تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797712087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید کارتن | استعلام قیمت کارتن (در سه دقیقه)


واضح آرشیو وب فارسی::

نقش صنعت بسته بندی در کشور‌های توسعه یافته هم برای شرکت‌های معتبر و هم شرکت‌های تازه تاسیس جایگاه مخصوصی دارد. چرا که بسته بندی اولین ارتباط را با مخاطبان برقرار خواهد کرد و همچنین با کمک صنعت بسته بندی کیفیت و برند شرکت‌ها به مخاطبان شناسانده می‌شود. اما معمولا بسته بندی‌ها بعد از استفاده‌ی کالا اکثرا دور ریخته می‌شوند، پس متریال آن باید از جنسی انتخاب شود که هم هدف تولید کننده را جوابگو باشد و هم ترجیحا قابل بازیافت یا قابل تجزیه در طبیعت باشد، به همین دلیل کارتن با ویژگی‌هایی مانند طرح پذیریT قابلیت چاپ آسان و مقاومت مناسب و قابل تجزیه یا بازیافت بودن در صنعت بسته بندی از پر استفاده‌ترین متریال به شمار می‌رود.


خرید کارتن

کارخانه ‌کارتن صفاپک

ساخت کارتن بسته بندی طی مراحل مختلف و با همکاری طراحان، کارشناسان بازار هدف، نیروی کار زبده و تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود تا بهترین نتیجه برای تولید کارتن حاصل شود. کارخانه‌های‌ کارتن سازی برای طراحی و ساخت بهترین کارتن‌ها در صنعت بسته بندی و شناخته شدن و موفقیت سایر تولید کننده‌ها در بازار هدفشان یا یکدیگر در رقابت هستند و این رقابت باعث شده است برخی از شرکت‌های کارتن سازی برای تثبیت خود خدمات جالب و کاربردی را ارائه دهند که رقبای آنها توان انجامش را ندارند.

 میان آنها کارتن سازی صفاپک جلب توجه می‌کند. چرا که خدمات این کارخانه کارتن در تولید انواع کارتن و صنعت چاپ و بسته بندی به مراتب از رقبای خود برتر بوده است.

ویژگی‌های کارخانه کارتن صفاپک

1.      استفاده از طراحان خلاق و با تجربه:

طراحی کارتن‌های بسته بندی و چاپ روی آنها تا اندازه زیادی به مشتری بستگی دارد که چه ابعاد کارتن، از چه جنسی احتیاج دارد یا چه طرحی مد نظر وی است. با این حال طراحان صفاپک علاوه بر اعمال طرح‌های مد نظر کار فرما تلاش می‌کنند این ایده را با تخصص خود تکمیل کنند تا در رقابت بازار حرفی برای گفتن داشته باشد.

 حتی اگر کار فرما طرح خاصی را مد نظر نداشت، کارشناسان و طراحان صفاپک با بررسی بازار هدف و محصولی که قصد طراحی بسته بندی آن را دارند و شرایط کارفرما پیشنهادات متعددی را در مقابل وی می‌گذارند و با مشاوره‌ی تخصصی، مشتری را در انتخاب بهترین طرح راهنمایی می‌کنند.

همچنین هنر طراحان صفاپک در اختصاصی کردن جعبه و کارتن بسته بندی منحصر به سازنده‌ی محصول است. آنها کارتن را در صورت لزوم بسیار جسورانه و با کمک کارتن دایکاتی به صورت اختصاصی طراحی خواهند کرد.

2.      بهره بردن از تجهیزات پیشرفته و بروز:

تجهیزات مورد استفاده در کارخانه صفاپک از بروز‌ترین دستگاه‌ها و ابزار آلات بهره گرفته است تا با کمک علم و فناوری بهترین کارتن‌ را تولید کنند. کارخانه کارتن صفا پک همچنین با استفاده از انواع دستگاه‌های چاپ قابلیت لمینت کارتن را برای چاپ فراهم کرده است و افتخار تولید بهترین کارتن‌های لمینتی و کارتن دایکاتی را به خود اختصاص داده است.

همچنین صفا پک با انواع چاپ‌های دیگر مانند چاپ آفست، سیلک و چاپ لمینتی تنوع بالایی را در روش چاپ کارتن بسته بندی با ترکیب دو رنگ، چهار رنگ و چاپ‌های با کیفیت و ترکیبی برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

3.      سرعت بالا در آماده کردن سفارشات:

همیشه باور بسیاری بر این بوده و هست که سرعت بالا در کار باعث کاهش کیفیت می‌شود. اما کارخانه کارتن صفاپک ثابت کرده است که می‌توان بالاترین کیفیت را در کوتاه‌ترین زمان در اختیار مشتری قرار داد و این به کمک نیروی کار زبده و ناظران متخصص امکانپذیر شده است. طی ۳۳ سال سابقه این شرکت همواره با در اولویت قرار دادن مشتریان خود توانسته است سفارشات را به موقع تحویل دهد و همین ویژگی صفاپک را مفتخر به همکاری با معتبر‌ترین شرکت‌ها و سازمانها کرده است.

4.      امکان سفارش آنلاین و غیر حضوری:

شاید به دل کسی نشیند که سفارش بسته بندی‌های خود را بدون نظارت بر طرح‌ها و روند تولید انجام دهد. اما صفاپک با تکیه بر طراحان کار کشته و کارشناسان با تجربه دست به این اقدام جسورانه زده است تا مشتریان حتی بدون نیاز به حضور تنها از طریق سایت صفاپک و یا تماس با مراکز مربوطه سفارش خود را ثبت کنند و نکات مد نظرشان را برای کارشناسان ارسال نمایند.


کارتن خام

امکان سفارش کارتن خام

با وجود اینکه صفاپک مجهز به بهترین دستگاه‌های چاپ است و طراحان برتر کشور در زمینه بسته بندی با صفاپک همکاری دارند، اما این تولید کننده برای افرادی که تنها به کارتن خام و بدون چاپ نیاز دارند هم خدمات خود را ارائه می‌دهد و در هر تعداد و ابعاد مورد نظر مشتریان گرامی توان تولید کارتن و جعبه بدون چاپ را هم دارند.

 

قیمت کارتن در صفاپک


قیمت کارتن

قیمت کارتن یکی از عواملی است که برای خرید و سفارش کارتن مد نظر کارفرمایان و مشتریان می‌باشد. با وجود ویژگی‌هایی مانند سرعت در آماده کردن سفارش، کیفیت بالا و استفاده از طرح‌های به روز و حرفه‌ای روی کارتن‌ها منصفانه و طبق عرف محاسبه می‌شود. نحوه‌ی محاسبه‌ی قیمت کارتن در صفاپک بسته به نوع خرید مشتری و انتخاب نوع چاپ، نوع کارتن، تعداد و حجم سفارش بستگی دارد و طبق این عوامل تعیین می‌شود.

برای مثال خرید کارتن مقوایی برای جعبه بسته بندی خود به چند دسته مقوای ایندربرد، مقوای پشت طوسی، مقوای بهداشتی و چند مورد دیگر تقسیم می‌شود که انتخاب هر یک از این مقوا‌ها، قیمت خود را خواهد داشت و خرید عمده می‌تواند بسته به حجم خرید هزینه‌ی کلی را کمتر نماید. برای اطلاع دقیق از قیمت کارتن مد نظر خود می‌توانید وارد سایت صفاپک شوید یا از طریق تماس تلفنی از کارشناسان ما استعلام قیمت بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2005]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن