تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797912646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام جزئیات مربوط به تور وان و آنتالیا در نوروز 1401


واضح آرشیو وب فارسی::

 سفر به شهرهای معروف و توریستی ترکیه یکی از مقصدهای اصلی اکثر ایرانیان در تعطیلات مختلف سال از جمله تعطیلات نوروز است و افراد زیادی به دنبال شرکت ها و تورهای مسافرتی هستند که بتوانند یک تور عالی را در دوران تعطیلات خود  بگذرانند که از مهمترین تورهای سفر به ترکیه می توان به تور وان و تور آنتالیا در نوروز 1401 اشاره کرد.

وان به عنوان یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که در نزدیکی مرز شمال غرب کشور قرار دارد و جاذبه های متنوع آن باعث شده است تا هر سال تعداد زیادی از ایرانیان و افراد مختلف در سراسر جهان و منطقه را به سمت خود جذب کند.

شرکت های زیادی در داخل کشور با ارائه خدمات مختلف اقدام به برگزاری تورهای مختلف به شهرهای ترکیه می کنند که از مهمترین آنها می توان به تور وان و تور آنتالیا اشاره کرد.

یکی از موارد مهمی که باعث می شود تا شرکت های مختلف بتوانند سطح خدمات خوب یا بدی را ارائه دهند، داشتن شناخت و اعتبار کافی در شهرهای مقصد تور است که در این مورد می توان شرکت خدمات مسافرتی تایسیز پرواز پارسیان را معرفی کرد که به دلیل برخورداری از مجوزهای لازم کارگزاری در شهر وان و همچنین مجوز از سازمان های مختلف داخلی کشور مثل میراث فرهنگی و گردشگری می تواند بهترین خدمات و شرایط را در تور وان و سایر تورهای زمینی برای گردشگران و مسافران فراهم کند.

جزئیات تور وان در نوروز 1401

تور وان  نوروز 1401 به دلیل مسافت نزدیک شهر وان با کشور ما از لحاظ هزینه برای ایرانیانی که قصد دارند سفر عید خود را در ترکیه بگذرانند بسیار مناسب و اقتصادی است که این شهر دارای آب و هوایی فوق العاده با جاذبه های گردشگری بالا می باشد و در ضمن می توان از بازار و مراکز خرید این شهر هم برای خرید از برندهای معتبر آن استفاده کرد.

برنامه حرکت تورهای وان در نوروز 1401

برنامه حرکت تور وان نوروز 1401 به صورت روزانه و حرکت مستقیم به سمت مرز شهر خوی می باشد که به دلیل بالا بودن درخواست ها نسبت به تور زمینی وان، برنامه سفر هر روز توسط راهنمای سفر مشخص و در ساعت و مسیر مشخص شده قابل اجرا می باشد و مرز عبور مسافران در این سفر، مرز رازی است.

بعضی از مسافران هم در تور وان که به صورت زمینی است، قصد دارند تا به صورت دربست تا شهر وان حرکت کنند و تمایل به تعویض ماشین در مرز خوی را ندارند که در این صورت می توانند از ماشین هایی که به سمت مرز بازرگان حرکت دارند، استفاده کرده و بدون تغییر ماشین تا شهر وان حرکت داشته باشند که البته در این شرایط مسیر نسبت به قبل کمی طولانی تر خواهد شد.



تور زمینی آنتالیا

اقامت مسافران در تور وان نوروز 1401

شرکت تایسیز پرواز پارسیان به عنوان یکی از کارگزارهای معتبر و فعال در شهر وان، با تمام هتل های این شهر قرارداد همکاری دارد و به راحتی می تواند در تعطیلات عید و شرایطی که بسیاری از هتل های این شهر با رفت و آمد بالای مسافران پر شده است، برای مسافران تور وان که توسط این شرکت اعزام شده اند، هتل رزرو کند و نگرانی از بابت کمبود جا و یا نداشتن اتاق در هیچکدام از هتل های وان برای مسافران وجود ندارد.

با همراهی لیدر و کارشناس سفر شرکت تایسیز پرواز پارسیان در تور وان، مسافران می توانند به راحتی تمام جاذبه های این شهر را که شامل شرکت در کنسرت های مختلف، برگزاری جشن و مراسم شادی، بازدید از جزیره آکدامار و خانه گربه ها است را در مدت زمان تور انجام داده و لحظات به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنند.

جزئیات مربوط به تور زمینی آنتالیا توسط شرکت تایسیز

شهر آنتالیا به عنوان یکی از مهمترین شهرهای گردشگری ترکیه است که در بهار و تابستان مسافران بسیار زیادی را در خود جای می دهد و یکی از انتخاب های ایرانیان در سفر به کشور ترکیه هم می باشد.

بعد از تور وان که در بسیاری از شرایط به صورت زمینی انجام می شود، تور زمینی آنتالیا هم تجربه بسیار عالی برای بسیاری از کسانی خواهد بود که به دنبال یک سفر گروهی شاد و به یاد ماندنی هستند.

تور زمینی آنتالیا نسبت به نمونه هوایی آن از قیمت مناسب تری برخوردار است و باید در نظر داشت که درصد بالایی از تورهایی که به آنتالیا صورت می گیرد به صورت هوایی هستند و تور زمینی آن به تعداد کم و توسط شرکت های معدودی انجام می شود، به همین دلیل به کسانی که قصد سفر به آنتالیا در تعطیلات نوروز را دارند و می‌خواهند هزینه کمی را هم صرف کنند، تور زمینی آنتالیا که توسط شرکت تایسیز پرواز پارسیان انجام می شود را از دست ندهند.

در تور آنتالیا هم مانند شرایطی که در تور وان وجود دارد، مسافران می توانند از بهترین شرایط رزرو هتل و خدمات گردشگری شهر آنتالیا به همراه لیدر و کارشناس سفر به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و لحظات بسیار خوبی را در مسافرت داشته باشند.



تور وان

در تور وان به دلیل مسافت نزدیکی که با کشور ما دارد، مدت زمان سفر به این شهر کمتر از آنتالیا است ولی در مقابل جاذبه های شهر آنتالیا به دلیل توریستی بودن آن و اهمیت بالای آن در گردشگری کشور ترکیه، بیشتر است و معمولا مسافرانی که به دنبال تفریحات و جاذبه های گردشگری با کیفیت بالاتر هستند، برای مسافرت، شهر آنتالیا را انتخاب می کنند.

از لحاظ هزینه ها هم اگر بخواهیم تور وان و تور زمینی آنتالیا را مقایسه کنیم، مسافرت به شهر وان برای مسافران نوروزی ارزان تر از آنتالیا خواهد بود که علاوه بر طولانی بودن مسیر آنتالیا نسبت به وان، هزینه ها در شهر آنتالیا بالاتر از وان است و همین امر هم به صورت مستقیم روی خدماتی که از طرف شرکت تایسیز ارائه می شود تاثیرگذار است.

شرکت تایسیز پرواز پارسیان در تعطیلات عید نوروز 1401 آماده ارائه بهترین خدمات برای انواع تورهای خارجی از جمله تور وان و آنتالیا است که برای کسب اطلاعات کامل در مورد تورهای زمینی و هوایی این شرکت می توانید از طریق شماره های تماس موجود در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 988]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن