تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796626249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه می توانیم بهترین بازی های کنسول را بشناسیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

 



ما امروز قصد داریم تا شما افراد را با مجموعه بازی های کنسول آشنا کنیم و بدانیم این کنسول چه چیزی در خود جای داده است و به گونه ای بازی های ویدیویی را با کیفیت به نمایش می گذارد و افراد با انجام دادن برخی از بازی های مورد علاقه از آن لذت می برند. ما در این برسی شما را با کنسول های مختلف آشنا می کنیم و شناخت شما افراد را در سبک های متخلف بازی بالا ببریم. پیشنهاد می کنم تا آخر این برسی ما را همراهی کنید و شناخت خود را از این بازی بالا ببرید.

معرفی و آشنایی با کنسول های جهان

در دنیایی بازی های ویدیویی ، کنسول های مختلف و زیادی وجود دارد و از همه آن ها معروف تر، کنسول های ایکس باکس، پلی استیشن،نیتندو سویچ و..... می باشد. 

شرکت پلی استیشن یکی از شرکت های بسیار بزرگ دنیا است که در ساخت کنسول های خود بسیار قدرتمند ظاهر شده است و توانسته است نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کند. شرکت سونی بزرگ ترین کمپانی این شرکت است که با ساخت مجموعه کنسول های پلی استیشن، به بزرگ ترین و پر فروش ترین کنسول دنیا تبدیل شده است. پلی استیشن تاکنون 5 نسخه از خود منتشر کرده است و هر دفعه بهتر از قبل و با کیفیت بیشتری روانه بازار جهانی شده است و نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کرده است. 

کنسول بعدی که باید به آن توجه بسیار زیادی داشت، کنسول ایکس باکس می باشد که یک کنسول بسیار معتبر است که دارای ظاهری بسیار زیبا است و قدرتمند ترین کنسول نام گذاری شده است. در سال های قبل جایگاه برترین کنسول دست پلی استیشن بود ولی بعد از منتشر شدن کنسول ایکس باکس سری اس، این جایگاه به کنسول های ایکس باکس داده شد و تاکنون آن را در دست خود قرار داده است. 

بعد از این دو کنسول بسیار قدرتمند، وقت آن است که با کنسولی آشنا شویم که می توانید تمامی بازی های دنیا را در آن تجربه کنید چه بازی هایی که نسخه ویندوز هستند و چه آنهایی که نسخه بازی اندروید هستند. 

شما می توانید هر نوع بازی را که دوست دارید  بر روی آن انجام دهید و و این کنسول بسیار قبل حمل است و می توانید آن را در کیف خود قرار دهید و هرجا که دوست دارید حمل کنید. 

این کنسول فقط نیازمند به شارژ می باشد  و می توانید با 8 ساعت شارژ ، تقریبا نزدیک به 16 ساعت از آن استفاده کنید. البته این به صورت تقریبی گفته شد و نمونه های دیگری هم از این نوع کنسول وجود دارد که فرق بسیار زیادی می کند. 

کنسول پلی استیشن اولین بار در3 دسامبر سال 1994 توسط کمپانی سونی در کشور ژاپن منتشر شد و توانسته است عملکردی از خود به نمایش بگذارد که شما می توانید با خواند مطالب بیشتر در اینترنت، از این کنسول شناخت بیشتری پیدا کنید.

کنسول ایکس باکس هم برای اولین بار در نوامبر سال 2001 توسط شرکت بزرگ مایکروسافت در ایالات متحده آمریکا، منتشر شد و در آن زمان روهای شرین کنسول پلی استیشن بود و با منتشر شدن اولین نسخه از کنسول ایکس باکس،  شرکت پلی استیشن رقیب واقعی خود را پیدا کرد. کنسول نیتندو سویچ که یک کنسول بسیار جوان به حساب می آید، اولین بار در 3 مارس سال 2017 منتشر شد و توانسته در اولین رونمایی تقریبا 89.3 میلیون دلار فروش داشته باشد. بازی های بسیاری بر روی این کنسول برای دانلود وجود دارد.



سبک اول، سبک اکشن:

همانطور که می دانید ، بازی های اکشن در دنیا بازی جایگاه بسیار بالایی دارند و خیلی از افراد بازی های اکشن را به خیلی از بازی های دیگر ترجیح می دهند. دلیل بالا بودن طرفداران سبک  بازی های اکشن، چالش برانگیز و هیجان انگیز بودن این سبک است که شما با انجام دادن این بازی بسیار شگفت زده و متعجب می شوید. 

برای مثال بازی کالاف دیوتی، این بازی بسیار جالب از آن دسته از بازی های اکشن است که می تواند شما افراد را ساعت های متوالی سرگرم خود کند. تاکنون نسخه های زیادی از مجموعه بازی های کالاف دیوتی آمده است و معروف ترین نسخه آن ، مدرن وارفر می باشد که جنگ های جهانی اول و دوم را با بهترین کیفیت برای افراد گیمر به نمایش می گذارد و سپس نسخه های پلک آپس، کلد وار و...... زندگی این بازی جذاب را ادامه می دهند و قرار است توسط شرکت اکتیوژنريال چندین نسخه جدید از این بازی جالب منتشر شود.

سبک دوم،ماجراجویانه:

بازی های ماجراجویانه ، جز آن دسته از بازی هایی است که شاید مانند بازی های اکشن طرفدار نداشته باشد ولی این سبک می تواند شما را ساعت های متوالی سرگرم خود کند. 

برای مثال بازی تام راید، بازی تام راید روایتگر دختری است به نام لارا کرافت که می تواند شما افراد را ساعت های متوالی سرگرم هیجان و جذابیت خود کند. این بازی یک سگانه عالی است که این دختر به دنبال این است که از میراث واقعی خود محافظت کند ودر این مسیر با اتفاقات بسیار زیاد ، موفق می شود. 

این بازی در نسخه سوم خود به پایان رسید ولی به دلیل داشتن طرفدار بسیار زیاد و انتقادات فراوان، شرکت مایکرو سافت تصمیم گرفته است تا نسخه جدید از این بازی جالب منتشر کند و قرار است با موتور انجین 5 ساخته شود.



سبک سوم، سبک استراتژیک:

سبک استراتژیک یک از سبک های عالی است که برای بازی هایی ویدیوی یک اثر هنری است و بیشتر بازی های استراتژیک، ژانر حماسی را در خود جای داده اند و شما افراد در این سبک آزدادی عمل داید و می توانید هر طور که دوست دارید نیروی های خود را بچینید و یا هر طور که دوست دارید آن ها را هدایت کنید.

برای مثال بازی توتال وار وارهمر، این بازی جذاب جدید ترین بازی دنیا است که در سبک استراتژیک است و قرار است این بازی جذب در سه نسخه و به صورت سه گانه منتشر شود و این بازی تاکنون فقط نسخه دوم خود را منتشر کرده است و شاید باید گفت تنها بازی بوده است که مشکلات نسخه های قبل خود را بررف می کند و در نسخه های جدید تر، عملکردی بهتر به نمایش می گذارد  و افراد گیمر می تواندد ساعت های بیشتر سرگرم این سبک بسیار جالب و هیجان انگیز باشند.

سبک چهارم، سبک رقابتی:

این سبک را افرادی می شناسند که خیلی به بازی های مسابقه ای علاقه دارند و بیشتری تصور افراد گیمر این بخش، رقابت اتومبیل های پر سرعت دنیا است و دور از هرگونه شوخی، باید گفت که این سبک بسیار عالی است و هر نوعه بازی در این سبک، باعث می شود که شما بعد از هر مرحله باخت، تصمیم می گیرید تا آن موقع که آن مرحله را پشت سر نگذارید، از ادامه بازی دست نمی کشید. بازی های مبارزه ای، ورزشی، گاهی فکری در این دسته قرار می گیرند.

برای مثال بازی فورزا هورایزن یا نید فور اسپید. بازی فورزا هورایزن یک رقیب بسیار بزرگ برای نید فور اسپید است که با عملکرد ضعیف مجموعه بازی های نید فور اسپید، باعث شده است تا این بازی جالب از نید فور اسپید سبقت بگیرد و به جایگاهی بسیار بالا برسد. 

برای این سبک باید گفت که بازی فورزا هورایزن بهترین نسخه می باشد و پیشنهاد می کنم اگر علاقه مند به سبک رقابتی هستید، این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

سبک پنجم، سبک ورزشی:

اگر ما تصمیم گرفته ایم که سبک ورزشی را در آخر توضیح دهیم، به دلیل برسی بسیار زیاد آن می باشد. سبک ورزشی یکی از سبک های پرطرفدار دنیا است که شما با فکر کردن به آن به مجموعه بازی های فیفا و پی ای اس می رسید. 

بازی هایی که به خوبی با یک دیگر رقابت می کنند و به قدری عالی با یک دیگر قابت می کنند که هر فرد از انجام دادن هر کدام از بازی، به نسخه نامعلوم می رسد که آیا فیفا را بازی کند یا بازی پی ای اس. 

بازی پی ای اس توسط کمپانی بزرگ کونامی ساخته شده است و به خوبی بازی فوتبال ویدیویی را به نمایش می گذارد و شما افراد را شگفت زده می کند. در بررسی بازی ها نیز امتیاز فوق العاده ای گرفته است. فیفا  توسط کمپانی الکترونیک آرتز ساخته شده است و در جایگاه اولین و بهترین بازی دنیا قرار دارد و به خوبی و به قدری بازی ویدیوی فوتبال را به نمایش می گذارد که شما افراد شگفت زده می شوید که این بازی جذاب چگونه با این کیفیت روانه بازار جهانی می شود و باید گفت عملکرد هر دو بازی در این سبک عالی است.

سبک ششم، سبک علمی تخیلی:

این سبک یک سبک بسیار جالب است که افراد علاقه مند به بازی های تخیلی، می توانند نسخه های متعددی از این سبک نام ببرند و شاید بهترین مثال برای این سبک، بازی نگهبانان کهکشان باشد که نمی توان گفت که فقط سبک علمی تخیلی در خود جای داده است، بلکه سبک اکشن، ماجراجویانه و..... هم در خود جای داده است ولی چون این بازی بیشتر شما را در دنیای پر از رمز و راز می برد، باید گفت که این بازی در سبک علمی تخیلی است و به گفته سازندگان بازی قرار است در سال جدید این بازی نسخه عالی و جدید از منتشر کند البته قرار بود این بازی نسخه جدید خود در سال گذشته منتشر کند ولی به دلیل بیماری کووید 19، این بازی در سال آینده منتشر می شود.

سخن پایانی

در آخر باید گفت که ما شما افراد را با تمامی کنسول های مطرح دنیا آشنا کردیم و توضیح از سال منتشر تا نمونه هایی از آن ها را برای شما برسی کردیم و برای آشنایی بیشتر 6 تا از سبک های مختلف بازی هایی ویدییی که شما افراد می توانید این بازی ها را بر روی کنسول های مورد نظر خود انجام دهید، مورد تحلیل و برسی قرار دهیم و شما افراد را با هر کدام از این سبک ها آشنا کردیم. در آخر تنها سخنی که می توان بیان کنم ، این است که امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما افراد را نسبت به خود جلب کرده باشد. خواهشمندم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن