تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817227886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه چیز درباره سئو


واضح آرشیو وب فارسی::

سئو 

سئو “ SEO “ کوتاه شده عبارت " Search Engine Optimization " با معنی " بهینه سازی موتور جستجو " است و مفهوم این عبارات با معنی ساده تر، مجموعه فعالیت هایی است که در یک مسیر مشخص با هدف بهتر دیده شدن در نتایج سرچ موتورهای جستجوگر مانند گوگل انجام میشود تا مشتری یا مخاطب بیشتری را به سایت شما راهنمایی کند.

در بهینه سازی کلمات کلیدی و یا همان سئو ، قبل از هر چیز باید به این توجه داشت که قصد ما از انجام تمام این مراحل جذب مشتری از یک شهر، یک محله، یک استان یا یک کشور است ؟ در هر یک از این دسته بندی ها، ما بهینه سازی را مخصوص به یک محدوده مکانی خاص خواهیم کرد و در این موارد از زبان خاص، لهجه خاص، علایق و مشترکات خاص افراد ساکن در این محدوده مکانی استفاده خواهد شد.



سئو محلی 

بهینه سازی محلی، یا همان سئو لوکال Local SEO ، به مشاغل کمک بسیاری خواهد کرد که مدت زمانی بسیار کوتاه جذب مشتری و بازدیدکننده بسیار بالایی داشته باشند که همه و همه از یک محدوده مکانی خاص هستند. این به شما به عنوان صاحب این کسب و کار اجازه میدهد تا در استان، شهر و محله خاص خود، تبدیل به یک برند بی رقیب شوید و بیش از 30 درصد فروش یا درخواست و سفارش خدمات شهر یا استان به سمت شما خواهد آمد و مابقی بین دیگر فروشگاه ها و کارگاه ها و ... پخش خواهد شد.

به عنوان مثال، فرض کنید در یک شهر بزرگ با جمعیت حدود 1 میلیون نفر، فروشگاه موبایل شما، با پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز و عباراتی مانند، " خرید موبایل " ، " تعمیرات موبایل" ، " موبایل قسطی " و ... با پسوند شهر انتخابی شما، در نتایج سرچ گوگل رتبه 1 کسب کرده باشد، در این صورت تمام افرادی که در این شهر به دنبال خرید موبایل یا تعمیرات هستند به سمت شما خواهند آمد.



 از این میزان ورودی به وب سایت شما، همه و همه با قیمت های محصولات در فروشگاه شما آشنا خواهند شد و آدرس و شماره های تماس شما را خواهند دید، با شما تماس خواهند گرفت و یا از طریق پشتیبانی واتس اپ از شما سوالات خود را استعلام خواهند کرد. در این صورت میزان فروش شما چقدر بیشتر از قبل خواهد شد؟

سئو در کسب و کارهای بزرگ 

برای معرفی چند نمونه کسب و کار که در سالهای اخیر، با طراحی کمپین های تبلیغاتی و سئو کسب و کارشان در شهر و استان و یا حتی کشور، موفق به این کا شده اند، می توان به بازار موبایل تهران، پاساژ علاءالدین، شهر فرش، پارک آبی آبسار و ... اشاره کرد. همه و همه این ها از طریق سئو و ایجاد کمپین های تبلیغاتی اقدام کرده اند و موفق به این شده اند که در شهر، استان خود تبدیل به یک برند بی رقیب شوند و در پله های بعدی به سراغ سئو در کشور رفته اند.

سئو در اصفهان

کلانشهر اصفهان، به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور، به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای کشور شناخته می شود که از نظر موقعیت ارتباطی به تمامی استانهای غربی و شرقی و شمالی و جنوبی ارتباط دارد، و به دلیل وجود منابع فراوان فرهنگی و تاریخی سالانه تعداد زیادی توریست خارجی و مسافران داخلی را به خود اختصاص میدهد.  همچنین اصفهان با برخورداری از ظرفیت بالای صنعتی و تجاری و وجود کارخانجات بزرگی مانند ذوب آهن، مجتمع فولاد و ... توانسته است محیطی مناسب برای رشد و توسعه کسب و کار های بزرگ را در خود ایجاد کند.

سئو در اصفهان برای چه مشاغلی موثر است ؟ 

سئو لوکال یا بهینه سازی محلی در اصفهان برای مشاغلی مانند : 

  • کارگاه های تولیدی
  • کارگاه های چوب و مبلمان
  • فروشگاه های صنعتی
  • کارخانجات صنعتی
  • شرکت های بازرگانی
  • فروشگاه های اقلام ضروری و خوراکی
  • فروشگاه های ابزار صنعتی
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • فروشگاه های اقلام بهداشتی و پزشکی
  • مطب ها و بیمارستان ها
  • انواع کلینیک های پزشکی و دندان پزشکی
  • شرکت های دانش بنیان
  • شرکت های نرم افزاری
  • شرکت های خدماتی
  • کلینیک های ساختمانی
  • شیرینی فروشی ها

 طباخی ها و ... می تواند بسیار کارآمد باشد و برای هر یک از این مشاغل جذب مشتری و بازدید کننده بالایی را به ارمغان بیاورد.



فرض کنید در شهری مانند اصفهان، در هر یک از اصنافی که در بالا به آن اشاره شد، تبدیل به برند شماره 1 شوید. به شکلی که در اولین سرچ هر فرد در انواع شبکه های اجتماعی و وب سایت و ... در این شهر، او به شما برسد و به شما لینک شود.

سئو وب ایران ، فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ در اصفهان و ارائه دهنده خدمات سئو و بهینه سازی سایت، و ارائه دهنده خدمات طراحی کمپین تبلیغاتی و برندینگ، آماده ارائه خدمات در زمینه سئو و بهینه سازی و طراحی کمپین تبلیغاتی موثر در شهر اصفهان است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاهده نمونه کار ها و تماس با متخصصین ما ، به وب سایت seowebiran.com سر بزنید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1056]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن