تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817189789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره معماری داخلی و دکوراسیون مجتمع فنی تهران (شما ل غرب)


واضح آرشیو وب فارسی::

در حال حاضر دوره طراحی داخلی به یکی از پرطرفدار ترین دوره های مهارتی در کشورمان بدل شده است. طراحی داخلی یکی از گرایش های مرتبط با رشته ی معماری است. معماری داخلی تلاش می کند فضای داخلی یک محیط را به شیوه ای تنظیم و طراحی کند که علاوه بر زیبایی، تعادل و راحتی را برای افراد به ارمغان بیاورد. همچنین سعی دارد به بهترین نحو از فضای داخلی استفاده کرده و آن را بهینه سازی نماید.

طراح دکوراسیون داخلی وظیفه دارد بررسی، تحقیق و مدیریت پروژه را برعهده بگیرد و بر آن نظارت داشته باشد. این حرفه نیازمند مهارت در ابعاد گوناگون است. طراح داخلی باید علاوه بر مهارت در حوزه ی طراحی و کار با نرم افزار های مرتبط، از روابط عمومی بالایی نیز برخوردار باشد.

یکی از بهترین روش ها برای کسب دانش و مهارت لازم در حوزه ی طراحی دکوراسیون داخلی، استفاده از دوره معماری و دکوراسیون است. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های یک دوره جامع معماری داخلی و دکوراسیون بپردازیم.



آموزش معماری و دکوراسیون داخلی

دوره ی معماری داخلی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای هنرجویان هر دوره ی آموزشی، این موضوع اهمیت دارد که در دوره ی آموزشی پیش رو، چه مطالبی را کسب می کنند. به همین جهت اولین گام برای کسب اطلاعات، توجه به سرفصل های کورس آموزشی مورد نظر است. باید این نکته را مورد توجه قرار دارد که آموزش معماری و دکوراسیون داخلی از مفاهیم پایه و اولیه آغاز شود. یادگیری پایه ای و اصولی مفاهیم، سبب درک عمیق تر هنرجو خواهد شد. این درک و یادگیری عمقی سبب می شود که فرد بتواند در آینده به عنوان یک معمار داخلی مبتکر و ماهر وارد بازار کار شود.

 

دوره طراحی داخلی شامل چه سرفصل هایی است؟

هنرجویانی که هیچ گونه آشنایی با معماری داخلی ندارند لازم است در دوره دکوراسیون داخلیمقدماتی مطالب اساسی را بیاموزند. در این دوره ابتدا مباحثی پیرامون مهارتهای ترسیمی و استاندارد های داخلی ارائه می شود.

 بعد از یادگیری این مطالب و مفاهیم مرتبط با آن ها در دوره طراحی داخلی، مباحثی پیرامون کار با نرم افزار ارائه می شود. در بخش آموزش نرم افزار دکوراسیون داخلی، ابتدا به آموزش اتوکد پرداخته می شود.  نرم افزار اتوکد پایه ای ترین نرم افزار برای نقشه کشی و ترسیم است. این نرم افزار، کار طراحی دو بعدی را آسان می کند و سبب می شود که طراح با دقت بیشتری قادر به طراحی باشد. همچنین به هنرجویان مبتدی آموزش هایی پیرامون Freehand Drawing داده می شود. در نهایت، دوره ی مقدماتی با ارائه ی مباحثی مرتبط با طراحی مفهومی به پایان می رسد. با گذراندن بخش مقدماتی دوره طراحی داخلی، هنرجویان بر الفبای این رشته، مسلط می شوند.

در دوره ی میانی معماری و دکوراسیون، آموزش هایی برای آشنایی با متریال های معماری داخلی انجام می شود. هنرجو می آموزد که چطور به آنالیز معماری داخلی یک محیط بپردازد و از دید یک طراح حرفه ای، آن را تجزیه و تحلیل کند. تاریخچه ی معماری داخلی یکی دیگر از عناوینی است که افراد در این مرحله با آن آشنا می شوند. به کمک این آموزش هنرجویان می توانند یک دید درست درباره ی تغییر و تحولات این حرفه کسب کنند. در دوره میانی هم نرم افزار های مرتبط باید مورد توجه قرار بگیرند. به همین جهت کار با نرم افزار های SKECHUP و Design Studio آموزش داده می شود. هرچه دوره به پیش می رود، هنرجویان بیشتر به سمت کار عملی سوق داده می شوند و تشویق خواهند شد تا مطالب تدریس شده را از تئوری به عمل تبدیل کنند.



دوره تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی 

 

در بخش پیشرفته دوره ی طراحی داخلی که بخش پایانی این آموزش ها است، به تعلیم مباحث پیشرفته این رشته در سطوح بالا پرداخته می شود. یکی از موارد بسیار مهم در این سطح، فراگیری اصول نورپردازی در دکوراسیون داخلی است. نور پردازی و اصول و فنون مرتبط با آن راه را برای هنرجو هموار می کند تا وارد آموزش طراحی سه بعدی شود.

 بعد از طراحی دو بعدی که در مرحله مقدماتی فراگیری شد، آموزش نرم افزار های طراحی سه بعدی آغاز می شود. نرم افزار های 3D MAX و Vray در زمینه ی طراحی سه بعدی کاربرد دارند. با یادگیری این نرم افزار ها، هنرجو می تواند با تبحر به طراحی سه بعدی محیط داخلی را بپردازد.

علاوه بر مطالب فوق، مباحث بسیار دیگری در دوره طراحی داخلی وجود دارد که لازم است یک طراح نسبت به آن ها اشراف داشته باشد. این مطالب در خلال مباحث مطرح شده، به هنرجویان آموزش داده می شود. در نهایت هنرجو می آموزد که چطور با کارفرما ارتباط حرفه ای برقرار کند.

این دوره با ارائه ی مدرک معتبر طراحی داخلی به اتمام می رسد. هنرجویان می توانند به واسطه ی مهارت های کسب شده، وارد بازار کار شوند.

 

دوره طراحی داخلی مناسب چه افرادی است؟

آموزش معماری و دکوراسیون داخلی در قالب یک دوره ی تخصصی جامع، می تواند برای افراد جویای کار مفید باشد. مهارت های کاربردی که در طول دوره به هنرجویان آموزش داده می شود، سبب می شود افراد بتوانند به عنوان طراح دکوراسیون به فعالیت بپردازند.

همچنین افراد علاقه مند به دکوراسیون داخلی، می توانند برای طراحی فضای زندگی خود از این دوره بهره ببرند. این دوره ی آموزشی با بررسی عمیق مفاهیم مرتبط با دکوراسیون داخلی، برای دانشجویان رشته ی معماری نیز می تواند مفید و موثر واقع شود. هرچه افراد شاغل در این عرصه، مهارت و تسلط بیشتری بر مفاهیم داشته باشند، می توانند عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

 



دوره طراحی دکوراسیون و معماری داخلی 

 

 

 

بهترین آموزشگاه فنی برای شرکت در دوره آموزشی

نه تنها در بحث معماری داخلی، بلکه در تمامی دوره های آموزشی و فنی، کیفیت مهم‌ترین مسئله ی مورد انتظار است. برای اطلاع از کیفیت دوره های برگزار شده توسط یک مجموعه، می توان با پرس‌وجو از دانش آموختگان آن، اطلاعات مورد نظر را کسب کرد. در صورتی که این امکان فراهم نباشد، می توان با بررسی رزومه ی کاری اساتید و کارشناسان آن مجموعه، از روند فعالیت آنها مطلع شد. همچنین مطالعه ی رزومه ی تحصیلی و سوابق آن ها به شفافیت موضوع کمک بسیاری خواهد کرد.

 مجتمع فنی تهران سعی کرده با ایجاد دپارتمان تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی، فعالان این عرصه را برای آموزش به هنرجویان به کار بگیرد. برای اطلاع از دوره ی دوره طراحی داخلی مجتمع فنی تهران می توانید به سایت مجتمع فنی تهران شمال غرب (باملند) مراجعه کنید.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن