تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817126321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تور مشهد با قیمت پیشنهادی خریدار


واضح آرشیو وب فارسی::


 

 

مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران و دومین شهر مذهبی جهان، هر ساله پذیرای بیش از 25 میلیون مسافر از سراسر کشور است. عرضه تورهای مشهد با توجه به استقبال گسترده متقاضیان در سال های اخیر روند رو به رشدی داشته و اکنون به صورت مداوم از مبادی مختلف کشور برگزار می گردد.

این تور فرصت های بسیاری را در اختیار مسافران خود می گذارد که زیارت، تفریح، خرید و بازدید از مناطق طبیعی و مکان های دیدنی مهم ترین آنها هستند. در مطلب پیش رو ضمن معرفی تور مشهد نگاهی ویژه به قیمت آن خواهیم داشت. 

دلیل تنوع قیمت تورها چیست؟

قیمت از مهمترین مسائلی است که در انتخاب مسافران نقش دارد. اغلب مسافرن به دنبال رزرو تورهای ارزان هستند. به طور مثال تور مشهد از تبریز قیمت مناسب طرفداران بسیاری دارد. اما باید دقت داشته باشید که قیمت تور کیفیت آن را تحت تأثیر قرار خواهد داد. اگر نگاهی به لیست تورهای مشهد انداخته باشید، حتماً متوجه تنوع قیمت در آنها شده اید. اختلاف قیمت این تورها در برخی مواقع به حدی بالاست که موجب تعجب مخاطبان می شود.

در این زمینه لازم است بدانید که فاکتورهای مختلفی روی قیمت تأثیر گذار هستند و تغییر هر کدام از آنها سبب تغییر در قیمت تور خواهد شد. زمان سفر، کیفیت اقامتگاه، مدت زمان اقامت، مبدأ سفر، شیوه سفر و خدمات تور از مهم ترین عوامل تعیین کننده در قیمت تور مشهد هستند. در ادامه هر کدام از این فاکتورها را به طور جداگانه بررسی خواهیم کرد.

1. زمان سفر به مشهد

زمان سفر در هزینه های آن تأثیر بسیاری دارد. زمان سفر به هر مقصدی را می توان به دسته های پیک سفر، زمان کم مسافر و زمان های عادی تقسیم کرد. به طور مثال پیک سفر به مشهد مصادف است با ایام نوروز و مناسبات خاص مذهبی. در این زمان ها هزینه های سفر از اجاره هتل تا خرید بلیط تفریحات و حتی بلیط هواپیما افزایش پیدا می کند.

بنابراین تورها نیز در این زمان با قیمت بالاتری ارائه می شوند. با این تفاسیر برای رزرو یک تور قیمت مناسب باید در زمان های کم طرفدار سفر کنید. این زمان ها در مشهد مصادف است با زمان امتحانات، زمستان و اوایل هفته. 

2. کیفیت اقامتگاه انتخابی

هتل های مشهد با توجه به کیفیت خود قیمت های مختلفی دارند و انتخاب هر کدام از آنها هزینه ای متفاوت را بر تور تحمیل می کند. خوشبختانه تورهای مشهد از نظر اقامتگاه بسبا متنوع هستند و در لیست خود انواع هتل از پنج ستاره تا یک ستاره را گنجانده اند.

مهم ترین نکاتی که در هنگام انتخاب هتل باید به آن دقت داشته باشید، موقعیت مکانی هتل و امکانات آن است. به یاد داشته باشید اگر یک هتل ارزان قیمت در مکانی نامناسب رزرو کنید باید پول بیشتری برای رفت و آمد بپردازید. در لیست زیر می توانید هتل های لوکس و ارزان قیمت مشهد را ببینید.

هتل های لوکس در مشهد



  • هتل مجلل درویشی
  • هتل بین المللی قصر
  • هتل قصر طلایی
  • هتل الماس 2
  • هتل هما 1

هتل های ارزان قیمت در مشهد

  • هتل قدس
  • هتل نسیم
  • هتل کوثر
  • هتل ایران زمین

 

3. شیوه سفر (هوایی یا زمینی)

شیوه های سفر به پایتخت معنوی ایران بسیار متنوع است. هواپیما، قطار، اتوبوس و خودروی شخصی می توانند انتخاب های شما برای طی مسیر باشند. هر کدام از این انتخاب ها هزینه متفاوتی را روی دست شما خواهند گذاشت. تورهای هوایی گران ترین و راحت ترین شیوه سفر هستند. این تورها در مبادی دور از مشهد طرفداران بسیاری دارند. افرادی که دارای مشغله فراوان هستند و زمان برای شان مهم است نیز از مخاطبان پرواز محسوب می شوند.

سفرهای زمینی کم هزینه تر اما در برخی موارد خسته کننده هستند. سفر با اتوبوس و قطار از شهرهای نزدیک رایج است، اما در شهرهای دور طرفدار چندانی ندارد. هنگام انتخاب نوع تور باید به روحیه خود نیز توجه داشته باشید. سفرهای زمینی برای افراد با حوصله که مشتاق دیدنی های مسیر هستند از جذابیت خاصی برخوردار است.

اگر تمایل به سفر هوایی با قیمت مناسب دارید، می توانید متتظر عرضه بلیط مشهد لحظه آخری باشید. این بلیط زمانی عرضه می شود که زمان پرواز نزدیک شده، اما ظرفیت هواپیما هنوز تکمیل نیست. بنابراین شرکت های هواپیمایی با کاهش قیمت بلیط سعی می کنند صندلی های خالی را به فروش برسانند. در مسیرهای پر تردد، رزرو تورهای لحظه آخری دور از انتظار نیست. با این توضیحات مسافران پایتخت می توانند با رزرو یک تور لحظه آخری، قیمت تور مشهد از تهران را به نفع خود تغییر دهند. 

4. مدت زمان اقامت

از دیگر فاکتورهایی که قیمت تور شما را تحت تأثیر خود قرار می دهد، زمان اقامت در مشهد است. اغلب تورهای مشهد برای سه یا چهار روز تنظیم شده اند، ولی به طور خاص می توانید تورهایی با مدت زمان بیشتر را نیز رزرو نمایید. حجم بالای مسافرت به مشهد و زیارتی بودن این شهر سبب شده تورهای یک روزه زیارتی نیز برای این مقصد ارائه شود.

برای اقامت طولانی مدت در مشهد بهتر است به فکر رزرو سوئیت یا هتل آپارتمان باشید. چرا که این نوع از اقامتگاه امکاناتی شبیه به خانه را دارند. ضمن اینکه هزینه رزرو آنها در اغلب موارد نسبت به هتل پایین تر است.

5. مبدأ سفر

اینکه سفر خود را از کدام شهر شروع می کنید، عامل دیگر تعیین کننده در قیمت تور است. هر چقدر که مبدأ شما دورتر باشد هزینه بلیط شما بیشتر و در نتیحه قیمت تور شما گران تر خواهد شد. در حال حاضر تور مشهد از تمام شهرهای بزرگ و حتی بسیاری از شهرهای کوچک برگزار می گردد و شما می توانید با توجه به فاصله خود تا این شهر نوع سفر را انتخاب نمایید. تورهای هوایی مشهد از شهرهای دارای هواپیما برگزار می شود و مسافرانی که راه دوری تا مشهد دارند بهتر است به فکر رزرو تور هوایی باشند.

6. خدمات تور مشهد



تورهای مشهد از سوی سایت های گردشگری و آژانس های مسافرتی به وفور عرضه می شوند. یکی از تفاوت های این تور ها میزان خدمات است. میزان این خدمات در قیمت تور نقشی تعیین کننده دارد. خدمات تور مشهد به طور کلی شامل رزرو بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل  است، اما در برخی موارد خدمات بیشتری را شامل می شود. به طور مثال برخی سایت های گردشگری، ترنسفر استقبال و آفرهای ویژه تفریحی را به خدمات خود اضافه می کنند.

آنچه مسلم است بالا رفتن قیمت تور با توجه به افزایش خدمات است. البته توجه داشته باشید این سایت ها معمولاً بلیط های تفریحی را با تخفیف خریداری کرده و با قیمت مناسب تری به دست مشتریان می رسانند. بنابراین با رزرو تور با خدمات تفریحی می توانید پول کمتری برای تفریحات بپردازید. هنگام رزرو تور حتماً به قسمت تعهدات و خدمات توجه کنید و پس از مطالعه کامل آنها اقدام به رزرو نمایید. در غیر این صورت ممکن است در طول سفر با مشکلاتی روبرو شوید که کیفیت سفر شما را تحت تأثیر قرار خواهند داد.

رزرو تور مشهد به ساده ترین روش

امروزه اغلب سایت های گردشگری خدمات خود را به صورت آنلاین در دسترس مسافرن قرار داده اند و مسافران می توانند با استفاده از اینترنت در سریع ترین زمان ممکن برای رزرو آنلاین تور مشهد اقدام نمایند. توجه داشته باشید که تور خود را از سایت های معتبر که دارای مجوز هستند خریداری کنید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 538]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن