تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817192411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکات مهم در مورد خرید باغ ویلا در شهریار | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: نکات مهم در مورد خرید باغ ویلا در شهریار



زمانی که می خواهید اقدام به خرید باغ ویلا در شهریار یا خرید باغ ویلا کردامیر کنید باید در نظر بگیرید که از آن ویلا می خواهید چه استفاده کنید برای استفاده به عنوان آخر هفته ها و تفریحات خودتان می باشد یا این که می خواهید به عنوان به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت توجه داشته باشید. در هر صورت برای خرید ویلا در اندیشه و ملک بهتر است که از افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند و اطلاعات به روزی دارا هستند مشوت بگیرید. صنا ملک یکی از بهترین مجموعه جهت دریافت راهنمایی های لازم می باشد. 




وضعیت اقتصادی جامعه به صورتی شده است که خیلی افاد به دنبال سرمایه گذاری در زمینه ملک و زمین می باشند از این رو به سراغ خرید باغ ویلا در شهریار می کنند. به این دلیل که شهریار در نزدیکی پایتخت و البز می باشد باعث می شود که قیمت ملک و زمین در این منطقه روز به روز افزایش پیدا کند . اما همیشه برای خرید ملک و زمین شما باید تمامی نکات را در نظر بگیرید تا سرمایه گذاری دقیق و مطمئنی را داشته باشید. 
همیشه در هنگام خرید باغ ویلا در شهریار و شهر های دیگر بهتر است که فقط به کیفیت زمین آن توجه نداشته باشید بلکه به کیفیت نما و هم چنین کیفیت مصالح استفاده شده در ساختمان  محوطه ساختمان نیز توجه کنید تا از کیفیت ویلا اطلاعات لازم را کسب کنید. یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کنید این می باشد که ویلای که قصد خرید آن را دارید در منطقه مسکونی و زمینی با کاربری مسکونی ساخته شده باشد. به این دلیل که اگر در زمین های با کاربری زراعی ساخته شده باشد مجوز های لازم را دارا نمی باشد. 
زمانی که می خواهید اقدام به خرید باغ ویلا در شهریار کنید همیشه باید به این موضوع که در چه منطقه ای با چه امکاناتی می خواهید باغ ویلا مورد نظر خود را خریدای کنید توجه کنید. 




عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید باغ ویلا کردامیر 
در زمان خرید باغ ویلا کردامیر باید به چندین نکته که در ادامه برای شما قید می کنید اطلاعات لازم را داشته باشید این نکات حتی در زمان خرید باغ ویلا در شهریار نیز به کمک شما خواهد آمد و برای شما خرید بهتری به ارمغان می آورد. 
همیشه قبل از خرید باغ ویلا کردامیر به این نکته توجه کنید که ملکی که می خواهید آن را خریداری کنید از چه متریالی برای ساخت اولیه آن استفاده شده است. یعنی مواد اولیه ساخت آن باغ ویلا چه می باشد و از چه مصالحی در ساخت آن استفاده شده است. در اصل یکی از مهم ترین هزینه های که برای ساخت ویلا انجام می شود در این قسمت می باشد و با توجه به تمامی این هزینه قیمت خرید باغ ویلا کردامیر نیز تعیین می شود.  
البته عوامل دیگری نیز در قیمت گذاری و خرید باغ ویلا کردامیریا حتی تعیین قیمت خرید باغ ویلا در شهریار تاثیر گذار می باشد مانند متراژ ویلا که در ادامه به بررسی آن نیز می پردازیم. یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت یک ویلا متراژ و زیر بنای آن ویلا می باشد. شما ممکن است یک ویلا با متراژ بالا خریداری کنید اما زیربنای اصلی آن نقلی و کوچک باشد به همین دلیل شما باید عمده هزینه خود را برای خرید زیربنای یک ساختمان بپردازید.  
نوساز بودن یا قدیمی بودن ساختمان یک ویلا نیز در تعیین قیمت ویلا تاثیر گذار می باشد. همان طور که اطلاع دارید ویلاهای کلنگییا قدیمی از قیمت پایین تری نسبت به ویلا های جدید و نوسازتر برخوردار هستند . اگر می خواهیدیک ویلای قدیمی را خریداری کنید و اقدام به نوسازی ویلا کنیدیکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. اما ویلاهای نوساز قیمت بالاتری نسبت به این ویلا دارند به این دلیل که نیازی به تعمیرات در این نوع ویلا وجود ندارد.  
یکی دیگر از جمله عوامل موثر بر قیمت ویلا می ‌توان به فضا سازی و محوطه سازی حیاط و باغ آن اشاره کرد. در محوطه سازی باغ و حیاط ویلا می‌ تواند جزو عوامل موثر بر قیمت ویلا استفاده آلاچیق ، آبنما، باربیکیو و خانه درختی می باشد . هم چنین درخت های میوه در فضاسازی بیرون ساختمن نیز تاثیر گذار می باشد . این روش ها از متدهای محوطه سازییک باغ ویلا می باشد و برای انجام هر کدام از این روش ها هزینه های زیادی صرف شده است و به همین دلیل در قیمت نهایی نیز تاثیر گذار می باشد. 
امکانات و تجهیزات رفاهی خود باغ ویلا و هم چنین امکاناتی که در نزدیکی این باغ ویلایافت می شود نیز می تواند بر روی قیمت خرید آن تاثیر گذار باشد. امکاناتی که یک ویلا دارا است مانند استخر روباز، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، اتاق مستر، جکوزی، سونا و.. می باشد.این عوامل و امکانات باعث می شود که با وجود هر کدام از این امکانات شما مجبور به پرداخت هزینه بیشتری نیز باشید. 




برای دریافت مشاوره در زمینه خرید باغ ویلا در شهریار و خرید باغ ویلا کردامیر می توانید به سراغ مجموعه صنا ملک بروید و از آن ها در تمامی زمینه ها راهنمایی دریافت کنید. آدرس اینترنتی این مجموعه به نشانی sanamelk.net می باشد. 




دوشنبه, 09 اسفند 1400 ساعت 08:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن