقا در سال 1931 توسط فردی به نام فردیناند پورشه در کشور آلمان تاسیس شد و از همان شروع به کار کرد  وتوانسته در ساخت وسایل نقلیه جایگاه بسیار بزرگی قرار بگیرد. این شرکت در اوایل کار خود اتومبیل های خود فلوکس واگن نام گذاری کرد و این نام به معنای خودروی مردمی می باشد. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که پر فروش ترین اتومبیل شرکت پورشه چیست؟ در بررسی ماشین ها مشخص شده است که پر فروش ترین اتومبیل  شرکت پورشه، پورشه 911 می باشد که یک اتومبیل بسیار لوکس و زیبا است. در حال حاضر اتومبیل پورشه تایکان ، پرچمدار اتومبیل های شرکت پورشه می باشد که در سال 2022 اعلام ش که فروش این سدان برقی در حال شکست رکورد فروش اتومبیل پورشه 911 می باشد.

شرکت آئودی:

شرکت آئودی برای اولین بار در سال 1909 توسط فردی به نام آگوست هوش در یکی از شهر های آلمان شروع به کار کرد و از همان ئر ساخت اتومبیل های قدرتمند جایگاهی در بازار های جهانی برای خود پیدا کرد و در سال 1964 این شرکت به نام برترین شرکت تولید کنند اتومبیل های فلوکس واگن نام گرفت. این شرکت بسیار بزرگ در تیم های مسابقاتی ی هم پا گذاشت و در حال حاضر یک تیم مسابقه ای دارد . در اوایل جنگ جهانی اول این شرکت به دستور دولت مجبور شد که سخت افزار های جنگی تولید کند. پر فروش ترین اتومبیل این شرکت، آئودی A8 می باشد که نام آن زیاد باید شنیده باشید. پرچمدار اتومبیل های این شرکت ، آئودی A8 فیس لیفت می باشد که همان آئودی آ 8 است ولی با ظاهری لوکس تر و همچنین قدرتمند تر از قبل.

شرکت تویوتا:

شرکت تویوتا یکی از شرکت های بزرگ تولید کنند اتومبیل و قطعات اتومبیل است که خیلی از افراد با نام این شرکت آشنایی دارند. شرکت تویوتا اولین بار در سال 1937 توسط فرد به نام کیشیرو تویودا تاسیس شد و از همان اول خط تولید شرکت شروع به کار کرد . کیشیرو تویودا در سال 1926 برای اولین بار ایده این کار را داد ولی سرمایه گذاری پیدا نکرد ولی در سال 1937 توانسته به کمک یک سرمایه گذار ایده خود را عملی کند و در حال حاضر بزرگ ترین شرکت تولید کنند اتومبیل های قدرتمند در کشور ژاپن است که فروش خود را به صادرات جهانی تبدیل کرده است. این شرکت در سال 2013 تیم مسابقه ای را هم تشکیل داد و در حال حاضر هم تیم مسابقه ای دارد و هم اتومبیل های دیگر تیم های مسابقه ای مانند تیم مسابقه ی ردبول را، تولید می کنند. در حال حاضر پرچمدار این شرکت ژاپنی، تویوتا هایلوکس جی آر می باشد که یک اتومبیل پیک آپ بسیار قدرتمند و همچنین یکی از شاسی بلند های بسیار لوکس و زیبا می باشد.

شرکت فورد:

شرکت فورد یکی دیگر از شرکت های قدرتمند در ساخت اتومبیل است. شرکت فورد موتور آمریکا در سال 1903 در شهر میشیگان آمریکا تاسیس شد و نیز شروع به کار کرد. این شرکت بزرگ سهامی هم در شرکت ژاپنی مزدا و همچنین استون مارتین دارد. این شرکت بزرگ ترین شرکت آمریکا است که در ساخت اتومبیل های بسیار قدرتمند جایگاه بسیار بزرگی دارد و توانسته است نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کند. پرچمدار شرکت فورد اتومبیل فورد اکسپدیشن می باشد که یک اتومبیل بسیار لوکس و زیباست.

سخن پایانی:

در آخر باید گفت که شما از طریق این مطلب ، با بزرگ ترین شرکت های اتومبیل سازی جهان آشنا شدید و شاید بگویید شرکت های دیگری هم مانند فراری و لامبورگینی و..... بزرگ بودند و چرا از آن ها نام برده نشد ؟. دلیل این است که ما تمامی این برسی ها را مطابق با سال 2022 بیان کرده ایم و این جدید ترین اخبار از شرکت های بزرگ اتومبیل سازی جهان است. امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما را نسبت به خود جلب کرده باشد.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 460]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن