تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817155281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای خرید کمپرسور باد صنعتی


واضح آرشیو وب فارسی::

 

امروزه صنایع و مشاغل مختلفی برای بهبود فعالیت خود از کمپرسور باد صنعتی استفاده می کنند. شاید برایتان جالب باشد که کمپرسور باد، حتی در پزشکی و دندانپزشکی نیز کاربرد وسیعی دارد. اگر شما نیز به منظور تهیه کمپرسور باد به دنبال اطلاعات جامع هستید، ما در این مطلب شما را با راهنمای خرید این محصول آشنا خواهیم کرد. عرضه محصولات برندهای مختلف به بازار و تنوع محصول، انتخاب بهترین محصول را برای خریداران کمی دشوار کرده است. در چنین شرایطی تنها داشتن اطلاعات کافی می تواند به شما کمک کند تا محصولی با قیمت، امکانات و ویژگی های مناسب تهیه کنید.



نکات خرید کمپرسور باد صنعتی

صاحبان مشاغل به این نکته باید توجه داشته باشند که اگر در خرید کمپرسور باد صنعتی دقت کافی نداشته باشند و از قیمت کمپرسور باد صنعتی ایران کمپرسور اطلاع نداشته باشند، ممکن است با یک انتخاب اشتباه به سراغ محصولی با بازده و کارایی کم رفته و با گذشت زمان هزینه  های جانبی گزافی را متحمل شوند. در خرید این نوع کمپرسور مانند وسایل برقی دیگر باید نکاتی را که می تواند به شما در انتخاب بهترین مارک و دستگاه کمک کند، در نظر داشته باشید. در ادامه ما به برخی از این نکات مهم اشاره می کنیم:

میزان فشار هوا (PSI)

هنگام خرید باید شما تعیین کنید که به چه میزان فشار هوا متناسب با تجهیزات خود نیاز دارید. PSI معرف فشار هوا است که اغلب با یکای پوند بر اینچ مربع اندازه گیری می شود. اگر شما PSI مشخصی در نظر دارید باید در انتخاب کمپرسور باد صنعتی توجه خاصی داشته باشید. به عنوان مثال اگر قصد دارید PSI را در 90 نگه دارید، باید کمپرسوری با میزان فشار هوای بالاتر تهیه کنید.

میزان حجم هوای تولید شده (CMF)

یکی از مهم ترین بخش های کمپرسور باد صنعتی، میزان حجم هوای تولید شده است. داشتن اطلاعات لازم در مورد CMF، هنگام خرید این وسیله بسیار ضروری است. بهتر است بدانید که CMF همان میزان حجم هوایی است که دستگاه در مدت 60 ثانیه تولید می کند. توجه به این مسئله نیز مهم است که تولید میزان حجم هوای مشخص در این کمپرسورها ثابت است، اما گاهی در عمل این امر نقض شده است. دلیل این که در برخی از این کمپرسورها، کاهش CMF را مشاهده می کنیم، عوامل مختلفی می تواند باشد.

عوامل محیطی مانند سرما، گرما، رطوبت و ... یکی از دلایل این افت است. دلیل مهم تر انتخاب محصول بی کیفیت هنگام خرید است که قطعات آن با گذشت زمان کارایی خود را از دست می دهند و حجم هوای تولید شده کاهش می یابد. به همین دلیل توصیه می شود که بهترین مارک کمپرسور باد صنعتی هنگام خرید انتخاب شود تا پس از سال ها استفاده از آن، همواره CMF مشخصی تولید شود.

منبع تغذیه کمپرسور باد صنعتی

کمپرسورهای باد مختلفی در جهان تولید شده است و با پیشرفت تکنولوژی، در تولید این دستگاه ها نیز پیشرفت چشمگیری را شاهد بودیم. منبع تغذیه یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه ها محسوب می شوند. شاید امروزه تنها ما کمپرسورهای بادی که با برق تغذیه می شوند را در صنایع می بینیم، اما دستگاه هایی هم هستند که با بنزین، گاز و ... نیروی خود را تامین می کنند. در برخی شرایط ممکن است که شما به برق دسترسی نداشته باشید و استفاده از کمپرسورهای بادی دیگر لازم باشد.

کمپرسورهای باد صنعتی اغلب به ولتاژ 110 تا 120 ولت نیاز دارند، البته برای کمپرسورهایی که تعداد موتور بیشتری داشته باشند، باید ولتاژ بیشتری نیز برسد. با این اوصاف بهترین نوع برای مصارف داخلی، کمپرسورهای برقی هستند، چرا که آلودگی هوا ندارند. 



قدرت کمپرسور باد صنعتی (توان)

از مشخصات مهمی که در راهنمای خرید کمپرسور باد صنعتی باید به آن اشاره داشته باشیم، توان دستگاه است. اسب بخار (HP) واحدی است که برای این کمیت در نظر گرفته شده است. بدون شک شما با میزان اسب بخار دستگاه های مختلف آشنایی دارید. مقایسه این مشخصه، یک راهنمای کامل برای انتخاب یک محصول ناب است. به این معنا که رتبه بندی اسب بخار می تواند بهترین گزینه برای تعیین دستگاه بهیینه باشد.

متاسفانه در دنیای امروز برخی از افراد و فروشنده ها، با اعمال ترفندهایی در این امر نیز دستکاری کرده اند و اعتماد مشتریان به این مشخصه نیز از میان رفته است. با این حال هنگام خرید لازم و ضروری است که توان دستگاه نیز سنجیده شود.

تک مرحله ای یا دو مرحله ای؟

انواع مختلفی از کمپرسورهای بادی تولید و به بازار عرضه شده است که آنها را می توان به دو دسته کمپرسور باد تک مرحله ای و کمپرسور باد دو مرحله ای طبقه بندی کرد. کمپرسور باد دو مرحله ای به مراتب هوای بیشتری نسبت به مدل یک مرحله ای تولید می کند، اما قیمت کمپرسور باد صنعتی دو مرحله ای نیز گران تر است و باید هزینه های جانبی بیشتری برای آن در نظر گرفت.

اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، گزینه مناسب برای شما کمپرسور باد صنعتی تک مرحله است تا هم هزینه کمتر داشته باشید و هم نیاز خود را به خوبی رفع کنید. از این دستگاه ها اغلب در نجاری، فلزکاری و ... استفاده می شود. از کمپرسورهای باد دو مرحله ای در مشاغلی که از ابزارهای پرقدرت بهره می برند، استفاده می شود. از این دستگاه ها در صنایع مختلفی مانند صنعت خودرو، فروشگاه های تایر، تاسیسات فرآوری مواد غذایی، نقاشی ساختمان و ... استفاده می کنند.

قابل تعمیر بودن کمپرسور باد

بدون شک ممکن است در طول استفاده از کمپرسور باد صنعتی، این دستگاه دچار نقص شود. در چنین زمانی باید قطعات یدکی آن در بازار موجود باشد تا شما به سادگی آن را تعمیر کنید و سال های بیشتری از آن استفاده کنید. خرید دستگاه هایی که ممکن است در تعمیر آن ها با مشکل مواجه شوید، توصیه نمی شود. شاید یکی از عواملی که باعث می شود، افراد زیادی مارک خارجی از این دستگاه ها را تهیه نکنند، همین مسئله باشد.



قیمت کمپرسور باد صنعتی

هر خریداری در تلاش است تا محصول با کیفیتی را با قیمت مناسب تهیه کند. قیمت یکی از مهم ترین عوامل در میزان فروش یک محصول است. یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت کمپرسور باد صنعتی، برند آن است. برندهای خارجی زیادی در بازار موجود است و هر کدام قیمت های مخصوص به خود را دارند. با پیشرفت فناوری، تولید این کمپرسورها در کشور نیز رواج پیدا کرده و همین مسئله باعث شده است تا محصولات باکیفیتی با قیمت مناسب در اختیار هموطنان قرار بگیرد. از بهترین برندهای داخلی می توان به ایران کمپرسور اشاره کرد.

هر یک از نکاتی که در بالا برای خرید مناسب کمپرسور ذکر شد، می تواند در قیمت دستگاه تاثیر گذار باشد. برای خرید آن با قیمت مناسب، انتخاب فروشگاه معتبر نیز بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل سعی کنید محصولی را که انتخاب کرده اید را از نمایندگی آن تهیه نمایید.

جمع بندی

از نکات مهمی که هنگام خرید باید به آنها توجه داشته باشید، میزان فشار هوا، میزان حجم هوای تولید شده، منبع تغذیه دستگاه، قدرت آن، تک مرحله ای یا دو مرحله ای بودن دستگاه و قیمت آن است. برای خرید کمپرسور باد می توانید به سایت ایران کمپرسورhttps://irancompressor.com/  مراجعه کنید و یک دستگاه مناسب، متناسب با نیاز خود تهیه نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 503]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن