تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798065795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای کامل خرید انواع چراغ پارکی و حیاطی


واضح آرشیو وب فارسی::

 

از انواع چراغ پارکی و حیاطی می‌توان برای نورپردازی و روشن‌کردن پارک‌ها، محوطه‌ها، پاسیوها و دیگر فضاهای باز استفاده کرد. چه به دنبال چراغ‌های دیواری باشید، چه چراغ‌های آویزان برای آلاچیق یا نورافکن‌ها برای فضاهای تزئینی، نورپردازی با انواع چراغ پارکی باید هم کاربردی و هم تزیینی باشد. برای کمک به شما در تهیه بهترین محصولات، ما راهنمای کامل خرید چراغ پارکی و حیاطی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چراغ پارکی و حیاطی چیست؟

نورپردازی فضای باز برای لذت بردن کامل از باغ در شب یا پیداکردن مسیر رفت‌وآمد بسیار مهم است. علاوه بر این، نورپردازی فضای بیرونی شما با فرارسیدن شب، رنگ تزئینی به محیط شهری یا محوطه خانه می‌بخشد. چراغ‌ها باید کاربردی باشند و درعین‌حال به شما این امکان را بدهند که قسمت‌های خاصی از فضای خود را برجسته کنید. 

مهم نیست که کدام نوع روشنایی را انتخاب می‌کنید، به یاد داشته باشید که همه وسایل روشنایی در فضای باز باید الزامات خاصی را برآورده کنند و دارای رتبه IP کافی باشند. برای چراغ‌های پارکی و حیاطی، درجه IP باید حداقل IP44 باشد تا از گردوغبار و مهم‌تر از همه از آب‌وهوا محافظت کند. گفته می‌شود، سطح ایده‌آل حفاظت برای روشنایی در فضای باز IP65 یا بالاتر است. 



انواع چراغ پارکی و حیاطی

در زمان خرید باید به انواع چراغ پارکی و حیاطی به شرح زیر توجه کنید:

چراغی دیواری

چراغ‌های دیواری در فضای باز روی دیوارهای بیرونی محوطه نصب می‌شوند و می‌توانند نور مستقیم (مانند نورافکن) یا نور غیرمستقیم (با استفاده از منحرف‌کننده‌ها) از خود ساطع کنند. چراغ‌های دیواری در فضای باز برای روشن‌کردن مسیر منتهی به درب جانبی یا مسیری که طول یک دیوار است، استفاده می‌شود.

چراغ زمینی

چراغ‌های برای ایجاد فضایی دنج در اطراف مجموعه باغ یا محوطه عالی هستند. یک یا چند چراغ را در اطراف میز، زیر آلاچیق یا اطراف مبلمان فضای باز خود قرار دهید و با نور ملایم نهایت استفاده را ببرید. چراغ زمینی برای شب‌های طولانی تابستان عالی است. البته، شما باید یک منبع تغذیه در نزدیکی خود داشته باشید. منبع تغذیه می‌تواند روی زمین یا روی یک دیوار بیرونی باشد.

چراغ آویز

اگر به چراغ آویز علاقه دارید، باید یک ساختار ثابت و محکم در بالای سر داشته باشید. این سبک یک گزینه عالی برای سایبان سقفی، ایوان یا آلاچیق است. چراغ‌های آویزی که مستقیماً از سازه بیرونی آویزان شده‌اند، این امکان را فراهم می‌کنند تا نور مستقیم (بسته به مدل) را برای فضای باز ارائه دهند. استفاده از این چراغ‌ها به‌خصوص در یک فضای ناهارخوری عالی عمل می‌کند.

چراغ سقفی

مانند چراغ‌های آویز، چراغ‌های سقفی در فضای باز بر روی سازه‌های ثابت نصب می‌شوند. درحالی‌که نور مستقیم کمتری نسبت به یک لامپ آویز ارائه می‌دهند، چراغ سقفی همچنان به شما این امکان را می‌دهد تا از فضای بیرونی خود نهایت استفاده را ببرید. بسته به‌اندازه فضایی که می‌خواهید نورپردازی کنید، می‌توانید چندین چراغ سقفی نصب را در آلاچیق خود نصب کنید.

چراغ ایستاده

چراغ‌های پارکی و حیاطی که به‌صورت ایستاده هستند، محصولاتی بلند و مستقل هستند که نور زیادی را ارائه می‌کنند. این امکان را دارید از چندین چراغ ایستاده با موقعیت مناسب برای روشن‌کردن مسیر پیاده‌روی استفاده کنید. چراغ‌های ایستاده که در یک مکان دائمی نصب می‌شوند، نور مستقیم را ارائه می‌دهند و هم در زمستان و هم در تابستان مفید هستند. این چراغ‌ها پرکاربردترین محصول برای استفاده به‌عنوان چراغ خیابانی، چراغ حیاطی، چراغ مسیر و غیره هستند.

چراغ چمنی

چراغ چمنی یک محصول عمدتاً کاربردی با طراحی ساده است. این چراغ اغلب برای مشخص‌کردن یک کوچه، پیاده‌رو، مسیر ماشین‌رو یا راهرو یا حتی برای جداکردن یک منطقه خاص از باغ استفاده می‌شوند. چراغ‌های چمنی که معمولاً به یک سیستم کم‌انرژی مجهز هستند و یک فرم ملایم و پراکنده از نور را از خود ساطع می‌کنند. 

چراغ‌های نورافکن

اگر برای حیاط، ورودی یا باغ به نورپردازی قدرتمند و مستقیم نیاز دارید، بهترین گزینه شما یک نورافکن است. طیف کاملی از طرح‌های مختلف چراغ نورافکن در بازار وجود دارند اما بهترین مدل‌ها نورافکن‌های LED هستند که هم قدرتمند و هم کارآمد هستند:

1- حسگر حرکتی

اگر به دنبال چراغی هستید که در زمانی ورود شما به پارک با باغ فعال شود، یک حسگر حرکتی برای شما عالی است. این چراغ‌ها اغلب به سه نوع تنظیمات برای کنترل حساسیت سنسور حرکت، زمان فعال‌شدن نور و ساعات کار (به‌طوری‌که در طول روز روشن نمی‌شوند) مجهز هستند. حسگر حرکتی با نورافکن به طور مستقل کار می‌کند تا در مواقع نیاز نورپردازی را برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی فراهم نماید.

2- نورافکن اسپایک

نورافکن‌های اسپایک (Spike Floodlight) معمولاً به‌عنوان نورپردازی محیطی یا تزئینی استفاده می‌شوند. این چراغ‌ها که در پای درختچه‌ها یا در امتداد بیشه درختان قرار می‌گیرند، نور پراکنده‌ای را برای نشان‌دادن فضای بیرونی شما ایجاد می‌کنند. آنها همچنین می‌توانند برای مشخص‌کردن موانع یا ورودی یک مسیر مورداستفاده قرار گیرند.

3- نورافکن استاندارد

اگر به نور زیادی نیاز دارید، این گزینه عالی برای شماست. این چراغ‌ها که اغلب بالای درب، پنجره، سایبان یا آلاچیق نصب می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که تمام شب از باغ خود لذت ببرید. این مدل همان پروژکتور ال‌ای‌دی است.



خرید انواع چراغ پارکی و حیاطی اتوماتیک یا دستی؟

بسته به اینکه هرچند وقت یکبار از سیستم روشنایی فضای باز خود استفاده می‌کنید، این امکان را دارید از حالت کنترل دستی معمولی (که شامل فشار دادن یک دکمه یا سوئیچ است) و کنترل خودکار است. به سه مورد زیر جهت تهیه سیستم اتوماتیک یا دستی توجه کنید:

حسگر حرکتی

حسگر حرکت به طور خودکار با فرارسیدن شب فعال می‌شود. سنسورهای حرکتی معمولاً به سه تنظیم اعم از حساسیت به حرکت، زمان روشن شدن پس از تشخیص حرکت و یک کلید خودکار مجهز هستند. 

تایمر

یک تایمر به منبع نور اجازه می‌دهد تا پس از مدت‌زمان از پیش تعیین شده به طور خودکار خاموش شود. چراغ را می‌توان با استفاده از یک یا چند دکمه فشاری نصب شده در مکان‌های استراتژیک (کنار درب، بالای مجموعه‌ای از پله‌ها و غیره) روشن کرد، درحالی‌که خود تایمر معمولاً در یک جعبه یا کمد جداگانه پنهان می‌شود.

کلید برق

انواع مختلفی از کلیدهای برق از جمله ثابت، کنترل از راه دور، حساس به لمس یا دیمر وجود دارند. اما همه آنها یک هدف دارند، برقراری تماس الکتریکی و روشن‌کردن چراغ! کلید برق ساده‌ترین راه برای کنترل منابع نوری است. اگر زمانی که در باغ هستید اغلب فراموش می‌کنید چراغ‌های خود را خاموش کنید، نصب یک سوئیچ در داخل خانه می‌تواند به شما در صرفه‌جویی مربوط به مصرف انرژی کمک کند.

خرید انواع چراغ پارکی و حیاطی از آرتا الکتریک

اگر به دنبال خرید چراغ پارکی و حیاطی هستید، در فروشگاه اینترنتی «آرتا الکتریک»، بازار برق و روشنایی و الکتریکی آنلاین تمامی مدل‌ها را می‌توانید مشاهده کنید. این مجموعه با ارائه انواع چراغ‌های پارکی، حیاطی و خیابانی توانسته رضایت کامل مشتریان خود را از بابت محصولات باکیفیت و معتبر جلب کند.

پس اگر می‌خواهید یک تجربه عالی از خرید چراغ‌های پارکی داشته باشید و قصد این را دارید تا باغ و محوطه خود را در نهایت عملکرد و زیبایی تزئین کنید، فروشگاه اینترنتی آرتا الکتریک همان جایی است که نیاز دارید. از ویژگی‌های مهم این فروشگاه می‌توان به کیفیت بالای محصولات، ارائه مشاوره تخصصی و ارسال رایگان اشاره کرد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 456]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن