تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817226535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه در متاورس زمین و ملک مجازی بخریم؟ | akharinnews


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: چگونه در متاورس زمین و ملک مجازی بخریم؟



امروزه بازی‌ های ویدیویی مبتنی بر بلاک چین زیادی ظهور کرده‌اند و شاهد تاثیرشان بر صنعت رمز ارزها بوده‌ایم. با ظهور مفهوم ان اف تی یا همان توکن غیر مثلی (NFT) و دارایی‌های دیجیتال منحصربه‌فرد مربوط به محتوای داخل بازی های کریپتو بازیکنان می‌توانند ضمن سرگرم شدن رمز ارز یا توکن‌های NFT دریافت کنند و سپس آن‌ها را برای کسب درآمد به فروش برسانند. برای مشاهده فهرستی کامل‌تر از بهترین بازی‌های بلاک چینی، به این مقاله مراجعه کنید. بازی های مبتنی بر بلاک چین کریپتو با جایزه ارز دیجیتال طی دو ماه اخیر به دلیل مطرح شدن مفهوم متاورس و داغ شدن موضوع بازی های مخصوص کسب درآمد از ارز دیجیتال، این بازی‌ها حسابی محبوب شده‌اند.

در حال حاضر بالای 300 بازی دارای ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ لیست شده‌اند که با توجه به آینده روشن این فضا، احتمال افزایش تعداد بازی‌ های کریپتو و بلاک چین و بالا رفتن قیمت رمز ارزهای اختصاصی آن‌ها وجود دارد. در ادامه، به معرفی مختصر برخی از بهترین بازی های مناسب برای درآمدزایی با دریافت ارز دیجیتال رایگان می‌پردازیم. بازی بلاک چین دیسنترالند  (Decentraland) دیسنترالند خود را به‌عنوان یک پلتفرم واقعیت مجازی قدرت‌گرفته از بلاک چین اتریوم توصیف کرده است که به کاربران اجازه ساخت، تجربه و کسب درآمد از محتوا و اپلیکیشن‌ها را می‌دهد. در این دنیای مجازی، کاربران با خرید تکه‌های زمین به ساخت و ساز و سپس کسب درآمد ارز دیجیتال به وسیله خرید و فروش آن‌ها می‌پردازند. هر از گاه خبری درباره فروش قطعه‌ای زمین در این بازی کریپتو سوار روی بلاک چین اتریوم به قیمت چند صد هزار دلار و حتی چند میلیون دلار شنیده می‌شود! بازی Decentraland از دو توکن به نام‌های مانا (MANA) و لند (LAND) استفاده می‌کند. بازی ارز دیجیتال سندباکس  (SandBox) سندباکس در سال 2011 کار خود را با یک اپلیکیشن موبایل آغاز کرد، اما از سال 2018 رویکرد متفاوتی را در پیش گرفت و تبدیل به یک بازی کریپتو با ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین شد. سند باکس به شما اجازه می‌دهد تا دارایی‌های منحصربه‌فرد، محیط‌ها و تجربیات جدیدی را طراحی کرده و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

با ترکیب قدرت سازمان‌های مستقل غیر متمرکز و توکن‌های NFT با یکدیگر، سندباکس یک پلتفرم غیر متمرکز را برای جامعه مشتاق گیمینگ ساخته است. بر اساس وایت پیپر این پروژه، هدف اصلی این پلتفرم معرفی فناوری بلاک چین از طریق بازی عنوان شده است. بازی ارز دیجیتال همسایه‌ام آلیس (My Neighbor Alice) My Neighbor Alice یک بازی مالتی‌پلیر است که هر کسی می‌تواند در آن به خرید و تملک جزیره‌های مجازی، جمع‌آوری و ساخت آیتم‌های هیجان‌انگیز و آشنایی با دوستان جدید بپردازد. همسایه‌ام آلیس دو دنیای بازی کریپتو و ترید را با هم ترکیب می‌کند. بنابراین My Neighbor Alice هم یک پلتفرم برای افراد معمولی است که مایل به تجربه و بازی در بلاک چین هستند و هم یک اکوسیستم مناسب برای کسانی است که تمایل به جمع‌آوری و معامله توکن‌های NFT دارند. بازی ارز دیجیتال فارمرز ورلد (Farmers World) فارمرز ورلد دارای سبک متفاوتی نسبت به بیشتر بازی های دارای جایزه ارز دیجیتال معرفی شده در این مطلب است. بیشتر آن‌ها در سبک تخیلی و مبارزات مدرن هستند، اما بازی کریپتو فارمرز ورلد گیم پلی آرام‌تری دارد و در اینجا بازیکنان به کشاورزی می‌پردازند. به خاطر داشتن استراتژی‌های بازی قابل درک‌تر، طرفداران این سبک بازی بلاک چینی زیاد است. در Farmers World به طور کلی باید بعد از کاشت دانه و سپس کمی انتظار، محصولات را برداشت کنید. سپس باید با ساخت انبار غلات محلی برای نگهداری آن‌ها فراهم کنید.

در اینجا با به کار بستن استراتژی‌های کشاورزی مناسب و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی خود پیشرفت خواهید کرد. این امکان برای بازیکنان این بازی بلاک چین فراهم شده تا انواع مختلف ابزارها را با هدف بهبود محصولات و سپس برداشت آن‌ها انتخاب کنند. بازی بلاک چین سکندلایف (SecondLife) سکند لایف به نوعی یک محیط آزمون سه‌بعدی برای تست کردن رفتارهای واقعی در یک دنیای متاورس است. همانطور که از نام آن پیدا است، می‌توان به سکند لایو به چشم زندگی دوم خود نگاه کرد. کاربران در این دنیای مجازی قادر هستند انواع کارهای دنیای واقعی، از خرید کردن و رفتن به سر کار گرفته تا معاشرت با بقیه، را تجربه کنند. سکندلایف نیز فراتر از یک بازی کریپتو و یک جهان متاورس به تمام معنا است. این بازی ارز دیجیتال برخلاف دیگر رقبای مبتنی بر بلاک چین متاورسی، سال 2003 یعنی 6 سال قبل از ظهور بیت کوین به عنوان اولین رمز ارز دنیا معرفی شد. بازی ارز دیجیتال آپلند (Upland) آپلند یکی دیگر از بازی های کسب جایزه ارز دیجیتال است که روی بلاک چین EOS فعالیت می‌کند. این بازی خود را یک دنیای موازی توصیف کرده است که در آن، بازیکنان قادر به بازی، مدیریت کسب و کار و ارتباط با دیگر افراد حاضر در این اکوسیستم هستند.

در آپلند بازیکنان می‌توانند به خرید، فروش و معامله زمین‌های مجازی بپردازند. در این بازی، مالکیت دارایی‌ها از طریق یک قرارداد هوشمند کاملا متعلق به خود شماست. بازی کریپتو اپلند برای اندروید موبایل در دسترس است. بازی ارز دیجیتال آوه گوچی (Aavegotchi) آوه گوچی مرتبط با پروژه آوه، یکی از معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین پلتفرم‌های وام‌دهی در دنیای دیفای، است. همانند کریپتوکیتیز، اکسی اینفینیتی و دیگر بازی های کریپتویی با جایزه ارز دیجیتال در این بازی بلاک چین نیز هر کاراکتر ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود مانند رنگ بدن و شخصیت را دارد. علت طراحی شبح مانند و پیکسلی ظاهر آ‌ن‌ها نام پروژه بوده است؛ بازی کریپتو نام برده مربوط به پروتکل Aave است که در زبان فنلاندی معنی روح می‌دهد. کاراکترهای خاصی که در اینجا پرورش می‌دهید آوه گوچی‌ نام دارند. علاوه بر یک توکن غیر مثلی قابل خرید و فروش همانند اکسی‌ها در بازی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی، آوه گوچی‌ها یک سری آواتارهای بازی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان وثیقه دیفای برای کسب جوایز استیکینگ استفاده کرد. بازی ارز دیجیتال دیفای کینگدمز (DeFi Kingdoms) دیفای کینگدمز به خاطر علاقه توسعه‌دهندگان آن به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال توسعه یافت. به عبارتی در شروع آن‌ها صرفا در تلاش برای سرمایه گذاری  در رمز ارزها بودند، اما این علاقه رفته رفته آن‌ها را به سمت فناوری بلاک چین سوق داد و زمینه ساز توسعه دیفای کینگدمز شد. دیفای کینگدمز بر اساس شبکه هارمونی توسعه یافته و هم‌چنین اولین پروژه‌ای است که در صدر چارت‌های دی‌اپ ریدار (DappRadar) قرار گرفت. این موضوع احتمالا به دلیل هجوم افرادی که هم به حوزه اقتصاد غیر متمرکز و هم به بازی‌ های بلاک چینی علاقه دارند، اتفاق افتاده است؛ اما می‌توان آن را مدیون افزایش قیمت توکن کاربردی این بازی هم دانست. بازی بلاک چین گیلد او گاردینز (Guild of Guardians) گیلد آف گاردینز یکی از مورد انتظارترین بازی‌ های بلاک چین در سال 2022 بود که روی یک راه حل لایه دومی به نام ایمیوتبل اکس (ImmutableX) توسعه یافته است. ایمیوتبل اکس اولین راه حل لایه دومی در شبکه اتریوم است که روی حوزه ان اف تی تمرکز دارد. بازی گیلد او گاردینز به دنبال فراهم کردن دسترسی بیشتر است و می‌خواهد یک بازی نقش آفرینی رایگان برای موبایل باشد که از مکانیزم‌های P2E استفاده می‌کند.

دارندگان ارزهای دیجیتال برای حفظ ارزش دارایی‌های خود از رمز ارزهای با قیمت ثابت یا همان استیبل کوین مانند دلار دیجیتال امریکا در معاملات خود استفاده زیادی می‌کنند. با فراگیر شدن هر چه بیشتر ارزهای دیجیتال در ایران خرید تتر به جای دلار هم افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است. تهیه شده در بیت 24 (bit24.cash)



شنبه, 23 بهمن 1400 ساعت 13:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن