تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817131778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انواع پارتیشن شیشه ای | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: انواع پارتیشن شیشه ای



امروزه فضای خانه ها و اداره ها را با استفاده از پارتیشن تقسیم بندی می کنند تا علاوه بر منظم تر شدن فضا بتوان بخش های مجزایی ایجاد کرد. پارتیشن شیشه ای دکوراسیون زیبایی برای شما ایجاد می کند. علاوه بر این، به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز به کار می رود. با استفاده از انواع پارتیشن شیشه‌ ای می توانید ضمن داشتن محیطی زیبا، حریم خصوصی افراد را حفظ کرده و با افزایش تمرکز کارمندان باعث پیشرفت در کار خود شوید. 


 
ویژگی های پارتیشن شیشه ای 

از جمله ویژگی های انواع پارتیشن شیشه ای می توان به شکیل بودن و جذابیت آن اشاره کرد. از دیگر ویژگی های پارتیشن شیشه ای می توان به ایمنی، عایق مناسب صوتی بودن، زیبایی و تنوع رنگ برای شیشه و فریم و انواع طرح های سندبلاست اشاره کرد.یکی دیگر از ویژگی های مهم پارتیشن شیشه ای نصب سریع آن است که در زمان شما صرفه جویی می کند. 
پارتیشن شیشه ‌ای فریم لس 
یکی از انواع پارتیشن شیشه ای، پارتیشن فریم لس است که با یک یا چند ورق شیشه ساخته می‌شوند. شیشه ها با ریل‌های افقی به سطح زمین وسقف وصل می شوند. به دلیل نداشتن فریم زیبایی فوق‌العاده داشته و دید مناسبی به شما می دهند. به خصوص در محل کار می توانید ضمن بخش بندی فضا به تمام قسمت ها تسلط کافی داشته باشید. پارتیشن فریم لس معمولا با استفاده از شیشه سکوریت تک جداره ساخته می شود. علاوه بر اینمی توان از شیشه سندبلاست هم استفاده کرد. فضای کمی از زمین برای نصب پارتیشن فریم لس استفاده می شود و در نتیجه فضای بیشتری در اختیار کارمندان در محل کار قرار می گیرد. پارتیشن شیشه ای فریم لس در انواع بدون چهارچوب درب یا با چهارچوب فلزی و چوبی ساخته می شود. در نمایشگاه‌های اتومبیل و اتو گالری‌ها معمولا از پارتیشن فریم لس با شیشه‌های یک‌ تکه استفاده می‌شود. 
پارتیشن شیشه ای با فریم 
 یکی دیگر از انواع پارتیشن شیشه ای، پارتیشن شیشه ای با فریماست. در این نوع پارتیشن از فریم های مختلف با سلیقه و نظر مشتری استفاده می شود. برای مثال فریم های آلومینیومی به صورت فریم های آلومینیومی با کاور استیل، فریمU با رنگ کوره ای و فریم M با رنگ الکترو استاتیک عرضه می شوند. فریم های استفاده شده در پارتیشن شیشه ای با فریم، با ظرافت و دقت و در طرح های زیبا ساخته می شوند تا محیط را جذاب و مدرن کنند.علاوه بر این فریم ها از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند که بر استقامت پارتیشن شیشه ای با فریم می افزاید. 

پارتیشن شیشه ای متحرک و ثابت 
یکی دیگر از انواع پارتیشن شیشه ای، پارتیشن شیشه ای متحرک یا ریلی است که قابلیت جابجایی دارد. اگر قصد دارید دکوراسیون محیط خود را هر از چند گاهی تغییر دهید، پاراتیشن شیشه ای متحرک گزینه مناسبی است.از دیگر انواع پارتیشن شیشه ای، نوع ثابت است که برای افرادی که قصد تغییر دکوراسیون ندارند مناسب است. 




پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره 
از دیگر انواع پارتیشن شیشه ای می توان پارتیشن‌های تک جداره و دو جداره را نام برد. پارتیشن های تک جداره نازک و سبک‌ هستند اما پارتیشن‌های دوجداره ضخیم تر بوده و وزن بیشتری دارند. پارتیشن های دوجداره عایق های صوتی و حرارتی خوبی هستند. پارتیشن‌های دو جداره از دو لایه شیشه و یک لایه خلأ در بین آن‌ها تشکیل شده اند. پارتیشن‌های دو جداره قیمت بالاتری دارند. ضمن اینکه در لایه خلأ این نوع پارتیشن می‌توانید از پرده کرکره‌ استفاده کنید. 

 
قیمت پارتیشن 
قیمت پارتیشن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد، از جمله اندازه و ابعاد فضایی که قصد پارتیشن بندی آن را دارید. ضخامت و رنگ و نوع شیشه ای که برای پارتیشن سفارش می دهید و همچنین تزیینات کار شده روی پارتیشن. قیمت پارتیشن متحرک نسبت به قیمت پارتیشن‌ ثابت کم تر است. چرا که پارتیشن ثابت متناسب با فضا و به سفارش شما ساخته می شود و نیاز نصاب برای نصب دارد. ضمن اینکه معمولا در پارتیشن ثابت از متریال با کیفیت تر و گران تر استفاده می شود.  
مجموعه سازادیزاین در زمینه طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی، فضاهای عمومی، پروژه های خاص، نظارت بر اجرای طرح و کنترل مهندسی فعالیت دارد. شما می توانید جهت استعلام به روز قیمت پارتیشن و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب سازادیزاین از طریق شماره 22303445-021 تماس گرفته و یا به سایتhttps://sazadesign.ir/ مراجعه کرده و از مشاوره تخصصی این مجموعه بهره مند شوید. 





یکشنبه, 14 فروردين 1401 ساعت 12:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن