تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817127052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا بالش استاندارد از بروز رفلاکس معده جلوگیری می کند؟ | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: آیا بالش استاندارد از بروز رفلاکس معده جلوگیری می کند؟



اگر بالش استاندارد باشد ( به طور مثال بالش طبی) از بروز مشکلاتی نظیر رفلاکس معده جلوگیری می کند. زیرا سر در ارتفاع مناسبی قرار می گیرد و دیگر محتویات درون معده به درون مری باز نمی گردند و این موضوع به طور مستقیم بر سلامتی اثر می گذارد. همچنین، توجه به ویژگی های تشک خوشخواب نیز اهمیت دارد و می تواند به سلامتی سیستم گوارشی کمک نماید. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات کافی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.  


 
وضعیت بالش برای افرادی که رفلاکس معده دارند چگونه باید باشد؟ 
رفلاکس معده وضعیت بسیار بدی است که می تواند خواب راحت را از چشمان افراد ببرد. به همین دلیل، افراد برای رفع این مشکل تلاش می کنند تا ارتفاع بالش شان را بلند کنند و همین امر از بازگشت محتویات معده به مری جلوگیری می کند. با وجود این، این که به مرور زمان مشکلاتی در گردن و خواب رفتن دست به وجود بیاید. به این افراد پیشنهادی می شود شیب تشک خواشخواب را مناسب کنند و از بالش طبی استفاده نمایند تا این مشکل را حل کنند.  
آیا بالش شما سفت است؟ 
یکی دیگر از مواردی که افراد مبتلا به رفلاکس معده باید به آن توجه داشته باشند سفتی بالش است. این افراد به جای اینکه ارتفاع کالای خواب خود را بلند کنند، باید از محصولات سفت استفاده کنند تا گردن در موازات با ستون فقرات قرار گیرد در این صورت شرایطی پیش می آید که گویی بدن در حالت ایستاده است و همین امر رفلاکس معده را به میزان زیادی کاهش می دهد.  
کسانی که طاق باز می خوابند به کدام بالش نیاز دارند؟ 
بسیاری از افراد تمایل دارند که به صورت طاق باز بخوابند، در این شرایط اگر از محصول مناسب استفاده نکنند ممکن است مشکلات زیادی برای سلامتی شان به وجود بیاید. این افراد باید محصول نسبتا نازکی را انتخاب کنند که قسمت پایین آن اندکی ضخیم تر باشد. در این شرایط گودی گردن در زمان خواب محافظت می شود و همین امر از بروز دردهای شدید گردن جلوگیری می کند. 


 
افرادی که به شکم می خوابند به کدام بالش نیاز دارند؟ 
افرادی که دمر می خوابند باید به انتخاب کالای خواب خود اهمیت زیادی بدهند. این محصولات باید بسیار نازک باشند تا هیچ گونه فشاری به کمر وارد نشود. اهمیت این موضوع به حدی زیاد است که اگر رعایت نگردد خطر بروز کمرد دردهای مزمن وجود دارد و حتی ممکن است به سلامت سیستم گوارشی آسیب وارد کند. به همین دلیل توصیه می شود تمامی افراد به این موضوع توجه داشته باشند.  
بالش طبی چیست؟ 
بالش طبی به محصولی گفته می شود که مطابق با آناتومی سر و گردن طراحی شده است و به تنش زدایی از عضلات و مفاصل گردن کمک می کند. این محصول باعث می شود که افراد خواب راحتی را تجربه کنند و این امر بر سلامتی اثر مستقیم می گذارد. همچنین، استفاده از این محصول به کسانی توصیه می شود که از بیماری های گردن رنج می برند و یا به سردردهای میگرنی مبتلا هستند. باید بدانید تمامی افراد می توانند از بالش طبی استفاده کنند.  
تشک خوشخواب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ 
تشک خوشخواب در کنار بالش یکی از انواع کالای خواب است که می تواند به طور مستقیم بر سلامتی اثر بگذارد. این محصول باید مطابق با ویژگی ها و آناتومی بدن طراحی گردد تا انحناهای بدن را پوشش دهد و تنش عضلانی را خارج سازد. تشک خوشخواب باید به اندازه کافی نرم و به اندازه کافی سفت باشد. در ساخت این محصول باید از متریال های مناسب مانند مموری فوم استفاده شود تا از بروز حساسیت های پوستی جلوگیری کند و در تمامی شرایط قابل استفاده باشد.  
آیا باید بالش را از برندهای معتبر سفارش دهیم؟ 
برای خرید بالش باید حتما به برندهای معتبر بازار مراجعه کنید. زیرا این برندها به استانداردها در ساخت کالای خواب توجه دارند و باعث می شوند که شما در زمان خواب حس خوبی را تجربه کنید. همچنین، استفاده از این کالای خواب سلامتی شما را حفظ می کند و اجازه نمیدهد تنش ها در مفاصل و عضلات شما باقی بمانند. با توجه به این امور خرید از برندهای معتبر می تواند به شما کمک کند حس خوبی را داشته باشید و خواب خوشی را تجربه کنید.  


 
بالش استاندارد را از کجا بخریم؟ 
تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کافی را در مورد بالش در اختیار شما قرار دهیم تا بیماری رفلاکس معده بهبود یابد. این محصول باید سفت باشد و با تشک در یک راستا قرار گیرد تا از بازگشت محتویات معده به مری جلوگیری کند. استفاده از محصولات طبی بهترین گزینه برای کسانی است که رفلاکس معده دارند. این افراد نباید دمر بخوابند و یا در صورت دمر خوابیدن باید از تشک و خوشخواب بسیار نازک استفاده کنند. اگر می خواهید برای خرید بالش و تشک خوشخواب اقدام کنید، می توانید به سایت آکسونaxonmattress.irوارد شوید. کارشناسان این سایت به شما کمک می کنند با توجه به بودجه ای که دارید بهترین محصول را خریداری نمایید.  




سه شنبه, 23 فروردين 1401 ساعت 12:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن