تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798758600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی کولر گازی گری


واضح آرشیو وب فارسی::

کمپانی گری بهترین ارائه کننده لوازم سرمایشی و تهویه مطبوع در سراسر جهان است. اگر قصد آشنایی با مدل های مختلف کولرگازی گری را دارید این متن را مطالعه فرمایید

کولر گازی گری

امروزه مردم با توجه به پیشرفت در تولید لوازم خانگی برای آسوده ماندن از گرما و بیماری‌های ناشی از گرمازدگی، ناچار به استفاده از کولر گازی گری هستندکولر گازی گری یکی از بهترین کولرهای موجود در بازار بوده و نام گری نماد اعتبار و برند محبوب در بین ایرانیان می باشد. اگر قصد تهیه یک کولر با کیفیت بالا و هزینه کم را دارید حتماً کولر گازی گری را به عنوان بهترین گزینه مورد بررسی قرار دهید. برای این که یک کولر گازی با مشخصات دلخواه تهیه کنید باید به یکی از نمایندگی‌های مجاز گری مراجعه کنید. کولر گازی گری در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود که با برآورد هزینه و نیاز خود به کولر گازی گری می توانید نسبت به خرید این کولرها اقدام نمایید. ممکن است شما برای اتاق نشیمن منزل خود قصد تهیه کولر را داشته باشید که برای شما بهترین گزینه کولر گازی پنجره ای می باشد. ولی چنانچه که قصد خرید کولر گازی گری برای اماکن عمومی و بالای ۵۰۰ متر دارید بهتر است از کولرهای ایستاده گری استفاده کنید. در کولر گازی گری گاز R۴۱۰ استفاده شده است که سبب تولید سرمای بیشتر و بهبود کارکرد این نسل از کولر ها می شود. البته باید مد نظر داشته باشید که کولر گازی گری ساخت کشور چین بوده و تمامی کولرهایی که با اسم کشورهای دیگر به بازار عرضه می شوند فیک هستند. پس سعی کنید کولرهای گری را حتماً از نمایندگی های مجاز این شرکت تهیه نمایید.



خرید کولرگازی اصل گری

 خرید کولر گازی گری

برای خرید کولر گازی گری بهترین راهکار این است که از نمایندگی کمپانی گری به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید. زیرا علاوه بر این که شما مطمئن هستید جنس اصل را تهیه می کنید برای دریافت خدمات پس از فروش مشکلی نخواهید داشت. نمایندگی گری علاوه بر ارائه لوازم با کیفیت با مناسب ترین قیمت ها می تواند به شما در خرید کولر گازی گری کمک نماید.

برای خرید کولر گازی گری متناسب با نیاز مصرف‌کننده توضیحاتی درباره مدل های مختلف این کولر ارائه می دهیم. 

 

خرید کولر گازی ایستاده گری

اگر قصد خرید کولر گری برای مساحت های بالای ۵۰۰ متر همچون سالن اجتماعات، مساجد و حسینیه ها را دارید، می توانید نسبت به تهیه کولر ایستاده گری اقدام نمایید. کولر های گازی ایستاده گری می توانند نیاز شما را به طور کامل برطرف کنند و با تولید هوای سرد و تهویه مطبوع ضمن خنک کردن مکان مورد نظر شما، هوایی خنک و مطبوع به شما ارائه دهند.



کولرگازی داکت گری

کولرهای داکت گری

این نمونه از کولر ها این قابلیت را دارند که چندین اتاق را در دمای ثابت، خنک نگه دارند و با توجه به این که قابلیت متصل شدن به شبکه کولر را دارند می توانند در صرفه جویی هزینه‌ها به شما کمک شایانی کنند. کولرهای داکت گری با اشغال کمترین فضا و مصرف کم بهترین گزینه برای بیمارستان ها و ادارات هستند زیرا به جای خرید چندین کولر پنجره ای با خرید یک کولر گازی را برای خنک کردن چندین اتاق استفاده می کنید. کولرهای گازی داکت دارای ترموستات بوده و علاوه بر بر این که می تواند در تابستان فضای اداره را خنک نگه دارد برای استفاده در وضعیت گرمایشی در فصل زمستان نیز مناسب می باشد. مهم ترین مزیت کولرهای داکت عدم نیاز به متصل شدن به موتورخانه و آب گرم می باشد.

 

 قیمت کولر گازی گری

یکی از مهم ترین مزایای کولر گری قیمت مناسب آن می باشد قیمت کولر گازی گری نسبت به کارکرد آن بسیار مناسب بوده و با توجه به این که برند شناخته شده ای در بازار است نسبتاً با قیمت مناسبی معامله می‌شود. شما می‌توانید با توجه به هزینه ای که برای خرید کولر اختصاص داده اید و کارایی کولر گری برای شما، نسبت به خرید کولرگازی گری اقدام نمایید. اگر قصد خرید کولر گازی برای فضای مغازه و یا فضای زیر ۵۰ متر دارید بهترین گزینه برای شما کولر پرتابل گری می باشد. کولرهای پرتابل گری با توجه به اشغال کمترین فضا نسبت به کولر های دیگر برای استفاده در فضاهای کوچک و یا مغازه های استیجاری که ممکن است چند ماه یک بار نیازمند جابجایی و بارگیری باشند مناسب می باشد. این نسل از کولر ها با توجه به مصرف کم یکی از بهترین نمونه ها برای نصب در محل کار و اتاق های با متراژ پایین هستند. از مهم ترین مزایای این کولر ها صدای کم و مصرف کم انرژی این کولرها است و با توجه به این که تنظیمات آن با ریموت کنترل انجام می شود، کارایی کولر ساده تر شده و سبب افزایش محبوبیت این نسل از کولرها شده است.



کولر دیواری گری

کولرهای اسپیلت دیواری گری

محبوبیت کولرهای دوتیکه گری در بین همه بازار و فروشندگان لوازم خانگی زبانزد بوده و کیفیت آن کم نظیر می باشد. شرکت گری تا کنون توانسته است بیش از ۵۰ میلیون دستگاه کولر گازی را تولید و پس از آن به فروش برساند. حداقل ظرفیت این کولر ها ۹۰۰۰ بوده و حداکثر قدرت اسپیلت دیواری گری ۳۶۰۰۰ می باشد. اسپیلت های دیواری در حالت سرمایشی در دمای ۱۸ الی ۴۳ درجه قابلیت استفاده دارند و همچنین در حالت گرمایشی از دمای منفی هفت الی ۲۴ درجه بالای صفر می‌توانند فضای مد نظر شما را به طور کامل گرم کنند.

خدمات پس از فروش کولر گازی گری

یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید کولر گری اطمینان از وجود کارت گارانتی همراه کولر گازی گری می باشد. یکی از دغدغه های مشتریان، خدمات پس از فروش لوازم خانگی می باشد که کمپانی گری در اکثر شهرها مرکز خدمات پس از فروش فعال داشته و می توانند در اسرع وقت برای نصب و یا انجام هرگونه تعمیر به منزل شما بیاید و نسبت به تعمیر کولرگازی گری اقدام نمایند. 



نمایندگی فروش لوازم تهویه مطبوع گری

نمایندگی فروش کولرهای گری

کمپانی گری بزرگترین تولید کننده کولرهای گازی و سیستم های تهویه مطبوع است که در سال ۲۰۱۳ به عنوان نمونه از هر ۳ عدد کولر گازی فروخته شده در جهان یکی از کولر ها متعلق به کمپانی گری بوده است ۴۰۰۰ اختراع و ۱۲ هزار امتیاز ثبت شده از دیگر افتخارات کمپانی گری می باشد. بنابراین اگر قصد خرید کولر از نمایندگی مستقیم کمپانی گری را دارید، بهترین گزینه برای تهیه کولر گازی گری سایت گری ایرانیان، نمایندگی کردستان، شهرستان بانه می باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 509]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن