تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817148673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا مشاوره آنلاین روانشناسی تاثیری همانند مشاوره حضوری دارد؟ | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: آیا مشاوره آنلاین روانشناسی تاثیری همانند مشاوره حضوری دارد؟



هر روزه در جهان میلیون ها نفر برای بهبود وضعیت سلامتی روح و روان و همچنین مراقبت از سلامت فکری به مشاوران روانشناسی مراجعه می کنند. مشاوره هایی که توسط متخصصان حوزه روانشناسی به افراد متقاضی ارائه می شود تاثیر زیادی بر زندگی آن ها و خانواده هایشان می گذارد. این تاثیرات می تواند اهمیت یک روانشناس را به خوبی نشان دهد. 
در بسیاری از موارد این مشاوره ها کمک حال افراد برای عبور از دوران سخت و پر تنش زندگی مانند از دست دادن عزیزان، حادث شدن بلایای طبیعی، از دست دادن شغل و دارایی ها و... می شود. استفاده از مشاوره های روانشناسان در این حالت می تواند تا حد زیادی از بروز مشکلات روحی و روانی متعاقب این حوادث جلوگیری کند.  
همچنین از سوی دیگر، استفاده از علم روانشناسی و دریافت مشاوره از متخصص این حوزه می تواند تا حد بسیار زیادی افراد را در جهت رسیدن به موفقیت و سربلند در آمدن از موقعیت های حساس و سرنوشت ساز یاری دهد. بسیاری از افراد موفق همواره بر تاثیر این موضوع در زندگی خود اذعان داشته اند. 


 
مشاوره آنلاین چه مزیت هایی نسبت به مشاوره حضوری دارد؟  
دریافت مشاوره های روانشناسی از فرد متخصص به هر شیوه ای می تواند کمک کننده باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه می توان به روش های مختلف به دریافت مشاوره روانشناسی در هر زمینه ای اقدام کرد. یکی از این روش ها دریافت مشاوره آنلاین روانشناسی است که مزایای خود را دارد و از جمله آن می توانبه امکان دریافت مشاوره در هر زمان و مکانی با استفاده از تلفن همراه یا کامپیوتر همراه، امکان دریافت مشاوره به صورت ناشناس، امکان دریافت نوبت آنلاین جهت دریافت مشاوره، امکان اطلاع پیدا کردن از خصوصیات پزشک روانشناس و.. اشاره کرد. 
 
به طور کلی مزایای دریافت مشاوره روانشناسی چیست؟  
مشاوره روانشناسی می تواند تا حد زیادی به درمان مشکلات روانشناسی، بهبود وضعیت خلق و خوی فرد، بهبود روابط با نزدیکان و افراد جامعه و افزایش اعتماد به نفس فرد شود. در ادامه مزیت های استفاده از مشاوره روانشناسی برای متقاضیان را بیشتر شرح خواهیم داد: 
 
بهبود خلق و خوی فرد در اجتماع  
در حال حاضر با توجه به مدرن شدن زندگی روزانه و به وجود آمدن مشکلات مدرن در پی آن، بیماری افسردگی به صورت بسیار شایع در بین جوامع در حال گسترش است. به طوریکه در روانشناسی مدرن از افسردگی با نام سرماخوردگی روانی یاد می شود. بیماری افسردگی نوعی اختلال روحی است.  
از انواع افسردگی هایی که توسط مشاوره های آنلاین قابل برطرف شدن هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد. 
مشکل دیستیمیا 
مشکل اختلال عاطفی فصلی  
مشکل اختلال افسردگی اساسی 

طبق تحقیقات انجام شده مشخص گردیده است که درمان روانشناختی و استفاده از روانشناسان برای درمان مشکلات روحی از درمان های دارویی بسیار موثر تر بوده است. مشکل اضطراب نیز مشکل روانشناختی دیگری است که در حال حاضر در جوامع مدرن در حدود 20 تا 30 درصد افراد جامعه را تحت تاثیر خود قرار می دهد. از جمله مهم ترین انواع اصلی اضطراب می توان به موارد زیر اشاره کرد.  
اضطراب اجتماعی 
اضطراب عمومی 
اضطراب ناشی از انواع فوبیا  




امکان درمان مشکل OCD ( (Obsessive compulsive disorder از طریق مشاوره های آنلاین 
از همان ابتدای شناخت مشکل OCD به عنوان نوعی اختلال اضطرابی، روش های درمانی مختلفی برای این بیماری در نظر گرفته شد. اما امروزه این شناخت وجود دارد که امکان برطرف نمودن این مشکل با استفاده از روش خاصی در زمینه روانشناسی بالینی امکان پذیر است. افرادی که از این مشکل رنج می برند امکان دریافت مشاوره های روانشناسی در این خصوص را دارند. 
 
امکان کاهش هزینه های پزشکی با دریافت مشاوره آنلاین 
قطعا بین وضعیت روحی و جسمی هر فرد ارتباط و تناسب وجود دارد. اگر فردی به دنبال رعایت نکات و دریافت مشاوره به منظور حفظ سلامت بهداشت روان خود باشد، قطعا تاثیرات مثبت آن در فرد مشخص خواهد شد و متعاقب آن بیماری های فیزیکی کمتری برای فرد ایجاد خواهد کرد و در نتیجه هزینه های پزشکی فرد نیز کمتر می شود. 
 
از مشاوره می توان به عنوان آموزشی برای یادگیری مهارت های مختلف استفاده نمود 
معمولا افرادی که برای دریافت مشاوره به صورت حضوری و یا آنلاین به روانشناس مراجعه می کنند، تنها می دانند که از مشکل روحی رنج می برند و یا اطرافیان متوجه مشکلات آن ها شده و توصیه به دریافت مشاوره می کنند. اما متاسفانه راهکاری برای درمان و یا بهبود روابط و حفظ سلامت روحی خود ندارند. 
مراجعه به روانشناس و دریافت مشاوره روانشناسی آنلاین می تواند به نوعی این افراد را برای مقابله با مشکلات و تلخی های زندگی روزمره و یا شکست های مورد انتظار در راه رسیدن به موفقیت آموزش دهد. یعنی این افراد بعد از مراجعه به روانشناس می توانند سال ها از روش های استفاده شده در مقابل مشکلات خود استفاده کرده و تبدیل به فردی قوی در زمینه برخورد با مشکلات شوند و چه بسا دیگران را نیز در این راه یاری دهند. 




پنج شنبه, 26 اسفند 1400 ساعت 23:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن