تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798546542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین تولید کننده کانکس در تهران - مامیس کانکس


واضح آرشیو وب فارسی::

برای اینکه با بهترین تولید کننده کانکس تهران آشنا شویم و در رابطه با محصولات آن اطلاعاتی به دست بیاوریم، در ابتدا باید بدانیم که کانکس چیست و چه کاربردی دارد با ما همراه باشید تا همه ی این موارد مورد بررسی قرار دهیم.

کانکس چیست

کانکس به انگلیسی conex نوشته و تلفظ می‌شود که به عنوان یک صنعت پیشرفته و جدید در دنیای امروزی فعالیت می‌کند، درواقع به سازه های پیش ساخته در انواع ابعاد و مدل های مختلف که هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها و کاربرد های گوناگون هستند کانکس گفته می‌شود.


کانکس

کانکس چه کاربردی دارد

کانکس ها در مدل های مختلف موجود هستند که هر کدام از آن ها برای رفع نیازهایی مختلف ساخته می‌شود، در زمان های قدیم ویژگی بارز و کاربرد اصلی کانکس ها برای اسکان موقت بود و کسانی که به هر دلیل امکان تهیه خانه در مدت کمی را نداشتند به صورت موقت در کانکس ساکن می‌شدند.
ولی با گذشت زمان و بهبود کیفیت و مقرون به صرفه تر شدن قیمت کانکس به دلیل افزایش شرکت های تولیدی و ایجاد رقابت بین آن ها این قضیه کمی فرق کرد، به طوری که در دنیای امروزی شرایط بر عکس شده است و در خیلی از مواقع کانکس ها را به سازه های سنتی ترجیح می‌دهند و اکثرا به دنبال خرید کانکس هستند.

مزایای کانکس چه چیز هایی هستند

مزایای کانکس و استفاده از سازه های پیش ساخته در چند دسته اصلی قرار می گیرد و دلایل رشد تعداد علاقه مندان به آن رو به بالا بودن نمودار فروش انواع کانکس را توضیح می دهد. ولی اصلی ترین و مهم ترین مورد در بحث زمان و هزینه راه اندازی مغازه و نمایندگی در است که کانکس ها محدودیت زمانی و هزینه هارا خیلی کمتر کرده اند. برخی از ویزگی مختلف را در زیر قرار خواهیم داد.

  • برخورداری از ویژگی امکان جابجایی
  • دارای وزن پایین
  • کیفیت بالا و تحمل ضربه
  • عایق صوتی و گرما و سرما
  • ساخت سریع یا خرید مدل آماده آن
  • قیمت بسیار کمتر
  • بازسازی خیلی راحت

انواع کانکس و مزیت آن ها

بهترین شرکت تولید کننده کانکس در تهران

همانطور که در بالا عرض کردیم شرکت های تولیدی کانکس امروزه زیاد شدند و هر کدام با سیاست های کاری مختلف شرکت خود پیش میروند، ولی در این میان شما باید بهترین شرکت تولیدی کانکس را بیابید و بتوانید از آن بدون واسطه خرید کنید تا هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم محصول اصل با کیفیت دریافت کنید.

مامیس کانکس بهترین شرکت تولیدی کانکس

شرکت مامیس کانکس با 20 سال تجربه درخشان در حوزه تولید انواع کانکس پیش ساخته و سفارشی متناسب با نیاز مشتریان معروف است و قطعا اولین انتخاب هر فردی برای خرید کانکس است. از ویژگی های بارز مامیس و مزیت آن نسبت به مابقی شرکت ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  1. مشتری مداری
  2. قیمت مقرون به صرفه
  3. تضمین کیفیت محصولات
  4. خرید از مامیس بدون واسطه است
  5. تنوع در محصولات
  6. ساخت انواع کانکس های سفارشی در ابعاد و اندازه های مختلف
  7. مشاوره رایگان
  8. ارائه نمونه کار
  9. برند بودن
  10. و از همه مهمتر تحویل سریع یا کانکس اجرا در محل

انواع کانکس تولید شده در مامیس

یکی از دلایل اینکه کانکس ها به مدل های مختلف تقسیم بندی شدند، شفاف شدن امکانات هر کدام و تفاوت قیمتی آنان با یکدیگر بوده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع کانکس های مامیس آشنا کنیم و مزایای هر یک را به طور مختصر شرح دهیم.

کانکس فروشگاهی

به طور معمول در نقاط پر تردد و شلوغ شهر کانکس هایی در کنار خیابان ها قرار می‌گیرند که در درون هر کدام از آن ها محصولات متنوعی به مشتریان عزیز به نمایش گذاشته شده و به فروش می‌رسد. کانکس فروشگاهی که به آن کانکس مغازه ای نیز گفته می‌شود یکی از پر فروش ترین محصولات مامیس بوده و در 2 مدل کلی که در ادامه نام خواهیم برد تولید و عرضه می‌شوند؛

  1. کانکس فروشگاهی سیار
  2. کانکس فروشگاهی ثابت

کانکس فروشگاهی

کانکس ویلایی

وقتی صحبت از ساخت و ساز میشود، افراد به فکر هزینه های کلان و دردسر های آن میافتند، ولی با گذشت زمان کانکس ویلایی جایگزین مصالح سنتی شد و افراد را از شر این مشکلات نجات داد، در واقع کاربرد اصلی کانکس ویلایی برای استفاده کاربری ویلایی و مسکونی است، که تمامی امکانات یک خانه کامل را دارد. و کانکس های ویلایی در 2 مدل اصلی تولید می‌شوند که آن ها عبارت اند از:

  1. کانکس ویلایی دوبلکس
  2. کانکس ویلایی ساده

در واقع شما با خرید کانکس ویلایی دیگر نیازی به ساخت خانه و ساختمان در باغ یا مناطق گردشگری خود ندارید و به راحتی می‌توانید از این محصول پیش ساخته بروز و مدرن استفاده کنید.

کانکس اداری

کانکس اداری مدیرتی به عنوان یک دفتر کامل و بی نقص برای استفاده مدیران و مهندسان است که جز پر فروش ترین کانکس های مامیس و بوده و طرفداران زیادی دارد، کانکس اداری قسمت ها و مدل های مختلفی دارد که در صورت عدم نیاز به آن ها می‌توان برخی را حذف کرد و در هزینه ساخت کانکس صرفه جویی کرد. همچنین قابل ذکر است که برخی از پر کاربرد ترین مدل های کانکس اداری عبارت اند از:

  1. کانکس اداری بدون دفتر
  2. کانکس اداری با دفتر و سالن انتظار
  3. کانکس اداری متحرک
  4. و ثابت

کانکس اداری مامیس

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس های سرویس بهداشتی جز کوچک ترین ابعاد کانکس بوده و همچنین قابلیت ارتقای ابعاد تا چند لول بالاتر را نیز دارد، به طور کلی کانکس های سروس بهداشتی در همه جا کاربرد دارند از سطح شهر ها گرفته تا کارگاه های تولیدی و یا محل فعالیت بر روی پروژه های عمرانی. همچنین کانکس سرویس بهداشتی از تک چشمه شروع شده و تا چند چشمه نیز موجود میباشد و در صورت نیاز مشتری برخی از مدل های این سازه پیش ساخته دارای حمام نیز خواهند بود. بر از مدل های پر فروش کانکس سرویس بهداشتی عبارت اند از:

  1. تم چشمه
  2. دو یا چند چشمه
  3. راهرو دار و بدون راهرو
  4. حمام و توالت یکسان یا ساده

قیمت کانکس

با توجه به اینکه کانکس ها در مدل های مختلف تولید می‌شوند و در هر کدام از آن ها از مصالح متخلف استفاده می‌شود، اختلاف قیمتی چشمگیری با یکدیگر دارند و هر روز این تعرفه بالا و پایین میشود، اگر قصد خرید یا فروش کانکس دارید می‌توانید به سایت مامیس کانکس مراجعه نمایید یا از لینک https://www.mamisconex.com/conex-cost لیست قیمت کانکس ها را مشاهده نمایید.


صفحه لیست قیمت مامیس کانکس

نتیجه گیری

ممنونیم که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید طی این مدت شما را با کانکس و مدل های مختلف آشنا کردیم و همچینن بهترین شرکت برای خرید کانکس به همراه برخی از محصولات آن را نیز معرفی کردیم امید واریم برایتان مفید واقع شده باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1746]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن