تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817127847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریمل حجم دهنده با کیفیت: آراشیک


واضح آرشیو وب فارسی::

ریمل از محبوب ترین و رایج ترین ابزارهای زیبایی چشمان می باشد که افراد زیادی برای آرایش از این وسیله بهره می ‌برند. استفاده از ریمل بسیار آسان بوده و به سرعت می توان زیبایی را با استفاده از آن به وجود آورد. ریمل حجم دهنده باعث حجم دهی به مژه ها شده و چشمان را زیباتر می‌کند و با استفاده از ریمل , چشمان بزرگتر به نظر می ‌رسد. ریمل ها در بازار در برند های مختلف به فروش می ‌رسند و بر اساس نوع و رنگ ماده و برس آن شامل دسته بندی مختلفی می باشد. بنابراین هر یک از این ریمل ها می تواند تاثیر های مختلفی را بر روی مژه ها ایجاد کند و افراد با توجه به رنگ چهره و چشمان و مژه ها می توانند یک ریمل کاربردی را انتخاب نمایند. لوازم آرایشی در زیبایی بسیار تاثیر گذارند و افراد از انواع لوازم آرایشی مختلف استفاده می کنند و ریمل یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی می باشد که موجب زیبایی چشمان شده و تأثیرات زیادی را بر روی جذابیت چهره می گذارد. فروشگاه آراشیک یکی از مراکز تخصصی و کامل لوازم آرایشی در کشورمان است و افراد به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت آراشیک می توانند خرید خود را به آسانی انجام دهند.


ریمل حجم دهنده

ریمل حجم دهنده چیست ؟

ریمل حجم دهنده یکی از انواع رایج ریمل هاست که همانطور که از نامش مشخص است حجم دهنده به مژه ها می باشد بنابراین افرادی که دارای مژه های کمی هستند و می‌ خواهند حجم مژه‌هایشان بسیار بیشتر شود، می ‌تواند از ریمل حجم دهنده استفاده کنند. این ریمل از نظر ظاهر مشابه با ریمل های دیگر است و دارای یک برس و مایع ریمل می باشد اما تفاوت هایی در برس ریمل و مایع این ریمل با سایر ریمل ها وجود دارد که موجب حجم دهی به مژه ها می شود. یکی از تفاوت های ریمل حجم دهنده با سایر ریمل ها ، اندازه ی برس آن است که در ریمل های حجم دهنده برس بزرگتری وجود دارد تا بتواند مایع ریمل بیشتری روی آن قرار گرفته و بر مژه ها قرار بگیرد، همچنین برس دارای مویچه های زیادی است تا بتواند ریزترین و کنازک ترین مژه را در برگیرد و آن را حجیم نماید. یکی دیگر از تفاوتهای ریمل حجم دهنده با سایر ریمل ها ، غلیظ بودن مایع ریمل در این نوع لوازم آرایشی می باشد و در مایع ریمل حجم دهنده، پلیمرهای سیلیکون یا موم قرار می گیرد تا بتواند مژه‌ها را پرتر کند بنابراین افرادی که دارای مژه های نازک هستند و یا حجم کمی از مژه را دارند ، می توانند از ریمل حجم دهنده به راحتی استفاده کند.

در مایع ریمل حجم دهنده خرده مژه های زیادی وجود دارد تا این خرده مژه ها به تارهای مژه افراد بچسبد و حجیم تر نشان دهد بنابراین این ریمل بسیار تاثیر گذار برای تمامی افراد به خصوص افراد با مژه های نازک و کم پشت می باشد. ریمل حجم دهنده در ابتدا در نوع رنگ مشکی به تولید می ‌رسید اما امروزه انواع رنگ های دیگر از قبیل قهوه‌ای و سرمه ای نیز به تولید می‌رسد و خانم ها می توانند انواع رنگ مورد نظر خود را خریداری کنند. باید توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید چشمان تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و حجم دهی بیشتر به چشم آید، رنگ مشکی می تواند تاثیر گذار تر باشد.


ریمل

خرید ریمل به صورت اینترنتی

 ریمل ها همانند سایر لوازم آرایشی در فروشگاه های فروش لوازم آرایشی به فروش می رسند و افراد می‌ توانند برای خرید ریمل مورد نظر خود به مجموعه های معتبر مراجعه نمایند. فروشگاه آراشیک یکی از مراکز معتبر عرضه کننده ی انواع ریمل و سایر لوازم آرایشی باشد که انواع ریمل را در نوع اصلی و نمونه با کیفیت برای شما در نظر گرفته تا بتوانید به صورت اینترنتی نیز خرید خود را انجام دهید. فروش انواع ریمل با قیمت ارزان در انواع مختلفی به فروش می رسند. همانطور که به آن اشاره کردیم ریمل حجم دهنده برای حجم دهی مژه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و مشخصه ی این ریمل داشتن برس بزرگ و همچنین مایع خورده مژده دار می باشد اما برخی از ریمل های دیگر مانند ریمل های بلند کننده دارای برس با دندانه های تیز مانند شانه می باشد که می ‌تواند مژه ها را بلند تر نمایند و همچنین نوع دیگری از ریمل ها که دارای براش منحنی هستند به عنوان فر کننده و حالت دهنده استفاده می‌شوند و به همین جهت تنوع این ریمل ها موجب شده تا افراد برای خرید ریمل مورد نظرشان اطلاعاتی را در این خصوص به دست آورند تا خرید راحت تری را داشته باشند. در زمان خرید ریمل بر اساس مژه های خود و چیزی که از این ابزار آرایشی انتظار دارید خرید خود را انجام دهید و افرادی که دارای مژه های صاف و بی حالت هستند استفاده از یک ریمل حالت دهنده می تواند جذابیت بیشتری را در ظاهرشان ایجاد کند ، همچنین خانم‌هایی که مژه های کوتاه تری دارند می‌توانند از مژه‌های بلندتر با استفاده از ریمل بلند کننده بهره ببرند. همچنین ریمل حجم دهنده نیز برای افرادی که مژه های کمی دارند بسیار مناسب خواهد بود و توجه داشته باشید که در مورد استفاده از ریمل نکته‌ای وجود دارد که در صورتی که از ریمل مناسبی استفاده نکنید این ابزار آرایشی موجب زیبایی چهره شما نشده و تاثیرات منفی نیز خواهد گذاشت.یکی از موارد مهم در استفاده از ریمل حجم دهنده این است که پس از استفاده از ریمل در زمان خواب حتماً چشم های خود را بشویید تا هوا به مژه ها برسد و مژه ها به نوعی نفس بکشند. ریمل در تنوع برند و نوع در بازار به فروش می رسد و انتخاب یک برند مناسب حائز اهمیت است، به همین جهت افراد از انواع ریمل در برند های داخلی و خارجی بهره می‌برند و قطعاً یک ریمل با کیفیت قیمت بالاتری هم خواهد داشت اما این دلیل بر صرف هزینه ی زیاد برای خرید ریمل نبوده و شما با خرید از یک مرکز معتبر می توانید با هزینه ای بسیار مناسبی ریمل مناسبی را تهیه نمایید.



استفاده از ریمل حجم دهنده

در زمان استفاده از ریمل حجم دهنده باید به سمت پایین نگاه کنید و برس ریمل را از قسمت ریشه بر روی مژه ها قرار داده و تا سمت انتهای ببرید.همچنین برای استفاده از این ریمل می ‌توان پس از قرار دادن ریمل بر روی مژه ها با حرکت به چپ و راست روی مژه ها برس را بکشید تا بتواند تمامی مژده ها را در بر گیرد.استفاده از ریمل ها برای کوتاه مدت توصیه می شود و در زمان خواب چشم ها را با پاک کننده های مخصوص شستشو دهید.فروشگاه آراشیک یکی از مراکز تخصصی و با سابقه در حوزه فروش انواع لوازم آرایشی از جمله ریمل حجم دهنده می باشد تمامی محصولات در این مجموعه با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌شوند. فروشگاه آراشیک بی شک یکی از بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی در کشور است که به صورت اینترنتی فعالیت دارد و افراد می‌توانند به راحتی خرید خود را به صورت آنلاین از این مجموعه انجام دهد.بنابراین اگر شما هم قصد خرید یک ریمل و یا لوازم آرایشی خوب و باکیفیت را دارید حتما به فروشگاه آراشیک مراجعه نمایید و انواع لوازم آرایشی با کیفیت و استاندارد را در قیمت های مناسب تهیه نمایید.

https://arashik.com/






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 463]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن