تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797555877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید قاب بنر از گروه تولیدی سازه پایا


واضح آرشیو وب فارسی::



آیا می‌دانید قاب بنر اسپیس فریم چیست و چه کاربردهایی دارد؟ آیا با نحوه اجرای قاب بنر آشنا هستید و بهترین مرکز ارائه دهنده این قاب‌ها را می‌شناسید؟ به‌طور کل راه‌اندازی قاب بنر ممکن است در شرایط مختلف در نظر گرفته شود و هدف اصلی از بکارگیری آن، نمایش تبلیغات است. البته در بعضی از مواقع از این سازه به جهت برگزاری نمایشگاه‌های عکس نیز استفاده می‌شود. در واقع اسپیس بنر شرایطی را مهیا می‌کند تا از این طریق بتوان به نمایش انواع تبلیغات پرداخت. اما انتخاب یک اسپیس دیواری نیاز به بررسی موارد مختلف دارد و با توجه به اینکه این سازه در انواع مختلفی وجود دارد، ممکن است انتخاب را برای افراد سخت کند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی قاب بنر صحبت کنیم و در انتهای مطلب نیز به ویژگی‌های گروه تولیدی سازه پایا که یک شرکت معتبر برای تهیه این سازه‌هاست اشاره خواهیم کرد.

قاب اسپیس (بنر) چیست

پر واضح است که امروزه کسب‌وکارهای مختلفی وجود دارد که برای جذب مشتری نیاز به تبلیغات دارند. از این رو یکی از مهم‌ترین روش‌های افزایش تعداد مشتریان، استفاده از نمایشگاه‌ها و غرفه‌های مخصوص است. ضمناً همانطور که می‌دانید برای برپایی یک غرفه نیاز به اجاره یا خرید قاب بنر است که در واقع با استفاده از این سازه می‌توان برای نمایش محصولات آماده شد. از جمله ویژگی‌های مهم اسپیس بنر می‌توان به نصب فوق العاده‌ راحت آن اشاره کرد و به جهت اینکه  این سازه به صورت ایستاده در نظر گرفته شوند، کافی است که از اسپیس‌های کرو یا قوس‌دار استفاده شود. به طور کلی از قاب بنر برای نمایش انواع محصولات و ساخت غرفه استفاده می‌شود که نورپردازی آن نیز بسیار راحت خواهد بود.

مزایای بکارگیری از قاب اسپیس

همان‌طور که عرض کردیم با توجه به ویژگی‌هایی که اسپیس دیواری دارد از آن به‌عنوان یکی از بهترین‌ روش‌های تبلیغاتی یاد می‌شود که در این خصوص مزایای این سازه نیز نقش موثر دارند که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

  • مقاومت و کیفیت جذاب قاب بنر برای مصرف کنندگان در اولویت است.
  • این سازه وزن بسیار سبکی دارد و به راحتی قابل جابجایی است.
  • اجرای انواع قاب اسپیس راحت است و حتی نیاز به متخصص نیز ندارد.
  • قیمت جذاب این سازه، مقرون به صرفه بودن را برای متقاضیان در پی خواهد داشت.
  • با استفاده از اسپیس بنر فضای تبلیغاتی بسیار جذاب خواهد شد.
  • از لحاظ سایز دارای ابعاد مختلف و زیادی است.
  • برای موقعیت‌های مختلف قابل استفاده خواهد بود.
  • امنیت این نوع سازه دارای اهمیت بوده و می‌توان گفت از این جهت مشکلی وجود ندارد.
  • قابلیت اجرای انواع نورپردازی بر قاب بنر وجود دارد و کار پیچیده‌ای نیز نخواهد بود.



قیمت قاب اسپیس فریم

همان‌طور که گفتیم این نوع قاب در انواع مختلفی مانند طرح زیگزال، لوله‌ای، معمولی، پر رکاب و مواردی از این دست عرضه می‌شود که قابل تهیه هستند. طبیعتاً هر کدام از این موارد دارای قیمت‌های مختلفی بوده و از اصلی‌ترین مواردی که در تعیین قیمت این سازه نقش دارد، مواد اولیه‌ی در نظر گرفته شده به جهت ساخت آنهاست. در حال حاضر قیمت هر متر اسپیس فریم به نسبت سایر سازه‌ها ارزان‌تر و با کیفیت‌تر است. البته از دیگر مواردی که در قیمت‌گذاری قاب بنر اسپیس فریم نقش دارد عبارتند از:

  • اندازه و سایز سازه.
  • نوع برند و مدل سازه.
  • کیفیت و مقاومت سازه.

ضمناً ناگفته نماند که برای تهیه نوع دلخواه این محصول کافی است که از یک مرجع معتبر در این خصوص مشاوره بگیرید تا علاوه بر کیفیت مناسب سازه از قیمت ایده‌آلی نیز برخوردار باشد.

نحوه‌ی اجرای قاب بنر مناسب

وقتی قرار است از انواع اسپیس بنر استفاده کنیم، باید در نحوه انتخاب و حتی اجرای آن، موارد مختلفی را در نظر داشته باشیم تا در نهایت بتوانیم از سازه‌ی در اختیار، بهترین استفاده را ببریم. به‌عنوان مثال از جمله مواردی که باید در زمان نصب قاب اسپیس رعایت کنیم، فاصله بیننده با بنر است. در واقع اگر این فاصله زیاد است، طبیعتاً باید از انواع اسپیس بنر بزرگ‌تر بهره ببریم. پس از در نظر گرفتن این مورد، باید به نحوه‌ی ایستایی سازه دقت کنیم و راه‌کارهای استحکام‌سازی را اجرا نماییم. در این خصوص توجه داشته باشید که قاب اسپیس باید با شرایط مختلف آب‌وهوایی پایدار بماند.

انواع قاب بنر

در خلال مقاله به صورت گذرا به انواع این سازه که می‌توان از هر کدام در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد، اشاره کردیم اما باید در نظر داشته باشید که این نوع قاب فقط در تابلوهای اسپیس خلاصه نمی‌شود و اگر بخواهیم از موارد دیگر نام ببریم باید به قاب (اسپیس) بنر استند، تابلو بنر، قاب (اسپیس) بنر فلزی، قاب (اسپیس) بنر رول آپ، بیلبورد تبلیغاتی.و... اشاره کنیم. گفتی است که هر کدام از این موارد در مراکز معتبری همچون گروه تولیدی سازه پایا قابل فروش هستند که طبیعتاً قبل از ثبت سفارش باید با مشاوران مجموعه مشورت کنید.

از کجا اسپیس دیواری تهیه کنیم

حال با توجه به موارد گفته شده در این مقاله، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که در صورت نیاز به انواع اسپیس بنر از کجا و از چه مرکز معتبری می‌توان آن را تهیه کرد. به طور کلی توصیه می‌کنیم که این سازه را از مراکزی تهیه کنید که اولاً ضمانت را برای محصولات‌شان در نظر گرفته‌اند، ثانیاً این نوع سازه‌ها را با قیمت‌های ایده‌آلی برای فروش قرار داده‌اند. یکی از این مراکز معتیر، گروه تولیدی سازه پایا می‌باشد که در ادامه، بیشتر با خصوصیات این شرکت آشنا خواهید شد.



خرید قاب بنر از گروه تولیدی سازه پایا

گروه صنعتی تولیدی سازه پایا از سال 93 فعالیت خود را در زمینه تهیه و فروش انواع اسپیس بنر آغاز کرده است و تا به این لحظه توانسته رضایت مشتریان را بدست آورد. از مزیت‌های خرید از مجموعه سازه پایا می‌توان به کیفیت محصولات و قیمت رقابتی سازه‌ها اشاره کرد. ضمناً در نظر بگیرید که این شرکت با ارگان‌های مختلف دولتی و خصوصی همکاری داشته است و این موضوع به برگ برنده‌ی این تولیدی به جهت جذب مشتری تبدیل شده است. حال اگر برای موقعیت‌های دلخواه‌تان نیاز به استفاده از قاب بنر دارید، کافی است که با استفاده از راه‌های در نظر گرفته شده با مدیران یا مشاوران گروه تولیدی سازه پایا، واقع در آدرس اینترنتی www.sazehpaya.com به جهت دریافت مشاوره یا ثبت خرید اسپیس بنر در ارتباط باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 355]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن