تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817223657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجرت از طریق استارت آپ چگونه است؟


واضح آرشیو وب فارسی::


چطور می‌توان از طریق راه اندازی یک استارت آپ مهاجرت کرد؟ کدام کشورها امکان مهاجرت از طریق استارت آپ را دارند؟ بهترین کشور برای مهاجرت از طریق استارت آپ کدام است؟

یکی از روش‌های مهاجرت ایرانیان که به ویژه طی یک دهه اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته، مهاجرت از طریق راه اندازی استارت آپ در یک کشور خارجی است. اگر یک ایده استارت آپی جذاب دارید و می‌خواهید این ایده را در یک کشور خارجی اجرا کنید، ممکن است ویزای استارت آپ بهترین گزینه شما برای مهاجرت باشد. در این مطلب قصد داریم ضمن بررسی شرایط و نحوه مهاجرت از طریق استارت آپ، بهترین کشور برای این نوع مهاجرت را نیز معرفی کنیم.

مهاجرت از طریق استارت آپ

در قدم اول بهتر است در مورد این صحبت کنیم که اصلا مهاجرت از طریق استارت آپ به چه معناست. فرض کنیم شما یک ایده استارت آپی را در ایران به مرحله اجرا درآورده‌اید اما به دلایل مختلف از جمله موانع اداری، چالش‌های مالی و به طور کلی محدودیت‌های مربوط به کسب و کارهای نوپا در ایران امکان توسعه و به سود رساندن این استارت آپ را ندارید. در چنین شرایطی معمولا صاحبان کسب و کار از ادامه راه ناامید می‌شوند و کار را متوقف می‌کنند. اما راه دیگری هم وجود دارد؛ مهاجرت از طریق استارت آپ.

مهاجرت از طریق استارت آپ به این معنی است که شما ایده اصلی کسب و کار و تجربیات خود در زمینه مدیریت آن را به یک کشور خارجی منتقل می‌کنید. شاید فکر کنید برای انجام این کار به سرمایه خیلی زیادی نیاز است اما این موضوع بستگی به کشور مورد نظرتان دارد. مثلا در کشوری مثل کانادا می‌توانید با ارائه یک بیزنس پلن قوی و جذاب، جذب سرمایه داشته باشید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. اگر موفق به راه اندازی قانونی استارت آپ در یک کشور خارجی شوید، امکان دریافت اقامت و مهاجرت به آن کشور را خواهید داشت.

کدام کشورها امکان مهاجرت از طریق استارت آپ را دارند؟

در حال حاضر کشورهای مختلفی در دنیا وجود دارند که امکان اخذ اقامت و مهاجرت از طریق استارت آپ را فراهم کرده‌اند. از جمله این کشورها می‌توانیم به کانادا، فرانسه، پرتغال، ایتالیا، سوئد، اسپانیا، انگلیس، استرالیا، سنگاپور و... اشاره کنیم. اما چیزی که اهمیت زیادی دارد، شرایط این کشورها برای دادن اقامت به افرادی است که قصد راه اندازی استارت آپ را دارند.

شرایط برخی کشورها چندان آسان نیست و برای شروع کار نیاز است که خودتان سرمایه قابل توجهی را داشته باشید. علاوه بر این، امکان دریافت اقامت دائم از همان ابتدای شروع به کار نیز در بسیاری از کشورها به ویژه کشورهای اروپایی وجود ندارد. همچنین میزان حمایت دولت‌ها و سازمان‌ها از کسب و کارهای نوپا نیز در کشورهای مختلف فرق می‌کند.

به عنوان مثال در کشور انگلیس باید حداقل بین 50 هزار تا 200 هزار پوند سرمایه داشته باشید که بتوانید برای ویزای کارآفرین درجه یک این کشور اقدام کنید. تازه این به شرطی است که بتوانید در سیستم امتیازبندی این کشور حداقل امتیاز لازم را به دست آورید. در نهایت هم یک ویزای 3 ساله به شما داده می‌شود که قابلیت تمدید را دارد. یا مثلا در استرالیا باید حداقل دارای خالص شما 400هزار دلار باشد تا بتوانید برای ویزای نوآوری در کسب و کار اقدام کنید.

بنابراین، انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت از طریق راه اندازی استارت آپ بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.



بهترین کشور برای مهاجرت از طریق استارت آپ کدام است؟

بر اساس بررسی فاکتورهای مختلف از جمله وضعیت شاخص‌های اقتصادی، فضای کسب و کار، سیاست‌های حمایت از کسب و کارهای نوپا، بازار کار و... می‌توان ادعا کرد که کانادا قطعا جزو بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق استارت آپ است. تعداد کسب و کارها نوپا و البته موفق در این کشور به خوبی نشان می‌دهد که کانادا چه فرصت فوق العاده‌ای را در اختیار افراد نوآور و کارآفرین قرار داده است. بر همین اساس، در ادامه مطلب نحوه و شرایط مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ را بررسی می‌کنیم.

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

برای مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ باید برنامه ویزای استارت آپ کانادا را دنبال کنید که یکی از انواع ویزای کانادا میباشد. برای اینکه بتوانید در این برنامه شرکت کنید باید شرایط مشخصی را داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم:

  • یک کسب و کار تایید شده داشته باشید
  • در زبان انگلیسی یا فرانسوی مهارت داشته باشید
  • از سرمایه کافی برای راه اندازی کسب و کارتان برخوردار باشید
  • نامه حمایت یکی از سازمان‌های مورد تایید دولت کانادا را داشته باشید

شاید در رابطه با مورد سوم این سوال پیش بیاید که چطور سرمایه لازم را تامین کنیم. برای تامین سرمایه جهت راه اندازی استارت آپ در کانادا اگر خودتان سرمایه قابل توجهی نداشته باشید، می‌توانید از سازمان‌های حمایت کننده در کانادا کمک بگیرید. این سازمان‌ها در کانادا به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • Venture capital funds: باید خودتان حداقل 200 هزار دلار کانادا سرمایه داشته باشید
  • Angel investor groups: باید خودتان حداقل 75 هزار دلار کانادا سرمایه داشته باشید
  • Business incubators: نیازی به سرمایه اولیه ندارید

همانطور که می‌بینید نحوه حمایت هر کدام از این سازمان‌ها و شرایط آنها با هم فرق دارد و شما می‌توانید بسته به شرایط و بودجه خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید. البته دقت داشته باشید که حتی اگر سرمایه اولیه قابل توجهی داشته باشید باز هم باید بتوانید نامه حمایتی یکی از این سازمان‌ها را بگیرید. این نامه در واقع تایید می‌کند که کسب و کار شما از معیارهای لازم برای اجرا شدن در کانادا و کمک به اقتصاد این کشور برخوردار است.

اما چطور باید نامه حمایت این سازمان‌ها را بگیریم؟

برای گرفتن نامه حمایت این سازمان‌ها باید بتوانید آنها را متقاعد کنید که ایده کسب و کار شما ارزش سرمایه گذاری را دارد. برای این کار لازم است که به فنون مذاکره و رایزنی مسلط بوده و با قوانین مهاجرت از طریق استارت آپ و البته فضای کسب و کار و شرایط بازار کار کانادا هم آشنا باشید.

بر همین اساس باید یک بیزنس پلن حرفه‌ای و شفاف را تهیه کنید که به خوبی ارزش‌های بیزنس شما و منافع راه اندازی آن برای جامعه کانادا را نشان دهد. توصیه می‌کنیم برای تدوین طرح استارت آپ خودتان از یک مشاور کسب و کار که به شرایط و قوانین کشور کانادا آشنا باشد کمک بگیرید تا شانس‌تان برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا که یکی از انواع ویزای کانادا است افزایش پیدا کند.

بعد از گرفتن نامه حمایت، می‌توانید درخواست خود را برای ویزای استارت آپ همراه با سایر مدارک مورد نیاز به اداره مهاجرت کانادا ارسال کنید. در صورتی که درخواست شما با موفقیت همراه شود، اقامت کانادا را برای خودتان و اعضای خانواده‌تان دریافت خواهید کرد.

مهاجرت از طریق استارت آپ یکی از جذاب ترین و در عین حال پیچیده‌ترین روش های مهاجرت است. آشنایی از ریزه کاری‌ها و نحوه آماده سازی مدارک تاثیر زیادی در نتیجه پرونده شما خواهد داشت. هلدینگ نیلگام سالهاست که در زمینه مهاجرت از طریق استارت آپ فعالیت دارد و متقاضیان را از شروع راه تا گرفتن ویزا و اقامت همراهی می‌کند. برای گرفتن مشاوره تخصصی می‌توانید با کارشناسان نیلگام تماس بگیرید.

منبع: nilgamsafar.com سایت نیلگام

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 706]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن