تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817259379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی انواع مارک های بیرینگ در بازار های داخلی و خارجی


واضح آرشیو وب فارسی::

شناخت برترین و بهترین مارک های بیرینگ در دنیا می تواند در انتخاب یک محصول با کیفیت و شناخته شده کمک شایانی کند. در بازارهای داخلی و خارجی برندهای مختلفی مشغول به تولید یاتاقان یا همان بیرینگ هستند. این کمپانی ها در تلاشند تا محصول خود را چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت در بازار متمایز کنند.

 

معرفی انواع مارک های بیرینگ از لحاظ کیفیت



قطعا همه ی ما می دانیم که آنچه در بالا بردن طول عمر تجهیزات صنعتی موثر است، انتخاب یک قطعه با کیفیت و اصل است. انواع مارک های بیرینگ جزء قطعات پرمصرف و کاربردی هستند که در ماشین ها و تجهیزات صنعتی کاربرد عظیمی دارند. اما خرید یک بیرینگ و به کار بردن آن در ماشین ها و تجهیزات صنعتی تمام  ماجرا نیست. با شناخت مارک های معتبر و برتر بازار صنعتگر میتواند قطعه مورد نظر خود را با شناخت بهتری انتخاب کند

لازم است بدانید دلیل اعتبار و معروفیت یک مارک چیست و چرا کاربران بیشتر از برندهای بالا رده تمایل به خرید دارند؟

اما در کل اینکه چه برندی و چه محصولی بهترین محصول بازار است دقیقا مشخص نیست چون نیاز و سلیقه ی مصرف کننده تعیین می کند که کدام مارک مناسب کار و حرفه ی اوست. گاها یک کاربر سال ها از یک برند مشخص خرید می کند و به کیفیت و اعتبار این برند اطمینان دارد. این مشتری اگر برندهای با کیفیت و بهتری هم در بازار وجود داشته باشد باز هم ترجیح می دهد برند شناخته شده ی خود را خریداری کند.

در بین انواع مارک های بیرینگ چند برند جزء سازنده های شناخته شده و پر طرفدار هستند و درصد زیادی از صنعتگران و کارخانجات ترجیح می دهند تا از این برندها محصول خود را تهیه کنند. این برندها که در بازارهای داخلی و جهانی جای پای خود را محکم کرده اند شامل ناچی، کویو، تیمکن، skf، ntn، ina، nsk، ubc هستند.

دلیل انتخاب قطعات بیرینگ از برندهای خارجی



از گذشته تاکنون بیشتر افراد هنگام خرید قطعات مکانیکی از جمله بیرینگ به دنبال برندهایی هستند که کیفیت آنها احراز شده است. در چند سال اخیر برندهای داخلی بیرینگ هم کیفیت محصولات خود را به نمونه های خارجی نزدیک کرده اند و مارک های ایرانی یاتاقان در خودروها و تجهیزات صنعتی کاربرد گسترده ای دارد.

اما دلیل اصلی انتخاب یاتاقان های خارجی کیفیت بسیار بالای این قطعات می باشد به طوری که بیشتر شرکت های معتبر خودروسازی، هواپیما سازی و ... از این محصولات استفاده می کنند. سابقه طولانی مدت و موفقیت های پی در پی برندهایی همچون SKF، NTN، NACHI، TIMKEN، KG، NCK و ... باعث شده تا اولویت اول صنعتگران بیرینگ های وارداتی از برندهای معتبر باشد. برای مشاهده لیست کامل برندهای بیرینگ و دریافت لیست قیمت آن می توانید به این سایت https://chaco.ir/  مراجعه نمایید. 

انواع مارک های بیرینگ با تولید داخلی و خارجی



صنعت تولید انواع مارک های بیرینگ روز به روز در حال پیشرفت است و تولید کنندگان بسیاری در سراسر  جهان قطعات با کیفیتی را روانه صنایع خودرو سازی، هواپیما سازی، تجهیزات صنعتی و ... می کنند. در زیر به چند مارک معتبر و پر طرفدار تولید یاتاقان اشاره می کنیم که در تمام بازارهای جهانی شناخته شده هستند.

·        TIMKEN یکی از با سابقه ترین و بهترین برندها از انواع مارک های بیرینگ و رولبرینگ در سطح جهانی است. این شرکت دو بخشی توانسته است هم در زمینه تولید قطعات و هم در زمینه صادرات فولاد به موفقیت های عظیمی دست پیدا کند. قطعات تولید شده از این مارک توانایی تحمل بار شعاعی و محوری را دارند.

·        اگر بخواهیم یک برند پر فروش و پر طرفدار از انواع مارک های بیرینگ را معرفی کنیم قطعا برند KG در صدر این جدول قرار دارد. شعبات این مارک بیش از 50 شعبه در سراسر جهان است. این مارک ابتدا در کشور  هند و سپس فعالیت خود را در امارات ادامه داد. تولید و مونتاژ قطعات بیرینگ در چین انجام می شود گریس و ساخت برخی از قطعات در هند انجام می شود. تنوع تولیدات این برند به حدی بالاست که هر صنعتی با هر بودجه ای می تواند قطعات مورد نیاز خود را انتخاب کند. این مارک با اخذ ISO 9001 و همچنین IATF 16949: 2016 توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

·        برند موفق ژاپنی NSK به عنوان بهترین برند از انواع مارک های بیرینگ از تولید خارجی، برای تمامی صنعتگران نامی آشناست تولیدات عظیم این برند جوابگوی تمامی بازارهای جهانی است به طوری که توانست دفاتر فروش خود را آمریکا و آلمان در سال 1960 تاسیس کند. فعالیت اصلی این مارک در ابتدا واردات بلبرینگ بود اما بعدها به یک تولید کننده ی اصلی بیرینگ یا یاتاقان تبدیل شد. این ابر قدرت به حدی محصولات خود را با کیفیت می سازد که تعداد زیادی از شرکت های خودرو سازی ترجیح می دهند تنها از قطعات این برند استفاده کنند. تولید این مارک از بلبرینگ مینیاتوری تا ابربلبرینگ‌ها است

·        FAG یکی از باسابقه ترین و انواع مارک های  بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان است و جزء 5 برند برتر تولید کننده قطعات مکانیکی می باشد. این شرکت در سراسر جهان بیش از 100 شعبه فعال دارد و محصولات آن به قدری متنوع هستند که صنایع مختلف را پوشش می دهند.

 

بلبرینگ شیار عمیق یکی از ایده آل ترین بلبرینگ ها در صنعت:

بلبرینگ شیار عمیق اصل توانایی تحمل بارهای شعاعی و محوری را در مقادیر قابل قبولی دارا است. امروزه به دلیل فروش غیرتخصصی بلبرینگ‌ها بسیاری از صنایع دچار مشکلات فنی و ایمنی می‌شوند. 

برای خرید انواع بلبرینگ حتما به تامین کننده های معتبر مراجعه نمایید و از ضمانت اصل بودن کالای خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 526]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن